Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

bodek_n14, felgii to juz wiesz gdzie bedziesz robil??? Czy moze sam ogarniasz ten temat, bo ja swoje ranty chce wypolerowac tylko cos checi brak :P

Widac ze szykuje sie hhhhmmmmm jak to sie mowi "sleeper"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi oddam na proszek bo samemu się nie opłaca malować. Przerabiałem to jakiś czas temu. Robiłem kosztorys i wyszła podobna cena. Poza tym te felgi będą ciężkie do roboty (dużo zakamarków).

Polerowanie rantów to żmudna ale wykonalna w warunkach domowych robota. Nie zapomnij po wypolerowaniu maznąć bezbarwnym.

 

Myślę, że biały, lekko zglebiony Sunny na takich felgach będzie wyglądał ok :)

 

2m2wg2v.jpg

 

[ Dodano: Nie 30 Lis, 2008 13:01 ]

Oponki będą Uniroyal Rainsport 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zapomniał bym masz możliwość wystrojenia auto a ja nie

 

coś mało elastyczne to twoje ecu - może przepływka u Ciebie nie bangla

 

Teraz w modzie jest brak masy ECU, a przeplywke mozna wyczyscic prewencyjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale wypiaskowanie + malowanie proszkowe, tak?

 

Tak. Gdzieś w Wawie czy okolicach, nie pamiętam. Znalazłem jakiś czas temu w necie.

 

coś mało elastyczne to twoje ecu - może przepływka u Ciebie nie bangla

 

Przepływka jest ok. Już kiedyś podmieniałem przy okazji pływających obrotów i było tak samo. Mogę mieć problem z sondą bo na jałowych obrotach ma problem z analizą spalin. Za dużo CO czyli przelewa go trochę. Ale tylko na jałowych obrotach, później wszystko ok.

 

Teraz w modzie jest brak masy ECU

 

Nie rozumiem. To jakiś mod? Co to miało by dać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem. To jakiś mod? Co to miało by dać?

 

U mnie i Lukasa tak bylo (u mnie brak 4, a u Lukasa 3) przez co ECU zubozawal mieszanke w calym zakresie, usterka prawie nie do wykrycia, ale Coobcio dal rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ten brak masy to jest mod czy to jest awaria? :) bo dalej nie lapie :)

 

[ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 10:22 ]

u mnie brak 4, a u Lukasa 3

 

chodzi o piny z ecu?

 

[ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 10:31 ]

Mówisz o tych waszych problemach z mieszanką? U mnie zgoła inaczej ale mogę sprawdzić masy. Lukas pisał, że to przez sondę było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Muszę się z wodzem skontaktować, niech mi to wyjaśni. Jeżeli będzie coś z tego to stawiam punkta.

 

Domyślam się, że ta dyskusja pośrednio dotyczy układu dolotowego. Coobcio w bandicie też majstrował z gołym stożkiem i szybko wrócił do seryjnej puszki. Fakt, że wrzucił w nią stożek ale pojemność układu została niezmieniona a na pewno nie zmniejszona. Być może o to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie kable przy ECU koleru czarnego to są masy i powinny mieć połączenie miedzy budą... jak nie mają to robisz tak jak ja zrobiłem u Lukasa i Rokiego:

MasydoECU.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie zaszkodzi udrożnić mas w ten sposób. Dzięki panowie bo już kołowałem schematy i zachodziłem gdzie te masy idą... Po punkciku :)

 

[ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 19:07 ]

Jeszcze jak by ktoś tu wrzucił schemat pinów w ECU bo Autodaty nie mogę odpalić.

 

[ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 19:09 ]

ODE MNIE FAJNA LABORKA Z PW DOTYCZĄCA NISSANOWSKIEGO ECCS:

 

http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/public_html/...K/Silnik_v2.pdf

 

opis tyczy się 1.4-1.6 zapomniałem dodać ale sporo rzeczy jest tak jak u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak już wsadzisz poliuretany to pakuj tą kiere co mi pokazywałeś. Ja na swojej nowej zrobiłem parę kilometrów i już ją uwielbiam! No i teraz mam z homologacją, super sprawa. Pozdro.

 

W weekend jak, zrobisz już te masy co mówiłeś, widzimy się na C ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, kiera będzie w swoim czasie bo coś mi gostek nie odpisał na temat atestu.

 

Wymyśliłem sobie coś takiego :)

 

kierawr3.jpg

 

Bardzo mi się podoba, odsadzenie ma. Firma Simoni. Ciekawe jak z tym atestem ;) Ktoś się orientuje :?:

 

Ogólnie będzie ten wzór a jakiej firmy to się okaże.

 

[ Dodano: Sro 10 Gru, 2008 23:27 ]

Acha, no i te masy. Coś pomodzę ale rezultatów się nie spodziewam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajna kiera ale pedalski ma ten środek...

 

to tak jakbyś sobie zamontował gałke zmiany biegów z tesco z migającą diodą w środku

weż lepiej ogarnij sobie coś fajniejszego bo simoni to to samo co jacky wieś tuning

 

300$ masz oryginał nismo (330mm) - to najdroższe kierownice

nismo_steering_wheel.jpg

 

200$ Nardi personal grinta 330mm, 350mm

personal_grinta_red.jpg

mam taką czarną - mega kozak występuje w wielu kolorach i wykończeniach (były montowane w wyścigowych primerach BTCC, lamborgini, mclarenie f1, BMW M1 i wielu wielu innych :) -klasyka gatunku wyścigowego)

 

150$ Nardi deep corn (drift style 330mm)

NARDI_deepcorn.jpg

 

150$ Nardi deep corn rallye (350mm)

NARDI_deepcorn_350.jpg

 

120$ Nardi taniguchi (drift style 315mm)

nard_tani.jpg

 

żadna z nich niedostępna w kraju... i dzięki temu nie spotkasz takiej samej na ulicy :)

 

=)

 

[ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 00:32 ]

IMGP0192.JPG

Nardi Torino - ale nie będziesz pierwszy bo taka w Yarkowym Suniaczu jest ;)

też megakozak

 

[ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 00:37 ]

i oczywiście wszystkie mają literkę "E" coś tam na odwrocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedalski środek.. A niby czemu on jest pedalski? Podoba mi się jej wzór i tylko taki wchodzi w grę. Simoni pewnie odpada bo nie wiem jak z atestem.

Drugie to nie mam zamiaru pakować 1000zl w kierownicę ;)

 

Podoba mi się Nardi deep corn rallye ale sprowadzać kierę... More performance less lans :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj no namiary na tego Jano. Będę miał na przyszłość. Może być PW

 

[ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 09:39 ]

dziękować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stara bida. Czekam na graty ale w człona lecą z wysyłką polibuszy do Waca i wszystko jeszcze w US :zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo z niecierpliwością czekam na tę przesyłkę ;) A że głupio tak w tyle zostawać, to i ja coś nabyłem. Nie jest to może niezbędne, ale po przygodzie z pękniętym przewodem do chłodnicy oleju, a także dlatego że lubię wiedzieć czy silnik jest już odpowiednio nagrzany, postanowiłem zainwestować w jakiś monitoring parametrów oleju. Nabyłem taki zestaw:

 

dsc01928fo0.th.jpg

 

Ciśnienie i temperatura oleju z serii STEPPERMOTOR 52 mm z WARNem, a do tego podstawka pod filtr, która znacząco ułatwi mi montaż. Zegary wyglądają naprawdę profi, a cena była atrakcyjna.

 

Trudno to nazwać modyfikacją ale to dobry krok w kierunku pzyszłych zegarów EGT, AFR i BOOSTu :D

 

I to by do wiosny było tyle jeśli chodzi o zmiany u mnie, teraz będę się pocieszać modami u Ciebie i Jemioła.

 

Pozdrawiam.

BTW Sorry za offtop ale jakoś głupio opla na nissanklubie opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...