Lobo Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jeśli chodzi o Wasze rozważania typu TDi SR20 itd itp to dla mnie jest jedna zasadnicza sprawa....Jakie zdrowe ładne, wypasione tdi kupicie za ok 10-12tys pln? Bo za 12 tys pln to p11 gt kupisz i masz auto tanie, bezpieczne i ekonomiczne w eksploatacji-mało awaryjne i pewne, chętnie współpracujące z lpg i juz. a A4 z 1.9 TDi w dobrym stanie i rozsądnym przebiegu zaplaciecie pewno 17-20tys. Kiedys pojechalem z kumplem po fure do takiego mini handlarza, jakieś 2 lata temu, Mial p11 z 98r z klima, 4poduchu elektryka, komp, hak, w naprawde ekstra stanie i chcial za nia 14tysia, mil tez naprwde piekne A4 z 96 r ale 1.6 i chba tylko wspomaganie, gole w ryj za 16tys i grosza nie chcial opusic. Prima lata do dzis i ma sie swietnie, wozi rodzine 4 os i lala. Fajna sprawa wybor auta ale nie piszcie ze lepsze tdi bo moment itd, Moca się szybko jeździ a momentem wygrywa wyścigi. według mnie koszty eksploatacji diesli sa dużo wyzsze niz dobrych silnikow benzynowych. Jak sie nie psuje to ok ale w TDi sie wymienia takie rzeczy jak Turbo, pompe, czy wtryski.. Ja osobiście wolałbym Turbo petrol ale fabryka plus lekkie mody, najchętniej cały napęd z s15 ale to marzenia, i 250KM na przód to mooocna skrzynia ze szpera jak w nowym focusie RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 prawda jest taka że nissan poza 350z, 370z, Gt-r nic już po 2000r. sensownego nie produkował... zwykle padło ot. a konkurencja wręcz przeciwnie coraz fajniejsze europejskie wozy się produkuje... Clio Sport F1, Focus RS itd... o RS6 :027: nie wspomnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 PMW, w Japoni produkowali fajną P12 z 206Konnym SR20VE i manualem 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 No szkoda że nie było takie silnika w budzie n16.. No ewentualnie qr25 taki ja kw sentrze b15 i byłą by almera GTI n16 PMW - fajnie auta nissan produkuje pod marką Infiniti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 fajną P12 jak p12 może być fajne ... żartowałeś ?D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 PMW to tak samo jakby ktoś powiedział tobie -"jak audi a6 tdi może być fajne"... masz swoj gust??to trzymaj go dla siebie--p12 z ve,to bardzo miłe autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 PMW to tak samo jakby ktoś powiedział tobie -"jak audi a6 tdi może być fajne"...masz swoj gust??to trzymaj go dla siebie--p12 z ve,to bardzo miłe autko :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Ludziska spoko, proszę zostawić auto PMW w spokoju. Chciałbym mieć taki moment jak On. w Prmierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Ludziska spoko, proszę zostawić auto PMW w spokoju. Chciałbym mieć taki moment jak On. w Prmierze Ty nie będziesz miał, wolne żarty, kwestia kiedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Odpowiem Ci. Polska czerwona Bttc będzie za około roczek i chyba będzie to P10. xkarol obstawia P11 full wypas w międzyczasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Ludziska spoko, proszę zostawić auto PMW w spokoju. Chciałbym mieć taki moment jak On. w Prmierze xtomek to wtedy odcinkę miałbyś w okolicach 4500obr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 no przy momencie powyżej 300nm fwd potrafi postawić bokiem w zakręcie podczas przyspieszania bez ujmowania gazu nie ma żartów w połączeniu z tiptronic spiętym szperą typu torsen primera GT dostanie na samym starcie 3 długości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 xtomek to wtedy odcinkę miałbyś w okolicach 4500obr... A ile n-ów/obrotów miał Coobcio przy swoim momencie??? przy 318KM w srebrnej uturbionej. A jak się to ma do NA. Trochę nie kumam. To nie jest diesel do 100 na godzinę Na prostej nie powinno być problemów/ chyba że z trakcja /. W zakrętach....sam nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 no przy momencie powyżej 300nm fwd potrafi postawić bokiem w zakręcie podczas przyspieszania bez ujmowania gazu nie ma żartów Zaloz letnie gumy rowniez na tylnej osi to bedzie jechac normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla też tak mówiłem ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp... kultura pracy tej 2,5 V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel... jescze ciekawszy jest nowszy 3,0 v6 tdi już nie pamiętam chyba 248km i 560nm a o 4,2 V10 tdi z a8 nie wspomnę :evilbat: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla też tak mówiłem ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp... kultura pracy tej V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel... sam napisałeś V6---porównaj do tego silniki z maximy 3.0 albo altimy 3.5 v6--pewnie bardziej aksamitnie pracują jak tdi,,,nie ma co porównywać 4 cylindrowych silników do V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 no seryjne VTI doszło mnie dopiero przy 100km/h więc coś w tym jest ale b16 ma 150nm więc żaden szał... tym bardziej że moje autto nie zostało kupione do ścigania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Nie wiem jak Was, ale mnie irytuje w turbo nagrzewanie i chłodzenie turbiny. Podjeźdżam pod firmę, gaszę i wychodzę, a część osób siedzi i czeka tą minutę. Odpalam, wyjeżdżam na ruchliwą krajówkę, trzeba się dynamicznie wbić, to cisnę, a część osób z firmy nie może bo się boi o turbinę. Dojeżdżają 5km do pracy i nie mają kiedy przycisnąć nawet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Bombel a jaki widzisz problem w benzyniaku żeby zaraz po dojechaniu na miejsce nie gasić ? Poza tym po zapaleniu przy takiej temperaturze jaka jest teraz na zewnątrz silnik łapie normalną temp. pracy już po przejechaniu 1-2 km. Ja mam 7 km do pracy, na liczniku prawie 200kkm (a pewnie realnie jest więcej), leje tylko pełny syntetyk którego nic między wymianami nie ubywa, a nie raz pocisne bo na gazie odcinki nie ma :diabel2: i jakoś nie widać dymów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Nie wiem jak Was, ale mnie irytuje w turbo nagrzewanie i chłodzenie turbiny. Podjeźdżam pod firmę, gaszę i wychodzę, a część osób siedzi i czeka tą minutę. Odpalam, wyjeżdżam na ruchliwą krajówkę, trzeba się dynamicznie wbić, to cisnę, a część osób z firmy nie może bo się boi o turbinę. Dojeżdżają 5km do pracy i nie mają kiedy przycisnąć nawet. wiesz jest takie jedno proste i tanie urżądzenie które powoduje że nie trzeba się chociaż chłodzeniem turbiny obawiać-TURBO TIMER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla też tak mówiłem ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp... kultura pracy tej 2,5 V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel... To o co w takim razie chodzi, jeśli można wiedzieć ? Bo ani ta konfiguracja szybka , ani ekonomiczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla też tak mówiłem ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp... kultura pracy tej 2,5 V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel... jescze ciekawszy jest nowszy 3,0 v6 tdi już nie pamiętam chyba 248km i 560nm a o 4,2 V10 tdi z a8 nie wspomnę :evilbat: Jak bedziesz mial mozliwosc to zobacz kulture pracy 4 cylindrowca od Hondy 2,2 I-CDTI.Moze kiedys bedzie okazja na jakims zlocie,to podjade civic z takim motorem,ale 180km 410nM,co robi z tego autka pocisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Mimo tego chetnie bym zobaczył pojedynek PMW z jakąś kosiarkąA co nie bylo zadnego pojedynku kombi TDi z Primera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 silnik łapie normalną temp. pracy już po i tutaj się bardzo mylisz ale to bardzo... zaledwie woda nagrzała się do tych 90 st. C czyli olej jescze zimny - nagrzewa się o wiele dłużej niż woda (u mnie olej ma 90 st. dopiero po 8 km latem).... pałujesz na zimnym! - długo nie pojeżdzisz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Zapomniałeś, że turbo diesel nagrzewa się dużo wolniej od N/A benzyny, więc w przypadku Twojego auta może to być te 8km. Ja aktualnie przy N/A benzynie, w aktualnych warunkach, przy automatycznej skrzyni mam na wskazówce płynu chłodniczego 90 stopni po około 2km. Dla pewności, uzyskania optymalnego ciśnienia oleju czekam kolejne 2km, więc jak widzisz jest to dużo szybciej niż dla akurat przytoczonego Twojego TD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.