Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Turbo, N/A, FWD, RWD, AWD, Drag, ... i inne, nie tylko Nismo


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Zamienił stryjek siekierkę na kijek"

 

nie byłbym taki pewien na twoim miejscu... jeżdziłeś kiedyś takim Audi?

 

[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 20:22 ]

gadzam się z tobą ,przy cenach ropy i paliwa to najlepsza alternatywa, ale tylko i wyłącznie sekwencyjny wtrysk, przy dbaniu o instalacje silnik jest bezawaryjny i robi bardzo długie przebiegi. W tej kwestii poprze mnie na pewno większość forumowiczów którzy eksploatują instalacje STAG

 

 

jedno jest pewne .. nie kupiłbym nigdy od Ciebie samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no, nawt nie przypuszczałem zakładając temat, że będzie tak ostro ;) Ale warto trochę ostrzej pojeździć :P

p.s.

PMW z tą naklejką to zbastuj :one: Nie o to biega. Limuzynie nie przystoi. Sam zdjąłem znaczek SR20VE z klapy za Twoja namowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał Twojego Niutona, to Hondy by wymiekły/opony tyż odpowiednie oczywiście/ :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW jak i eszi maja poczesci racje, ale jesli chodzi o koszta eksploatacji to zapewne lpg wychodzi taniej, lubie czytac Wasze potyczki na forum :D

Co do tej v6 2,5 to tez slyszalem niezbyt dobre opinie, no ale niech Ci dobrze sluzy, sam mysle na tdi tylko ze 1,9 napewno jest tanszy w modach niz N/A chip za ok 1000 i juz mam + 20KM (tak dla przykladu podalem cene i przyrost, zeby niebylo)

Co do aut to teraz chodzi mi po glowie Mazda mx 6 2,5 V6 lub Audi A4 1,8T B5 tylko aktualnie 4d sa mi niepotrzebne cale zycie woze sie sedanami, to teraz chcialbym coupe, moze ma ktos jakis pomysl????

 

[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 21:13 ]

Moze zna ktos opinie na temat takowej mazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sergiej

pisaliscie duzo o 1.8 T VW ...powiem wam ze jakis czas temu porownywalem jakis czas temu paszteta z tym silnikiem do toyoty cynos bez turbo ... to ta mala toyotka wcale gorzej nie wychodizla ...kumpel ma oba auta i jak chce poszalec to bierze od swojej dziewczyny ta toyote

 

[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 21:58 ]

apropos TDi 2.5 to masakra jak rozrzad trzeba wymieniac ... 2000 zl to troche duzo przynajmniej tyle w szczecinie wolaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zamienił stryjek siekierkę na kijek"

 

nie byłbym taki pewien na twoim miejscu... jeżdziłeś kiedyś takim Audi?

 

[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 20:22 ]

gadzam się z tobą ,przy cenach ropy i paliwa to najlepsza alternatywa, ale tylko i wyłącznie sekwencyjny wtrysk, przy dbaniu o instalacje silnik jest bezawaryjny i robi bardzo długie przebiegi. W tej kwestii poprze mnie na pewno większość forumowiczów którzy eksploatują instalacje STAG

 

 

jedno jest pewne .. nie kupiłbym nigdy od Ciebie samochodu

 

a co Tobie się wydaje, że ja tylko autami klasy nissana jeździłem?. Miałem okazje, ale z motorem 4.2 l, nie mam nic do marki i modelu, bo to klasa pod każdym względem, ale o silniku 2.5 znasz opinię, chociaż Ty i tak będziesz swoje plótł.

o to się nie martwie, zawsze mam kupców, wystarczy że rzucam hasło, bo moi znajomi wiedzą jakie mam podejście do auta. Przynajmniej nie wymyślam cen z kosmosu i nie szukam frajera.

Kończe to OT, bo mądrzejszy głupszemu ustępuje. :one: .

Idź się napal wiesz czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropos TDi 2.5 to masakra jak rozrzad trzeba wymieniac ... 2000 zl to troche duzo przynajmniej tyle w szczecinie wolaja

No ale nie wymieniacz rozrządu co chwile, jak sporo latasz to raz na 2 lata wystarczy...

aktualnie 4d sa mi niepotrzebne cale zycie woze sie sedanami, to teraz chcialbym coupe, moze ma ktos jakis pomysl????

Może by tak spróbować czegoś zupełnie nowego i przejść na Almerę GTi :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej v6 2,5 to tez slyszalem niezbyt dobre opinie, no ale niech Ci dobrze sluzy, sam mysle na tdi tylko ze 1,9 napewno jest tanszy w modach niz N/A chip za ok 1000 i juz mam + 20KM (tak dla przykladu podalem cene i przyrost, zeby niebylo)

 

kupiłem 2,5 V6 w pełni świadomie... pozatym nie kupiłem tego auta, po to żeby je modyfikować tylko żeby komfortowo i wygodnie podróżować... primera dla naszej 4-ki okazała się za mała i za słaba - przy załadowanym opór aucie 200nm jest niewystarczające

 

jako ciekawostkę podam iż jeśli chodzi o mody silnika AKE 180 km to 260km/560nm nie stanowi dla niego żadnego problemu - oczywiście nie po samym programie lecz wydechu, dolocie z FMIC , większym T ... dół silnika jest pancerny

 

[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 23:53 ]

2000 zl
mam za 1800, za 1500, jeszcze szukam :D

 

[ Dodano: Czw 14 Maj, 2009 23:58 ]

Jakbym miał Twojego Niutona, to Hondy by wymiekły/opony tyż odpowiednie oczywiście/

 

pakuj T... efekt jest taki że jak ujmujesz gaz auto dalej przyspiesza :kosci:

 

:gitara: :evilbat:

 

wiem jedno - jeśli chodzi o przyrosty mocy to tylko TURBO reszta to ciapcianina po 2-3 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reszta to ciapcianina po 2-3 km

Takie właśnie jest N/A... dlatego w pewnym momencie dłubanie wolnossaka staje się droższe jak Turbienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma 2.5TDI V6 w pasku tyle że 150 koni. Napęd na 4 łapy i automat. Dostaje zawsze baty od 130 koni. Co się dziwić jego fura ma katalogowe 10.9s do 100km/h. Przez rok wsadził w naprawy i eksploatatcję około 7000zł i jeszcze nic w zawieszeniu nie robił, a już amorki na badaniu poinżej 20%. Oczywiście zawsze mówi że jego ma super odejście i rzeczywiście czuć kopa, jak się jest w środku, tylko to się nie przekłada na osiągi. Tak samo ma większość posiadaczy diesli - czuje kopa i myśli że idzie, a w rzeczywistości czas jest słaby. Jak kupował to się cieszył bo świecidełka w środku, tyle lampek na kokpicie... Moim zdaniem diesel mniej pali i w tym czasie odkłada się na bardzo drogie naprawy. Stare benzyny są proste i tanie w naprawie, a nowoczesne diesle to raz że mało osób potrafi się tym zająć odpowiednio, to części drogie i elektroniki kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROKI napisał/a:

aktualnie 4d sa mi niepotrzebne cale zycie woze sie sedanami, to teraz chcialbym coupe, moze ma ktos jakis pomysl????

 

Może by tak spróbować czegoś zupełnie nowego i przejść na Almerę GTi :D ?

 

heheheheheheheeee :D:D

 

Co do 2,5 TDI to zależy na jaki egzemplarz się trafi. Jestem pewien, że posiadając zadbane auto, daje ono dużo radości. Zresztą mnie zawsze ciągnęło A6 z tym silnikiem. Według mnie idealne rozwiązanie dla rodziny.

A jeżeli chodzi o trupy to jak ktoś kupuje takie audi od handlarza, za w miarę przystępną cenę, sprowadzone i przyszykowane na sprzedaż, z przebiegiem 2-3 razy większym niż rzeczywisty, zamaskowanymi usterkami to legendy powstają. Takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto powiedział że będzie tanio :D, oraz że to auto do wyścigów

Co do 2,5 TDI to zależy na jaki egzemplarz się trafi. Jestem pewien, że posiadając zadbane auto, daje ono dużo radości. Zresztą mnie zawsze ciągnęło A6 z tym silnikiem. Według mnie idealne rozwiązanie dla rodziny.

A jeżeli chodzi o trupy to jak ktoś kupuje takie audi od handlarza, za w miarę przystępną cenę, sprowadzone i przyszykowane na sprzedaż, z przebiegiem 2-3 razy większym niż rzeczywisty, zamaskowanymi usterkami to legendy powstają. Takie moje zdanie.

 

też uważam podobnie i kupując mój egzemplarz pojechałem zabierając ze sobą do Niemiec znajomego byłego pracownika serwisu Audi/VW... jedynym mankamentem tego auta był kebab na podłodze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten 2,5 tdi,to jeden z najgorszych silnikow VW,bardzo awaryjny i niezaleznie czy sie dba,czy nie,poprostu jest slaby.Mialem okazje jezdzic A6 i powiem,ze zaden z uzytkownikow ktorych znam i tez jezdzili 8-10 letnimi audi, zadeklarowalo,ze jeszcze raz nie popelni tego bledu kupujac to auto,wiec cos w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smeru te audi może i ma te 10,9 sec do 100km/h ale żaden benzyniak z taką samą ilością koni mechanicznych nie da mu rady od 100km/h do 200km/h . Diesel ma niutony a benzyniak wykonuję większą pracę. Czyli bardzo dobrym przykładem jest tutaj przedstawiona HONDA, może do 100km/h leci pięknie, ale wsadźcie 4ry osoby i nich bujnie się od 120 do 190km/h ..... Będzie wyła jak poparzona a szybko przyspieszać to ona nie będzie. Ta sama zasada działa w silnikach motorów. Silniki SR20VE i SR16VE aby pokazać na co je stać muszą być zamontowane w lekkiej budzie. koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

en 2,5 tdi,to jeden z najgorszych silnikow VW,bardzo awaryjny i niezaleznie czy sie dba,czy nie,poprostu jest slaby.Mialem okazje jezdzic A6 i powiem,ze zaden z uzytkownikow ktorych znam i tez jezdzili 8-10 letnimi audi, zadeklarowalo,ze jeszcze raz nie popelni tego bledu kupujac to auto,wiec cos w tym jest.

 

co oznacza że kupili jakieś szroty... bo na A6 klub jest dużo zadowolonych użytkowników A6 z silnikami 180km AKE, BAU, BDH...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lipass no nie wiem kolego, jeżdżę często z Olsztyna do Elbląga i wyprzedzanie od 120km/h do 160km/h to norma na tej drodze, więc wolę mieć więcej niutonów niż koników bo wiem że z załadowanym autem żaden podmuch wiatru ani górka nie jest mi straszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
smeru te audi może i ma te 10,9 sec do 100km/h ale żaden benzyniak z taką samą ilością koni mechanicznych nie da mu rady od 100km/h do 200km/h
Wystarczy benzyniak z podobna iloscia niutow-ewentualnie jak chcesz tak porownywac do diesel n/a vs benzyna n/a. Moj znajomy mial Leona TDi seryjnie 130hp...po przerobkach doszlo mu 190hp i 390Nm, moj SX w tamtym czasie mial 210hp i 275Nm. Cielismy sie na 1/4 to dostal ponad 2 dlugosci, w trasie tez dostawal-tutaj ciezko powiedziec o ile, bo nie ma na tyle pustych drog zeby to sprawdzic. Co do spalania to mowil, ze pali mu 12l w miescie, moj pali 14l (w sumie niewielka roznica choc ropa jest tansza). Jezdzilem jego autem i powiem szczerze, ze nie podobalo mi sie, ze auto ciagnie od dolu a gore ma slaba-ciezko tym plynnie jezdzic, przelozenia sa b. krotkie, co chwila trzeba sie bawic w zmiane biegu, no i ten dzwiek traktora. Sprzedal Leona i szuka teraz jakies wersji benzynowej.

 

Takze jesli chodzi o osiagi to nie ma co sie podniecac TDi, jesli ma byc szybki to i zaczyna palic, to sa dobre samochody jako seryjne do wozenia d*py. Szczegolnie jak sa nowe, to sie nie psuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zaznaczam że z ZAŁADOWANYM AUTEM. Dopiero przy takim zestawieniu diesel pokazuje swą wyższość na benzyniakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
tylko zaznaczam że z ZAŁADOWANYM AUTEM. Dopiero przy takim zestawieniu diesel pokazuje swą wyższość na benzyniakiem.
Hmmm moze w ten sposob to faktycznie...nigdy nie mialem okazji sie przekonac u mnie wchodzi max. 2 osoby+jamnik z tylu i karata browaru do bagaznika ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EnDrIu WAWA widzę kolega dobrze zakumał, lecz ja napisałem z podobną ilością KONI MECHANICZNYCH, a nie niutonów :028: A wiadomo że silnik Diesla zawszę będzie miał więcej niutonów. (silniki 1.9TDI dla mnie są w ogóle jakieś dziwne, lecz kiedyś jeździłem mercedesem W123 3.0D , panowie na 4tym biegu bez problemu od prędkości 70km/h do 175km/h, wyprzedzałem co się dało i gdzie się dało. Olsztyn-Olsztynek koleś BMW 520i nie mógł mnie dogonić [ahh to było auto] :) ) Diesle zawszę mają zwalony górny zakres obrotów, wina leży w sposobie zapłonu dawki paliwa, nawet nowe diesle nie mają przestawianego kąta wtrysku (coś w stylu VVL) , w sumie zbyt bardzo przyspieszony zapłon spowoduje zniszczenie korbowodu, bo będzie za duże ciśnienie. Ja kiedyś przez chwilkę miałem o jeden ząbek na pompie przestawione, aby wcześniej było wtryskiwane paliwo, bardzo ciężko odpalał ale na wyższych obrotach byłem zdziwiony że ten silnik tak się wyrywa, fakt że kupa dymu z tyłu ale odejście miał dużo lepsze. Tylko po tym zwaliła się uszczelka, przegrzała się bo temperatura spalania była o wiele wyższa.

No dobra koniec OT bo się śmietnik robi.

 

[ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 12:20 ]

EnDrIu WAWA, nie zauważyłem postu wyżej :|

 

[ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 12:24 ]

Dziwię się jeszcze jednej rzeczy, skoro silniki diesla mają takie sprężanie i jakoś jeżdżą i nic się nie dzieje to dlaczego nie ma benzyniaków z takim sprężaniem ??

Prawdopodobnie był by problem wtrysku paliwa, ale można przecież zastosować wtryskiwacze z diesla, i jeszcze problem z iskrą ale to jest do zrobienia, jakąś przetwornicę co by dało większe napięcie i specjalne świece.

Ale zapewne tutaj wchodzi polityka pomiędzy dostawcami ropy a konstruktorami silników i bla bla bla. taki dziwny ten świat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...