Gość 7,62 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Moja navka zyskała dzisiaj nowe tylne zawieszenie: resory OME +40mm +100kg średniej twardości i amory OME. Hehe zupełnie inna jazda! Jeżdżę ze stałym obciążeniem ok 0,5t i wreszcie samochód przestał zachowywać i wygladać się jak motorówka Czy ktoś z Was jeździ na jakimś niefabrycznym zawieszeniu? Jakie spostrzeżenia? A może ktoś wymieniał przód? - Bo się przymierzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Taka drobna uwaga .... Sprawdź czy na sprężynach OME stoi równo tył ... jak jest równo to oki :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 W navce z tyłu są resory . Nie rzuciło mi się w oczy nic podejrzanego ale dzieki, rano zwrócę jeszcze na to szczególną uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 W navce z tyłu są resory . Nie rzuciło mi się w oczy nic podejrzanego ale dzieki, rano zwrócę jeszcze na to szczególną uwagę Zwróć uwagę bo o OME była straszna awantura Przyszła partia nierównych piór .... tylko nie pamiętam czy do Navar ... na pewno do Toyot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Jak leżał jeden na drugim, to wyglądały na równe, ale jeszcze sprawdzę pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 W navce z tyłu są resory . Myślę resory ... piszę sprężyny Chodziło mi zdecydowanie o resory [ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 01:21 ] Jak leżał jeden na drugim, to wyglądały na równe, ale jeszcze sprawdzę pod obciążeniem. Sprawdziłbyś gdyby leżały obok siebie Różnica może wynosić nawet do 2 cm na stronę ... ale jak zwykle pewnie straszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 To tak jak ja. Myślę "zachowywać się i wyglądać", a piszę "zachowywać i wygladać się" [ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 01:28 ] A co myślisz na temat przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 A co myślisz na temat przodu? Mi padły 2 zestawy OME ... jeden po 3 miesiącach ... drugi po 2 Ktoś ma teorię spiskową że OME jest Made in China ... pudełka robią w Polsce Przerzucam się na Dobinsona OME na dzień dzisiejszy to straszny fajans ... jak dla mnie Nie trzymają żadnych parametrów stałych obciążeń :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Oj, to źle mi wróży :/ No cóż, teraz pozostaje tylko testować Sprawdziłem tył - wyglada na to, że stoi równo :one: [ Dodano: Czw 26 Lut, 2009 01:43 ] Dołożyłem jeszcze poduszki pneumatyczne prawie domowej roboty i przejechałem na nich na razie 1000km. Zupełnie inna jazda niż na fabrycznym zawieszeniu :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slabyy1 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ile mniej więcej kosztuje podwyższenie Navy tak ok. 5 cm? Podajcie jakiś przedział cenowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ile mniej więcej kosztuje podwyższenie Navy tak ok. 5 cm?Podajcie jakiś przedział cenowy Ok 3 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Nie starczy... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Nie starczy... :/ To coś drogo kupujecie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 A co taniego radzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 http://www.dobinsons.pl/?id=408 Trzeba zadzwonić , pogadać i .... dostać dobrą cenę :one: Dobinsons jest producentem OME produkcję zleca zewnętrznej firmie .... po jakości widać że chyba w Chinach :/ Ps. Nie jestem dystrybutorem Dobinsonsa .... ... tylko rozżalonym użytkownikiem OME :fuckyou2: Dobinsons + 100 mm leży w pudełku :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Wg cennika Dobinsona na stronie zestaw przód + 40mm i tył + 50mm to koszt 4800 zł brutto Kolega OFF-ROADER liczy zapewne netto, więc mamy 3970 zł, teraz "tylko" kwestia urwać 25% i mamy zestaw za 3 tysie. Pozdrawiam maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Idzie urwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Acha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 http://www.4wd1.com/navara_d40.htm prosze panowie profesjonalisci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Ale wyciągarki brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezusik Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 a no TAK :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Chciałbym zwiększyć ładowność navki, a w zasadzie zależy mi na poprawie prowadzenia przy obciążeniu ok 500-600 kg - kiedy to tył "pływa" jak szalony. Pytanie jakie chciałbym w związku z tym postawić jest takie, czy jest sens montować resory o zwiększonej nośności (sztywności) bez wymiany amorów na inne niż seria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Te wzmocnione resory mają też wiekszą parabolę i podnoszą autko o kilka cm. Fabryczne amortyzatory nie są do tego przystosowane, są poprostu za krótkie. Musisz je także wymienić. No i jest jeszcze jedna sprawa. Jeśli nie chcesz mieć za bardzo "z górki", to musisz wtedy także wymienić przód. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAF29-1966 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam,a wymieniając tylne amory na mocniejsze bez zamiany resorów,pomoże to w tym 'pływaniu' przy większym załadunku,znalazłem amory które podobno zwiększają ładowność o 400kg http://www.wyprawa4x4.pl/info/amortyzator_..._n185-1417.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 7,62 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Witam,a wymieniając tylne amory na mocniejsze bez zamiany resorów,pomoże to w tym 'pływaniu' przy większym załadunku,znalazłem amory które podobno zwiększają ładowność o 400kg http://www.wyprawa4x4.pl/..._n185-1417.html Kolego, to nie amortyzatory zwiekszają ładowność, tylko resory. Amory, które znalazłeś są przystosowane właśnie do współpracy z takimi resorami. Można je również zamontować z fabrycznymi resorami, ale to nie wpłynie na ładowność. A tak a propos ładowności. To o czym zapewnia producent, to jawne oszustwo! Gdyby załadować tyle co oni tam wypisują (785kg) i jeździć z tym stale, to zawieszenie nie wytrzymałoby pewnie nawet pół roku. Takie dane powstały tylko po to, żeby można było nazwać Navkę samochodem ciężarowym, a tak naprawdę, to żeby nie robić samochodowi kuku, to można najwyżej wrzucić 300kg i to jeszcze pod warunkiem, że nie zjeżdża się nim za często z asfaltu. Amen. : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.