piotreks2013 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Też mi się wydaje że był wystawiany na otomoto jakieś pół roku temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnikzmerca Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Tak, jest już z rok czasu. Ja go pamiętam z lata tamtego roku, ale nie miałem motywacji jechać 500km w jedną stronę. Już parę razy robiłem takie i dłuższe, rozczarowujące trasy i się zniechęciłem do marnowania czasu i benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Decorraf Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 (edytowane) Witam jestem nowy na forum i mam pytanie. Mam dwa patrole 3.0d 2002 i 2004 do wyboru. Czytałem dużo o silnikach 3.0d że są awaryjne słabe smarowanie na 4 tłoku,po 2004 problem został usunięty czy to prawda?.Auta mają przebieg około 200tys na co muszę zwrócić szczególną uwagę przy zakupie ? Rama i napędy rzecz zrozumiała ,chodzi mi o silnik i objawy problemu ,dodam że są to manualne Edytowane 17 Marca 2018 przez Decorraf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Jakiego i z jaki motorem patrola najlepiej kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silnikzmerca Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Tomek 4,2, ale swoje kosztuje. Za dużo. Czy warto interesować się Patrolem 2001 rok, z silnikiem który jest od nowości i ma przebieg równe 300 tys.? Automat więc odrobinę mniej zamęczony ten silnik, ale sam nie wiem jak tyle wytrzymał. 300 tys. to chyba w granicach rekordów i padnie lada moment, jak myślicie? Ponoć wszystko z nim OK. Edytowane 23 Marca 2018 przez silnikzmerca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Tak na prawdę nie ma reguły, co do tego kiedy padnie Znam rekordzistę z przebiegiem 78 tys, ale to był pierwszy wypust objęty akcją serwisową, mój kolega z Bezdroży 4x4, jeździ bardzo dużo i bardzo daleko, miał GU4 z 2006 roku, chuchał dmuchał, dbał, olej wymieniany co 7000km i ............................... właśnie wymienia na BMW, bo korba wyszła bokiem. Tyle w temacie ZD30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glonojad Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) Witam wszystkich miał ktoś styczność z którymś z tych egzemplarzy i może coś powiedzieć? ten z gorzowa prawdopodobnie obejrzę dopiero w piątek, do białegostoku trochę daleko :/ https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-nissan-patrol-3-0-d-158-km-piekny-super-wyposazenie-jasne-skory-ID6AxP6D.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 edit: białostocki już nieaktualny Edytowane 23 Lipca 2018 przez glonojad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbie Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Witam Szanownych Kolegów Nie wiem czy już ktoś komentował ten samochód tutaj ale wrzucę link: https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-rb25det-2-5-turbo-280-km-skytrol-CID5-IDuh457.html co można powiedzieć o tym aucie ? czy wart tej ceny ? szukam auta do lekkiego terenu no i musi to być Patrol :-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 zajrzyj na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Z tego co kojarzę to dość długo się sprzedaje jakoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HungryCarrot Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Witam Kolegów, Poszukuje Patrola typowo do jazdy po lesie. Najlepiej z silnikiem 2,8 i wersji krótkiej oraz bez przesadnych przeróbek. Napotkałem na olx egzemplarze z komisu ze Śremu z napisem Abu Dabi ale odradzacie tego sprzedającego. Dysponuje budżetem 25-30tyś. Może podeślecie koledzy jakieś ciekawe oferty, żeby się nie naciąć. Za ewentualne info z góry dzięki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksg1922 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 (edytowane) witam wszystkich, czy warto zainteresować się patrolami z przebiegami 300 000 km, silnik 2,8 ? czy to nie za duży przebieg? widziałem ogłoszenie nawet z przebiegiem 400 000. Kto wie ile ten silnik może wytrzymać km, jeżdżąc ze świadomością kiedy walnie;) Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez ksg1922 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 od kiedy "kręcenie licznika" zostało uznane za przestępstwo, okazało się że nie wszystkie sprowadzone Patrole mają przebieg 190-240tys jeżeli celujesz w Y61 z silnikiem 2,8 musisz mieć świadomość tego, że najmłodsze auto jakie kupisz będzie miało 19 lat, jeżeli będzie miało przebieg 300tys, to rocznie przejechało niecałe 16 tysięcy, czyli jakieś 1300 km miesięcznie, to chyba nie aż tak dużo kupując prawie 20-sto letnie auto, wszystko ko może się wydarzyć, jak będziesz kupował, to najlepiej poproś kogoś kto się zna na Patrolach, żeby z tobą pojechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 2.8 motory robią na pewno 500 tyś i jeżdżą nadal - tak na prawdę ciężko powiedzieć dokładnie natomiast myślę że masa ludzi już dawno tą wartość przekroczyła tylko o tym nie wiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 (edytowane) Mój Y61 2,8 tdi ma obecnie przebieg 142.873 km, data pierwszej rejestracji 1999. Użytkuję go ponad 10 lat i sądzę, że będzie mi służył kolejne 10. Kupując Patrola 2,8 trzeba patrzeć na stan techniczny a nie przebieg. Z tego, co wiem z wiarygodnych źródeł, do 300.000 km nie ma większych problemów (ja wymieniałem już łożyska zwrotnic ponieważ ich nie smarowałem, poleciały też końcówki przedniego drążka kierowniczego (trzeba zrobić przeróbkę drążka żeby obie były wymienne), demontowałem i czyściłem pompę wspomagania układu kierowniczego, wymieniałem łożyskowanie i uszczelnienie turbiny, pasek rozrządu, klocki hamulcowe, gumowe tuleje drążków stabilizujących, końcówkę odłączanego stabilizatora tylnego mostu. Podobno po 300.000 km dużo elementów klęka. Blok silnika wytrzymuje 400.000 km (potem da się go wymienić). Trzeba pilnować szczelności układu chłodzenia i turbiny, stosować się do instrukcji użytkowania. Największym wrogiem jest rdza - mimo, że 10 lat temu spód był wyczyszczony korundem, pokryty powłokami epoksydowymi i konserwacją, to w ubiegłym roku musiałem naprawiać ranty błotników i wymienić progi, które przerdzewiały od wewnątrz. Edytowane 19 Września 2018 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesix81 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Witam wszystkich forumowiczów, Na wstępie przywitam się, na forum od dosłownie chwili. Przeniosłem się do Was z forum Mitshubishi a używam obecnie Pajero II. Póki co jazda wokół komina ale w planach dalsze wyjazdy, a ze względu na to że mam krótkiego Miśka, to nie wydaje mi się żeby się sprawdził na dłuższych trasach, i nie mówię tutaj o awaryjności czy wygodzie, ale raczej o miejscu na wszelakie wyjazdowe graty, tak ogólnie to bardzo poczciwe auto:) Przechodząc do meritum, po przeczytaniu sporej części forum, zdecydowałem się na Patrola, i teraz moje dylematy: Czy jak już kupować, to tylko długiego, czy krótkim załóżmy w dwie osoby zapakuję się na spokojnie i znajdzie się docelowo miejsce na dachu na namiot? Czy szukać serii i motać, czy raczej kupić już coś gotowego pod warunkiem że było wszystko zrobione tak jak powinno być? Poniżej prześlę Wam 3 linki, prośba o zerknięcie i komentarze. https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-gu4-super-stan-ID6Bjbxq.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-y61-2-8-35-CID5-IDvInlo.html#c94ce33077 https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-y61-2-8-tdi-lift-offroad-CID5-IDvG2o5.html#c94ce33077;promoted Zastanawiam się nad tym drugim, tylko czy aby cena nie za wysoka za ten rok i przebieg, co o tym myślicie? Z góry dziękuję za pomoc, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 (edytowane) Witam; Ad. 1: Jak na ryby lub dalsze wyprawy to tylko długi. Krótki jest dobry dla myśliwego do lasu. Ad. 2: Patrola nie ma potrzeby "motać" chyba, że ktoś używa go do extremu i zamiast łódki. Kupienie łódki z silnikiem wychodzi jednak taniej. Zmotane radzę omijać, bo oznaczają rychłe kłopoty z silnikiem i korozją. Jeśli chce Pan o coś dopytać proszę dzwonić 664 494 525 Pozdrawiam Piotr Edytowane 21 Września 2018 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesix81 Opublikowano 24 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 Dziękuję Niebora za info, podeślę Ci jeszcze kilka ofert z prośbą o rzucenie okiem: https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-gr-y61-2-8-td-CID5-IDvzSic.html#f2bd1d6e5c https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-prawdziwa-terenowka-z-luksusowym-wyposazeniem-w-idealnym-stanie-tech-ID6BliVv.html#a7b2e8973f https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-nissan-patrol-y61-2000r-2-8-stan-idealny-ID6B8YPL.html#a7b2e8973f W sumie to miałem dylemat pomiędzy krótkim a długim ale z racji tego że marzą mi się podróże pozostaje przy długim. I teraz odwieczny dylemat, silnik...czy ten 3,0 naprawdę są taka miną:)? Ogólnie podoba mi się ten z Krakowa w automacie, na plus rocznik i wyposażenie a raczej wnętrze, ten z Gdańska też ładny ale czy ta cena nie jest przesadzona? Na koniec jeszcze pytanie o automat, warto to udogodnienie brać pod uwagę? Z góry dziękuję za pomoc, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Jeśli automat, to nie masz wyboru, tylko 3,0, osobiście nie toleruję automatów, ale to kwestia upodobań Jeśli 3,0 to raczej radziłbym mieć "z tyłu głowy" swap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesix81 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) Ok, rozumiem, a jak w ogóle wygląda swap auta z automatem, jakie silniki wchodzą w grę? I co powiecie n.t. pozostałych Patroli przytoczonych powyżej, zastanawiam się nad tym z Gdańska ale cena kosmos, trochę motania i wyjdzie w okolicach 55-60 tys. myślicie że warto? https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-y61-2-8-1998-ladny-w-oryginale-154km-CID5-IDvOYSA.html#4079b33751 Jadę jutro obejrzeć tego z linka, jakieś uwagi-komentarze, może ktoś zna to auto? Edytowane 27 Września 2018 przez grzesix81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Witam Grzesix81; Uwagi ogólne co do zakupu: nie da się ocenić stanu technicznego na podstawie zdjęć. Nawet auto, które było 3 razy bite, dwa razy topione i ma 400.000 km, po pomalowaniu i wysprzątaniu wygląda ładnie na zdjęciach. Poza tym 90% sprzedających podaje w ogłoszeniach nieprawdziwe informacje na temat bezwypadkowości, przebiegu i stanu technicznego. Patrol z Janowa ma ładny środek. Trzeba zasięgnąć u właściciela informacji na temat ewentualnej powypadkowej przeszłości i korozji. W Patrolu z Gdańska padła dwumasa, której koszt to ok. 7.000 PLN więc właściciel wymienił ją na zwykłe koło zamachowe i zapewne dlatego sprzedaje. Zwykły zamach to rychły koniec skrzyni biegów. Poproś, by przesłał skan faktury zakupu w Niemczech i skan faktury za wymianę sprzęgła. Automaty w Patrolach są trwałe i nie sprawiają problemów. Jazda w automacie to bajka w porównaniu z manualem. Na automacie nie da się "rozbujać" auta w przypadku ugrzęźnięcia, co dla wyprawówki jest mało istotną niedogodnością. Niestety były one konfigurowane z pechowym silnikiem 3,0. Jeśli rozważasz możliwość wydania kwoty 10.000 EUR opłaca się samemu wyszukać i sprowadzić auto od Niemca. Ja znalazłem Patrola na Mobilu od pierwszego właściciela. Telefonicznie uzyskałem wszystkie informacje na temat stanu technicznego, wpłaciłem przelewem zaliczkę i za dwa tygodnie pojechałem tam autobusem. Niemiec odebrał mnie z miasteczka, poczęstował obiadem, pomógł w przerejestrowaniu i wykupieniu ubezpieczenia. Formalności i przykręcenie tablic tymczasowych zajęło trzy godziny. Potem tylko tankowanie i powrót do domu. Opcja ta dotyczy jednak tylko "prawdziwych" Niemców, podających w ogłoszeniu imię i nazwisko oraz adres. Większość ogłoszeń na Mobilu pochodzi od Arabów, Turków, Ruskich i Polaków a ich wiarygodność jest zerowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesix81 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Dziękuję Niebora za odpowiedź, 19 godzin temu, Niebora napisał: Uwagi ogólne co do zakupu: nie da się ocenić stanu technicznego na podstawie zdjęć To wiem doskonale, nie napalam się póki co tylko podaje te linki dla np. wiedzy taka jak ta o której akurat nie wiedziałem: 19 godzin temu, Niebora napisał: W Patrolu z Gdańska padła dwumasa, której koszt to ok. 7.000 PLN więc właściciel wymienił ją na zwykłe koło zamachowe i zapewne dlatego sprzedaje. Zwykły zamach to rychły koniec skrzyni biegów Co do automatu, jeżdżę już dobrych kilka lat w tym zestawieniu autami cywilnymi i nie zamienię już na manuala. W terenówce zdaje sobie sprawę że ,,ręczna,, skrzynia pozwala na bujanie, ale z drugiej strony nie jeżdżę aż w takim terenie że miałbym się topić, raczej szutry, polne drogi i las, więc automat nie byłby złym wyborem, przynajmniej tak mi się wydaje. Do większego terenu mam jeszcze małą Vitarkę, więc Patrol miałby przeznaczenie raczej rekreacyjno-wyjazdowe z możliwością dłuższych wycieczek czy wzięcia udziału w jakimś lekkim rajdzie. No ale jak automat, to silnik 3,0 który, no właśnie, czy on naprawdę jest aż tak nieudany? Poszperałem trochę w internetach i na niemieckich stronach, auta z tym motorem sprzedawane są z przebiegami nierzadko 0,5 mln kilometrów, jak im się to udaje? Jak już jesteśmy przy tym silniku wrzucę filmik w którym koleś w ok. 4 min mówi o patencie który niby ma pomóc temu silnikowi, chodzi o zewnętrzną odmę - podobno jest to patent z Australii, zerknijcie i sami oceńcie. Wracając do tematu, skłaniam się jednak ku skrzyni automatycznej, chociaż nie jest to warunek konieczny ale wahadło skierowane jest raczej w tę stronę, a co silnika, mhm, w ostateczności szarpnę się na swap BMW, trudno... A więc, mam na oku dwa auta w powyższej konfiguracji, oba cywilne, cena podobna z tym że jeden to model przed liftowy a drugi po. https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-prawdziwa-terenowka-z-luksusowym-wyposazeniem-w-idealnym-stanie-tech-ID6BliVv.html#a7b2e8973f https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-salon-polska-ID6AYbTk.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 I na koniec pytanie, czy wersja poliftowa oprócz wyglądu i środka różni się czymś diametralnie od wersji poprzedniej? Z góry dzięki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Wersja poliftowa to kilka zmian w silniku, mających zapobiegać awariom. Wydaje mi się, że zmieniono też system zasilania - początkowo ZD30 miał chyba zwykły wtrysk bezpośredni a potem common rail. Co do pierwszego ogłoszenia chcę zwrócić uwagę na klauzulę: "Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art. 66 § 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. M-CLS Auto zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek." Klauzula ta oznacza, że informacje o aucie są niewiarygodne skoro sprzedawca nie bierze za nie odpowiedzialności. Poza tym od spodu widać już mocno postępującą korozję. Co do auta z drugiego ogłoszenia warto dopytać czy był kładziony nowy lakier oraz o ewentualną przeszłość powypadkową. Największym ryzykiem przy zakupie ZD30 w Polsce jest duże prawdopodobieństwo, że silnik jest po naprawie, co oznacza jego krótki żywot. Dlatego przed wydaniem na zakup kwoty 10.000 EUR oraz późniejszym zainwestowaniem niemałych pieniędzy w przeróbki zachęcam do podjęcia niewielkiego wysiłku i poszukania pewnego auta w Niemczech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Jakby ktoś szukał krótkiego y61 to kolega sprzedaje https://allegro.pl/ogloszenie/nissan-patrol-gr-61-off-road-7638839083 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BYRDZIO Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 WITAM. MA KTOŚ MOŻE JAKĄŚ WIEDZĘ NA TEMAT TEGO MODELU https://www.olx.pl/oferta/nissan-patrol-2-8-b-lpg-raptor-wyciagarka-bfgoodrich-33-CID5-IDvvIie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.