Gość jaano Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 co do redbula to nigdy nie lalem opalu, tylko ON 8) i jakos nie przeszkadza mi ten check engine, gorzej przy odsprzedazy, bo jak komus wytlumaczyc ze to nic takiego, samo sie zaswieca i samo gasnie, a silnik normalnie pracuje, a zastanawiam sie nad sprzedaza pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Mam rozlaczona kostke od przewodów pompy paliwa. Jesli zlacze nie gasnie lampka CHECK. Wglada na usterke ukladu pomy. Przy diagnozie, gdy zlaczylem kabelkiem na 2 sek. PIN'y, przy rozlaczonej kostce, mialem 5 dlugich i 5 krotkich sygnalow co wg instrukcji z archiwum oznacza ze wszystko ok. A kostka byla rozlaczona i nie sygnalizowalo bledu obwodu pompy paliwa. Po zwarciu kostki CHECK swicila sie ciagle. Po rozlaczeniu ponownie dawala sygnal 55. Nie mam nic przciwko 55 ale dlaczego nie pokazalo bledu? Czy ktos moze odpowiedziec? Pozdrawiam Tak poza tym, dzieki za te instrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Objaw taki że zapala sie lampka check engine . Po zapaleniu silnika gaśnie. Wszystko bylo ok do czasu jak zmieniłem olej i filtr ( taki sam jak był ) . Po zmianie przejechałem jakieś 200-300 km i bulo ok od wczoraj mi sie świeci . Nie wim czy dobrze zrobilem zalewajac 5W50 przy 140 tys przebiegu i czy wogle to może być od tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delorian Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 a ona nie powinna świecic przy przekręceniu kluczyka? chyba tak jest w corsie u ojca i jak zapala auto to gasnie.... mi sie wtdaje normalny objaw. pozniej sprawdze, i napisze jak u mnie. jak wszytkie gasna po chwili to jest ok i w droge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lackyd Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witaj, w mojej P10 jest tak ze po włączeniu zapłonu kontrolka check sie zapala a po uruchomieniu silnika gaśnie. Dlaczego u Ciebie było inaczej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Przed zapaleniem silnika powinna się świecić, a po zapaleniu powinna gasnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 No właśnie tak powinno być jak napisał kolega wyżej ale jak się świeci przy zapalonym silniku to zrób autodiagnostykę bo pewnie złapał jakiś błąd Pozdrawiam : Fazi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bilczur Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Wszystko jest w porządku. Po włączeniu zapłonu kontrolka musi się palić. Jeżeli się nie pali to jest wtedy objaw niedobry. Jeżeli silnik uruchomisz i kontrolka zgaśnie to znaczy że jest OK. Jeżeli nie zgaśnie to wtedy znaczy że coś dzieje się niedobrego bilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Wielkie dzieki uspokoiłem sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Ja zrobilem kiedys diagnostyke lapki check i okazalo sie ze mam klopoty z ukladem paliwowym. rzeczywiście miełem rozłączoną kostkę przy filtrze paliwa. Złączyłem i świeciła się ciągle, więc rozłączylem. I nie świeci. Ale jakie mogą by tego późniejsze skutki nie wiem...? na razie jezdzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Dziś moje autko zaskoczyło mnie pewną opieszałością w odpalaniu. Nie chciał odpalić tradycyjnie za pierwszym kopem, przez chwilę nawet miałem wątpliwości czy paliwo dochodzi. Podczas tego "chechłania" zaobserwowałem, że tak długo jak długo kręciłem rozrusznikiem, kontrolka "check engine" migała. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Nie - to nie jest normalne i prawdopodobnie masz wypadanie zapłonów z przeciążeniem katalizatora. Sprawdź wtryski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Nie - to nie jest normalne i prawdopodobnie masz wypadanie zapłonów z przeciążeniem katalizatora. Sprawdź wtryski... :?: Możesz rozwinąć myśl? W jaki sposób sprawdzić wtryski i czego szukać? Spadku wydajności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jak wtryski sie zacinają za dużo powietrza (tlenu) wykrywa druga sonda lambda w spalinach i sygnalizuje przeciążenie katalizatora. Albo wryski sie przycinają - trudno jest to jednoznacznie sprawdzić, albo pompa paliwa nie wydala i dopiero po chwili chełtania napełnia listwe paliwem i dalej już jedzie. Sadze że był to na razie pojedynczy epizod w stylu - jakiś syfek przytkał to i owo. Może po prostu czas na wymiane filtra paliwa.... zacząć od rzeczy najprostszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 a co wskazała diagnostyka - odczyt błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Sadze że był to na razie pojedynczy epizod w stylu - jakiś syfek przytkał to i owo. Może po prostu czas na wymiane filtra paliwa.... zacząć od rzeczy najprostszych. Chyba masz rację, bo sytuacja więcej się już nie powtórzyła. Niemniej jednak wezmę sobie Twoje rady do serca i wymienię filtry. a co wskazała diagnostyka - odczyt błędów? Autodiagnostyka zrobiona tego samego dnia kilka godzin po samym zdarzeniu nie wykazała kompletnie nic. Przypuszczam, że zdarzyło się to jednorazowo, jak zauważył p_flori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Parker Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mruganie kontrolki Check Engine w każdym samochodzie z OBD II oznacza - uwaga katalizator może ulec uszkodzeniu . A znaczy to że zalewa go niespalone paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mruganie kontrolki Check Engine w każdym samochodzie z OBD II oznacza - uwaga katalizator może ulec uszkodzeniu . A znaczy to że zalewa go niespalone paliwo. Czyli pewnie zdarza się to każdorazowo przy dłuższym "chechłaniu", bez względu na prawdziwą jego przyczynę. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mruganie kontrolki Check Engine w każdym samochodzie z OBD II oznacza - uwaga katalizator może ulec uszkodzeniu . A znaczy to że zalewa go niespalone paliwo. Czyli pewnie zdarza się to każdorazowo przy dłuższym "chechłaniu", bez względu na prawdziwą jego przyczynę. Dzięki za info. a od kiedy to primera p11 przed faceliftem z połowy 1999 ma system OBD2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 i nie tylko jak jest zalewany paliwem, jak jest flush-owany powietrzem silnik- czyli jak ma za ubogą mieszankę - katalizator bardziej sie przegrzewa, niż gdy jest zalewany stąd np. Mruganie oznaczać może nie tylko przeciążenie katalizatora ale także każdy inny błąd oznaczający poważniejsza usterkę. fakem jest, że owe błędy w OBD2 na 100% wyglądaja tak. mruga kontrolka a jak minie zagrożenie zapala się na stałe, a błąd zostaje w pamięci nieulotnej - i można go tylko skasować kompletnym resetem. (Euroscan np. nie daje rady) - tak przynajmniej jest w komputerze firmy Denso (Toyota). Skoro w autodiagnostyce błąd się nie zapisał - nie należy się przejmować. Jeszcze Ci pewnie nie raz co nieco zamruga najlepiej ładna blondynka o długich nogach W końcu po to są kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 a od kiedy to primera p11 przed faceliftem z połowy 1999 ma system OBD2? A to insza inszość Jeszcze Ci pewnie nie raz co nieco zamruga najlepiej ładna blondynka o długich nogach He, he Coś mi jednak mówi, że częściej będę widzał mruganie jakichś kontrolek niż powyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_kucz Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Witajcie, oczywiście jestem nowy więc nie bijcie. Ostatnie 2 miesiące (odkąd stałem się wydającym majątek użytkownikiem P11 2.0 td 98) poczytuje forum i dzięki niemu rozwiązałem kilka nurtujących mnie bolączek. ale do setna.... po zakupie okazało się, że należy wymienić jakieś gumki, końcówki, w wachaczu poskszypuje więc za radą ffffachowca zgodziłem się na wymianę. Oczywiście namówił mnie na zestaw naprawczy do wachacza górnego (za jedyne 80 zł + 40 zł wymiana). - to był błąd nowy kosztuje 130 zł i tak po przejechaniu 5000 km musiałem wymienić. Ogromnie niepokoiło mnie zapalająca się pomarańczka, gaśnięcie w zakrętach..... więc po przeczytaniu wszystkiego z wyszukiwarki i zastosowaniu sie do rad - sprawdziłem wodę w świerzo wymienionym filtrze, - odłączyłem za 24h akumulator..... i udałem się do aso na jagielońskiej (od tego momentu zaczyna boleć kieszeń) :kosci: tam komputer ogłosił: błąd 1 wtrysku, sterowania pompą, przepływomierza, zaworu EGRC..... łącznie wycenniono naprawy na 4600 więc wybrałem się do kolejnego tym razem na krasnobrocką 5 tu komp powiedział że nie wie co dolega primerze.... bo błędy raz są a raz nie....... nie wziął nic i umówił się ze mnął na wczoraj rano że zostawie autko na cały dzionek. Dzisiaj okazało się że miałem przetarte 3 przewody w wiąsce, 5 szt z pociętą izolacją (ale zato leżały w zawilgotniałym peszlu). za wykrycie tych radości zapłaciłem 350zł (autko mi również umyli) i już szczęśliwy jechałem do pracy ....... zapala się zmora :/ . zawróciłem zawrotne 300m jakie odjechałem wpadam kw.... jak diabli podpinają natychmiast i co: cont sleev pos sen sterowanie z kompa pompą działa, kabel podobno dobry, czujnik podobno również pracuje. oświecił mnnie również że brakuje mi 5 śrub mocujących skrzynie do silnika i to właśnie dlatego mam takie wibracje!!!!!!!!! dobrzy ludzie pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! może ktoś miał już taki błąd i może ktoś wie jakie śruby powinienem kupić bo service niestety ma dwie górne w AMSTERDAMIE i pyta się czy je sciągnąć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Po każdej wizycie u mechanika zastanawiam się czemu moja droga edukacyjna nie poszła w tym kierunku........ a już w szczególności jako elektryka (jak szumnie go nieraz nazywają diiiiijjjjjjjagnosty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opis z serwisówki: The control sleeve position sensor is installed on the electric governor. It senses the position of control sleeve (rotor angle) while the control sleeve is being driven by the electric governor, and feeds it back to the ECM. Jest to część tzw sztelwerku - znajduje się na on czubku pompy wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_kucz Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 dziękii wielkie!!! ale moje autko poraz kolejny mnie zaskoczyło: najpierw zapaliła się kontrolka abs-u, następnie airbag, postem przygasły światła, potem wyłączyły się kierunkowskazy, potem przestał działać obrotomierz...... zatrzymałem się pod domem i już nie odpalam...... czyżby zwarcie na rozruszniku...... SZLAK MNIE TRAFIA!!! poprzednio mieliśmy w firmie p10 1,6 i zrobiliśmy nią 450 000 km!!!!!! a ty taki .......... czy moje domysły są słuszne??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 dziękii wielkie!!! Nie dziękuj - przyznaj punkt pomógł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.