frezeer Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 po co mi szersze ,strace na przyspieszeniu [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 22:21 ] ps to audi ktore podales xtomek ma zmieniony walek , w dieslu cos mozna zdzialac walkiem? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 nie chcial bym zmieniac marki Milosc do nissana sila wyzsza bede walczyl z tym moim 2,2Di po zmianie sterownika w pompie jezeli dobije do 170KM to mi wystarczy Jeśli dobrze pamiętam gigi tak celował w swojej 2,2 i miesiąc się cieszył swoim silnikiem, bo głowa nie wytrzymała i generalnie motor się rozpadł a fura poszła na sprzedaż z seryjnym silnikiem jeśli dobrze pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 czytalem temat o jego almie niestety nie odpisal co bylo powodem usterki ,z obajwow ktore podal niekoniecznie musiala to byc walnieta glowica czy uszczelka. Takie same objawy daje dziurawa chlodniczka oleju ,usterka jest ciezka do znalezienia mialem tak w Tino. Uszczelki nie wydmuchalo ,glowica zostala sprawdzona czy nie ma pekniec i wkoncu wyszlo ze to ta chlodniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 frezeer w sumie racja mogła to być chłodniczka ,ale żeby się tego dowiedzieć to Gigiego trzeba by szukać na forum seata lub vw bo coś z tych furek planował modzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 117KM 250NM i srednio 8s do setki Nie wierzę. Nagraj jakiś filmik :027: Nie ma sie co dziwic przeciez byla primera 169hp co robila (wg wlasciciela) 7s do paki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Nie wystarczy Ta zabawa wciąga, i to jak :one: Pewnie mój wykres w Promotorze też był zawyżony, ale przed modami było 191KM na Mineralnej. Po wałkach z SR16VE zrobimy porównanie w nowej hamowni i może jednak jeszcze raz na Mineralnej. A jeżeli chodzi o 13-kę to mnie źle zrozumiałeś. To jest cel dla czerwonej , a nie podważanie osiagniętego przez Twoją bryke wyniku. co do hamowni to wiem, ze Coobcio robil pomiar wlasnie jeszcze gdzies indziej i bylo o tym chyba w temacie bandita na racingforum.. aaaa no to zle zrozumialem, a pisalem o rownym 14 na 1/4.. zrobic wysokie 13 to rowniez bym chcial a na fotokomorkach chetnie bym sie sprawdzil, tylko ze jak sa jakies zawody to zazwyczaj 300km ode mnie i to mnie skutecznie zniecheca zeby zweryfikowac czasy a swoja droga - masz jakis filmik jak zbiera sie Twoj woz? 208KM/~210Nm chyba ciekawe jakby tyle wycisnac z DE jakby mu poszlo.. ale czas calkiem calkiem :diabel2: Pozdr [ Dodano: Czw 07 Maj, 2009 23:37 ] aha! a co do mocy na papierze to moje auto po remoncie legitymowalo sie moca 171KM/191Nm, a jak jezdzi to inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Ammaimon. Już parę razy było na forum. Zobacz prezentację czerwonej i tematy Power Team-u. A niech tam, masz jszcze raz: http://www.fotosik.pl/video/81cb9bc35882c7ce.html Alfa miała 175KM i dostała grubo ponad sekundę przy moich 15,3. :027: z otwartym prawym oknem :one: p.s. Z DE nie wyciśniesz, a DET to inna bajka. W poniedziałek zamieszczę skany, co można z DET zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 no idzie ladnie, ale myslalem, ze masz moze filmik z licznika jakis czemu z DE nie wycisne? przeciez Kivi w Swoim ma 211KM z tego co pisal niedawno na nissantechu Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 czemu z DE nie wycisne? przeciez Kivi w Swoim ma 211KM z tego co pisal niedawno na nissantechu nie opłaca się DE jest pod wieloma względami gorsze, choćby brak natrysku oleju na denko tłoka, dużo gorsza głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 czemu z DE nie wycisne? przeciez Kivi w Swoim ma 211KM z tego co pisal niedawno na nissantechu nie opłaca się DE jest pod wieloma względami gorsze, choćby brak natrysku oleju na denko tłoka, dużo gorsza głowica ve to też tylko 211km w porywach do 250km przy niezłym wydumaniu.... ja obecne przesiadłem się na diesla bo zmęczyło mnie już upalanie i nie śmiejcie się ale jednostki dieslowskie szybciej rozwijają się w tej chwili niż benzynowe... pozatym jeśli chodzi o moc to tylko spora pojemność albo turbo... albo jedno i drugie... Jarku jak tam ??? :gitara: :evilbat: :621: :619: :622: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 SR20VE moim zdaniem jest za***iście rozwojową jednostką, jedynie mało gratów jest dostępnych w ludzkich cenach do tego silnika, żeby zrobić ponad 250KM, również mały wybór skrzyń biegów, ale jeśli zaczynałbym znowu przygodę z Nissanem to też bym wsadził SR20VE = genialny silnik w każdym calu ( cena, trwałość, podatność na modyfikacje ), a wszystko dzięki Coobciowi, bez niego nie było by Nissana NA w Polsce - Szacunek !!! a co do Clio to jeździ mi się za***iście, samochód przerósł moje oczekiwania na nic innego bym go teraz nie zamienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 na nic innego bym go teraz nie zamienił i tak trzymać :one: ... zamieniłbyś na Audi RS4, RS6 bez mrugnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 PMW jak wrazenia po przesiadce z benyzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Yarkoo, moze i gorsze starsze itd, ale jakby postawic 200KM sunny DE i 200KM VE to raczej zmienne fazy by odpadly.. takie jest moje zdanie i juz a czy sie oplaca, czy nie to juz zalezy co kto lubi.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 ale podaj jakiś argument, dlaczego by odpadły? przecież przebiegi momentu/mocy są bardzo podobne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 PMW jak wrazenia po przesiadce z benyzyny? nie tu nie chodzi o przesiadkę z benzyny do diesla ... raczej o przesiadkę z Nissana do Audi... 2 różne światy... nieporównywalne pod każdym względem... auto conajmniej 2 klasy wyżej pod względem wykończenia wnętrza, funkcjonalności, designu, nawet głupie nagłośnienie w serii mam firmy Bose, grzane skóry, skóra nawet na boczkach... tiptronic milion przydatnych schowków, oświetlenie pod nogi przy wysiadaniu... ja pierd... inny świat do tego jak turbo zabangli to primera nie daje rady :kosci: strach pomyśleć co bedzie jak męski program się zrobi [ Dodano: Pią 08 Maj, 2009 22:19 ] ale podaj jakiś argument, dlaczego by odpadły? przecież przebiegi momentu/mocy są bardzo podobne... no właśnie nie są podobne Jarku do 5000, te auta dzieli przepaść na korzyść VE... no i oczywiście użyteczny zakres obrotów jest mniejszy w jednofazowcu... żeby uzyskać 200 km z DE trzeba go kręcić powyżej 8k jak nie 9k ... jedzie od 6k... (mowa o maszynie z ostrymi wałkami, doprężonej) ale do tych 6k też trzeba się jakoś doturlać... i w tym momencie wygrywa VE które już od 2rpm dysponuje 180nm momentu, dla porównania de 160 (mocno zdłubane)... gdyby jescze zdlybać VE i uzyskać 250km/270nm to była by miazga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 gdyby jescze zdlybać VE i uzyskać 250km/270nm to była by miazga będzie miazga ..... czerwonej zrobię to :fuckyou2: 1000 !!! post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 IMO - też obstawiam VE w pojedynku z podobnej mocy DE :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 ale podaj jakiś argument, dlaczego by odpadły? przecież przebiegi momentu/mocy są bardzo podobne... nom sa podobne to fakt.. szkoda, ze nie bedzie okazji by zrobic jakis test DE vs. VE Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 W ramach ciekawostek, wczoraj z bullitem mieliśmy okazję zmierzyć Imprezę II STI ~310KM na g-techu. 4,8s do 100 i 13,4s na 1/4. Start ma totalny ale wynik w porównaniu do 13,7 z Sunny VE nie robi już takiego wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 W ramach ciekawostek, wczoraj z bullitem mieliśmy okazję zmierzyć Imprezę II STI ~310KM na g-techu. 4,8s do 100 i 13,4s na 1/4. Start ma totalny ale wynik w porównaniu do 13,7 z Sunny VE nie robi już takiego wrażenia. straty na napędach... tylko że aut 4x4 nie robi się po to żeby je mierzyć na G-techu, a po to żeby latać nimi pełnym ogniem po lużnej/mokrej nawierzchni... obstawiam że na szutrze subaru miałoby podobne czasy... natomiast sunny Fwd nawet kilka sekund gorsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Wniosek o stratach z napęd był ukryty w tle . Dokładnie. Jadąc z rolki ciekawie by wyglądał Sunny siedzący na tylnym zderzaku Subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Przecież subaru to inna klasa samochodu, impreza na pewno nie waży 1100kg, no i te 13,4 to wydaje mi się że nie była to jazda na maksa, można by coś z tego urwać jeszcze chociaż sunny z VE też diabelna zabawka i daleko by nie odstawał , ale sam start i nawrotka na parkingu jaką zrobiliśmy to normalnie coś pięknego, chyba trzeba nerki na allegro wystawiać i zbierać na subaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Już Ci się czerwona nie podoba Zbieraj.... kasę :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.