Gość bullitt Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 czerwona nie może się nie podobać !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Jadąc z rolki ciekawie by wyglądał Sunny siedzący na tylnym zderzaku Subaru ja miałem okazje łapać się primerą z WRX-em na wydechu i od 80km/h-230km/h łeb w łeb tzn ja póżniej wystartowałem i trzymałem sie moim przednim zderzakiem na wysokości jego tylnego do samego końca... nie był to Sti... szkoda że nowy właściciel Sportline nie chce się ujawniać i opisać wrażeń z jazdy... dodam że kolega przed zakupem zażyczył sobie założenie seryjnej kierownicy z poduszką i opóżnienia zapłonu żeby go trochę zmulić bo za szybka była... 2 dni po zakupie podniósł zawias max w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 bo za szybka była... 2 dni po zakupie podniósł zawias max w górę Coś Ty zrobił ............... :diabel2: A Subarka by pociągnęła do 275 :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 nie tu nie chodzi o przesiadkę z benzyny do diesla ... raczej o przesiadkę z Nissana do Audi... 2 różne światy... nieporównywalne pod każdym względem... auto conajmniej 2 klasy wyżej pod względem wykończenia wnętrza, funkcjonalności, designu, nawet głupie nagłośnienie w serii mam firmy Bose, grzane skóry, skóra nawet na boczkach... tiptronic milion przydatnych schowków, oświetlenie pod nogi przy wysiadaniu... ja pierd... inny świat ale co ty porównujesz A6 z primerą jak to inna klasa auta jest:) chociaż fakt takie np.A4 z 99 w porównaniu z p11 na pewno lepiej wypada pod tym względem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Rozpętałem dyskusję i o to chodziło Dokończymy projekty N/A mój i Turbo Kevina i zaprosimy Towarzystwo na tor. A PMW życzę Veyrona soon :one: W końcu komfort się liczy. A swoją drogą szkoda czarnej sportline'owej. Ammaimon, spróbuj choć raz na 1/4 DE, to się przekonasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 życzę Veyrona soon bez przesady... na razie to mi wystarczy na rok, góra dwa lata: a następne będzie A6 C6 3.0V6 TDi Quattro o takie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 PMW jak wrazenia po przesiadce z benyzyny? w tym momencie wygrywa VE które już od 2rpm dysponuje 180nm momentu, dla porównania de 160 (mocno zdłubane)... SR20De które sobie dłubałem w moim czerwonym dupowozem miało o wiele wiele mocniejszy dół jak SR20VE, proszę oto dowód: Fakt że jeszcze nie wchodziłem na grubo w żadne VE [ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 00:36 ] ja obecne przesiadłem się na diesla bo zmęczyło mnie już upalanie i nie śmiejcie się ale jednostki dieslowskie szybciej rozwijają się w tej chwili niż benzynowe Obecnie rozkwitają Turbo beznyniaki - mają o wiele szarszy zakres użytkowych obrotów no i pordukują o wiele większa moc... Ps. nawet Rogal to zrozumiał znany z diseli i przesiadł się na turbo benzyniaki ba nawet swojego 2.0 TDI 8v z którego wyciosał blisko 260KM i nieco ponad 400Nm zastapił 1,8T tylko po to by mieć szybszy wóz Pss. nie ukrywam że Nissany to prymitywy ale są tanie i dają radochę z jazdy - osiągi i możliwość rozwoju... Na co dzień miałem saaba 9-5 full wersje i szczerze powiem że Braciaka A6 roczki 2002 2,5TDI 163KM jeśli chodzi o jakoś wykończenia i prostotę serwisu pod żadnym względem nie może mogła się z nim równać No ale biła go na głowę jeśli chodzi o prowadzenie i układ kierwoniczy, za to wszystko kasztani beznadzienjy silnik, chyba najbardziej nie udana jednostka w histroii VW 2,5 V6 w którym na dzień dobry trzeba było wymieniać wałki rozrządu bo się wytarły jak w starej Ladzie - największa bolączka tych silników... Po zawirusowaniu na 202KM i 430Nm, tak trzeba żąglować lewarkiem jak w jakimś motorowerze a osiągi i tak denne :diabel2: [ Dodano: Nie 10 Maj, 2009 00:41 ] Teraz chwilowo pobawię się z ALmerką Gti i prawdopodobnie przesiądę się na coś takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8270877 Ładne, super bardzo głebokie fotele i twardy zawias, heble 330/300mm do tego wjedzie gazownia coby taniej jak dieslem było no i szybciej, jednak jeśli chodzi o przyspieszenia to do Saaba jeszcze daleko daleko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Obecnie rozkwitają Turbo beznyniaki - mają o wiele szarszy zakres użytkowych obrotów no i pordukują o wiele większa moc...Ps. nawet Rogal to zrozumiał znany z diseli i przesiadł się na turbo benzyniaki ba nawet swojego 2.0 TDI 8v z którego wyciosał blisko 260KM i nieco ponad 400Nm zastapił 1,8T tylko po to by mieć szybszy wóz obecnie zauważyłem trend że sporo osób przesiada się z mocnych tdi na mocne turbo-benzyny (a sporo siedzę na forach vw itp) :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Sam sie zastanawiam nad 1,8T w budzie A4 łatwe i w miare tanie mody daja duze przyrosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 W ramach ciekawostek, wczoraj z bullitem mieliśmy okazję zmierzyć Imprezę II STI ~310KM na g-techu. 4,8s do 100 i 13,4s na 1/4. Start ma totalny ale wynik w porównaniu do 13,7 z Sunny VE nie robi już takiego wrażenia. no to 14 Samiego tez w Sunnym tylko DE sprawia, ze 208KM w sunnym VE tez slabo wypada Ammaimon, spróbuj choć raz na 1/4 DE, to się przekonasz. w sensie chodzi o to, zeby zweryfikowac wynik gtech vs. fotokomorki? pewnie okaze sie, ze gtech przeklamuje, ale przeciez auto juz jezdzilo na fotokomorkach i bylo widac wyniki ale moze kiedys sie zdecyduje przejechac te 300km zeby to sprawdzic ponownie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 no to 14 Samiego tez w Sunnym samochód Samiego to była kompletna wydmuszka, więc nie porównujmy auta które nadaje sie na codzień ( np. moje byłe sunny, które miało kompletne wnętrze ) z samochodem z którego wszystko było wyprute... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 yhym owszem, ale zbyt wiele to z masy mu sie zejsc nie udalo.. nawet po wymontowaniu nagrzewnicy i calego srodka to bylo nie wiecej jak 75kg najwiecej z tego to wazy tylna kanapa i kolo zapasowe i tego u mnie tez nie ma, ale tak szacujac to ubylo nie wiecej jak 30-35kg.. zreszta sam pisal w Swoim temacie o tym. lzejszy o ~80kg i slabszy o 25KM Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Z Krakowa do Ryk jest około 220 km, z Wawki 110. Może to nie taka duża różnica dla szybkiego samochodu. Byśmy na II eliminacji WST zrobili spota i grilla dłubanych :one: Nie dośc, że szybko, to jeszcze bezpiecznie. Serwis techniczny też mile widziany Data: 27 czerwca 2009 Lotnisko Ułęż k/Ryk. Zapraszam zainteresowanych. Wszystkie marki dozwolone Zwłaszcza że czerwona będzie trochę dodłubana :diabel2: Zielony szerszeń już się zgłosił :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onegog Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 szkoda że nowy właściciel Sportline nie chce się ujawniać i opisać wrażeń z jazdy... dodam że kolega przed zakupem zażyczył sobie założenie seryjnej kierownicy z poduszką i opóżnienia zapłonu żeby go trochę zmulić bo za szybka była... 2 dni po zakupie podniósł zawias max w górę no to jestem. wrażenia są jak najbardziej pozytywne. co do kiery - rozumiem po co to i do czego miało służyć, ale na maxa mi nie pasowała do tego auta. co do zapłonu - to często bywam w takich miejscach gdzie paliwo jest maksymalnie 94, a o v-powerach nikt nie słyszał - nie warto ryzykować. a zawias - sam na tym forum kilka razy przyznałeś że nie jeździło się tym po naszych drogach najlepiej. Skrobałem po wszystkich garbach na osiedlu - do poprawy. a co do reszty, to w sobotę odbieram seryjne sprężyny. na pierwszy tydzień czerwca jestem umówiony w m-techu na wyciszenie tłumika. no i upatrzyłem już fajne 16-ki na allegro http://www.allegro.pl/item628692215_d683_1...aluminiowe.html Toyo proxes T1-R do tych felek już mam. niedługo zaprezentuję autko w nowej odmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 mam nadzieje, że teraz to sobie żartujesz... czy serio chcesz tak zniszczyć ten wóz ? :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 z tymi kółkami to na pewno jakiś żart... nikt przecież przy zdrowych zmyslach nie kupuje taniej chińszcyzny mając magnezowo-aluminiowe profi OZ z nowymi oponami nikt nie da tutaj się nabrać :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 brzydka china.... nie polecam bo gnie się jak łyżka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a zawias - sam na tym forum kilka razy przyznałeś że nie jeździło się tym po naszych drogach najlepiej. mi jeżdziło się genialnie... tylko że to był zawias bezkompromisowy nie każdy coś takiego lubi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onegog Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 no Panowie, żart przecież auto oprócz zawiasu zostaje tak jak jest. lepiej bym go nie zrobił. a co do bezkompromisowości - codziennie rano mam do pokonania ok. 13 garbów - garby też potrafią być bezkompromisowe chyba z nimi przegrałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a co do bezkompromisowości - codziennie rano mam do pokonania ok. 13 garbów - garby też potrafią być bezkompromisowe chyba z nimi przegrałem ja tam omijałem takie ulice albo po chodniku jechałem - jestem hardkorem? :evilbat: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 czerwoną też dobijają, ale szoruje tylko nosem. No chyba, że bardzo wolniutko się przejeżdża. Ale w zakrętach i na Toyasach rewelka. Małe OT, bo temat czerwonej śpi. Wahacz, poduchy, geometria, wałki , hamownia przed 2-gimi Rykami na 1/4 - uzgodnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 ja tam omijałem takie ulice albo po chodniku jechałem w zimę samemu sobie za pług można przynajmniej robić :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 w zimę samemu sobie za pług można przynajmniej robić w zimę było max up, wyższe opony i za pług wcale nie robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Obecnie rozkwitają Turbo beznyniaki - mają o wiele szarszy zakres użytkowych obrotów no i pordukują o wiele większa moc...Ps. nawet Rogal to zrozumiał znany z diseli i przesiadł się na turbo benzyniaki ba nawet swojego 2.0 TDI 8v z którego wyciosał blisko 260KM i nieco ponad 400Nm zastapił 1,8T tylko po to by mieć szybszy wóz Pss. nie ukrywam że Nissany to prymitywy ale są tanie i dają radochę z jazdy - osiągi i możliwość rozwoju... Na co dzień miałem saaba 9-5 full wersje i szczerze powiem że Braciaka A6 roczki 2002 2,5TDI 163KM jeśli chodzi o jakoś wykończenia i prostotę serwisu pod żadnym względem nie może mogła się z nim równać No ale biła go na głowę jeśli chodzi o prowadzenie i układ kierwoniczy, za to wszystko kasztani beznadzienjy silnik, chyba najbardziej nie udana jednostka w histroii VW 2,5 V6 w którym na dzień dobry trzeba było wymieniać wałki rozrządu bo się wytarły jak w starej Ladzie - największa bolączka tych silników... Po zawirusowaniu na 202KM i 430Nm, tak trzeba żąglować lewarkiem jak w jakimś motorowerze a osiągi i tak denne :diabel2: "Zamienił stryjek siekierkę na kijek", taki znawca aut a kupił chyba najgorszą jednostkę vw, jedyne co piękne to linia auta, prowadzenie i wykończenie. Jeśli diesel to tylko 1.9 TDI, bo tani w eksploatacji i najmniej awaryjny(szczególnie z pierwszych lat produkcji). Poza tym diesele nie lubią "ostrego traktowania", bo to się później źle odbija na ich bezawaryjnośći. Można zrobić delikatny program pod każde tdi, ale hardcore to wiadomo czym się skończy. [ Dodano: Sro 13 Maj, 2009 22:24 ] do tego wjedzie gazownia coby taniej jak dieslem było no i szybciej... zgadzam się z tobą ,przy cenach ropy i paliwa to najlepsza alternatywa, ale tylko i wyłącznie sekwencyjny wtrysk, przy dbaniu o instalacje silnik jest bezawaryjny i robi bardzo długie przebiegi. W tej kwestii poprze mnie na pewno większość forumowiczów którzy eksploatują instalacje STAG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 ale hardcore to wiadomo czym się skończy. zależy ile to hardcore, bo z takiego AFN idzie wytargać 50% więcej powera niż w serii bez większego problemu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.