Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zawieszenie inne niż fabryka dała.


Gość 7,62
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ASO powie, że owszem, ale gwarancja na zawieszenie papa ;)

Aha, najtaniej jest kupić zawieszenie przez Intercars i nie zawracać sobie głowy serwisem ;)

Udanego tuningu i Wesołych Świąt! :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość RAF29-1966

Witam,szukałem zawieszenia do navary na kilku str.internetowych i jestem troch podłamany ceny są niekryzysowe,za zestaw trzeba wykasłać przeszło 5 000,00PLN a gdzie montaż.Jaja to są niezłe jak w święta.Mam pytania a co myślicie o takim wynalazku http://www.wyprawa4x4.pl/info/zestaw_polya...a_d40-1886.html Potrzebuję ją wzmocnić bo jak ją obiąże to trochę pływa i dziób mam w górze.

Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, wynalazek zapewne zacny, lecz nieco chyba zadrogi - 2450zeta to lekka przesada :/ Pozatym to są same poduszki i sterować nimi, jeśli nie chcesz ponosić większych kosztów, będziesz za pomocą kompresora na stacji benzynowej, albo jakiegoś innego zewnetrznego źródła, a nie jest to wcale wygodne.

Opowiem Ci o moim rozwiązaniu:

- dwie poduszki od fotela od liaza zakupione w Inter Cars - ok 180pln;

- przeróbka mocowań poduszek przez sprytnego mechanika i montaż - 200pln;

- sprężarka ARB kupiona w Inter Cars - 900pln;

- zawór sterujący kupiony w sklepie z pneumatyką - ok 500pln;

- manometr, tekalan, trójniczki kupiune w tym że samym sklepie - ok 150pln;

- przełącznik chwilowy on-off-on kupiony w sklepie elektrycznym - 1,50pln.

Całość mieści się swobodnie w kwocie 2 tysięcy brutto.

Jedyny haczyk, to to, że jeśli masz gwarancję, to instalację elektryczną do sprężarki musisz podłączyć w ASO, bo inaczej stracisz gwarancję.

Czy takie poduszki wytrzymają? Mam założone właśnie takie i przejechałem pod obciążeniem ok 500kg kilkanaście tysięcy km i jestem zadowolony. Nic na razie się z nimi nie dzieje, a nawet jak je szlak trafi, to zainwestuję w nowe 180pln i montaż już bez przeróbek, bo mocowania mogą zostać te same :one:

Pozdrawiam serdecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam koledzy polecam kompletne zawieszenie IRONMAN z montażem kosztowało mnie

3800 zł dużo lepsze prowadzenie przód 6.5 cm tył 9 cm z tyłu amortyzatory o dłuższym

skoku wydłużyć trzeba było mocowania przewodów hamulcowych i abs

Co do gwarancji serwis nie miał nic przeciwko ponieważ zawieszenie to w większości

elementy szybko zużywające się więc gwarancji nie podlegają.

Gwarancja IRONMAN 30 tk lub 24 mieś

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 6,5 cm i 9 cm to wyszło z pomiarów?

Jeśli z przodu obeszło się bez wymiany amorów i wahaczy, to czy jakiś skok koła w dół został? Co z kątami półosi, przeguby przy takim kącie jeszcze nie hałasują?

Nie wiem jak w d40, ale w pickupie po takiej akcji z przodu byłoby trochę słabo, ale to jednak trochę inny samochód, więc pytam z ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zestaw to wszystko łącznie z amortyzatorami

Amortyzator przedni ma taki sam skok co oryginał ale większe tłumienie, skok nie może

być większy ponieważ nie pozwala na to górny wahacz .

Fabryczne zawieszenie ma skok na dobiciu ok 1/4 jego zakresu, zawieszenie ironman

ma 2/4 do góry i do dołu (jest w połowie może lekko wyżej ) co do pół osi jej kont to około

10 - 15 stopni

 

Zalety dużo lepsze prowadzenie

 

Wady co będzie jak się dowie żona

 

zakup i montaż firma QUATRO 4X4

 

A co poleca kolega OFF-ROADER

ps MASTERCRAFT a COOPER to dwie różne firmy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jak samochód zachowuje się na takim zawieszeniu nieobciążony?

Jak z przechyłami, tłumieniem na nierównościach, d*pa dalej tak podskakuje?

 

Stoje właśnie przed dylematem dubinson, ome, ironmann, nie wiem jak cenowo i jakościowo stoi trial master.

 

Co powiecie na taki zestaw Calmini 5":

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/48/5374.html

Edytowane przez Zeng
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu gadac trzeba jezdzic :D

 

zdjcie114v.jpg

cóż to za lift, calmini?

 

Jak się na tym jeździ? Jakie oponki wsadzone?

 

Masz więcej zdjęć, przesłał byś na maila?

 

Orurowanie gdzie robiłeś, podobne chce zamontowąć do mojej, w ilu miejscach masz je przymocowane?

Edytowane przez Zeng
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lift Calmini 5" (z nazwy bo 5 cal dochodzi na kolach na zawiasie to 10cm w gore),

opnki 285/70R17 Toyo A/T + dystanse 30mm. O jezdzie w terenie nie ma co mowic (wszystko widac), na rownych drogach (samochod 90% tras robi w skandynawi) roznica jest nieodczowalna , trzeba bardziej byc czujnym na naszych koleinach i miejskich wartepach (tu moze tyl podskoczyc , to juz nie jest dupowoz) , ale bujanie na boki nie wystepuje. Smigam juz na tym ponad rok i jestem zadowolony (spodziewalem sie wiekszych strat wlasciwosci jezdnych). Minusy to splanie ok 1,5l wiecej i lekki spadek mocy zwlaszcza na starcie. Orurowanie mocowane do ramy w dwoch punktach - w miejscu haka , na jesien pojawia sie tam duze halogeny. Poniewaz Nyska jest fabrycznie dluga , zrobilem ja wyzsza a w planech poszerzenie zeby nabrala optymalnych proporcji. Ale juz teraz robi spore zainteresowanie a zwlaszcza gdy stanie obok fabrycznej.

Pare fotek przesle pozniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wygląda bardzo dobrze.

 

Ciekawe jakie jest przekłamanie prędkościomierza przy tak dużych oponach ?

Edytowane przez luk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na 33" kolach przeklamanie predkosciomierza zanika:) (no moze 1km/h mniej niz powinien - na liczniku 100km/h , nawigacja 99km/h).

A czy ktos wie jak przekalibrowac predkosciomierz?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 33" kolach przeklamanie predkosciomierza zanika:) (no moze 1km/h mniej niz powinien - na liczniku 100km/h , nawigacja 99km/h).

A czy ktos wie jak przekalibrowac predkosciomierz?

pozdrawiam

 

 

Z tego co wiem, to jest niemożliwe. Aby uniknąć przekłamań prędkościomierza, obwód koła może być wydłużony maksymalnie o 4%. Zwiększając wysokość opony musisz zmniejszyć średnicę felgi i odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pickup-camper.pl

Witam,

 

Nasz pickup ( Isuzu D-Max ) nie jest podwyzszone, ale mamy zamontowane system Roadmaster. Tego system daje wiecej wladownosc i stabilisuje cale tyl od pickupa. Nasz pickup ma prawie cale czas ok 600 do 700KG na pake, dlatego taki stabilisacja jest potrzebne dla nas. Moj znajome ma taki system w jego Navara D40 KingCab (2007) i jest tez bardzo sadowolone. On tez prawie cale czas ma kabina mieszkalna na pake.

 

Tak wyglanda Roadmaster:

 

mk2_large.jpg

 

aniwithout.gifaniwith.gif

 

Jest proste, tanie i w naszem pickup bardzo dobry.

 

Pozdrawiam,

 

Jens

 

(To nie jest reklama! My nie sprzedujeme tego system)

Edytowane przez pickup-camper.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...