Gość Resak Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 a tankował ktoś może to świeżutkie Nitro czy jakoś tak z Shell'a? jestem ciekaw czy to tylko chwyt czy nie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 a tankował ktoś może to świeżutkie Nitro czy jakoś tak z Shell'a? jestem ciekaw czy to tylko chwyt czy nie.. Nitro jest tylko 95, oraz 100. Nie ma 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Resak Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 A to dzięki za info to nie zaglądam na shella a żeby nie było off topu to mój rekord to 7.8 l/100km Zką na trasie Warszawa-Wrocław także nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Takie miałem minimalne :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 to nitro to taka sama ściema jak te inne vpovery czy tam orleny j**ane naciągacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 czyli nie ma czegoś takiego jak liczba oktanowa paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 oktany to odporność na spalanie stukowe jak lejesz lo 100 mozna dać ostrzej zapłon wtedy masz więcej mocy ale to wymaga korekty mapy w ecu więc same lanie paliwa lo100 mało co da , nie mylcie LO z energetycznoscią paliw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CeglA Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Takie miałem minimalne :> Mi ostatnio na Trasie Warszawa-Sopot srednie spalanie wyszlo 17.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Mi ostatnio na Trasie Warszawa-Sopot srednie spalanie wyszlo 17.2 Coś dużo jak na spokojną jazdę w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ja robiłem test na hamowni u Coobcia. Zwykła PB95 z Auchan vs VPower (jeszcze nie było nitro).Wynik na hamowni dokładnie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Jakim cudem?:> przecież teoretycznie komp powinien dostosowac sie do mniejszej ilosci oct? więc moc piwnna spasc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Z tego, co mi wiadomo, to Vpower ma również 95 oktanów (kilka lat temu miał 98). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Tak vpower ma 95 oktanów + łopatę uszlachetniaczy wsypaną przez kierownika zmiany na świeżą dostawę, natomiast racing to 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Łapiecie za słówka. Oczywiście miałem na myśli V Power Racing, a będąc jeszcze bardziej precyzyjnym to najdroższą benzynę dostępną na stacjach Shell. Teraz jasne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Tak czy siak trzeba lać 98 , tak jest napisane w instrukcji czyli USa 93 pb , jeśli tak każa to trzeba tak robić , różnica w cenie żadna! Spalanie w Warszawie praktycznie non stop korki max 14l często 13l to chyba jedno z najoszczędniejszych samochodów sportowych :> mojego kolegi mazda3 mps pali 15l do 18l przy takiej samej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 max to 14 nie jest bez ostrego deptania z klima 19,8 ! a tak abstrakcyjnie zakończmy tematy ile pali, co to za różnica - nie ma w baku, to trzeba zatankować - wielkiej mecyi nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 14 to na trasie nawet maxem nie jest:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Najwyższy wynik jaki miałem w 350Z to 18,5. Zwykle ok 13-14l. Teraz w Corvette mam 14-15 w mieście. Czyli w zasadzie to samo biorąc pod uwagę że leję PB95 a nie 98.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Ja nie wiem jak wam takie spalanie wychodzi>> mam generalnie laske na spalanie bo ten samochód musi jarac wache!! ale z reką na sercu:> potrafie w miescie utrzymac w korkach 12,8l na 100km w trasie przy płynnej jezdzie 100k/h 8l przy wyprzedzaniu i dynamicznej jezdzie 10l do 11l nigdy nie miałem więcej jak 15/16l chyba ze mowa o chwilowym spalaniu to jasne i 30l nie problem jak jest zimny itp , naprawdę bardzo fajne oszczędna jednostka , kupuje teraz Maxime to zobacze jak to na gazie jezdzi i fwd :> wolnossące jednostki można okiełznać i nauczyć się oszczędnie jezdzic tak v6 zetki jak v8 corveetki , słabiej jak mamy turbo i skrzynie dsg:> golf r mojego kolegi pali srednio 16l w miescie 20l!!!!! a to nadal GOLF:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Jeżdżę często w pracy A5 TFSI na multitronicu i kurna ile to wsysa w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Nie wiem jak to robisz. Zakładając że nasze miasta wiele się ruchem od siebie nie rożnią a i aura podobna, to nie uzyskam większego spalania niż powiedzmy te 16l/100. A biorąc pod uwage ruch i aurę wystarczy parę prostych zabiegów by spalanie diametralnie spadło. Nie trzeba co chwila trącać przepustnicy by sprawnie jechać To ja muszę robić wszystko żle bo jazda po mieście w korkach emeryt pokazuje mi 20-21 , ale imo wg mnie komp w zetce to głupota dlatego sprawdzę starym sposobem po dolaniu ile weszło :] Brat ma to samo a5, i też mówi że nie spodziewał się że jest aż tak paliwożerne Edit :, po sprawdzeniu starym sposobem po przejechaniu 100 km jazda korki jazda emeryt style - 22 l na 100 ^^ Trasa 5-7 km. Czyżby pora sprawdzić sondy itd? czy w korkach będzie tyle wcinać? Ogólnie nie patrze na spalanie ale jestem po prostu ciekaw jak wy osiągacie wyniki 14-16 bo ja 14 miałem w trasie nie przekraczając 120-140 :] Edytowane 17 Listopada 2016 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) To masz cos nie tak. przy 120 na tempomacie w dwie zetki 9l w jednej i drugiej. Ostatnio zaczalem jezdzic jak emeryt to da sie zejsc nawet do tych 15. Ale jak juz dam w opor od czasu do czasu to 22, tylko ze ja mam afr za niski przy WOT, bo 12 i nie mam pojecia czemu. Edytowane 17 Listopada 2016 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Wiesz wracałem z Kielc po kupnie do Rzeszowa, także trasa różna ale raczej 140 nie przekraczaliśmy i to nie była jazda cały czas 120-140 , często 90 i udało się spaść na 14 z 30 . A 22 osiągam tak jak pisałem podczas krótkich odcinków 7 km nie przekraczając 3 tyś obrotów jazda emeryt bo w korkach ciężko jechać a średnia prędkość pokazuje komp 17-20. Chyba podjadę i podepnę ją pod kompa zobaczymy czy coś jest. Ale o dziwo komp pokazuje max 1 L więcej niż to co wlewam Edytowane 17 Listopada 2016 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 No to mi sie wydaje ze nie jest najgorzej. Wyzeruj spalanie i sprawdz dokladnie. Ja bym sie raczej tym nie przejmowal, praktycznie z kazda zetka jest cos nie tak a za nim dojdziesz do tego co to wydasz worek $$. U mnie tez afr 12 a wszystkie sondy ok zadnych czekow i teraz wymieniaj wszystko po koleji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Spalanie wyzerowałem ostatnio i jezdzac po mieście miałem 14-15 na 100, po czym zapalasz zete z rana i po 20-30 sec komp ci wzrośnie do 20 nawet :] Ja tego nie uznaje za średnie spalanie w kompie, bo w każdym samochodzie miałem średnie spalanie i nie zmieniało się tak jak w zetce co chwile, to mi bardziej wygląda na chwilowe pomieszane ze średnim. Zauważyłem tylko że jak jest zimna wciskając delikatnie gaz szarpnie nią czasami tak jak by coś delikatnie ją dławiło na 1,2 3 biegu, póżniej tego już nie ma. Pod kompa z ciekawości i tak podepnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.