Gość faja Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 A nie musiałeś nic docinać w przednim zderzaku żeby kola nie tarły?? Wygląda super! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 W przednim zderzaku nie trzeba ciac. Ale zeby obracaly sie 33" kolka na zakretach trzeba delikatnie (jakies 2-3cm) podheblowac blotnik po stronie przeciwpoloznej - w miejscu mocowania chlapacza. Dodam ze mam zalozone 30mm dystanse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Zobaczcie co proponuja chlopaki z http://m-trux.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 http://www.clubfrontier.org/forums/f21/truck-year-terribleone-40257/ tak też można zrobić sobie własnego dzika :0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło, Kody, czy miałeś jakieś problemy z ustawieniem zbieżności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Zadnych , wszystko ok. Calmini oferuje w miare profesjonalne motanie , zadne garazowe rzezbienie . tak przynajmniej mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Super, dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Tak wygląda na zestawie Ironmana (springi, resory i amory), poprawa prowadzenia w stosunku do serii ogromna, trwałość - okaże się... Pozdr Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Rio, a napisz jakie felgi zalozyles? to sa chyba 16? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) Rio, a napisz jakie felgi zalozyles? to sa chyba 16? pzdr Tak, 16x7 4MAD - czyli chińczyk, ale oprócz tego że trzeba nawalić odważników to problemów z nimi nie ma. Ostrzegam tylko Kolegów, żeby nie traktowali na poważnie sprzedawców którzy twierdzą że te i inne 16' pasują do każdej navary D40. Zdecydowanie nie pasują do wersji które wychodziły na 17', u mnie była właśnie taka jazda, dlatego założyłem hamulce z wersji 16' z tym że na lepszych komponentach, bo inaczej tych felg założyć się nie da. Pozdr Rio Edytowane 2 Listopada 2009 przez Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Nieźle, Rio, tak jak napisałeś, Bad Ass! Napisz jaki rozmiar oponek tam wsadziłeś, bo wygląda serio miażdżąco... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Nieźle, Rio, tak jak napisałeś, Bad Ass! Napisz jaki rozmiar oponek tam wsadziłeś, bo wygląda serio miażdżąco... Miażdżąco, nie miażdżąco..., przy lifcie poprostu wygląda teraz normalnie, bo na seryjnym kole wyglądał co najmniej zabawnie/nieproporcjonalnie. Opony to 285/75, czyli po offroadowemu 33' - oprócz wygląd jest jeszcze jeden plus, prędkościomierz zaczął pokazywać prawdę (o czym wspomniał już w tym wątku jeden z kolegów) Pozdr Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 czesc, to kiedy zderzak? no i te progi boczne trzeba wywalic:) a jakie tam zawieszenie siedzi? JT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 czesc, to kiedy zderzak? no i te progi boczne trzeba wywalic:) a jakie tam zawieszenie siedzi? JT Zderzak? jasny gwint, czekałem na info od Ciebie i wreszcie stwierdziłem że zrezygnowałeś że sprzedaży... Zawieszenie Ironman lift 2 - 2,5' pozdr Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Opony to 285/75, czyli po offroadowemu 33' - oprócz wygląd jest jeszcze jeden plus, prędkościomierz zaczął pokazywać prawdę (o czym wspomniał już w tym wątku jeden z kolegów) W takim razie o ile przekłamuje prędkościomierz i przy jakich prędkościach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 (edytowane) W takim razie o ile przekłamuje prędkościomierz i przy jakich prędkościach ? Po niezbyt wnikliwych obliczeniach wychodził mi o 9-10% większy pomiar od prędkości rzeczywistej (za rzeczywistość przyjąłem pomiar z nawigacji GPS - być może nie słusznie, ale nie ma dostępu do innego) Pozdr Rio Edytowane 6 Listopada 2009 przez Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Rio powiedz jeszcze jak się te oponki sprawdzają? W koncu nowy model i nie słyszałem o nich opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Rio powiedz jeszcze jak się te oponki sprawdzają? W koncu nowy model i nie słyszałem o nich opinii. Przede wszystkim trudno mi je porównywać, nie jestem wyjadaczem, używałem wcześniej tylko jednych MT'ków i to nie na tym samym aucie. Ale powiem tak, są bardzo przyzwoite na czarnym, tzn nie ślizgają się na mokrym i są naprawde ciche jak na MT'ki. W piachu robią zaje..., nie testowałem błota. Uogólniając uważam że godne polecenia. Pozdr Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Rio, jezeli ubezpieczenie mi go nie zabierze jest Twoj. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abok Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 A zna ktoś mały lift 4 cm z extrem 4x4. To wersja okrojona ale też tania http://www.extrem4x4.pl/content/view/281/290/lang,pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 A zna ktoś mały lift 4 cm z extrem 4x4. To wersja okrojona ale też tania http://www.extrem4x4.pl/content/view/281/290/lang,pl/ To ma sens, ale tylko wtedy jeśli to będzie kosztowało tyle ile kosztuje w USA, czyli 800zł, ale nie 1800 zł. Musisz wiedzieć że podnosząc seryjne zawieszenie o 4 cm w zasadzie oprócz wyglądu i nieznacznie prześwitu niczego nie poprawisz, wręcz pogorszysz. Podniesiesz środek ciężkości na tym i tak już kiepskim, miękkim zawieszeniu - a za taką marną alternatywę liftu zapłacić 1800zł to raczej nie warto. Jeśli chcesz założyć jakieś sensowne zawieszenie to wydasz 3000 zł, a jeśli tylko podnieść to ciągnij zza wielkiej kałuży Calmini 2,5' Pozdr Rio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zeng Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 A zna ktoś mały lift 4 cm z extrem 4x4. To wersja okrojona ale też tania http://www.extrem4x4.pl/content/view/281/290/lang,pl/ Pytałem o to samo na innym forum. I dostałem odpowiedź od użytkownika tego zestawu, że teraz leży mu na półce, ponieważ tylne amortyzatory są za krótkie, a po wybiciu się na muldzie wachacz walił w rame. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Rio napisz ile ci pali na tych 33" MT kach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Rio napisz ile ci pali na tych 33" MT kach. Hehe, dobre pytanie. Miasto: 15 Trasa: 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faja Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Rio, a nie trą ci oponki o nadkola przy skręconych kołach i ugiętym zawieszeniu? Chłopaki z eskapady4x4 napisali, że przy takim lifcie max rozmiar opony to 265/75R16, więc 32", a Twoje są jeszcze o dokładnie 3cm większe... Przymierzam się do nowych oponek i chciałbym kupić jak największe, ale żeby nie tarły. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.