manix Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Hej Manix Jeśli serwisujesz tak jak ja i masz gwarancję w Polmotorze to wymieniają bez problemu. Jak się nie upomnisz to poczekają aż minie gwarancja i wtedy Cię zkroją. Leć i nie czekaj Pozdrawiam Cześć,"problem" w tym że u mnie nie ma czego się przyczepić.Nic nie puka i nie stuka,zero luzów,a gwarancji mam jeszcze ponad rok więc nie przeżywam specjalnie tego.Powiedzieli że jeśli problem będzie to zamówią część i wymienią(nigdy zresztą nie robili problemów z naprawami)tylko ja nie bardzo jestem przekonany do wymiany części która nie sprawia problemów.Jak coś zacznie się dziać to podjadę, a jak nie to poczekam do następnego przeglądu i zobaczymy czy sami to zrobią.w końcu im też zależy na wymianach za które płaci gwarant(nissan).Mają z tego czysty zysk,tym bardziej jeśli to akcja typu przywoławczego.Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekgr Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A ja mam pytanie,kto poza tym jednym przypadkiem z autem używanym miał wymienianą ławę(sanki),bo jakoś nikogo nie widzę z tym problemem na forum a w serwisie znajomy zrobił oczy jak balony ze zdziwienia na info o wymianach tych elementów. Witam! W moim aucie również występowały w/w stuki podczas skręcania. Myślałem,że to przeguby ale, podczas przeglądu po 60 tys.km,diagnosta w łódzkim serwisie u Przyguckich stwierdził,że mam do wymiany łożyska w kolumnach McPersona,po ich wymianie stuki nie ucichły więc wymieniono też tzw.sanie przedniego zawieszenia. Wykonano to wszystko w ramach gwarancji. Przez pierwsze dni było wszystko ok. jednak teraz po kilku tysiącach kilometrów wydaje mi się,że znów słyszę delikatne stuknięcia. Sprawdzę to dokładnie i napiszę za kilka dni. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witajcie ponownie Pytanie do wszystkich którym stuka i puka w kierownicy - auta oczywiście Ostatnio zauważyłem że podczas maksymalnego skrętu kierownicy w prawo (w lewo nie) czasem zdarza się że coś w niej kilka razy puknie/stuknie. O dziwo to zjawisko pojawia się tylko przy jeździe po normalnej drodze (miejskiej z nierównościami) i wertepach. Dla sprawdzenia pojechałem pod hipermarket gdzie droga jak "żyleta". Kręciłem na maksa przy różnych prędkościach. O dziwo żadne pukanie i stukanie nie występuje. Jakie wasze podejrzenia ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Witajcie ponownie Pytanie do wszystkich którym stuka i puka w kierownicy - auta oczywiście Ostatnio zauważyłem że podczas maksymalnego skrętu kierownicy w prawo (w lewo nie) czasem zdarza się że coś w niej kilka razy puknie/stuknie. O dziwo to zjawisko pojawia się tylko przy jeździe po normalnej drodze (miejskiej z nierównościami) i wertepach. Dla sprawdzenia pojechałem pod hipermarket gdzie droga jak "żyleta". Kręciłem na maksa przy różnych prędkościach. O dziwo żadne pukanie i stukanie nie występuje. Jakie wasze podejrzenia ?? Pozdrawiam Cześć!w micrze przy podobnych obiawach miałem łożyska mcpersona Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Witajcie ponownie Pytanie do wszystkich którym stuka i puka w kierownicy - auta oczywiście Ostatnio zauważyłem że podczas maksymalnego skrętu kierownicy w prawo (w lewo nie) czasem zdarza się że coś w niej kilka razy puknie/stuknie. O dziwo to zjawisko pojawia się tylko przy jeździe po normalnej drodze (miejskiej z nierównościami) i wertepach. Dla sprawdzenia pojechałem pod hipermarket gdzie droga jak "żyleta". Kręciłem na maksa przy różnych prędkościach. O dziwo żadne pukanie i stukanie nie występuje. Jakie wasze podejrzenia ?? U mnie było to samo i wymienili: amortyzator, łożyska i poduszki McPherson-a, belkę(ławę) przedniego zawieszenia. Za każdym razem na chwilę pomagało. Teraz dalej stuka (przeskakuje ?) przy max skręcie w prawo. Stuka ale słabo i nie zawsze. Nie mam pomysłu. Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez JacekJQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 U mnie było to samo i wymienili: amortyzator, łożyska i poduszki McPherson-a, belkę(ławę) przedniego zawieszenia. Za każdym razem na chwilę pomagało. Teraz dalej stuka (przeskakuje ?) przy max skręcie w prawo. Stuka ale słabo i nie zawsze. Nie mam pomysłu. Hej JacekJQ Zobacz w takim razie w biuletynie - dotyczącym przeskakiwania w układzie kierowniczym. U nas w serwisie (Polmotor - Szczecin) chłopaki to smarują - a w biuletynie - ewidentnie napisane jest że należy WYMIENIĆ. Może tutaj tkwi przyczyna - ja od tego chyba zacznę Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nelson38 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Zobacz w takim razie w biuletynie - dotyczącym przeskakiwania w układzie kierowniczym. U nas w serwisie (Polmotor - Szczecin) chłopaki to smarują - a w biuletynie - ewidentnie napisane jest że należy WYMIENIĆ. Co dokładnie smarują a powinni wymienić? Czy komus kto miał ten problem udało się go skutecznie wyeliminować? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grandgrego Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam szanownych Forumowiczów !!! Piszę pierwszy raz. Tiidę kupiłem w 2009r. jest to mój kolejny samochód, ale najlepszy z dotychczasowych. Zaczynałem od Syreny 103. Jestem po siedemdziesiątce i mam trochę doświadczenia. Chciałbym poruszyć sprawę stuków podczas manewrów skręcania. Śledzę uważnie wszystkie fora dotyczące Nissanów, bo wspomaganie w Tiidzie, Note, Qashqai jest prawie identyczne. Wszyscy „walczą ze stukami” przyznam, że gdy odebrałem samochód to od razu zauważyłem że przy skrętach czuje się dziwne stuknięcie. Niestety żadna informacja z forum mnie nie przekonywała co jest przyczyną stuków. Zgadzam się, że po dużym przebiegu mogą wystąpić luzy: na przegubach, zwrotnicach, „maglownicy” na wielowypuście itd. Na wielowypuście luzy nasi koledzy Rosjanie likwidują w poniższy sposób. http://www.nissan-tiida-club.ru/index.php?option=com_fireboard&Itemid=3&func=view&id=642&catid=28&limit=10&limitstart=140 W samochodzie nowym wszystkie elementy zawieszenia i układu kierowniczego winny być sprawne i tak jest. Sprawdzić można między innymi unosząc przód i szarpać czym się da a luzy i stuki dadzą znać o sobie. Zresztą to zrobiłem, żadnych luzów, żadnych stuków. Wymiana w serwisie nowych elementów na drugie i nie wiem na pewno czy nowe, czy wymontowane wcześniej z innej nowej tiidy (stukającej). To nic nie daje a świadczy o bezradności serwisu. Dlatego nie skorzystałem i nie będę korzystał z serwisu pomimo, że jest gwarancja. A teraz do źródła stuków. Posłużę się schematem obrazującym wspomaganie siły przyłożonej do kierownicy przez silnik elektryczny (eps motor). Działanie. Kręcimy kierownicą w lewo lub prawo. Następuje minimalne przesunięcie osi na której jest zamocowana kierownica a przedłużeniem osi tam gdzie są mocowane przeguby i przekładnia (redukction gear). To przesunięcie wykrywają czujniki (torgue sensor). Sygnał o ruchu kierownicy jest podawany do układu (eps control). Układ (eps control) wypracowuje sygnał sterujący silnikiem (eps motor) kręci w lewo pub prawo lub stoi. Stuki to przesunięcie osi na której jest zamocowana kierownica a przedłużeniem osi tam gdzie są mocowane przeguby i przekładnia (redukction gear). Sprawdziłem to w następujący sposób: kluczyk stacyjki w pierwszym położeniu tak aby można było obracać kierownicą (silnik wyłączony). Kluczem francuzem ścisnąłem (nie za mocno) przegub tak aby zablokować obrót osi kierownicy za układem wspomagania. Jedną ręką trzymałem za ramię francuza drugą wykonywałem ruchy w lewo i prawo kierownicą. Wyczuwało się luzy i stuki o ograniczniki na kierownicy. Te luzy są potrzebne do wypracowania sygnału sterującego pracą silnika wspomagającego. Uważam, że taka jest zasada a stuki muszą występować a zwłaszcza na nierównej jezdni kiedy na koła działają siły zakłócające to przenosi się na kierownice, czujniki sygnalizują to zakłócenie i dalej przenosi się na (eps motor). Jazda po równej nawierzchni nie powoduje żadnych stuków. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 (...) W samochodzie nowym wszystkie elementy zawieszenia i układu kierowniczego winny być sprawne i tak jest. Sprawdzić można między innymi unosząc przód i szarpać czym się da a luzy i stuki dadzą znać o sobie(...) Uważam, że taka jest zasada a stuki muszą występować a zwłaszcza na nierównej jezdni kiedy na koła działają siły zakłócające to przenosi się na kierownice, czujniki sygnalizują to zakłócenie i dalej przenosi się na (eps motor). Jazda po równej nawierzchni nie powoduje żadnych stuków. Pozdrawiam wszystkich. Trudno dyskutować z taką argumentacją ... ale nie tłumaczy ona występowana stuków wyłącznie przy skręcaniu w prawo. Problem jest powtarzalny. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Grandegro Wywód zaiste zacny. Mnóstwo w tym prawdy. Nie pogniewaj się ale takie tłumaczenie przypomina mi troszkę tłumaczenie serwisanta - w stylu "... ten typ tak ma..." "... to kwestia konstrukcyjna ..." itp. Niestety prawda jest okrutna. Skoro tak renomowana firma jak Nissan pisze biuletyn o konieczności wymiany to oznacza że jest to wada i usterka powtarzalna w większej ilości egzemplarzy. I nie ma co tutaj gdybać - w Stanach, Niemczech wymieniają bez pytań - u nas oczywiście - oto Polska właśnie - zawsze pod górkę - kasa zapłacona to olewka. I nie chodzi tutaj tylko o markę Nissan - Mercedes , Toyota - ten sam dramat Klient jest po to aby płacić i o nic nie pytać . Uczyć im się nie chce - a do zdiagnozowania usterek potrzebny niestety DOBRY Fachowiec a nie mechanik wymieniacz który pracuje w ASO. I jeszcze jedno - o dziwo - jechałem 3 identycznymi Tiidami - i tylko w mojej stukanie występuje - oczywiście w serwisie jak zwykle wszystko ok - już nie wiem jak z tymi ...... rozmawiać. Niestety Nissan jakościowo poleciał na łeb na szyję z jakością Za żale przepraszam Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość subu Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 (edytowane) Witam szanownych Forumowiczów Tiida sedan 2007, 23tys przejechanych km. Śledzę temat już od jakiegoś czasu i kilka miesięcy temu zauważyłem pierwsze stuki przy skręcie w prawo przez torowisko tramwajowe. Były to pojedyncze stuknięcia, które nie występowały przy jeździe na wprost i przy skręcie w lewo.Od tego czasu śledziłem już dokładnie co się dzieje podczas jazdy. Stuki, które były pojedyncze po pewnym czasie zrobiły się bardziej głośne i było ich więcej w trakcie pokonywania torowiska. W dalszym ciągu przy jeździe na wprost cisza. Minął miesiąc i pojawiły się bardzo rzadko ale tylko po drogach brukowanych.Odczekałem jeszcze jeden miesiąc i pojechałem do ASO, stwierdzili wymianę drążków. Po wymianie pierwszy dzień cisza, drugi pojedyncze suki po tygodniu wróciło wszystko do normy. Pojechałem kolejny raz i stwierdzili luz w tulei w belce (tylko tyle mi powiedziano).Po sprowadzeniu belki(sprawdziłem wymienili ławę przednią) i wymianie, auto jest jak nowe. Jeździłem po wszystkich drogach i nic, kompletna cisza. Mam nadzieję ,że problemy ze stukami już minęły. Wszystko w ASO Nissana w Chorzowie, żadnych problemów, miła obsługa. Polecam forumowiczom Edytowane 13 Września 2010 przez subu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jark Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Grandegro Skoro tak renomowana firma jak Nissan pisze biuletyn o konieczności wymiany to oznacza że jest to wada i usterka powtarzalna w większej ilości egzemplarzy. I nie ma co tutaj gdybać - w Stanach, Niemczech wymieniają bez pytań - u nas oczywiście - oto Polska właśnie - zawsze pod górkę - kasa zapłacona to olewka. I nie chodzi tutaj tylko o markę Nissan - Mercedes , Toyota - ten sam dramat Klient jest po to aby płacić i o nic nie pytać . Witam, jak w serwisie Nissana powiedziałem, że Niemcy wynieniają łoże w Tiidach to pan powiedział, że nic mu o tym nie wiadomo i chyba dotyczy to samochodów sprowadzanych na niemiecki rynek (jakby to były inne samochody :-)) więć może i nimiecki serwisant to czyni. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam, jak w serwisie Nissana powiedziałem, że Niemcy wynieniają łoże w Tiidach to pan powiedział, że nic mu o tym nie wiadomo i chyba dotyczy to samochodów sprowadzanych na niemiecki rynek (jakby to były inne samochody :-)) więć może i nimiecki serwisant to czyni. pzdr. Tak jest Jark. Usłyszałem te same historie z cyklu mchu i paproci: Oni mają na wszystko gotowe odpowiedzi - chyba taka procedura 1. Jak powiedziałem że Niemcy wymieniają - to że u nich są inne warunki gwarancji 2. Jak powiedziałem o biuletynach nissana - to że dotyczą one versy a ona konstrukcyjnie znacznie się różni od wersji europejskiej - jasne a świnie latają 3. Jak mówię że auto ściąga - to że to kwestia konstrukcji zawieszenia 4. Jak że przeskakuje przy skręcaniu w prawo w układzie kierowniczym - to że poprawili i jest ok W wiekszości przypadków zawsze jest jedna odpowiedź - "Naszym zdaniem wszystko jest ok" Najbardziej wkur...... mnie to że: - jeżdzę dla porównania trzema identycznymi Tiidami - jeżdzę moim autem od początku więc widze jak było a jak jest Ale do nich kompletnie nic nie przemawia - walenie głową w mur Dodatkowo ostatnio rzuciłem propozycję że pojadę na Niemiecką stronę i tam zrobię naprawę a im przyniosę fakturkę to o mało nie zemdleli - boją się że się wyda że są lenie i nic nie wiedzą Pozdrawiam i życzę cierpliwości w walce z ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nelson38 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Wymienili mi przekladnie krzyzakową (30 minut) - i uwaga: nie ma stukania ! pozdrawiam nelson38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Wymienili mi przekladnie krzyzakową (30 minut) - i uwaga: nie ma stukania ! pozdrawiam nelson38 Hej Nelson Napisz coś więcej - gdzie i co to jest - gdzie grzebali ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nelson38 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dokładnie to przeguby krzyżakowe są elementem przekładni kierowniczej. Wymiana była 2 tygodnie temu. Jest na razie czyściutko - odpukać ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Dokładnie to przeguby krzyżakowe są elementem przekładni kierowniczej. Wymiana była 2 tygodnie temu. Jest na razie czyściutko - odpukać ;-) Hej Nelson Czy grzebali wewnątrz auta - pod kolumną koło kierowcy ?? Czy chodziło o to co jest w biuletynie NTB09-127 ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Ale do nich kompletnie nic nie przemawia - walenie głową w mur Czy takie przygody masz z Polmotorem na Struga? Tam pracują tacy ignoranci? Słyszałem wiele opinii o nich - ale także dobrych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nelson38 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Hej Nelson Czy grzebali wewnątrz auta - pod kolumną koło kierowcy ?? Czy chodziło o to co jest w biuletynie NTB09-127 ?? Pozdrawiam Tak, element nr 5 został wymieniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Dzięki Nelson - czyli wada jest zgodna z usterką w biuletynie No i zobaczcie Panowie: 1. W Rosji o tym wiedzą http://www.nissan-tiida-club.ru/index.php?option=com_fireboard&Itemid=3&func=view&id=642&catid=28&limit=10&limitstart=140 2. W Niemczech też wymieniają 3. W USA nawet napisali o konieczności wymiany w biuletynie A u nas Panowie z ASO jak zwykle nie wiedzą o co chodzi - jak nie wiadomo o co chodzi to chyba o pieniądze Dałem im biuletyn, mówię że stuka przy skręcaniu w prawo - ale oczywiście wymówka standardowa - biuletyn dotyczy Versy a ta wersja różni się od europejskiej, naszym zdaniem nic nie stuka - ręce nogi i reszta opadają. A skąd nelson jesteś ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nelson38 Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Warszawa - ASO na Puławskiej. Nie mam zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mack72 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Witam! W moim aucie również występowały w/w stuki podczas skręcania. Myślałem,że to przeguby ale, podczas przeglądu po 60 tys.km,diagnosta w łódzkim serwisie u Przyguckich stwierdził,że mam do wymiany łożyska w kolumnach McPersona,po ich wymianie stuki nie ucichły więc wymieniono też tzw.sanie przedniego zawieszenia. Wykonano to wszystko w ramach gwarancji. Przez pierwsze dni było wszystko ok. jednak teraz po kilku tysiącach kilometrów wydaje mi się,że znów słyszę delikatne stuknięcia. Sprawdzę to dokładnie i napiszę za kilka dni. Pzdr. Przyguccy? Sprawdź, czy rzeczywiście Ci wymienili. U mnie wygląda to na ponownie zawulkanizowane gumy. Są nieforemne i tak jakby sprasowane w kilku miejscach jakimś narzędziem na gorąco. Nie dostałem żadnego wykazu wymienionych części ani robót wykonanych. Nie mam żadnego dowodu naprawy :-). Nie interesowałem się tym do czasu aż nie zaczęło znowu delikatnie postukiwać - zajrzałem i zobaczyłem.... Może tak to ma wyglądać i taka pognieciona guma na tulejach - sprawdźcie u siebie (???) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bushilda Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Martin gdzie kupic te czesc "intermediate shaft" w anglii chca mi sprzedac cala kolumne kierownicy za 1487f!!! wlasnie o to i chodzie i to wlasnie to stuka nie jezdizlem po mechanikach pojechalem do salonu vauxhalla gdzie pracuje moj kolega naprawia mi auta od 5 lat i nigdy sie nie pomylil.. pojechalem z moim notem do niego podniosl sprawdzil cale zawieszenie drazki itd.. po opuszczeniu luknal pod kolumne kierownicza kazal pokrecic kierownica i odparl ze to łacznik przyocowany do 2 krzyzakow.. tak wiec .. da sie to kupic gdziekolwiek?? no przeciez nie bede kupowal calej kolumny:O i trafny obrazek dzieki ja wiem ze u mnie to jest to i chcialbym dodac ze zanim wymienia wam "cale auto" drazki wozki zawieszenia amortyzatory sprawdzcie to chlopcy i dziewczeta sprawdzcie wlasnie w pierwszej kolejnosci te czesc.. !! bo warto sprawdzic i byc moze nie wydac kasy na marne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witajcie Koledzy Klikanie / stukanie / przeskakiwanie - jak to zwał tak zwał według biuletynów Nissana może być spowodowane: 1. Według NTB08-094 - Łożyska amortyzatorów Jak sprawdzić - standardowy przegląd w stacji diagnostycznej (Auto do góry aby można było obracać koła lewa / prawo. Jeśli podczas kręcenia słychać przeskoki / uderzenia czy podobne odgłosy - to oznacza że łożyska do wymiany. 2. Według NTB10-005a - przekładnia przedniej osi napędowej Jak sprawdzić - podobnie jak w punkcie 1. Tylko kręcić kołami przód tył. Jeden człowiek w środku dodaje gazu / drugi słucha Bez silnika podobnie. 3. Według NTB09-127 - intermediate shaft Tutaj tylko wymiana - zgodnie z wytycznymi biuletynu Można kupić np. tutaj http://www.nissanpartszone.com/parts/nissan-joint-assy-stee~48080-em01a.html Albo spróbować zastosować metodę rosyjską opisywaną wcześniej 4. Tuleje ławy albo wahaczy - sprawdzić zawieszenie Od siebie - ja na razie wsmarowałem pasty litowej w "Intermediate shaft" Lekko mniej przeskakuje ale wciąż i tak - jak się zrobi ciepło zrobię wszystkie elementy krok po kroku - aby nie wpadać w koszty Biuletyny załączam Pozdrawiam NTB08-094.pdf NTB09-127.pdf NTB10-005a.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witajcie Koledzy Klikanie / stukanie / przeskakiwanie - jak to zwał tak zwał według biuletynów Nissana może być spowodowane: (...) 3. Według NTB09-127 - intermediate shaft Tutaj tylko wymiana - zgodnie z wytycznymi biuletynu (...) Powalczyłem i wymienili (jeszcze w ramach gwarancji bo to była kontynacja zgłoszenia) intermediate shaft i ... wreszcie nie stuka! W sumie mam wymienione wszytko co było w biuletynach nissana. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.