preston81 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 mi sie podoba szeroki kapeć, no i to jak służą jest dla mnie cenniejsze od wyglądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIAŁY Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Moje alusy mają 15" i oznaczenie J6 et 40 samochód primera w10 jakie opony będą pasowały? Czy 185x65 nie będą obcierały? a jeśli tak to jakie inne założyć? W tej chwili mam 185x6R14 Edytowane 1 Stycznia 2011 przez BIAŁY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dziś uniroyalle 195/65 r15 w ramach testu założyłem na przód (moge je mieć za 185zł więc sprawdzam). mieszczą sie ok - jedyny mankament to fakt że przy max skręcie ocierają lekko o osłonkę plastikową od strony komory silnika - przednią - brak im dosłownie -2mm miejsca . Pozatym wydaje sie być wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 mi sie podoba szeroki kapeć, no i to jak służą jest dla mnie cenniejsze od wyglądu Jakiej firmy masz opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Koledzy podpowiedzcie mi.. chce kupić na wiosne alumki do swojej p11.144 2.0. I tak myślę jaki kupić.. Myślałem o 16" ale ostatnio w głowę mi weszły 17".. tylko czy do primery wogole wejda 17"?? i jeszcze jakie musza miec et i otwór centujący? do kupna mam 4x114,3 7J16H2 ET38 z oponami 195/55R16 oraz 205/40ZR17 4x114.3 ET-40 17x7J otwór na piaste 67mm.. co myślicie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Ja jakiś czas temu sprzedawałem 17nastki - i były parametry takie jak piszesz - et40 itd. Wiem że pasują bo poprzedni właściciel na nich jeździł (choć ja sam nie) Osobiście wybrałbym 16 stki. Prawie 1,5cm różnicy może dać dużo - a i opony tańsze (bo lepsza dobra 16 niż byle jaka 17) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 a jak primerka wygladała na tych 17stkach??? może ktoś mi podesłać zdjecie seryjnej p11.144 na felach 17??? bo tak sie zastanawiam czy nie bedzie sterczała jak koza na tych alumach.. tak że wiecie tak wysoko i taka wielka dziura miedzy guma a nadkolem.. a może ktos ma do sprzedania jakies ładne alu 16 badz 17??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja mam p11 gt - ale odstęp zależy od opony a nie felgi. Wysokość zestawu felga + opona powinna zostać ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 (edytowane) Witam, posiadam Primerke P11.144 1.8. Dedykowany rozmiar opon to 195/60/15. Czy rozmiar opon ma znaczenie na ilość spalanego paliwa, np. kupując troche wyższe opony np. 195/65/15(na lato) ? Edytowane 1 Lutego 2011 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam, posiadam Primerke P11.144 1.8. Dedykowany rozmiar opon to 195/60/15. Czy rozmiar opon ma znaczenie na ilość spalanego paliwa, np. kupując troche wyższe opony np. 195/65/15(na lato) ? będzie. licznik zacznie lekko przekłamywać i lekko wzrośnie spalanie, bo auto będzie miało ciężej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 A czy 1 mm różnicy w otworze centrującym robi jakaś różnice??? bo primka ma otwór 66,1mm a w opisie aukcji piszą ze felgi mają otwór centrujący 67mm. Kurcze wątpię żebym dostał taki pierścień gdzieś... na allegro nie ma:( ale czy 1mm to jest róznica??? bo przeciez musi buc jakis luz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 ja kiedyś na escorcie miałem felgi od xsary, otwór był większy o jakiś 1cm. i było ok tylko trzeba było ostrożnie i równo przykręcać nakrętki. felga się sama ustawiała na miejscu, bo nakrętki mają stożki, które ustawiały ją jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 (edytowane) A czy 1 mm różnicy w otworze centrującym robi jakaś różnice??? bo primka ma otwór 66,1mm a w opisie aukcji piszą ze felgi mają otwór centrujący 67mm. Kurcze wątpię żebym dostał taki pierścień gdzieś... na allegro nie ma:( ale czy 1mm to jest róznica??? bo przeciez musi buc jakis luz.. kolego!! kategorycznie powinieneś zlikwidować wszelkie luzy stosując pierścień ustaslający--są takie dostępne bo sam mam taki cieńki w Maximie ja kiedyś na escorcie miałem felgi od xsary, otwór był większy o jakiś 1cm. i było ok tylko trzeba było ostrożnie i równo przykręcać nakrętki. felga się sama ustawiała na miejscu, bo nakrętki mają stożki, które ustawiały ją jak trzeba. i ciesz się ,że nic się nie stało!! niedopuszczalne jest myśleć i stosować jedynie mocowania na śrubach bo cała siła w czasie jazdy a zwłaszcza w zakrętach spada na śruby i ma tendencję do ich ścinania!! szkoda, że nie mogę odnaleść obszernego artykułu ,w którym czytałem o tym ---jak znajdę to wkleję link mam : http://www.uzywaneopony.net/pierscienie-centrujace-lodz.html http://www.felgi.pl/informacje/v/257/1363/srednica_piasty__otwor_centralny_felgi_oraz_pierscienie_centrujace.htmlx jest jednak dużo o tym pisane i wcale nie jest rtudno poszukąć artykułów na temat pierścieni, a tu masz link i tam poszukaj odpowiedniego dla ciebie http://allegro.pl/listing.php/search?string=pier%C5%9Bcienie Edytowane 5 Lutego 2011 przez psujaut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 kurcze allegro to ja juz przetrzepałem całe dawno.. ale nigdzie nie ma pierscieni z piasty 66.1 na felge 67mm. Bo to tylko ten 1 mm... a mógłbyś mi podpowiedziec gdzie moge dostac takie cienkie pierścienie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psujaut Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 (edytowane) kurcze allegro to ja juz przetrzepałem całe dawno.. ale nigdzie nie ma pierscieni z piasty 66.1 na felge 67mm. Bo to tylko ten 1 mm... a mógłbyś mi podpowiedziec gdzie moge dostac takie cienkie pierścienie?? ja kupiłem je razem z felgami od gościa co regeneruje felgi w Gdańsku ale maszz tu linki i zapytaj sprzedających czy mają odpowiednie dla ciebie : http://allegro.pl/pierscienie-centrujace-57-1-56-1-ekspres-wysylk-i1446805915.html http://allegro.pl/pierscienie-centrujace-dorabiane-na-wymiar-i1423286103.html ten pierwszy proponuje taki cieńki tylko nie ta średnica --ale zapytaj , może ma i inne faktycznie masz rację na aukcjach nikt nie oferuje tak cienkich pierścieni w rozmiarze z 67 na 66 --- ---nie wiem co poradzić w tej sytuacji Edytowane 6 Lutego 2011 przez psujaut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 popytam i podzwonie jeszcze... bo tych felusi i tak jeszcze nie kupiłem wieć może coś innego sie trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liear Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 mam primerkę p 10 z silnikiem 1.6, oponki 165/60/ R 13". Kiedyś na szrocie dorwałem 2 felgi z oponami od W10, 195/65 R 14", niestety opony nadają się do wyrzucenia. Dokupiłem po jakimś czasie same felgi 14" I teraz mam zagwozdkę, czy inwestować w taki sam rozmiar jaki był w W 10 ( 195/65 R 14" - miałbym na zapasie fele z oponą na dojazd), czy może kupić oponki katalogowo przypisane do P 10 seryjnie : 175/70 R14 185/65 R14 lub 195/60 R14 Czy gdybym złapał kapcia i miał np, opony 185/65 R 14, to czy jak założę 195/65 R 14 aby dojechać do wulkanizacji to czy coś sie stanie wielkiego? znalazłem w necie http://www.motostrada.pl/barum_brillantis_2/opony_185_65r14_69533.html niestety mam bardzo ograniczone fundusze i zanim wydam złotówkę wolę się zapytać kogoś kto się zna na temacie. Poradźcie coś koledzy forumowicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salwa_87 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam. wczoraj kupiłem alufelgi z oponkami. 17"x7,5J ET40 opony 215/40/17. Niestety nie moge ich wrzucic bo nie pasuja mi nakretki. czy ktos moze mi powiedziec jaki nakretki musze kupic zeby pasowały na szpilki. Czy ktos jezdzil na takich klach w p11.144?? bo tak jak je pasowałem to zaczelem sie obawiac czy nie za szerokie:( i nie bedzie tarło:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilsr20 Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Ja mam takie alusi na lato i oponki i jeszcze od tego zawias -3.5mm trze delikatnie jak masz mokra opone to ja slysze tylko wtedy jak na maxa w prawo dam a tak to bez problemu nakretki mam normalne pasuja do 17 i 16 na zime od volvo wiec nie wiem co ci doradzic ja mam felgi OZ racing f1 i super sa super auto sie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 mam primerkę p 10 z silnikiem 1.6, oponki 165/60/ R 13". Kiedyś na szrocie dorwałem 2 felgi z oponami od W10, 195/65 R 14", niestety opony nadają się do wyrzucenia. Dokupiłem po jakimś czasie same felgi 14" I teraz mam zagwozdkę, czy inwestować w taki sam rozmiar jaki był w W 10 ( 195/65 R 14" - miałbym na zapasie fele z oponą na dojazd), czy może kupić oponki katalogowo przypisane do P 10 seryjnie : 175/70 R14 185/65 R14 lub 195/60 R14 Czy gdybym złapał kapcia i miał np, opony 185/65 R 14, to czy jak założę 195/65 R 14 aby dojechać do wulkanizacji to czy coś sie stanie wielkiego? znalazłem w necie http://www.motostrada.pl/barum_brillantis_2/opony_185_65r14_69533.html niestety mam bardzo ograniczone fundusze i zanim wydam złotówkę wolę się zapytać kogoś kto się zna na temacie. Poradźcie coś koledzy forumowicze witam troszkę późno odpisuje na twoje pytanie odnośnie jakbyś miał pecha i złapał kapcia i założył 195/65 r14 jako zapas gdy byś pozostałe koła mial w rozmiarze 185/65 r14 to nic nie powinno się stać chyba ze miałbyś pecha i znowu byś złapał kapcia bo 195 to szerokość opony w milimetrach a 65 to wysokość opony i w tym przypadku to 65 % z 195 mm czyli 126.75 mm a w drugim przypadku 65% z 185 mm to 120,25 mm czyli jak widać nie ma znaczącej różnicy nawet bym się skusił stwierdzić ze gołym okiem nie widać różnicy a dla samochodu to nie robi większej różnicy choćby nawet dlatego ze jak kilka razy zapomniało mi się sprawdzić stan ciśnienia w oponach to jak brakowało 0,5 atmosfery to średnica opony na pewno była mniejsza i nie było widać jakieś różnicy w jeździe a pozatym na własnym przykładzie powiem ze mam na lato opony 205/55 r16 a zapas mam 195/60 r15 i parę razy jechałem na zapasie i jakoś od tego nie stwierdziłem żadnych uszkodzeń w zawieszeniu mam nadzieje ze w jakimś stopniu pomogłem tobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychren Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 witam ,jak kupiłem swojego nissanka to razem z nim była dokumentacja fabryczna i wg niej orginalne opony do p11 to 14 calowe 185 -wszystko podpsane przez jakies japońskie nazwisko - mam założone 15 /195 i przy pełnym skręcie ociera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 fabrycznie były i 14 i 15 calowe. zależnie od modelu, silnika i roku prod. poczytaj to powinieneś znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alllan Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam, Panowie proszę o pomoc otóż dostałem od brata oponki Michelina w bardzo dobrym stanie letnie 205/65 z tym iż chciałem się dowiedzieć czy do P11 bez problemów żadnych one wejdą i będą pasowały czy też niestety są za duże? Proszę o pewne odpowiedzi ponieważ nie chciałbym stracić nie potrzebnie 50 zł, by je założyć... a potem by się okazało, że są złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WojtekW Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam. Mam pytanko na temat felg i opon do mojego nissana. Kupiłem go na zimówkach na 16. Założyłem oryginalne 17 na oponach (Dunlop SP 3000) rozmiar 215/50/17 i dla mnie jest koszmar w porównaniu z 16 nawet zimówkami. Zdaje mi się ze słabiej się zbiera, jedzie się jak w wozie drewnianym (ciśnienie przód tył po 2 bary) nie wiem czy nie za mało. Druga rzecz może to stan opon są z 2003 roku ale w niezłym stanie nie jakieś łyse lumpy. Śruby kupiłem stożkowe nie te od stalówek. Dla mnie kierownica ciężej chodzi. Mam pytanka jak ktoś ma 17 jakie ma wrażenia. Nie wiem czy u mnie to wina stanu opon (2003), ciśnienia, śrub ? Dodaje że nigdy nie jeździłem na 17 i nie jestem się w stanie się określić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizior Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 pewnie masz teraz niższy profil opny, mniejszy balon i przez to auto trochę inaczej się prowadzi, ja też przez jakiś czas po zmianie na letnie o nizszym profilu, czuję że auto jest twardsze i jakby ciężej procowała kiera, ale to zaraz minie, przyzwyczaisz się. Ale warto sprawdzić ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.