Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Przykladowo celica z 92r silnik 1,6 z lekka noga 15l To chyba Toyota produkowala najmniej ekologiczny silnik o tej pojemnosci albo ta Celica ma cos uszkodzone. A propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda, ze w PL tak rzadko spotykany jest to samochod. Link: http://www.youtube.com/watch?v=uj8-fBC6XHk...feature=related Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec dlatego Audi kupiłeś.. może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest No na napewno jest gorzej w japońcach niż np. u Audi, ale wsio zależy jak kto dba o tą budę i podwozie. Trzeba o nie bardziej zabiegać niż "na zachodzie" ps.klega ma 80-tkę z roku 89' 1.8byna i do dziś przyglądam się z każdej mańki i nie ma tam grama rdzy. To w sumie o czymś świadczy Fakt że dba bardzo o auto, bo wyglada góra na 10 lat anie na 20. Sam się przymierzałem/am do Audi i raczej do diesla (A3 5drzwi lub A6 ale 1.9 130km) bo benzyniaki (szczególnie małe) żarły wachę gorzej niż Subaru. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 sprzedajcie wszyscy nissany cholere bo są już stare i zrobimy sobie tu forum o spalaniu waszych diesli zamist całego nkp :kosci: a na zlotach będziemy grać w brydża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Gorąco... , ale nie wszyscy sprzedadzą Nissany zrobimy sobie tu forum o spalaniu waszych diesli zamist całego nkp :kosci: Nie o to biega, to tylko jeden temat o charakterze Hyde... dla wszystkich powermaniaków :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec Mój były 17 letni N14 nie miał śladu (!) rdzy, mimo że nigdy nie był garażowany i wymagał pewnych poprawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest Moj SX z 91r. nie ma rdzy, mamy w domu dupowoz: Almere `99 kupiona jako nowka z salonu, po 10 latach ma pordzewiale progi. Takze ciezko generalizowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest Moj SX z 91r. nie ma rdzy, mamy w domu dupowoz: Almere `99 kupiona jako nowka z salonu, po 10 latach ma pordzewiale progi. Takze ciezko generalizowac. tzn. rodzyn jak ch..j ... moja primera przez 9 lat zimy nie widziała bo jeżdziła tylko latem - też rdzy nie było ale czy wszyscy userzy NKP mogą tak napisac? > chyba nie co do mojego diesla to nie kupiłem go ze wzgl.. na spalanie... chociaż moze i tak bo kupiłem dla auta, marki, komfortu ogolnie... a nie dla diesla.... stać mnie na spalanie do 15l ropy po mieście ale na 30l. benzyny jak w przypadku RS6 już nie ... tylko dlatego diesel... pozatym przy jego 370nm jest szybszy niż moja primera od 80-200 km/h :evilbat: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 propo Celici znalazlem dosyc ciekawy film przedstawiajacy jak sie zbiera Gt4...szkoda piękna fura ale 15 lat dla japońskiej budy to absolutny koniec może zbyt generalizuję ale w 90% przypadków tak jest Moj SX z 91r. nie ma rdzy, mamy w domu dupowoz: Almere `99 kupiona jako nowka z salonu, po 10 latach ma pordzewiale progi. Takze ciezko generalizowac. tzn. rodzyn jak ch..j ... moja primera przez 9 lat zimy nie widziała bo jeżdziła tylko latem - też rdzy nie było ale czy wszyscy userzy NKP mogą tak napisac? > chyba nie co do mojego diesla to nie kupiłem go ze wzgl.. na spalanie... chociaż moze i tak bo kupiłem dla auta, marki, komfortu ogolnie... a nie dla diesla.... stać mnie na spalanie do 15l ropy po mieście ale na 30l. benzyny jak w przypadku RS6 już nie ... tylko dlatego diesel... pozatym przy jego 370nm jest szybszy niż moja primera od 80-200 km/h :evilbat: a ja myślałem że nie ma szybszego samochodu od primery Audi jest naprawde fajnym wozem, ale do pochłaniania tras a nie do pałowania po mieście- takie moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 No to może zrobimy listę wozów, które można czasami extremalnie pałować i również jeździć z rodzinką. Moim zdaniem Primki się nadają, zwłaszcza, że kilka P11.144 zaczyna deptać czewonej po piętach. Chrupka Coobciowego, do tej grupy nie zaliczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 No to może zrobimy listę wozów, które można czasami extremalnie pałować i również jeździć z rodzinką. Ja bym tu zaliczył najnowsze M3 sedan: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7814738 A jak za drogie to takie trochę starsze E36 sedan : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6895458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 No to może zrobimy listę wozów, które można czasami extremalnie pałować i również jeździć z rodzinką. Moim zdaniem Primki się nadają, zwłaszcza, że kilka P11.144 zaczyna deptać czewonej po piętach. Chrupka Coobciowego, do tej grupy nie zaliczam Raczej lepszym kryterium bylaby kasa nizeli szukanie szybkiego sedana, bo jest ich mnostwo, a krolem wg mnie jest Lancer Evo, M5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Evo i Sti odpada gdyż priorytetem w tym rankingu jest jazda z rodziną i upalanie czasem nie na odwrót... w Evo i Sti komfort i koszty eksploatacji stawiają te auta na ostatnim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Evo i Sti odpada gdyż priorytetem w tym rankingu jest jazda z rodziną i upalanie czasem nie na odwrót... w Evo i Sti komfort i koszty eksploatacji stawiają te auta na ostatnim miejscua co rozumiesz w pojeciu auto to upalania? Upalac to i pewnie Tico sie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Miałem na myśli tzw street class. Można wyjąć fotele, koło,... i startować w lapach, albo na ćwiarę z przyzwoitymi wynikami. Cały czas czekam na Primę Kevina KJS-y nie wchodzą w rachubę, bo zabijają... :diabel2: Lotniska i tory- TAK :one: PMW na ulicę tylko turbo niszczy system_________________ 180km/370nm + Tip i grawitacji brak Wiem, że nie lubisz prostych, ale raz, możesz sie w Rykach pojawić, żeby te 370 Nm grawitacyjnie sprawdzić :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Wiem, że nie lubisz prostych, ale raz, możesz sie w Rykach pojawić, żeby te 370 Nm grawitacyjnie sprawdzić po co? jestem już w takim wieku że nie muszę sobie już niczego udowadniać, a jeszcze nie muszę komuś :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 podbijając temat... Nie dawno miałem okazję pojechać ze świateł za Prelude 6gen (ta ostatnia) zeswapowaną na H22A7 czyli silnik z Accorda Type R 2.2 212KM i musiałem odpuszczać gazu, żeby nie wjechać w jej bagażnik :one: Rywalem Preludy była bliźniaczka, która szła ciut lepiej ale i ja bym wciągnął. a oto zawodnik: http://www.mikimoto.pl/index.php?option=co...d=35:wolnossace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 jako taka ciekawostka jak to seryjny traktor nie chce podawać dodam że masa tego kolosa to 1700 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 jako taka ciekawostka jak to seryjny traktor nie chce podawać dodam że masa tego kolosa to 1700 kg ledwo idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 ledwo idzie jak seryjne P11 GT ... :okulary2: muszę to sprawdzić z jakimś ~ 150 konnym P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 PMW pewnie niebawem zapodasz chiptuning i zacznie to jakoś się zbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 PMW pewnie niebawem zapodasz chiptuning i zacznie to jakoś się zbierać? nie nie ja zawsze mody zaczynam od hamulców/zawieszenia/kół/układu kierowniczego moc na samym końcu... samym programem można zrobić ze 180Km/370Nm bezpieczne, ekonomiczne i nie dymiące na czarno 220Km/430Nm i wszystko to na seryjnym wydechu i dolocie ... po wydechu, dolocie z FMIC 260km/520nm ale wtedy będzie dymić :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 popieram rozpoczynanie modów od hamulców i lepszego zawiasu :one: może i ja w tym tygodniu bedę miał mooocne hebelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A tam lepsze hamulce w serii mają męski zapas... U Ojca w Skodzie 1,9 TDI podniosłem moc z 90KM i 240Nm na 135KM i 330Nm chipem z allegro i wtrsykami z 110konnego ASV lata do dziś na heble nie narzeka a wóz zmienił się nie do poznania To nie nissan gdzie do 200konnego sportowego turbo wozu pakują coś co mniej więcej ma sprawność tego układu ze Skodowego 90 konnego mółka traktorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.