Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Turbo, N/A, FWD, RWD, AWD, Drag, ... i inne, nie tylko Nismo


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jadąc z rolki ciekawie by wyglądał Sunny siedzący na tylnym zderzaku Subaru

 

ja miałem okazje łapać się primerą z WRX-em na wydechu i od 80km/h-230km/h łeb w łeb tzn ja póżniej wystartowałem i trzymałem sie moim przednim zderzakiem na wysokości jego tylnego do samego końca... nie był to Sti...

 

szkoda że nowy właściciel Sportline nie chce się ujawniać i opisać wrażeń z jazdy... dodam że kolega przed zakupem zażyczył sobie założenie seryjnej kierownicy z poduszką i opóżnienia zapłonu żeby go trochę zmulić :P bo za szybka była... 2 dni po zakupie podniósł zawias max w górę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo za szybka była... 2 dni po zakupie podniósł zawias max w górę ;)

Coś Ty zrobił ............... :diabel2: A Subarka by pociągnęła do 275 :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maacieq
nie tu nie chodzi o przesiadkę z benzyny do diesla :) ... raczej o przesiadkę z Nissana do Audi... 2 różne światy... nieporównywalne pod każdym względem... auto conajmniej 2 klasy wyżej pod względem wykończenia wnętrza, funkcjonalności, designu, nawet głupie nagłośnienie w serii mam firmy Bose, grzane skóry, skóra nawet na boczkach... tiptronic milion przydatnych schowków, oświetlenie pod nogi przy wysiadaniu... ja pierd... inny świat

 

ale co ty porównujesz A6 z primerą jak to inna klasa auta jest:) chociaż fakt takie np.A4 z 99 w porównaniu z p11 na pewno lepiej wypada pod tym względem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpętałem dyskusję :D i o to chodziło :D Dokończymy projekty N/A mój i Turbo Kevina i zaprosimy Towarzystwo na tor. A PMW życzę Veyrona soon :one: W końcu komfort się liczy.

A swoją drogą szkoda czarnej sportline'owej. Ammaimon, spróbuj choć raz na 1/4 DE, to się przekonasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW jak wrazenia po przesiadce z benyzyny?

w tym momencie wygrywa VE które już od 2rpm dysponuje 180nm momentu, dla porównania de 160 (mocno zdłubane)...

 

SR20De które sobie dłubałem w moim czerwonym dupowozem miało o wiele wiele mocniejszy dół jak SR20VE, proszę oto dowód:

coobcio_2.jpg

 

Fakt że jeszcze nie wchodziłem na grubo w żadne VE :P

 

[ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 00:36 ]

ja obecne przesiadłem się na diesla bo zmęczyło mnie już upalanie i nie śmiejcie się ale jednostki dieslowskie szybciej rozwijają się w tej chwili niż benzynowe

Obecnie rozkwitają Turbo beznyniaki - mają o wiele szarszy zakres użytkowych obrotów no i pordukują o wiele większa moc...

Ps. nawet Rogal to zrozumiał znany z diseli i przesiadł się na turbo benzyniaki ba nawet swojego 2.0 TDI 8v z którego wyciosał blisko 260KM i nieco ponad 400Nm zastapił 1,8T :D

tylko po to by mieć szybszy wóz :D

 

Pss. nie ukrywam że Nissany to prymitywy ale są tanie i dają radochę z jazdy - osiągi i możliwość rozwoju... Na co dzień miałem saaba 9-5 full wersje i szczerze powiem że Braciaka A6 roczki 2002 2,5TDI 163KM jeśli chodzi o jakoś wykończenia i prostotę serwisu pod żadnym względem nie może mogła się z nim równać :D No ale biła go na głowę jeśli chodzi o prowadzenie i układ kierwoniczy, za to wszystko kasztani beznadzienjy silnik, chyba najbardziej nie udana jednostka w histroii VW 2,5 V6 w którym na dzień dobry trzeba było wymieniać wałki rozrządu bo się wytarły jak w starej Ladzie - największa bolączka tych silników... Po zawirusowaniu na 202KM i 430Nm, tak trzeba żąglować lewarkiem jak w jakimś motorowerze a osiągi i tak denne :diabel2:

 

[ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 00:41 ]

Teraz chwilowo pobawię się z ALmerką Gti i prawdopodobnie przesiądę się na coś takiego:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8270877

 

Ładne, super bardzo głebokie fotele i twardy zawias, heble 330/300mm do tego wjedzie gazownia coby taniej jak dieslem było no i szybciej, jednak jeśli chodzi o przyspieszenia to do Saaba jeszcze daleko daleko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lipass
Obecnie rozkwitają Turbo beznyniaki - mają o wiele szarszy zakres użytkowych obrotów no i pordukują o wiele większa moc...

Ps. nawet Rogal to zrozumiał znany z diseli i przesiadł się na turbo benzyniaki ba nawet swojego 2.0 TDI 8v z którego wyciosał blisko 260KM i nieco ponad 400Nm zastapił 1,8T :D

tylko po to by mieć szybszy wóz :D

obecnie zauważyłem trend że sporo osób przesiada się z mocnych tdi na mocne turbo-benzyny (a sporo siedzę na forach vw itp) :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach ciekawostek, wczoraj z bullitem mieliśmy okazję zmierzyć Imprezę II STI ~310KM na g-techu. 4,8s do 100 i 13,4s na 1/4. Start ma totalny ale wynik w porównaniu do 13,7 z Sunny VE nie robi już takiego wrażenia.

 

no to 14 Samiego tez w Sunnym tylko DE sprawia, ze 208KM w sunnym VE tez slabo wypada ;)

 

Ammaimon, spróbuj choć raz na 1/4 DE, to się przekonasz.

 

w sensie chodzi o to, zeby zweryfikowac wynik gtech vs. fotokomorki? pewnie okaze sie, ze gtech przeklamuje, ale przeciez auto juz jezdzilo na fotokomorkach i bylo widac wyniki :)

 

ale moze kiedys sie zdecyduje przejechac te 300km zeby to sprawdzic ponownie :D

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to 14 Samiego tez w Sunnym

 

samochód Samiego to była kompletna wydmuszka, więc nie porównujmy auta które nadaje sie na codzień ( np. moje byłe sunny, które miało kompletne wnętrze ) z samochodem z którego wszystko było wyprute...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhym owszem, ale zbyt wiele to z masy mu sie zejsc nie udalo.. nawet po wymontowaniu nagrzewnicy i calego srodka to bylo nie wiecej jak 75kg :P najwiecej z tego to wazy tylna kanapa i kolo zapasowe i tego u mnie tez nie ma, ale tak szacujac to ubylo nie wiecej jak 30-35kg.. zreszta sam pisal w Swoim temacie o tym. lzejszy o ~80kg i slabszy o 25KM :P

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Krakowa do Ryk jest około 220 km, z Wawki 110. Może to nie taka duża różnica dla szybkiego samochodu. ;) Byśmy na II eliminacji WST zrobili spota i grilla dłubanych :one: Nie dośc, że szybko, to jeszcze bezpiecznie. :) Serwis techniczny też mile widziany :P

Data: 27 czerwca 2009 Lotnisko Ułęż k/Ryk. Zapraszam zainteresowanych. Wszystkie marki dozwolone :P

Zwłaszcza że czerwona będzie trochę dodłubana :diabel2: Zielony szerszeń już się zgłosił :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że nowy właściciel Sportline nie chce się ujawniać i opisać wrażeń z jazdy... dodam że kolega przed zakupem zażyczył sobie założenie seryjnej kierownicy z poduszką i opóżnienia zapłonu żeby go trochę zmulić :P bo za szybka była... 2 dni po zakupie podniósł zawias max w górę

 

 

no to jestem.

wrażenia są jak najbardziej pozytywne.

co do kiery - rozumiem po co to i do czego miało służyć, ale na maxa mi nie pasowała do tego auta.

co do zapłonu - to często bywam w takich miejscach gdzie paliwo jest maksymalnie 94, a o v-powerach nikt nie słyszał - nie warto ryzykować.

a zawias - sam na tym forum kilka razy przyznałeś że nie jeździło się tym po naszych drogach najlepiej. Skrobałem po wszystkich garbach na osiedlu - do poprawy.

 

a co do reszty, to w sobotę odbieram seryjne sprężyny.

na pierwszy tydzień czerwca jestem umówiony w m-techu na wyciszenie tłumika.

no i upatrzyłem już fajne 16-ki na allegro

http://www.allegro.pl/item628692215_d683_1...aluminiowe.html

Toyo proxes T1-R do tych felek już mam.

 

niedługo zaprezentuję autko w nowej odmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi kółkami to na pewno jakiś żart... nikt przecież przy zdrowych zmyslach nie kupuje taniej chińszcyzny mając magnezowo-aluminiowe profi OZ z nowymi oponami

 

nikt nie da tutaj się nabrać :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zawias - sam na tym forum kilka razy przyznałeś że nie jeździło się tym po naszych drogach najlepiej.

 

mi jeżdziło się genialnie... tylko że to był zawias bezkompromisowy nie każdy coś takiego lubi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Panowie, żart przecież :D

 

 

auto oprócz zawiasu zostaje tak jak jest. lepiej bym go nie zrobił.

 

a co do bezkompromisowości - codziennie rano mam do pokonania ok. 13 garbów - garby też potrafią być bezkompromisowe :)

chyba z nimi przegrałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do bezkompromisowości - codziennie rano mam do pokonania ok. 13 garbów - garby też potrafią być bezkompromisowe :)

chyba z nimi przegrałem

 

 

 

ja tam omijałem takie ulice albo po chodniku jechałem - jestem hardkorem? :evilbat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwoną też dobijają, ale szoruje tylko nosem. No chyba, że bardzo wolniutko się przejeżdża.

Ale w zakrętach i na Toyasach rewelka. Małe OT, bo temat czerwonej śpi. Wahacz, poduchy, geometria, wałki , hamownia przed 2-gimi Rykami na 1/4 - uzgodnione :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie rozkwitają Turbo beznyniaki - mają o wiele szarszy zakres użytkowych obrotów no i pordukują o wiele większa moc...

Ps. nawet Rogal to zrozumiał znany z diseli i przesiadł się na turbo benzyniaki ba nawet swojego 2.0 TDI 8v z którego wyciosał blisko 260KM i nieco ponad 400Nm zastapił 1,8T :D

tylko po to by mieć szybszy wóz :D

Pss. nie ukrywam że Nissany to prymitywy ale są tanie i dają radochę z jazdy - osiągi i możliwość rozwoju... Na co dzień miałem saaba 9-5 full wersje i szczerze powiem że Braciaka A6 roczki 2002 2,5TDI 163KM jeśli chodzi o jakoś wykończenia i prostotę serwisu pod żadnym względem nie może mogła się z nim równać :D No ale biła go na głowę jeśli chodzi o prowadzenie i układ kierwoniczy, za to wszystko kasztani beznadzienjy silnik, chyba najbardziej nie udana jednostka w histroii VW 2,5 V6 w którym na dzień dobry trzeba było wymieniać wałki rozrządu bo się wytarły jak w starej Ladzie - największa bolączka tych silników... Po zawirusowaniu na 202KM i 430Nm, tak trzeba żąglować lewarkiem jak w jakimś motorowerze a osiągi i tak denne :diabel2:

"Zamienił stryjek siekierkę na kijek", taki znawca aut a kupił chyba najgorszą jednostkę vw, jedyne co piękne to linia auta, prowadzenie i wykończenie. Jeśli diesel to tylko 1.9 TDI, bo tani w eksploatacji i najmniej awaryjny(szczególnie z pierwszych lat produkcji). Poza tym diesele nie lubią "ostrego traktowania", bo to się później źle odbija na ich bezawaryjnośći. Można zrobić delikatny program pod każde tdi, ale hardcore to wiadomo czym się skończy.

 

[ Dodano: Sro 13 Maj, 2009 22:24 ]

do tego wjedzie gazownia coby taniej jak dieslem było no i szybciej...

zgadzam się z tobą ,przy cenach ropy i paliwa to najlepsza alternatywa, ale tylko i wyłącznie sekwencyjny wtrysk, przy dbaniu o instalacje silnik jest bezawaryjny i robi bardzo długie przebiegi. W tej kwestii poprze mnie na pewno większość forumowiczów którzy eksploatują instalacje STAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale hardcore to wiadomo czym się skończy.

zależy ile to hardcore, bo z takiego AFN idzie wytargać 50% więcej powera niż w serii bez większego problemu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...