Gość ROKI Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 bodek_n14, felgii to juz wiesz gdzie bedziesz robil??? Czy moze sam ogarniasz ten temat, bo ja swoje ranty chce wypolerowac tylko cos checi brak Widac ze szykuje sie hhhhmmmmm jak to sie mowi "sleeper" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Felgi oddam na proszek bo samemu się nie opłaca malować. Przerabiałem to jakiś czas temu. Robiłem kosztorys i wyszła podobna cena. Poza tym te felgi będą ciężkie do roboty (dużo zakamarków). Polerowanie rantów to żmudna ale wykonalna w warunkach domowych robota. Nie zapomnij po wypolerowaniu maznąć bezbarwnym. Myślę, że biały, lekko zglebiony Sunny na takich felgach będzie wyglądał ok [ Dodano: Nie 30 Lis, 2008 13:01 ] Oponki będą Uniroyal Rainsport 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 a jakie koszty wyjdą Cie za zrobienie felg tak orientacyjnie? bo tez się szykuje do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 od 70-80zł sztuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 ale wypiaskowanie + malowanie proszkowe, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 No i zapomniał bym masz możliwość wystrojenia auto a ja nie coś mało elastyczne to twoje ecu - może przepływka u Ciebie nie bangla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 No i zapomniał bym masz możliwość wystrojenia auto a ja nie coś mało elastyczne to twoje ecu - może przepływka u Ciebie nie bangla Teraz w modzie jest brak masy ECU, a przeplywke mozna wyczyscic prewencyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 ale wypiaskowanie + malowanie proszkowe, tak? Tak. Gdzieś w Wawie czy okolicach, nie pamiętam. Znalazłem jakiś czas temu w necie. coś mało elastyczne to twoje ecu - może przepływka u Ciebie nie bangla Przepływka jest ok. Już kiedyś podmieniałem przy okazji pływających obrotów i było tak samo. Mogę mieć problem z sondą bo na jałowych obrotach ma problem z analizą spalin. Za dużo CO czyli przelewa go trochę. Ale tylko na jałowych obrotach, później wszystko ok. Teraz w modzie jest brak masy ECU Nie rozumiem. To jakiś mod? Co to miało by dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Nie rozumiem. To jakiś mod? Co to miało by dać? U mnie i Lukasa tak bylo (u mnie brak 4, a u Lukasa 3) przez co ECU zubozawal mieszanke w calym zakresie, usterka prawie nie do wykrycia, ale Coobcio dal rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 ale ten brak masy to jest mod czy to jest awaria? bo dalej nie lapie [ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 10:22 ] u mnie brak 4, a u Lukasa 3 chodzi o piny z ecu? [ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 10:31 ] Mówisz o tych waszych problemach z mieszanką? U mnie zgoła inaczej ale mogę sprawdzić masy. Lukas pisał, że to przez sondę było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 bodek_n14, to taka cicha awaria, ciezko bylo zlokalizowac, warto sprawdzic, jak podmieniales ecu to sprawdzales u siebie, sonda to swoja droga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Dzięki! Muszę się z wodzem skontaktować, niech mi to wyjaśni. Jeżeli będzie coś z tego to stawiam punkta. Domyślam się, że ta dyskusja pośrednio dotyczy układu dolotowego. Coobcio w bandicie też majstrował z gołym stożkiem i szybko wrócił do seryjnej puszki. Fakt, że wrzucił w nią stożek ale pojemność układu została niezmieniona a na pewno nie zmniejszona. Być może o to chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 wszystkie kable przy ECU koleru czarnego to są masy i powinny mieć połączenie miedzy budą... jak nie mają to robisz tak jak ja zrobiłem u Lukasa i Rokiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Na pewno nie zaszkodzi udrożnić mas w ten sposób. Dzięki panowie bo już kołowałem schematy i zachodziłem gdzie te masy idą... Po punkciku [ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 19:07 ] Jeszcze jak by ktoś tu wrzucił schemat pinów w ECU bo Autodaty nie mogę odpalić. [ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 19:09 ] ODE MNIE FAJNA LABORKA Z PW DOTYCZĄCA NISSANOWSKIEGO ECCS: http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/public_html/...K/Silnik_v2.pdf opis tyczy się 1.4-1.6 zapomniałem dodać ale sporo rzeczy jest tak jak u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Jak już wsadzisz poliuretany to pakuj tą kiere co mi pokazywałeś. Ja na swojej nowej zrobiłem parę kilometrów i już ją uwielbiam! No i teraz mam z homologacją, super sprawa. Pozdro. W weekend jak, zrobisz już te masy co mówiłeś, widzimy się na C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Spoko, kiera będzie w swoim czasie bo coś mi gostek nie odpisał na temat atestu. Wymyśliłem sobie coś takiego Bardzo mi się podoba, odsadzenie ma. Firma Simoni. Ciekawe jak z tym atestem Ktoś się orientuje :?: Ogólnie będzie ten wzór a jakiej firmy to się okaże. [ Dodano: Sro 10 Gru, 2008 23:27 ] Acha, no i te masy. Coś pomodzę ale rezultatów się nie spodziewam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 fajna kiera ale pedalski ma ten środek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 fajna kiera ale pedalski ma ten środek... to tak jakbyś sobie zamontował gałke zmiany biegów z tesco z migającą diodą w środku weż lepiej ogarnij sobie coś fajniejszego bo simoni to to samo co jacky wieś tuning 300$ masz oryginał nismo (330mm) - to najdroższe kierownice 200$ Nardi personal grinta 330mm, 350mm mam taką czarną - mega kozak występuje w wielu kolorach i wykończeniach (były montowane w wyścigowych primerach BTCC, lamborgini, mclarenie f1, BMW M1 i wielu wielu innych -klasyka gatunku wyścigowego) 150$ Nardi deep corn (drift style 330mm) 150$ Nardi deep corn rallye (350mm) 120$ Nardi taniguchi (drift style 315mm) żadna z nich niedostępna w kraju... i dzięki temu nie spotkasz takiej samej na ulicy =) [ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 00:32 ] Nardi Torino - ale nie będziesz pierwszy bo taka w Yarkowym Suniaczu jest też megakozak [ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 00:37 ] i oczywiście wszystkie mają literkę "E" coś tam na odwrocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Pedalski środek.. A niby czemu on jest pedalski? Podoba mi się jej wzór i tylko taki wchodzi w grę. Simoni pewnie odpada bo nie wiem jak z atestem. Drugie to nie mam zamiaru pakować 1000zl w kierownicę Podoba mi się Nardi deep corn rallye ale sprowadzać kierę... More performance less lans :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 rób jak uważasz... ale masz ładne auto i szkoda by było badziewie wkładać, a używkę w bardzo ładnym stanie ogarnie Ci Jano (całkiem sprawnie i szybko)... pogadaj z nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Daj no namiary na tego Jano. Będę miał na przyszłość. Może być PW [ Dodano: Czw 11 Gru, 2008 09:39 ] dziękować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Hamka w czwartek - wpadasz, coś nowego w wozie powstało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Stara bida. Czekam na graty ale w człona lecą z wysyłką polibuszy do Waca i wszystko jeszcze w US :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Ja tak samo z niecierpliwością czekam na tę przesyłkę A że głupio tak w tyle zostawać, to i ja coś nabyłem. Nie jest to może niezbędne, ale po przygodzie z pękniętym przewodem do chłodnicy oleju, a także dlatego że lubię wiedzieć czy silnik jest już odpowiednio nagrzany, postanowiłem zainwestować w jakiś monitoring parametrów oleju. Nabyłem taki zestaw: Ciśnienie i temperatura oleju z serii STEPPERMOTOR 52 mm z WARNem, a do tego podstawka pod filtr, która znacząco ułatwi mi montaż. Zegary wyglądają naprawdę profi, a cena była atrakcyjna. Trudno to nazwać modyfikacją ale to dobry krok w kierunku pzyszłych zegarów EGT, AFR i BOOSTu I to by do wiosny było tyle jeśli chodzi o zmiany u mnie, teraz będę się pocieszać modami u Ciebie i Jemioła. Pozdrawiam. BTW Sorry za offtop ale jakoś głupio opla na nissanklubie opisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 No nieźle. Teraz będziesz udawał Astrę turbo :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.