Gość t_maniak151 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam. A wiec wróciłem od mechanika i .... napinacz wyciągnięty na maksa wiec łańcuch się wyciągnął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A czy diagnostyki nie mozna wywołać przez menu diagnostyczne? http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/41-nissan-primera-p12/62-kasowanie-sygnau-o-wymaganym-serwisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 To jest bardzo ogólne menu diagnostyczne: wyświetlacz, klima, liczniki, termin serwisu, diagnostyka nawigacji. Błędów silnika ani auta nie pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 A to w takim razie milcze Jako całkowity świeżak to spotkałem i tak mi się nasuneło. Czyli do diagnostyki te moduły elm 327 cos takiego bedzie najlepsze http://www.allegro.pl/item897751857_interfejs_elm_327_euroscan_2009_usb_elm327_v1_3a.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t_maniak151 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Ja osobiście kupiłem i działa, interfejs na ELM 327 Odebrałem dziś auto od mechanika ... to był łańcuch. Auto hula jak kiedyś. Wyciągnięty był o około 8 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICEN Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Jakie koszty takiej naprawy spytam z ciekawości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) Witam po długim okresie nieobecności Dzisiaj jadąc z pracy do domu zapaliła mi sie kontrolka check engine na stałe P11.144 1.8 ben. Wczesniej zapaliła sie kontrolka od płynu do spryskiwaczy, ale to raczej nie ma z tym nic wspólnego zapewne. Auto chodzi normalnie nie szarpie, nie kopci, spadku mocy też nie odczuwam. Jutro podjade do mechaniora podpiąć do kompa,żeby spawdzić co jest grane. Troche sie zaskoczyłem, bo auto jest w 100% spawne i nie zdarzyło mu sie, żeby mnie zawidł w trasie Ciekwe co jutro wyjdzie Edytowane 9 Lutego 2010 przez sprinter000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Miałem zeszłej zimy podobny przypadek.Było ślisko i zimno, jechałem sobie spokojnie około 70km/h na piątym biegu i dodam że auto było zimne zapalił mi się na stałe engine po podłączeniu do kompa wyszło że niedogrzanie spalin w katalizatorze. Prawodpodobnie po podłączeniu do kompa skasowaniu błędu już się nie zapali ta kontrolka. Edytowane 10 Lutego 2010 przez jACA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Tak właśnie też mi sie wydaje,że to nie powino być coś poważnego i skasowanie powinno pomóc,tyle, że portfel będzie uboższy o 50 peelenóf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość franco Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Sprinter. U mnie też świeci parka: check i prysk. Jeśli mechanior znajdzie jakieś powiązania, to będę wdzięczny za szczegóły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sprinter000 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Problem rozwiazany. Podłączenie do kompa pomogło i check zniknął, wyskoczył błąd sondy i spalin w katalizatorze. Sonde zmierzyliśmy miernikiem i jest ok katalizator też, także uroki zimy sie odezwały i jakiś błąd wykrył komp najprawdopodoniej Pozdro for all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwek197 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam mam problem z primerą 1,8, ogólnie straciła na mocy i szarpie przy dodawaniu gazu. Byłem na diagnostyce i pokazało bład P0301 - czyli zapłon cylindra pierwszego,wypadanie zapłonu. może to być sonda ,przepływomierz? Swiece, filtr paliwa,powietrza był wymieniony cewki byly sprawdzane sa dobre.Check po skasowaniu znowi sie swieci.Proszę o jakies sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 No to wychodzi że brać ciśnienia, jak autko z gazem to pewnie wypalony zawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwek197 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autko nie ma gazu, czy wymiana sondy i przepływomierza może coś pomóc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam mam problem z primerą 1,8, ogólnie straciła na mocy i szarpie przy dodawaniu gazu. Byłem na diagnostyce i pokazało bład P0301 - czyli zapłon cylindra pierwszego,wypadanie zapłonu. może to być sonda ,przepływomierz? Swiece, filtr paliwa,powietrza był wymieniony cewki byly sprawdzane sa dobre.Check po skasowaniu znowi sie swieci.Proszę o jakies sugestie Napisz co dokładnie było sprawdzone jeżeli niema gazu to może być uszkodzona wiązka od cewki lub wtryskiwacza, zanim coś wymienisz to trzeba to dobrze sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sylwek197 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Napisz co dokładnie było sprawdzone jeżeli niema gazu to może być uszkodzona wiązka od cewki lub wtryskiwacza, zanim coś wymienisz to trzeba to dobrze sprawdzić. Byly cewki sprawdzone niby sa ok silnik pracuje normalnie ale zamula i szarpie,przerywa przy mocniejszym dodaniu gazu, jutro podmienie przepływomierz zobacze czy jest do wymiany ale mysle ze to cos innego bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stojan0123 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 witam posiadam primere p11 po lifcie z 2000 r. 1.8 B+LPG, problem jest nastepujacy caly czas sie swieci zolta kontrolka check engine, po odpaleniu samochodu jak jest zimny przez jakies 30s dobrze chodzi a pozniej spadaja obroty i tak skacza, po chwili sie to uspokaja i powraca do normy, ale podczas jazdy samochod sie dlawi, czasami dobrze jezdzi a czasami tak troche szarpie tak samo na benzynie czy gazie, podczas jazdy czasami szarpie delikatnie i jak sie wciska pedal gazu to zero reakcji ale czasami jest dobrze jaka moze byc przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 na początek rozepnij instalację gazową i pojeździj na PB czy będzie to samo, wtedy wyeliminuje się jedną z przyczyn jaką może być instalka lpgr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stojan0123 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 lpg jest zalozony od tygodnia, wczesniej byla sama benzyna i tak samo chodzil lipnie, brak jest mu mocy tz przyspiesza ale nie osiaga tej mocy co powinien. a teraz na lpg tez tak samo chodzi jak na benzynie. sa momenty ze wrecz szarpie delikatnie i nie reaguje na pedal gazu ale po chwili mu przechodzi. czy to moze byc wina cewki?? bo wczesniejsza padla i zostala wymieniona na uzywana jakis miesiac temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 może być, pewnych części nie wymienia się na używane bo płaci się wtedy 2 razy, najpierw trzeba doprowadzić PB do ładu a później zakładać LPG i stroić, tak z ciekawości jaką masz instalkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stojan0123 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 sekwencja jest zalozona, a moze byc wina przeplywomierza?? moze dlatego go muli, bo wczesniej jak cewka padla to wogole jeden cylinder nie pracowal, a teraz pracuja wszystkie tylko czasami szarpie, dlawi sie i brak mu mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 sekwencja jest zalozona, a moze byc wina przeplywomierza?? moze dlatego go muli, bo wczesniej jak cewka padla to wogole jeden cylinder nie pracowal, a teraz pracuja wszystkie tylko czasami szarpie, dlawi sie i brak mu mocy może być że sekwencja to raczej oczywiste (choć nie dla każdego) a co masz założone z podzespołów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stojan0123 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 sekwencja nie jest oczywiste bo spotkalem sie juz nie raz ze nie ktorzy z oszczednosci zalozyli zwykle instalacje, i skonczylo sie to jednym wymiana kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 czasem zapala mi się w aucie check, poświeci z 10km i zgaśnie. auto wogóle nie reaguje na to, tzn. nie brakuje mocy, nie dymi mocniej ani żadne takie. wie ktoś może o co mu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 jak Ci sie zapali to sobie zrób diagnostykę i ba już wiesz ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.