Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Turbo, N/A, FWD, RWD, AWD, Drag, ... i inne, nie tylko Nismo


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość EnDrIu WAWA
Przykladowo celica z 92r silnik 1,6 z lekka noga 15l :)
To chyba Toyota produkowala najmniej ekologiczny silnik o tej pojemnosci albo ta Celica ma cos uszkodzone.

 

A propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda, ze w PL tak rzadko spotykany jest to samochod. Link: http://www.youtube.com/watch?v=uj8-fBC6XHk...feature=related

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda

 

piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec

 

może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec

 

dlatego Audi kupiłeś.. :D

 

może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest

 

No na napewno jest gorzej w japońcach niż np. u Audi, ale wsio zależy jak kto dba o tą budę i podwozie. Trzeba o nie bardziej zabiegać niż "na zachodzie" ;)

 

ps.klega ma 80-tkę z roku 89' 1.8byna i do dziś przyglądam się z każdej mańki i nie ma tam grama rdzy. To w sumie o czymś świadczy :) Fakt że dba bardzo o auto, bo wyglada góra na 10 lat anie na 20.

Sam się przymierzałem/am do Audi i raczej do diesla (A3 5drzwi lub A6 ale 1.9 130km) bo benzyniaki (szczególnie małe) żarły wachę gorzej niż Subaru.

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maacieq

sprzedajcie wszyscy nissany cholere bo są już stare i zrobimy sobie tu forum o spalaniu waszych diesli zamist całego nkp :kosci: a na zlotach będziemy grać w brydża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorąco... :P , ale nie wszyscy sprzedadzą Nissany ;)

zrobimy sobie tu forum o spalaniu waszych diesli zamist całego nkp :kosci:

Nie o to biega, to tylko jeden temat o charakterze Hyde... dla wszystkich powermaniaków :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość uchmanek
propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda

 

piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec

 

Mój były 17 letni N14 nie miał śladu (!) rdzy, mimo że nigdy nie był garażowany i wymagał pewnych poprawek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda

 

piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec

 

może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest

 

Moj SX z 91r. nie ma rdzy, mamy w domu dupowoz: Almere `99 kupiona jako nowka z salonu, po 10 latach ma pordzewiale progi. Takze ciezko generalizowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda

 

piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec

 

może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest

 

Moj SX z 91r. nie ma rdzy, mamy w domu dupowoz: Almere `99 kupiona jako nowka z salonu, po 10 latach ma pordzewiale progi. Takze ciezko generalizowac.

 

tzn. rodzyn jak ch..j ... moja primera przez 9 lat zimy nie widziała bo jeżdziła tylko latem - też rdzy nie było

 

ale czy wszyscy userzy NKP mogą tak napisac? > chyba nie :(

 

co do mojego diesla to nie kupiłem go ze wzgl.. na spalanie... chociaż moze i tak bo kupiłem dla auta, marki, komfortu ogolnie... a nie dla diesla.... stać mnie na spalanie do 15l ropy po mieście ale na 30l. benzyny jak w przypadku RS6 już nie ... tylko dlatego diesel... pozatym przy jego 370nm jest szybszy niż moja primera od 80-200 km/h :evilbat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_nx
propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda

 

piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec

 

może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest

 

Moj SX z 91r. nie ma rdzy, mamy w domu dupowoz: Almere `99 kupiona jako nowka z salonu, po 10 latach ma pordzewiale progi. Takze ciezko generalizowac.

 

tzn. rodzyn jak ch..j ... moja primera przez 9 lat zimy nie widziała bo jeżdziła tylko latem - też rdzy nie było

 

ale czy wszyscy userzy NKP mogą tak napisac? > chyba nie :(

 

co do mojego diesla to nie kupiłem go ze wzgl.. na spalanie... chociaż moze i tak bo kupiłem dla auta, marki, komfortu ogolnie... a nie dla diesla.... stać mnie na spalanie do 15l ropy po mieście ale na 30l. benzyny jak w przypadku RS6 już nie ... tylko dlatego diesel... pozatym przy jego 370nm jest szybszy niż moja primera od 80-200 km/h :evilbat:

 

a ja myślałem że nie ma szybszego samochodu od primery :rofl:

 

Audi jest naprawde fajnym wozem, ale do pochłaniania tras a nie do pałowania po mieście- takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może zrobimy listę wozów, które można czasami extremalnie pałować i również jeździć z rodzinką. :D Moim zdaniem Primki się nadają, zwłaszcza, że kilka P11.144 zaczyna deptać czewonej po piętach. Chrupka Coobciowego, do tej grupy nie zaliczam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może zrobimy listę wozów, które można czasami extremalnie pałować i również jeździć z rodzinką.

 

Ja bym tu zaliczył najnowsze M3 sedan:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7814738

 

A jak za drogie to takie trochę starsze E36 sedan ;) :

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6895458

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
No to może zrobimy listę wozów, które można czasami extremalnie pałować i również jeździć z rodzinką. :D Moim zdaniem Primki się nadają, zwłaszcza, że kilka P11.144 zaczyna deptać czewonej po piętach. Chrupka Coobciowego, do tej grupy nie zaliczam ;)
Raczej lepszym kryterium bylaby kasa nizeli szukanie szybkiego sedana, bo jest ich mnostwo, a krolem wg mnie jest Lancer Evo, M5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo i Sti odpada gdyż priorytetem w tym rankingu jest jazda z rodziną i upalanie czasem nie na odwrót... w Evo i Sti komfort i koszty eksploatacji stawiają te auta na ostatnim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Evo i Sti odpada gdyż priorytetem w tym rankingu jest jazda z rodziną i upalanie czasem nie na odwrót... w Evo i Sti komfort i koszty eksploatacji stawiają te auta na ostatnim miejscu
a co rozumiesz w pojeciu auto to upalania? Upalac to i pewnie Tico sie da.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli tzw street class. Można wyjąć fotele, koło,... i startować w lapach, albo na ćwiarę z przyzwoitymi wynikami.

Cały czas czekam na Primę Kevina :D KJS-y nie wchodzą w rachubę, bo zabijają... :diabel2: Lotniska i tory- TAK :one:

PMW

na ulicę tylko turbo niszczy system

_________________

180km/370nm + Tip i grawitacji brak

Wiem, że nie lubisz prostych, ale raz, możesz sie w Rykach pojawić, żeby te 370 Nm grawitacyjnie sprawdzić :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie lubisz prostych, ale raz, możesz sie w Rykach pojawić, żeby te 370 Nm grawitacyjnie sprawdzić

 

po co? jestem już w takim wieku że nie muszę sobie już niczego udowadniać, a jeszcze nie muszę komuś :D :one: :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

podbijając temat...

 

Nie dawno miałem okazję pojechać ze świateł za Prelude 6gen (ta ostatnia) zeswapowaną na H22A7 czyli silnik z Accorda Type R 2.2 212KM i musiałem odpuszczać gazu, żeby nie wjechać w jej bagażnik :one: Rywalem Preludy była bliźniaczka, która szła ciut lepiej ale i ja bym wciągnął.

 

a oto zawodnik:

http://www.mikimoto.pl/index.php?option=co...d=35:wolnossace :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
PMW pewnie niebawem zapodasz chiptuning i zacznie to jakoś się zbierać?

 

nie nie :) ja zawsze mody zaczynam od hamulców/zawieszenia/kół/układu kierowniczego

 

moc na samym końcu... samym programem można zrobić ze 180Km/370Nm bezpieczne, ekonomiczne i nie dymiące na czarno 220Km/430Nm i wszystko to na seryjnym wydechu i dolocie :D... po wydechu, dolocie z FMIC 260km/520nm ale wtedy będzie dymić :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram rozpoczynanie modów od hamulców i lepszego zawiasu :one:

może i ja w tym tygodniu bedę miał mooocne hebelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam lepsze hamulce w serii mają męski zapas...

U Ojca w Skodzie 1,9 TDI podniosłem moc z 90KM i 240Nm na 135KM i 330Nm chipem z allegro i wtrsykami z 110konnego ASV lata do dziś na heble nie narzeka a wóz zmienił się nie do poznania :)

 

To nie nissan gdzie do 200konnego sportowego turbo wozu pakują coś co mniej więcej ma sprawność tego układu ze Skodowego 90 konnego mółka traktorka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...