Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zawieszenie inne niż fabryka dała.


Gość 7,62
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W przednim zderzaku nie trzeba ciac. Ale zeby obracaly sie 33" kolka na zakretach trzeba delikatnie (jakies 2-3cm) podheblowac blotnik po stronie przeciwpoloznej - w miejscu mocowania chlapacza. Dodam ze mam zalozone 30mm dystanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Rio,

a napisz jakie felgi zalozyles? to sa chyba 16?

 

pzdr

 

Tak, 16x7 4MAD - czyli chińczyk, ale oprócz tego że trzeba nawalić odważników to problemów z nimi nie ma.

Ostrzegam tylko Kolegów, żeby nie traktowali na poważnie sprzedawców którzy twierdzą że te i inne 16' pasują do każdej navary D40. Zdecydowanie nie pasują do wersji które wychodziły na 17', u mnie była właśnie taka jazda, dlatego założyłem hamulce z wersji 16' z tym że na lepszych komponentach, bo inaczej tych felg założyć się nie da.

 

Pozdr

 

Rio

Edytowane przez Rio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, Rio, tak jak napisałeś, Bad Ass!

 

Napisz jaki rozmiar oponek tam wsadziłeś, bo wygląda serio miażdżąco...

 

Miażdżąco, nie miażdżąco..., przy lifcie poprostu wygląda teraz normalnie, bo na seryjnym kole wyglądał co najmniej zabawnie/nieproporcjonalnie.

 

Opony to 285/75, czyli po offroadowemu 33' - oprócz wygląd jest jeszcze jeden plus, prędkościomierz zaczął pokazywać prawdę (o czym wspomniał już w tym wątku jeden z kolegów)

 

Pozdr

 

Rio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,

to kiedy zderzak? no i te progi boczne trzeba wywalic:)

 

a jakie tam zawieszenie siedzi?

 

JT

 

Zderzak? jasny gwint, czekałem na info od Ciebie i wreszcie stwierdziłem że zrezygnowałeś że sprzedaży...

 

Zawieszenie Ironman lift 2 - 2,5'

 

 

pozdr

 

Rio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony to 285/75, czyli po offroadowemu 33' - oprócz wygląd jest jeszcze jeden plus, prędkościomierz zaczął pokazywać prawdę (o czym wspomniał już w tym wątku jeden z kolegów)

 

 

 

W takim razie o ile przekłamuje prędkościomierz i przy jakich prędkościach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie o ile przekłamuje prędkościomierz i przy jakich prędkościach ?

 

Po niezbyt wnikliwych obliczeniach wychodził mi o 9-10% większy pomiar od prędkości rzeczywistej (za rzeczywistość przyjąłem pomiar z nawigacji GPS - być może nie słusznie, ale nie ma dostępu do innego)

 

Pozdr

 

Rio

Edytowane przez Rio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rio powiedz jeszcze jak się te oponki sprawdzają? W koncu nowy model i nie słyszałem o nich opinii.

 

Przede wszystkim trudno mi je porównywać, nie jestem wyjadaczem, używałem wcześniej tylko jednych MT'ków i to nie na tym samym aucie.

Ale powiem tak, są bardzo przyzwoite na czarnym, tzn nie ślizgają się na mokrym i są naprawde ciche jak na MT'ki. W piachu robią zaje..., nie testowałem błota. Uogólniając uważam że godne polecenia.

 

Pozdr

 

Rio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zna ktoś mały lift 4 cm z extrem 4x4. To wersja okrojona ale też tania http://www.extrem4x4.pl/content/view/281/290/lang,pl/

 

To ma sens, ale tylko wtedy jeśli to będzie kosztowało tyle ile kosztuje w USA, czyli 800zł, ale nie 1800 zł. Musisz wiedzieć że podnosząc seryjne zawieszenie o 4 cm w zasadzie oprócz wyglądu i nieznacznie prześwitu niczego nie poprawisz, wręcz pogorszysz. Podniesiesz środek ciężkości na tym i tak już kiepskim, miękkim zawieszeniu - a za taką marną alternatywę liftu zapłacić 1800zł to raczej nie warto. Jeśli chcesz założyć jakieś sensowne zawieszenie to wydasz 3000 zł, a jeśli tylko podnieść to ciągnij zza wielkiej kałuży Calmini 2,5'

 

 

Pozdr

 

Rio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zna ktoś mały lift 4 cm z extrem 4x4. To wersja okrojona ale też tania http://www.extrem4x4.pl/content/view/281/290/lang,pl/

Pytałem o to samo na innym forum. I dostałem odpowiedź od użytkownika tego zestawu, że teraz leży mu na półce, ponieważ tylne amortyzatory są za krótkie, a po wybiciu się na muldzie wachacz walił w rame.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rio,

a nie trą ci oponki o nadkola przy skręconych kołach i ugiętym zawieszeniu?

Chłopaki z eskapady4x4 napisali, że przy takim lifcie max rozmiar opony to 265/75R16, więc 32", a Twoje są jeszcze o dokładnie 3cm większe...

 

Przymierzam się do nowych oponek i chciałbym kupić jak największe, ale żeby nie tarły.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...