xtomek Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Co sie przejmujesz to jeden wielki OT ten temat I o to chodziło, mamy wreszcie własny Hyde Park Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Z Dieslem to jest jak z fortepianem: grasz, grasz, wyciągasz coraz to piękniejsze dźwięki, aż w końcu brakuje ci klawiatury ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 NadiR dlatego zrobili 6cio biegowe skrzynie a potem mercedes walnął 7dmio biegową skrzynie dostępną jedynie z silnikami diesla A teraz pomyślcie diesel z ogromnym momentem i dwusprzęgłowa 7dmio biegowa automatyczna skrzynia biegów z trybem sport Ciekawe przy jakiej prędkości koła przestały by palić gumę i złapały by przyczepność. :diabel: [ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 15:09 ] A co do silników SR20VE to wersja VET seryjnie montowana jest w X-trial na Japonię. Bodajże ma 270KM w serii. Gdzieś widziałem X-triala gdzie po zmianie wydechu i tam pare pierdół miał 350KM. Dorwać taki silnik i skrzynię było by fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 słuchajcie to moje pierwsze auto z automatem i to nie bylejakim bo Tip i uważam że lepsza może być tylko skrzynia DSG... Tip sam zmienia biegi, redukuje wtedy kiedy chcę a jak chce polatać sportowo przełączam się na manetkę i zmieniam biegi ręcznie - można wtedy hamować silnikem, a jak zapomnę to też zmieni na wyższy... o jeżdzie po mieście w korku nie wspomnę... a w połączeniu z tempomatem miażdży komfortem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Uważam, że PMW może nie kupić Veyrona, ale jego bryka, jak na razie, daje mu du...żą frajdę. Niech PMW na dzień dobry zrobi hamownię i pomiary g-techem. Porównamy osiągi. No i może jeszcze zakręty w Ułęży, albo w Lublinie Pozdrawiam po wymianie wahacza w czerwonej. Nie to samo auto :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 wiem jedno - jeśli chodzi o przyrosty mocy to tylko TURBO reszta to ciapcianina po 2-3 km i tu się z Tobą zgadzam w 200%, bezkompromisowo i obligatoryjnie. Gdyby było mnie stać jednorazowo, nie bawił bym się w półśrodki . Ale zmianę auta planuje, najpóźniej do końca przyszłego roku i to nie będzie nissan , bo z tego rocznika co chcę nie robili już porządnych wozów w nissanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 to nie będzie nissan , Szkoda może nowa Skoda :one: , 350-ka, albo 370-ka są chyba poza Twoim zasięgiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 i nie skoda Tomku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 W TDI to tanie są pierwsze konie - nowy program, ale potem znowu trzeba części wymieniać - intercooler, wtryski itd. Te z mocniejszych wersji są droższ, bo każdy się wyzbywa słabszych np z wersji 90 koni i chce kupić np. ze 110 konnej. Znowu program. Także nic za darmo nie ma. Poza tym sporo osób kupuje diesla bo spalanie, nasłóuchają się o spalaniu 4 litry na 100 km i w to wierzą. Zobaczcie że u nas na forum był problem z dieslami - frupie osób paliły kilka litrów więcej niż innym osobom i żaden serwis nie potrafił wykryć co jest nie tak. W VW jest ten sam problem. Problemy z wypalaniem - przy filtrze cząsteczek i kupe innych pierdół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ja ostatnio prowadzilem z grudziadza pontiaca firebirda V8 5,7 litra ...powiem wam ze tam to juz od 1000 rpm max moment jest ...straszny samochod do prowadzenia ...lekko na gaz i bokiem stoisz nawet na suchym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 No to podrzuce coś do ognia Szukam Dodge Chargera R/T 5,7 HEMI No ,no, ja też dzisiaj oglądałem Discovery Szukaj, a znajdziesz :one: [ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 21:10 ] i nie skoda Tomku A na co Ci nie będzie skoda :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 moje marzenie: 928 S4 (tiptronic) 5,0 V8 32v 330km miałem okazję pare razy polupalać to auto... automat a lata bokiem lepiej niż niejeden driftowy s14 ... świetny wóz - cała karoseria aluminiowa, nie tylko blachy jak w A6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Nie wiem czy ktoś miał okazje próbować 1.4TSI ze stajni VW. Ja miałem okazje sprawdzić to auto w wersji 170KM (kompresor, turbo). Pod względem kultury pracy, sposobu rozwijania mocy ten silnik w moim odczuciu jest dużo lepszy niż 2.0TDI (również 170KM). Diesel owszem łeb urywa, przez moment i zmiana biegu, a mały benzynowy bzyczek ciągnie na każdym biegu i kiedy chce w całym zakresie. Dla mnie rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Dziwię się jeszcze jednej rzeczy, skoro silniki diesla mają takie sprężanie i jakoś jeżdżą i nic się nie dzieje to dlaczego nie ma benzyniaków z takim sprężaniem ?? Jastrząb silniki z zapłonem iskrowym (np benzyniaki) w których sprężana jest mieszanka palna a nie samo powietrze jak w dieslu, muszą mieć mniejsze sprężanie by nie dopuścić do spalania detonacyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 z2maciek no właśnie później się kapnąłem że będzie spalanie detonacyjne, Ale teraz jaka jest granica sprężania aby można było zastosować benzynę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 auto oprócz zawiasu zostaje tak jak jest. lepiej bym go nie zrobił. heh to kiedy ten profi gwint marki INTRAX RS pojawi się w dziale sprzedam? będzie to nie lada gratka dla użytkowników P11 zważywszy na fakt iż nowy kosztuje 1200 € na Ebay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Panowie mala zmiana tematu :027: co myslicie, moze znacie taki wynalazek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8079595 Skad jest ten silnik bo watpie ze jest to wyrob MG, dobre ceny jak za mlode auto edit: natorze ponoc objezdza type r 7gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Skad jest ten silnik bo watpie ze jest to wyrob MG wydaje mi się, że Honda maczała w nim palce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Panowie mala zmiana tematu :027: co myslicie, moze znacie taki wynalazekhttp://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8079595 Skad jest ten silnik bo watpie ze jest to wyrob MG, dobre ceny jak za mlode auto to jest to samo co civic 6gen 1.8 vti (angol), nie objedzie 7gena z K20 onboard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 widac co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 civic'i jednak więcej wytrzymają ;-) http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=30882 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 lipass, dzieki za kinka przejrze sobie, autko to tylko bym uzbroil w dolot i wydech, wiecej niemasensu strugac wg mnie, dobre gumy na przod i jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Wracajac do diesli ,to diesel pod obciazeniem bedzie ciagnal lepiej niz obciazona benzyna. Nawet wolnossace Cd20 z 5 schabami w srodku mniej straci na osiagach niz podobnej mocy benzyniak. Nie bez powodu w ciezarowkach nie stosuje sie benzyniakow. Moim zdaniem jeszcze kilka lat i diesle beda mialy mozliwosc krecenia sie powyzej 5tys ,kwestia paliwa i skoku tloka Ludzie ktorzy jezdza tylko benzyniakami sa sceptycznie nastawieni do diesli ,szczegolnie do nowych ,ale to ze sie psuja to wina glownie paliwa i niewiedzy wlasciciela. Kazdy chwali swoje ,nigdy mi nie podchodzila jazda benzyniakiem i nie chodzi tylko o spalanie bardziej o moment i jego przebieg A jezeli chodzi o porownywanie turbo diesla do turbo benzyny to uwazam ze to porownanie jest troche nie fair ,benzyna sie kreci wyzej ,benzyna sie spala szybciej ,to samo tyczy sie pojemnosci bo co z tego ze diesel potrzebuje wiekszej pojemnosci zeby osiagnac taka moc jak benzyna skoro spalanie przy palowaniu moze miec 2 razy nizsze! No ale nie kazdy o tym mysli kupujac samochod. Dla przykladu powiem ze 90% moich kolegow kupilo benzyniaki i samochody po prostu stoja bo to co mozna zarobic jednoczesnie sie jeszcze uczac nie wystarczy na codzienna jazde. Przykladowo celica z 92r silnik 1,6 z lekka noga 15l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onegog Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 auto oprócz zawiasu zostaje tak jak jest. lepiej bym go nie zrobił. heh to kiedy ten profi gwint marki INTRAX RS pojawi się w dziale sprzedam? będzie to nie lada gratka dla użytkowników P11 zważywszy na fakt iż nowy kosztuje 1200 € na Ebay na razie się nie pojawi. zakonserwuje się, powymienia się się to i owo, i będzie czekał na lepsze czasy i równiejsze drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 na razie się nie pojawi. zakonserwuje się, powymienia się się to i owo, i będzie czekał na lepsze czasy i równiejsze drogi. doradzę Ci jescze jedną rzecz... można dokupić do tego zawiasu tzw. "helpery" czyli sprężyny pomocnicze... wiele firm je robi pozwalają podnieść auto o 4cm (tyle mają po złożeniu)... po podniesieniu samochodu bardzo obniżonego pozwalają sprężynom głównym siedzieć na miejscu... po założniu tych sprężyn razem z talerzykami zwiększysz skok zawieszenia o 4-5 cm a to już sporo... będzie jak w serii... ten sprzedawca na allegro pomoże Ci dobrać odpowiednie (koszt około 200 zł): http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=11393776 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.