Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Turbo, N/A, FWD, RWD, AWD, Drag, ... i inne, nie tylko Nismo


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o Wasze rozważania typu TDi SR20 itd itp to dla mnie jest jedna zasadnicza sprawa....Jakie zdrowe ładne, wypasione tdi kupicie za ok 10-12tys pln? Bo za 12 tys pln to p11 gt kupisz i masz auto tanie, bezpieczne i ekonomiczne w eksploatacji-mało awaryjne i pewne, chętnie współpracujące z lpg i juz.

a A4 z 1.9 TDi w dobrym stanie i rozsądnym przebiegu zaplaciecie pewno 17-20tys.

 

Kiedys pojechalem z kumplem po fure do takiego mini handlarza, jakieś 2 lata temu,

Mial p11 z 98r z klima, 4poduchu elektryka, komp, hak, w naprawde ekstra stanie i chcial za nia 14tysia, mil tez naprwde piekne A4 z 96 r ale 1.6 i chba tylko wspomaganie, gole w ryj za 16tys i grosza nie chcial opusic. Prima lata do dzis i ma sie swietnie, wozi rodzine 4 os i lala.

 

Fajna sprawa wybor auta ale nie piszcie ze lepsze tdi bo moment itd, Moca się szybko jeździ a momentem wygrywa wyścigi.

według mnie koszty eksploatacji diesli sa dużo wyzsze niz dobrych silnikow benzynowych. Jak sie nie psuje to ok ale w TDi sie wymienia takie rzeczy jak Turbo, pompe, czy wtryski..

 

Ja osobiście wolałbym Turbo petrol ale fabryka plus lekkie mody, najchętniej cały napęd z s15 ale to marzenia, i 250KM na przód to mooocna skrzynia ze szpera jak w nowym focusie RS :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że nissan poza 350z, 370z, Gt-r nic już po 2000r. sensownego nie produkował... zwykle padło ot. a konkurencja wręcz przeciwnie coraz fajniejsze europejskie wozy się produkuje... Clio Sport F1, Focus RS itd... o RS6 :027: nie wspomnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szkoda że nie było takie silnika w budzie n16.. No ewentualnie qr25 taki ja kw sentrze b15 i byłą by almera GTI n16 :D

PMW - fajnie auta nissan produkuje pod marką Infiniti :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW to tak samo jakby ktoś powiedział tobie -"jak audi a6 tdi może być fajne"...

masz swoj gust??to trzymaj go dla siebie--p12 z ve,to bardzo miłe autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PMW to tak samo jakby ktoś powiedział tobie -"jak audi a6 tdi może być fajne"...

masz swoj gust??to trzymaj go dla siebie--p12 z ve,to bardzo miłe autko

:030:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska spoko, proszę zostawić auto PMW w spokoju. Chciałbym mieć taki moment jak On.

:D w Prmierze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska spoko, proszę zostawić auto PMW w spokoju. Chciałbym mieć taki moment jak On.

:D w Prmierze :D

Ty nie będziesz miał, wolne żarty, kwestia kiedy :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem Ci. Polska czerwona Bttc będzie za około roczek i chyba będzie to P10. xkarol obstawia P11 full wypas :D w międzyczasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska spoko, proszę zostawić auto PMW w spokoju. Chciałbym mieć taki moment jak On.

:D w Prmierze :D

xtomek to wtedy odcinkę miałbyś w okolicach 4500obr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przy momencie powyżej 300nm fwd potrafi postawić bokiem w zakręcie podczas przyspieszania bez ujmowania gazu :) nie ma żartów

 

wykres_23.761.jpg

 

w połączeniu z tiptronic spiętym szperą typu torsen primera GT dostanie na samym starcie 3 długości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xtomek to wtedy odcinkę miałbyś w okolicach 4500obr...

A ile n-ów/obrotów miał Coobcio przy swoim momencie??? przy 318KM w srebrnej uturbionej. A jak się to ma do NA. Trochę nie kumam. To nie jest diesel do 100 na godzinę :D Na prostej nie powinno być problemów/ chyba że z trakcja /. W zakrętach....sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
no przy momencie powyżej 300nm fwd potrafi postawić bokiem w zakręcie podczas przyspieszania bez ujmowania gazu :) nie ma żartów

 

Zaloz letnie gumy rowniez na tylnej osi to bedzie jechac normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla

 

też tak mówiłem ;) ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp...

 

kultura pracy tej 2,5 V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel...

 

jescze ciekawszy jest nowszy 3,0 v6 tdi już nie pamiętam chyba 248km i 560nm

 

a o 4,2 V10 tdi z a8 nie wspomnę :evilbat:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla

 

też tak mówiłem ;) ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp...

 

kultura pracy tej V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel...

 

sam napisałeś V6---porównaj do tego silniki z maximy 3.0 albo altimy 3.5 v6--pewnie bardziej aksamitnie pracują jak tdi,,,nie ma co porównywać 4 cylindrowych silników do V6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no seryjne VTI doszło mnie dopiero przy 100km/h więc coś w tym jest

ale b16 ma 150nm więc żaden szał... tym bardziej że moje autto nie zostało kupione do ścigania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Was, ale mnie irytuje w turbo nagrzewanie i chłodzenie turbiny. Podjeźdżam pod firmę, gaszę i wychodzę, a część osób siedzi i czeka tą minutę. Odpalam, wyjeżdżam na ruchliwą krajówkę, trzeba się dynamicznie wbić, to cisnę, a część osób z firmy nie może bo się boi o turbinę. Dojeżdżają 5km do pracy i nie mają kiedy przycisnąć nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombel a jaki widzisz problem w benzyniaku żeby zaraz po dojechaniu na miejsce nie gasić ?

 

Poza tym po zapaleniu przy takiej temperaturze jaka jest teraz na zewnątrz silnik łapie normalną temp. pracy już po przejechaniu 1-2 km. Ja mam 7 km do pracy, na liczniku prawie 200kkm (a pewnie realnie jest więcej), leje tylko pełny syntetyk którego nic między wymianami nie ubywa, a nie raz pocisne bo na gazie odcinki nie ma :diabel2: i jakoś nie widać dymów. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Was, ale mnie irytuje w turbo nagrzewanie i chłodzenie turbiny. Podjeźdżam pod firmę, gaszę i wychodzę, a część osób siedzi i czeka tą minutę. Odpalam, wyjeżdżam na ruchliwą krajówkę, trzeba się dynamicznie wbić, to cisnę, a część osób z firmy nie może bo się boi o turbinę. Dojeżdżają 5km do pracy i nie mają kiedy przycisnąć nawet.

 

wiesz jest takie jedno proste i tanie urżądzenie które powoduje że nie trzeba się chociaż chłodzeniem turbiny obawiać-TURBO TIMER

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla

 

też tak mówiłem ;) ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp...

 

kultura pracy tej 2,5 V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel...

 

 

To o co w takim razie chodzi, jeśli można wiedzieć ?

 

Bo ani ta konfiguracja szybka , ani ekonomiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w zyciu nie zamieniłbym się na Diesla

 

też tak mówiłem ;) ale nie chodzi tylko o moc, osiągi itp...

 

kultura pracy tej 2,5 V6 zabija czterocylindrowe kosiarki mimo tego że to diesel...

 

jescze ciekawszy jest nowszy 3,0 v6 tdi już nie pamiętam chyba 248km i 560nm

 

a o 4,2 V10 tdi z a8 nie wspomnę :evilbat:

 

Jak bedziesz mial mozliwosc to zobacz kulture pracy 4 cylindrowca od Hondy 2,2 I-CDTI.Moze kiedys bedzie okazja na jakims zlocie,to podjade civic z takim motorem,ale 180km 410nM,co robi z tego autka pocisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik łapie normalną temp. pracy już po

 

i tutaj się bardzo mylisz ale to bardzo... zaledwie woda nagrzała się do tych 90 st. C

 

czyli olej jescze zimny - nagrzewa się o wiele dłużej niż woda (u mnie olej ma 90 st. dopiero po 8 km latem).... pałujesz na zimnym! - długo nie pojeżdzisz :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś, że turbo diesel nagrzewa się dużo wolniej od N/A benzyny, więc w przypadku Twojego auta może to być te 8km.

 

Ja aktualnie przy N/A benzynie, w aktualnych warunkach, przy automatycznej skrzyni mam na wskazówce płynu chłodniczego 90 stopni po około 2km. Dla pewności, uzyskania optymalnego ciśnienia oleju czekam kolejne 2km, więc jak widzisz jest to dużo szybciej niż dla akurat przytoczonego Twojego TD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...