Gość RAF29-1966 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Dziękuję za informację,czyli czeka mnie wymiana resorów i amorków,ciekawe jak zareaguje na to ASO. Pozdrawiam i Wesołch Świąt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 ASO powie, że owszem, ale gwarancja na zawieszenie papa Aha, najtaniej jest kupić zawieszenie przez Intercars i nie zawracać sobie głowy serwisem Udanego tuningu i Wesołych Świąt! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAF29-1966 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam,szukałem zawieszenia do navary na kilku str.internetowych i jestem troch podłamany ceny są niekryzysowe,za zestaw trzeba wykasłać przeszło 5 000,00PLN a gdzie montaż.Jaja to są niezłe jak w święta.Mam pytania a co myślicie o takim wynalazku http://www.wyprawa4x4.pl/info/zestaw_polya...a_d40-1886.html Potrzebuję ją wzmocnić bo jak ją obiąże to trochę pływa i dziób mam w górze. Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Kolego, wynalazek zapewne zacny, lecz nieco chyba zadrogi - 2450zeta to lekka przesada :/ Pozatym to są same poduszki i sterować nimi, jeśli nie chcesz ponosić większych kosztów, będziesz za pomocą kompresora na stacji benzynowej, albo jakiegoś innego zewnetrznego źródła, a nie jest to wcale wygodne. Opowiem Ci o moim rozwiązaniu: - dwie poduszki od fotela od liaza zakupione w Inter Cars - ok 180pln; - przeróbka mocowań poduszek przez sprytnego mechanika i montaż - 200pln; - sprężarka ARB kupiona w Inter Cars - 900pln; - zawór sterujący kupiony w sklepie z pneumatyką - ok 500pln; - manometr, tekalan, trójniczki kupiune w tym że samym sklepie - ok 150pln; - przełącznik chwilowy on-off-on kupiony w sklepie elektrycznym - 1,50pln. Całość mieści się swobodnie w kwocie 2 tysięcy brutto. Jedyny haczyk, to to, że jeśli masz gwarancję, to instalację elektryczną do sprężarki musisz podłączyć w ASO, bo inaczej stracisz gwarancję. Czy takie poduszki wytrzymają? Mam założone właśnie takie i przejechałem pod obciążeniem ok 500kg kilkanaście tysięcy km i jestem zadowolony. Nic na razie się z nimi nie dzieje, a nawet jak je szlak trafi, to zainwestuję w nowe 180pln i montaż już bez przeróbek, bo mocowania mogą zostać te same :one: Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAF29-1966 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Dzieuję za pomoc,widzę że piszę z fachowcem,jestem bardzo wdzięczny na newsy postaram się to wykorzystać. Pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam koledzy polecam kompletne zawieszenie IRONMAN z montażem kosztowało mnie 3800 zł dużo lepsze prowadzenie przód 6.5 cm tył 9 cm z tyłu amortyzatory o dłuższym skoku wydłużyć trzeba było mocowania przewodów hamulcowych i abs Co do gwarancji serwis nie miał nic przeciwko ponieważ zawieszenie to w większości elementy szybko zużywające się więc gwarancji nie podlegają. Gwarancja IRONMAN 30 tk lub 24 mieś Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Witam koledzy polecam kompletne zawieszenie IRONMAN Zobaczymy jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibson74 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Te 6,5 cm i 9 cm to wyszło z pomiarów? Jeśli z przodu obeszło się bez wymiany amorów i wahaczy, to czy jakiś skok koła w dół został? Co z kątami półosi, przeguby przy takim kącie jeszcze nie hałasują? Nie wiem jak w d40, ale w pickupie po takiej akcji z przodu byłoby trochę słabo, ale to jednak trochę inny samochód, więc pytam z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Franke Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 A pochawl sie gdzie kupiles ten osprzet IRONMAN ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam zestaw to wszystko łącznie z amortyzatorami Amortyzator przedni ma taki sam skok co oryginał ale większe tłumienie, skok nie może być większy ponieważ nie pozwala na to górny wahacz . Fabryczne zawieszenie ma skok na dobiciu ok 1/4 jego zakresu, zawieszenie ironman ma 2/4 do góry i do dołu (jest w połowie może lekko wyżej ) co do pół osi jej kont to około 10 - 15 stopni Zalety dużo lepsze prowadzenie Wady co będzie jak się dowie żona zakup i montaż firma QUATRO 4X4 A co poleca kolega OFF-ROADER ps MASTERCRAFT a COOPER to dwie różne firmy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) Jak samochód zachowuje się na takim zawieszeniu nieobciążony? Jak z przechyłami, tłumieniem na nierównościach, d*pa dalej tak podskakuje? Stoje właśnie przed dylematem dubinson, ome, ironmann, nie wiem jak cenowo i jakościowo stoi trial master. Co powiecie na taki zestaw Calmini 5": http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/48/5374.html Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez Zeng Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Co tu gadac trzeba jezdzic 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Co tu gadac trzeba jezdzic cóż to za lift, calmini? Jak się na tym jeździ? Jakie oponki wsadzone? Masz więcej zdjęć, przesłał byś na maila? Orurowanie gdzie robiłeś, podobne chce zamontowąć do mojej, w ilu miejscach masz je przymocowane? Edytowane 20 Sierpnia 2009 przez Zeng Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Lift Calmini 5" (z nazwy bo 5 cal dochodzi na kolach na zawiasie to 10cm w gore), opnki 285/70R17 Toyo A/T + dystanse 30mm. O jezdzie w terenie nie ma co mowic (wszystko widac), na rownych drogach (samochod 90% tras robi w skandynawi) roznica jest nieodczowalna , trzeba bardziej byc czujnym na naszych koleinach i miejskich wartepach (tu moze tyl podskoczyc , to juz nie jest dupowoz) , ale bujanie na boki nie wystepuje. Smigam juz na tym ponad rok i jestem zadowolony (spodziewalem sie wiekszych strat wlasciwosci jezdnych). Minusy to splanie ok 1,5l wiecej i lekki spadek mocy zwlaszcza na starcie. Orurowanie mocowane do ramy w dwoch punktach - w miejscu haka , na jesien pojawia sie tam duze halogeny. Poniewaz Nyska jest fabrycznie dluga , zrobilem ja wyzsza a w planech poszerzenie zeby nabrala optymalnych proporcji. Ale juz teraz robi spore zainteresowanie a zwlaszcza gdy stanie obok fabrycznej. Pare fotek przesle pozniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 wrzuc wiecej fotek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Czolem. Kilka dodatkowych fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Ogólnie wygląda bardzo dobrze. Ciekawe jakie jest przekłamanie prędkościomierza przy tak dużych oponach ? Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Świetnie wygląda, pewnie dalej też zajedzie niż fabryczna Gratulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Na 33" kolach przeklamanie predkosciomierza zanika:) (no moze 1km/h mniej niz powinien - na liczniku 100km/h , nawigacja 99km/h). A czy ktos wie jak przekalibrowac predkosciomierz? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Trzeba kupić większe lub mniejsze opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Na 33" kolach przeklamanie predkosciomierza zanika:) (no moze 1km/h mniej niz powinien - na liczniku 100km/h , nawigacja 99km/h). A czy ktos wie jak przekalibrowac predkosciomierz? pozdrawiam Z tego co wiem, to jest niemożliwe. Aby uniknąć przekłamań prędkościomierza, obwód koła może być wydłużony maksymalnie o 4%. Zwiększając wysokość opony musisz zmniejszyć średnicę felgi i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Z tego co wyszukałem w interneci idzie zkalibrować prędkościomierz, tylko niewiem czy przypadkiem do tego nie jest potrzebny dodatkowy moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pickup-camper.pl Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) Witam, Nasz pickup ( Isuzu D-Max ) nie jest podwyzszone, ale mamy zamontowane system Roadmaster. Tego system daje wiecej wladownosc i stabilisuje cale tyl od pickupa. Nasz pickup ma prawie cale czas ok 600 do 700KG na pake, dlatego taki stabilisacja jest potrzebne dla nas. Moj znajome ma taki system w jego Navara D40 KingCab (2007) i jest tez bardzo sadowolone. On tez prawie cale czas ma kabina mieszkalna na pake. Tak wyglanda Roadmaster: Jest proste, tanie i w naszem pickup bardzo dobry. Pozdrawiam, Jens (To nie jest reklama! My nie sprzedujeme tego system) Edytowane 5 Września 2009 przez pickup-camper.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 kody powiedz mi jeszcze z jakiej średnicy masz orurowanie? dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 rurki 40mm , zrobil zaprzyjazniony zaklad metalowy podobnie jak i oslone przedniego mostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.