Gość MarekB9 Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 wiem, że temat nie występuje po raz pierwszy przeczytałem wszystkie wiadomości z forum ale, nie znalazłem jednego wytłumaczenia (pewnie jest ich po prostu co najmniej kilka) po drugie wydaje mi się że mój problem jest trochę inny. dzisiaj zapaliła się lampka check, smochód od razu zwariował: - moc 10% mocy porzedniej - nie działa klima - wyższe obroty silnika Kiedy wyłączyłem i ponownie włączyłem silnik po 2h lampka nie paliła się ale kiedy dodałem gazu do mniej więcej 2tys obr znów świeci i znów nie ma mocy. Do ASO wolałbym się nie wybierać tym bardziej że jest koniec miesiąca i z gotówką krucho. Poradźcie coś ze mnie żaden mechanik ale mam kolegę, mechanik złota rączka, ale Primery nie naprawiał. Jeżeli się powtarzam proszę o dokładnego linka z przekierowaniem z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 Napisz, jaka to primerka, będzie napewno łatwiej coś doradzić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 26 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2005 2,0td 1997 ale dziwna rzecz! Pojechałem odstawić na parking. Odpaliłem lampka świeci. Przejechałem 500m lampka zgasła samochód odżył. Pomyslałbym -paliwo ale tankuję na shellu. Jak odzyskała trochę mocy to pojechałem się przejechać zrobiłem z 10km różne biegi, różne obroty i nic.Wszystko ok. Nawet klima działa. Mam nadzieję że taki numer miałem po raz ostatni, dlatego że praktycznie lampka, lub to co było z nią związane powodowało ograniczenie mocy silnik przestawał przyspieszać przy ok 1700 obr i dusił się. Nie wiem czy wariuje elektronika czy coś innego może za dużo dziś było słońca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 polecam diagnozę w serwisie. Błędy o których pisałeś nadal są w pamięci komputera i serwis odczyta Ci co było ich powodem. A to , ze odłaczyła Ci się klima, to raczej normalne, ponieważ ECU odcina ją jako dość znaczne obciążenie dla silnika w przypadku gdy przełącza sterowanie silnikiem w tryb awaryjny. To, co możesz sprawdzić we własnym zakresie to wtyczki kablowe przy czujnikach: przepływomierz, czujnik temp cieczy chłodzącej, ECU, pompa wtryskowa, czujnik na 1-szym wtryskiwaczu, czujnik położenia wałka, czujnik wody w filtrze paliwa itp. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 27 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2005 dzięki wielkie, dziś znów zrobiłem parę kilometrów i znowu nic się nie działo. Na pewno sprawdzę wszystko tak jak radzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Zauważyłem 2 rzeczy: 1. występuje przy hamowaniu silnikiem 2. znika po przegazowaniu powyżej ok 2000-2500 obrotów Mój mechanik na razie nie znajduje dla mnie czasu. A ja zrobiłem przez klika dni kilkaset kilometrów. Podczas ostatnich trzech jazd nie zapala się wcale (uczę się eliminować zupełnie hamowanie silnkiem). Wręcz zaczynam zapominać o żarówce. Aaa mam jeszcze pytanko: Czy komuś udało się na trwale usnąć ten problem? Co u was było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Silnik przechodzi w tryb servisowy, coś jest widocznie zepsute - Autodiagnostyka to rozwiąrze >> Zrób To Sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Mialem podobny problem, gdy sprawdzając plyny zauwazylem dwie pasujące do siebie kostki elektryczne :shock: . Więc je złaczylem i ... po właczeniu silnika zapalila mi sie lampka check. Wiec rozłaczylem i nie swieci Kostka była od filtra paliwa. Podejrzewam ze musze wymienic filtr i nie bede musial jezdzic na rozlaczonych kostkach. Jak dotyczhczas przejechalem 8 tys km i nic choc czasami mam wrazenie jakby na chwile przerywal. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Zauważyłem 2 rzeczy:1. występuje przy hamowaniu silnikiem 2. znika po przegazowaniu powyżej ok 2000-2500 obrotów Mój mechanik na razie nie znajduje dla mnie czasu. A ja zrobiłem przez klika dni kilkaset kilometrów. Podczas ostatnich trzech jazd nie zapala się wcale (uczę się eliminować zupełnie hamowanie silnkiem). Wręcz zaczynam zapominać o żarówce. Aaa mam jeszcze pytanko: Czy komuś udało się na trwale usnąć ten problem? Co u was było przyczyną? Miałem dokładnie to samo; niestety jak ja walczyłem z tematem (zaczęło się ok 2 lata temu) , to nie było mądrego na tym i innym forum aby naprowadzić na jakiś trop, więc tym bardziej mogę się podzielić swoim doświadczeniem. Problem Ci się będzie prawdopodobnie nasilał w chłodniejsze dni, wiec o ile teraz check zapala się sporadycznie, to w temp poniżej zera może zapalac się codziennie. Pierwsza rzecz: jedź na diagnostykę do serwisu, niech Ci wyciągną błąd z pamięci i wskażą przyczynę. Najczęściej przyczyną są: 1)Needle lift position - czujnik położenia iglicy na 1-szym wtryskiwaczu (koszt ok 850zł w serwisie) 2) Temp. sensor - czujnik temp. cieczy chłodzącej (koszt ok 100-150zł jest dostępny zamiennik włoski) 3)Control sleeve posiotion , electric governor - obstawiam właśnie to - jest to czujnik i element wykonawczy w nastawniku dawki paliwa umieszczonym w pompie wtryskowej - koszt w serwisie Bosch ok 2500zł. Gdyby to był powód , to mam patent jak to naprawić w cenie 700-800zł. 4)Uszkodzenie jakiegoś przewodu przy jednym z czujników lub w wiązce przy pompie wtryskowej lub ECU. Czasami warto rozłączyć i złączyć ponownie kostki przy ww elementach - ale wg mnie jest to mało prawdopodobne. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 dzięki wielkie Wiedza to potęga. Zaraz po wpływie wynagrodzenia na konto jadę do ASO. Potem zajmę się usuwaniem checka. Na pewno napisze co było problemem i jak to usunełem (mam nadzieję ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 mialem identycznie - utrata znaczna mocy uniemozliwiajaca jazde i do tego bialy dymek (juz kiedys o tym pisalem) - oddalem pompe do serwisu bosha (ze zdiagnozownymi bledami) a oni wymienili mi obudowe i komplt naprawczy 2500zl :shock: - fakt w obudowie byly rysy, ale po zamontowaniu i tak kontrolka sie nadal zapala - wiec potwierdzam powyzsze i stawiam na czujnik w pompie - tez go musze wymienic o ile wczesniej auta nie sprzedam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekmarecki Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Kurde panowie jakie wy macie przebiegi, że wam się takie rzeczy dzieją :?: Czy tak ostro jeździcie :?: :!: :wink: Kurde i to nowe auta '97r '98r :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Bo pewno stosują LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Chyba nie bardzo LPG bo to 2.0TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 AJ już się pomyliłem w tematach - sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 nie za dużo 114 książka serwisowa z przeglądami aso potwierdza tę ilość. Ja się za mocno nie przejmuję checkiem. Z kliku powodów: 1. Nie dymi na biało. Pracuje bardzo przyzwoicie. jak przygazuję jest piękny czarny dym. 2. od czasu feralnego weekendu kilkaset km trasa, miasto i nic lampka nie świeci. 3. Rozmawiałem z facetem z ASO konsultant serwisu czy coś podobnego mówił że często problemem jest złe paliwo, lub filtry paliwa a u mnie czas już filtry wymienić. 4. dzięki kolegom z forum wiem już jak naprawić ewentualne poważniejsze uszkodzenia. 5. jak się zapali wystarczy wkręcić na troszkę wyższe obroty i gaśnie 6. Mojemu koledze zapał się check w audi v8 kilka lat temu. silnik brzytwa obecnie check się nie pali. więc póki co jeżdżę i czerpię z jazdy sporo przyjemności Ale obiecuję jak znowu się zapali zasuwam do serwisu z zapaloną lampką niech mi powiedzą co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Oj przepraszam, nie wiem dlaczego napisalem ze przewod jednej kostki wychodził od fitra paliwa... pomylka, wychodzil od pompy paliwa. Proponuje sparwadzic przez rozlaczenie kostek. Pozdrawiam Przy okazji, ma może ktoś instrukcje obslugi do Primery 2.0TD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 moj ma 170tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Książki też szukam na forum jest link książki modeli za wyjątkiem 2,0 TD. Przekopałem internet i nic zostało chyba allegro i księgarnia :cry: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Bo pewno stosują LPG A moze to wina redbulla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogol Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Czy w mojej primerze kody wywołuje się tak jak na: http://asterka.2max.pl/aldl.html :?: Mam złącze podobne do tego 16-pinowego. :!: A jak już wywołam to gdzie szukać opisu kodów. Może ktoś wie jaki kod jest dla wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 NA stronei głowenj nissna w dziale Zrób to sam jest wszytko opisane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 NA stronei głowenj nissna w dziale Zrób to sam jest wszytko opisane... Coobcio, kolega Gogol pyta o kody serwisowe dla silnika Diesel (2.0 TD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogol Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 NA stronei głowenj nissna w dziale Zrób to sam jest wszytko opisane... Nie ma wszystkiego. :? Ja mam inne złącze serwisowe. Nawet nie wiem ile jest rodzajów złącz i na ile są ze sobą kompatybilne :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Aj strasznie nowy silnik nie pomogę... JEszcze się z tym nie spotkałem zeby w nissanie bylo inne zlacze diagnostyczne no wyjątek to 200SX S13 oraz Sunny GTI N13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.