Gość Valdies Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Mam mały (może duży, ale ukryty) problem z układem kierowniczym. Od pewnego czasu podczas skręcania w P/L na maxa czuję 2-3 stuknięcia w kołach i odnoszę wrażenie jakby w kierownicy też były przeskoki. Podczas powolnego skręcania lub pod małym kątem tego nie odczuwa się. Wyczytałem w necie, że kilka osób po kilku tys musiała wymieniać łożyska. Dodatkowo podczas postoju skręcając kierownicą na max i puszczając ją mam jałowe odbicie zwrotne na około 1/4 obrotu kierownicą? Czy te objawy mogą sugerować, że po 10 tyś też czeka mnie wymiana łozysk? Pls o opinie czy w Waszych Tiidach są podobne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Tak na 99% to łożyska na amortyzatorach tak samo jak w micra czy QQ. Sprawdz sobie sam - trzeba dotknąc sprężyny amortyzatora a druga osoba niech kręci kierownicą jeżeli czuć "przeskoki" na sprężynie to padły ci łożyska na amortyzatorach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiunkt Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 U mnie jest podobnie. Tłucze cos z prawej strony nawet przy niewielkim skręcie kierownicy. Zauważyłem że dzieje się to tylko przy skręcie w prawo. Byłem dwa razy z tym fantem w serwisie. Okazało się że wszystko jest ok. Dziwne. Ale u nich zawsze wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciacho Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 adiunkt, Dziwisz się? Jeżeli coś muszą usunąć z własnej kasy to zawsze jest "ok" ale jak im powiesz "szukajcie ja/ubezpieczyciel zapłaci" to już będą naprawy za 2k ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madman Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, u mnie zaczęło się się po ok 20 ooo na postoju stuki za kilka dni jade na 1 przegląd i zobaczymy//czy u Was hamulce zimne piszczą jak w polonezie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posimek Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 ze strony hamulcy cisza no i na razie 15000 i stuków na szczęście brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiunkt Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 U mnie na zimno hamulce piszcza. Jak byłem w serwisie to powiedzieli mi, że jest wszystko ok a piszczenie może wystepowac bo są jakies okładziny, które mogą powodowac że słychac pisk.Chyba wciskali mi jakiąs bajke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madman Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Okładziny to są na hamulcu ręcznym,a na nim sie nie jezdzi ,więc nie mogą piszczeć.w moim starym bmw e34 jak założyli mi podróby //czyt. zamienniki// za 150zł kompl klocków też tak piszczały na zimnych że po tygodniu je wywaliłem bo każdy na ulicy sie oglądał.co dziwne wycieraczki przód dały ciała -już po miesiącu zaczęły mazać!nie wspominając o kołach które przy 1 kontroli okazały sie zle wywarzone i nie dopompowane//ok1,8-1,9 atm// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Okładziny to są na hamulcu ręcznym,a na nim sie nie jezdzi ,więc nie mogą piszczeć. w tiidzie wszędzie są klocki i tarcze,a klocki też mają okładziny.ze względu na ekologie nie stosuje się już azbestu i skutek w bardzo wielu samochodach jest taki że klocki piszczą.u mnie też popiskiwały na początku ale chyba się dotarły bo już dawno się nie "odzywały" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiunkt Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 co dziwne wycieraczki przód dały ciała -już po miesiącu zaczęły mazać U mnie również po około dwóch miesiącach wycieraczki przednie były do wymiany. Zacząłem sie zastanawiać co to za g...o wstawili. Pojechałem do serwisu zapytać o markę piór ale oczywiście nie wiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Pióra dla nissana chyba nadal robi valeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee595 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 mocwanie wycieraczek jest standardowe na zwykły wygięty zaczep, poza tym w większości sprzedawanych wycieraczek znajdują się stosowne adaptery do różnych typów mocowania, ponieważ zdażyło mi się, że z poprzedniego samochodu ktoś pożyczył sobie moje wycieraczki i nie oddał teraz kupiłem płaskie MaxGear AERO za 19 pln długa i 17 pln krótka i właśnie sobie wymieniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mack72 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Wracam do tematu wątku. Stukanie i przeskoki przy skręcaniu. Dopadło mnie to samo - początkowo raz i nieznacznie, a teraz już przy jednym skręcie potrafi waląć kilka razy. Napiszcie jakie macie doświadczenia z serwisowaniem tego badziewia (chodzi mi o te łożyska). BOję się , że mi kiedyś koło odpadnie na zakręcie. Czy zrąbane łożyska amortyzatorów mogą uszkodzić inne elementy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madman Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 WITAM,wrażenie po przeglądzie --bezcennne--koszty : oliwa 5l-motul c3-180 + fitr oliwy oryg.-48 +filtr powirtrza oryginalny- 130 -+przegąd okresowy średni -395 +geometria- 61+odgrzybienie klimy-42 +uszczelki i inne dupereleok 42 --- razem---718 zł serwis NISSAN Jagiellońska ,,Stukanie przy skrętach ucichło ale nie całkiem serwis stwierdził że to nie poduszki amorków tylko luz na drążkach//a to ciekawe//zobaczymy przy dużym przeglądzie ok 60.000--co ciekawsze klocki jeszcze polatają ok 7000-10000 max //w tej chwili mam 29.000 na budziku//jakieś kiepskie te serwisowe klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 a w NOTE ten sam problem: tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee595 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 w tiidzie wszędzie są klocki i tarcze chyba, że ktoś ma sprowadzoną z rynku amerykańskiego VERSE i ma z tyłu hamulce bębnowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 co ciekawsze klocki jeszcze polatają ok 7000-10000 max //w tej chwili mam 29.000 na budziku//jakieś kiepskie te serwisowe klocki ech marzenie,w n15 pierwsze klocki wymienialem po 125000km. masz Pb czy ON ?,bo jeśli diesla to nie jest najgorzej z cena przegladu. [ Dodano: Wto 30 Cze, 2009 09:49 ] chyba, że ktoś ma sprowadzoną z rynku amerykańskiego VERSE i ma z tyłu hamulce bębnowe to versa ma bębny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madman Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 mój model--VISIA 4X tarcze motor benzynka 1,6,,,w starym bmw 5 2,5 benz po zamontowaniu tarcz i klocków brembo zrobiłem 120.000 na 1 klockach http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/036.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee595 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 to versa ma bębny??? i owszem: http://www.dziennik.com/articles/auto-moto/1819 a poniżej cytat z powyższego artykułu z dzienika amerykańskiego: HAMULCE I ZAWIESZENIE Nissan Versa ma zawieszenie MacPherson na wszystkich czterech rogach. Z przodu są sprężyny i stabilizatory, a na tyle belka skrętna i również stabilizatory. Na przodzie auta zainstalowano hamulce tarczowe, a z tyłu są tańsze bębny. Za dopłatą $250 dolarów, którą koniecznie radzę, można dostać system ABS. Aby nie zablokować kół podczas hamowania, potrafi pompować hamulce każdego koła na przemian nawet 18 razy na sekundę. Przy okazji przy ABS dostajemy system elektronicznej dystrybucji siły hamowania EBD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdies Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Byłem w serwisie z tym stukaniem w kierownicy. Okazało się, że to nie łozyska, ale do wymiany jakis element w kolumnie kierownicy. Wymienili na gwarancji i teraz jest oki. Gdybym musiał to robic poza gwarancją to sam element 1350 zł + usługa. Mam teraz kolejny problem. Po pewnym czasie jazdy w korku zaczyna mi skrzypiec pedał sprzegła podczas wciskania i zwalniania. Czy ktos ma to samo???? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Skrzypienie - wystarczy nasmarowac pedał sprzęgła na bolcach (swożniach) i po problemie, ja stosuje smar w spreju i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiunkt Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Byłem w serwisie z tym stukaniem w kierownicy. Okazało się, że to nie łozyska, ale do wymiany jakis element w kolumnie kierownicy. Wymienili na gwarancji i teraz jest oki. :/ Pamiętasz a jeżeli nie czy mógł byś się dowiedzieć co to za element Ci wymienili . W serwisie wymienili mi łożysko i końcówki stabilizatorów ale dalej są stuki. Jak mi napiszesz co u ciebie wymienili to może im podpowiem bo do końca gwarancji będą szukać i nie znajdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mack72 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 WITAM,wrażenie po przeglądzie --bezcennne--koszty : oliwa 5l-motul c3-180 + fitr oliwy oryg.-48 +filtr powirtrza oryginalny- 130 -+przegąd okresowy średni -395 +geometria- 61+odgrzybienie klimy-42 +uszczelki i inne dupereleok 42 --- razem---718 zł serwis NISSAN Jagiellońska ,,Stukanie przy skrętach ucichło ale nie całkiem serwis stwierdził że to nie poduszki amorków tylko luz na drążkach//a to ciekawe//zobaczymy przy dużym przeglądzie ok 60.000--co ciekawsze klocki jeszcze polatają ok 7000-10000 max //w tej chwili mam 29.000 na budziku//jakieś kiepskie te serwisowe klocki U mnie było lepiej (tylko wymiana oleju) : Olej Elf 0W 30 = 266zł + filtr + robocizna = 396 zł Przygucccy Intercar Łódź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mack72 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 <!--QuoteBegin-Valdies+--><div class='quotetop'>QUOTE (Valdies)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Byłem w serwisie z tym stukaniem w kierownicy. Okazało się, że to nie łozyska, ale do wymiany jakis element w kolumnie kierownicy. Wymienili na gwarancji i teraz jest oki. :/<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Pamiętasz a jeżeli nie czy mógł byś się dowiedzieć co to za element Ci wymienili . W serwisie wymienili mi łożysko i końcówki stabilizatorów ale dalej są stuki. Jak mi napiszesz co u ciebie wymienili to może im podpowiem bo do końca gwarancji będą szukać i nie znajdą. Też jestem ciekawy, bo u mnie sprawdzili i wszystko jest ok (podokręcane), a puknięcia słychać. Poza tym cały czas wydaje mi się, że coś na tym amortyzatorze jednak. Samochód schodzi cały czas w lewo (od nowości - oczywiście w serwisie nic nie zauważyli, a jakbym chciał zbieżność to odpłatnie), kierownicę muszę stale wyhylać o centymert w prawo żeby jechać prosto, a na dołach ucieka już niemiłosiernie (zawsze w lewo, aż kierownicę wyrywa). Do czasu jednak, aż skręcę silnie w prawo i sobie puknie (przeskoczy dwa razy w kierownicy) - po tym przez pewien czas idzie prosto..... Mam wszystkie "ekspertyzy" z serwisu -"brak uwag" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posimek Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam przy 20k dołączylem do grona "szczęśliwców" u których przy skręcie w prawo "coś" puka. osobiście wydaję mi się że to jednak zawieszenie ale prośba jeśli ktoś się z tym uporał i wie co i jak niech kilka literek przeleje na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.