jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam! Chyba potrzebna mi pomoc. Czy ktoś zna dobrego gazownika w Bydgoszczy? Zakładałem LPG miesiąc temu (stag 4, wtryski czerwone, zbiornik w kole)- spalanie przy "emeryckiej" jeździe 15 L!!!! Co robić? Jak jadę na regulacje to tu coś poręcą tam pokręcą i powinno byc ok. Wydane pieniądze a oszczędność żadna. Co robić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam! Chyba potrzebna mi pomoc. Czy ktoś zna dobrego gazownika w Bydgoszczy? Zakładałem LPG miesiąc temu (stag 4, wtryski czerwone, zbiornik w kole)- spalanie przy "emeryckiej" jeździe 15 L!!!! Co robić? Jak jadę na regulacje to tu coś poręcą tam pokręcą i powinno byc ok. Wydane pieniądze a oszczędność żadna. Co robić? Pozdrawiam a jaki masz silniczek ? .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a jaki masz silniczek ? .. 1,4 16V rocznik 95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam! Chyba potrzebna mi pomoc. Czy ktoś zna dobrego gazownika w Bydgoszczy? Zakładałem LPG miesiąc temu (stag 4, wtryski czerwone, zbiornik w kole)- spalanie przy "emeryckiej" jeździe 15 L!!!! Co robić? Jak jadę na regulacje to tu coś poręcą tam pokręcą i powinno byc ok. Wydane pieniądze a oszczędność żadna. Co robić? Pozdrawiam sterownik dobry ale reszta pewnie nie za bardzo, wtryski to valdemar raczej nie polecany, do tego ciekawe jaki reduktor i jak była strojona instalacja, czy podczas jazdy?? czy wypuszczona tylko z autokalibracją, przy tym sterowniku możesz sam się bawić jak chcesz, chyba, że nie czujesz się na siłach, daj jakieś zdjęcia i ustawienia jakie masz to może coś poradzimy na zdalnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 sterownik dobry ale reszta pewnie nie za bardzo, wtryski to valdemar raczej nie polecany, do tego ciekawe jaki reduktor i jak była strojona instalacja, czy podczas jazdy?? czy wypuszczona tylko z autokalibracją, przy tym sterowniku możesz sam się bawić jak chcesz, chyba, że nie czujesz się na siłach, daj jakieś zdjęcia i ustawienia jakie masz to może coś poradzimy na zdalnym Reduktor - TOMASETTO Co do ustawień to chętnie sam (z Wami na forum) chętnie popracuję Kabel już mam kupiony (jest w drodze), oprogramowanie ze strony AC juz zainstalowane. Pytanie czy Trzeba coś u "gazowników" wymienić - dysza itd? Czy pozwolą sobie na to? Czy problem moze tkwić tylko w ustawieniach? Co do ustawiania to była tylko autokalibracja. Całość ustawiania trwała max 10 min i następny. Czy jeżeli podłączę się z notebookiem pod instalację to tracę GW? Jak dotrze do mnie kabel to wstawię screena tylko proszę o info co wstawić. dzięki za info pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Reduktor - TOMASETTO Co do ustawień to chętnie sam (z Wami na forum) chętnie popracuję Kabel już mam kupiony (jest w drodze), oprogramowanie ze strony AC juz zainstalowane. Pytanie czy Trzeba coś u "gazowników" wymienić - dysza itd? Czy pozwolą sobie na to? Czy problem moze tkwić tylko w ustawieniach? Co do ustawiania to była tylko autokalibracja. Całość ustawiania trwała max 10 min i następny. Czy jeżeli podłączę się z notebookiem pod instalację to tracę GW? Jak dotrze do mnie kabel to wstawię screena tylko proszę o info co wstawić. dzięki za info pozdr stag rejestruje każde podpięcie kompa i musisz się dowiedzieć u gaziaży czy stracisz gwarancję, choć z tego co piszesz o regulacji za duzo nie stracisz, tomasetto alaska pewnie, a ona powinna być stabilna do 90KM wymienić to najlepiej wtryski za dopłata nawet, a dysze to się samemu rozwierca także spoko jak chcesz się bawić to damy radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 stag rejestruje każde podpięcie kompa i musisz się dowiedzieć u gaziaży czy stracisz gwarancję, choć z tego co piszesz o regulacji za duzo nie stracisz, tomasetto alaska pewnie, a ona powinna być stabilna do 90KM wymienić to najlepiej wtryski za dopłata nawet, a dysze to się samemu rozwierca także spoko jak chcesz się bawić to damy radę Trzeba wymienić te wtryski? Jutro postatam się podjechac do "gazowników" i zapytam o GW i jaka by była dopłata w przypadku wymiany. O co pytać? Na co ewentualnie wymienić? Jak juz będę w posiadaniu kabla to odezwe się na forun co i jak ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Trzeba wymienić te wtryski? Jutro postatam się podjechac do "gazowników" i zapytam o GW i jaka by była dopłata w przypadku wymiany. O co pytać? Na co ewentualnie wymienić? Jak juz będę w posiadaniu kabla to odezwe się na forun co i jak ustawic. zanim pojedziesz to zrób zdjęcia instalacji, popatrzymy i wtedy pojedziesz z konkretnymi zmianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 zanim pojedziesz to zrób zdjęcia instalacji, popatrzymy i wtedy pojedziesz z konkretnymi zmianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 no to tak valdemary do zmiany przynajmniej MJ a lepiej matrix wtryski do pionu, mapsensor do pionu opaski na węże reduktor trochę za wysoko, jest fajne miejsce pod aku i tam się mieści filtr gazu zmienić na fl-02 gdzie jest wpięty reduktor w układ chłodzenia?? jaką masz moc bo to obsługuje do 90KM ale tez trzeba na to uważąc jak masz tyle lub trochę więcej żądaj wymiany reduktora to może tyle na poczatek a podejrzewam, że auto wspiera się pb podczas jazdy a Ty nawet o tym nie wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) no to tak valdemary do zmiany przynajmniej MJ a lepiej matrix wtryski do pionu, mapsensor do pionu opaski na węże reduktor trochę za wysoko, jest fajne miejsce pod aku i tam się mieści filtr gazu zmienić na fl-02 gdzie jest wpięty reduktor w układ chłodzenia?? jaką masz moc bo to obsługuje do 90KM ale tez trzeba na to uważąc jak masz tyle lub trochę więcej żądaj wymiany reduktora to może tyle na poczatek a podejrzewam, że auto wspiera się pb podczas jazdy a Ty nawet o tym nie wiesz Moc - 87 KM Co to znaczy - wtryski do pionu - mapsensor do pionu (początkujący) Co do paliwa to fakt - pomimo jazdy na LPG zeszło prawie pół zbiornika. Jutro jadę do nich. Jaka może być orientacyjna dopłata za MJ? (tak dla mojej orientacji bym nie dał się wkręcić) Na co mogę się powołać będąc u nich? Edytowane 12 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Moc - 87 KM Co to znaczy - wtryski do pionu - mapsensor do pionu (początkujący) Co do paliwa to fakt - pomimo jazdy na LPG zeszło prawie pół zbiornika. Jutro jadę do nich. Jaka może być orientacyjna dopłata za MJ? (tak dla mojej orientacji bym nie dał się wkręcić) Na co mogę się powołać będąc u nich? to reduktor powinien to obrobić wtryski zamontowane pionowo zmieszczą się tylko trzeba pomyśleć i sie trochę wysilić, mapsensor to to co jest zamontowane na przegrodzie i dochodzą wężyki do tego listwa valteka to koszt około 140 złociszy listwa MJ to jakieś 190 złociszy, a najlepiej jakby zrobili pojedyncze MJ (magik jet) wtedy byś nawet ich nie widział, sprawdź czy reduktor nie jest wyżej niż chłodnica i zbiornik wyrównawczy, zwróć uwagę na to co jest na zdjęciach jak podepną kompa to zrób scriny z ustawień i mapy i zapodaj to zobaczymy co jest 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 to reduktor powinien to obrobić wtryski zamontowane pionowo zmieszczą się tylko trzeba pomyśleć i sie trochę wysilić, mapsensor to to co jest zamontowane na przegrodzie i dochodzą wężyki do tego listwa valteka to koszt około 140 złociszy listwa MJ to jakieś 190 złociszy, a najlepiej jakby zrobili pojedyncze MJ (magik jet) wtedy byś nawet ich nie widział, sprawdź czy reduktor nie jest wyżej niż chłodnica i zbiornik wyrównawczy, zwróć uwagę na to co jest na zdjęciach jak podepną kompa to zrób scriny z ustawień i mapy i zapodaj to zobaczymy co jest 5 OK dzięki za info. Jutro pojadę i wieczorkiem napiszę co i jak. Co do scrinów to może byc problem ale zobacze co da się zrobić. reduktor chyba będzie na tej samej wysokości co zbiornik wyrównawczy ale troche wyżej niż chłodnica. Jeszcze raz dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 dysza 1.5 mm na sto procent screen"Y mile widziane by były a dlaczego map sensor ma być pionowo ???? u mnie leży ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 a i jeszcze zależy jaką kasą dysponujesz, jak możesz wydać więcej to zapodaj pojedyncze hanny Tofu jeździ na takich więc powie Ci co i jak a różnica w cenie troszkę większa ale pewnie i w spalaniu i w dynamice się zwróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 a i jeszcze zależy jaką kasą dysponujesz, jak możesz wydać więcej to zapodaj pojedyncze hanny Tofu jeździ na takich więc powie Ci co i jak a różnica w cenie troszkę większa ale pewnie i w spalaniu i w dynamice się zwróci no i byłem z rana u gazowników - za MJ zaspiewali 350 zł + robocizna a "...teraz i tak nic nie mogą zrobić bo nie maja prądu i mam przyjechać w piątek albo w tygodniu..." Mam dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no i byłem z rana u gazowników - za MJ zaspiewali 350 zł + robocizna a "...teraz i tak nic nie mogą zrobić bo nie maja prądu i mam przyjechać w piątek albo w tygodniu..." Mam dość. kur ,, to ja nie wiedziałem że masz V8 bo podali Ci cene ze 2 listwy 4 wtryskowe !!!!! co do hanny to są 3 wersje wtryskiwaczy i mniej wiecej sie dobiera do mocy silnika nie ma rozwiercania dysz .. dalej zbudowane są podobnie bardzo do KEHINA można kupić w listwie albo wytargać z listwy ja mam pojedynczo narazie na kosmicznie długich wężykach bo tak jak raila zamontowałem jako że mam jaja z reduktorem (chyba)ciśnienie mi strasznie jeździ wiec Bardzo działają korekty ciśnieniu pozytywnie to jest kultura pracy na wolnych przełączanie było okropne na reilu na tych słychać tylko pstryk od zaworów i obrotomierz ani mm nie skoczy spadnie czy cos na zimnym gazie i zimnych wtryskach ... cena za szt z przejściówką na Valtek to 98 zł namiar na dilera moge dać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no i byłem z rana u gazowników - za MJ zaspiewali 350 zł + robocizna a "...teraz i tak nic nie mogą zrobić bo nie maja prądu i mam przyjechać w piątek albo w tygodniu..." Mam dość. no to masz zaje.....cie drogi warsztat ale OK to jak nie chcesz tracić gwarancji, choć pewnie i tak nic to nie da, bo gwarancja obejmuje podzespoły które i tak poza listwą raczej się nie popsują, to pojedź na ustawienia z tymi valdkami co masz, powiedz, że mają stać w pionie, zobacz co masz ustawione w programie, chyba, że chcesz aby to auto ładnie jeździło i masz chęci to możemy to poustawiać zdalnie, cena jaką Ci podali to jakaś kpina: MJ matrix w Twoim przypadku te dwie listwy się sprawdzą. a TU Valdemar i jego cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no to masz zaje.....cie drogi warsztat ale OK to jak nie chcesz tracić gwarancji, choć pewnie i tak nic to nie da, bo gwarancja obejmuje podzespoły które i tak poza listwą raczej się nie popsują, to pojedź na ustawienia z tymi valdkami co masz, powiedz, że mają stać w pionie, zobacz co masz ustawione w programie, chyba, że chcesz aby to auto ładnie jeździło i masz chęci to możemy to poustawiać zdalnie, cena jaką Ci podali to jakaś kpina: MJ matrix w Twoim przypadku te dwie listwy się sprawdzą. a TU Valdemar i jego cena dzięki ... i co proponujecie? Jechać i dalej się wq...ć czy zabrać się za to samemu? Jeżeli raczej nic nie powinno sie zepsuc poza listwą to ok. Ona sama to koszt około 200 zł ale czy w razie co sam to wymienię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 dzięki ... i co proponujecie? Jechać i dalej się wq...ć czy zabrać się za to samemu? Jeżeli raczej nic nie powinno sie zepsuc poza listwą to ok. Ona sama to koszt około 200 zł ale czy w razie co sam to wymienię? spoko i do tego łądniej zamontujesz i dokładniej widać z tego co piszesz, że i tak za wszystko musiałbyś płacić. W sumie elementy spełniają swoją rolę w tym aucie przy tej mocy w programie staga masz instrukcję co i jak, poczytaj jest fajnie opisana w razie co pytaj i będziemy działać, jak kupisz MJ to wtyczki pasują także zostaje tylko przemontować listwę skalibrować i poustawiać podczas jazdy i będzie gitt, jakbyś chciał matrixa to do tego przejściówkę lub trzeba dokupić wtyczkę i pociąć przewody Tofu miał gdzieś rozipiskę. zmień jeszcze filtr na FL-02 czai, jest dokładniejszy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 spoko i do tego łądniej zamontujesz i dokładniej widać z tego co piszesz, że i tak za wszystko musiałbyś płacić. W sumie elementy spełniają swoją rolę w tym aucie przy tej mocy w programie staga masz instrukcję co i jak, poczytaj jest fajnie opisana w razie co pytaj i będziemy działać, jak kupisz MJ to wtyczki pasują także zostaje tylko przemontować listwę skalibrować i poustawiać podczas jazdy i będzie gitt, jakbyś chciał matrixa to do tego przejściówkę lub trzeba dokupić wtyczkę i pociąć przewody Tofu miał gdzieś rozipiskę. zmień jeszcze filtr na FL-02 czai, jest dokładniejszy, Chyba tak zrobię. Widzieliści na moich zdjęciach jak to jest zamontowane. Macie jakąś propozycję gdzie ewentualnie zamontować te MJ? Lub może na poczatek jak ustawić w pionie to co mam? Pod tymi czerwonymi wtryskiwaczami mam "profesjonalny kawałek gąbki" przypięty opaskami (bez komentarza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Chyba tak zrobię. Widzieliści na moich zdjęciach jak to jest zamontowane. Macie jakąś propozycję gdzie ewentualnie zamontować te MJ? Lub może na poczatek jak ustawić w pionie to co mam? Pod tymi czerwonymi wtryskiwaczami mam "profesjonalny kawałek gąbki" przypięty opaskami (bez komentarza). na początek zdejmij wężyki, i zobacz gdzie da radę umieśćić listwę, do tego dotnij (skróć) wężyki do wtrysków i będzie gitt, wężyki mają być takiej samej długości, popatrz dokłądnie bo z tego co widzę na zdjęciach to pięknie byś zamontował pojedyncze MJ lub hanna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) na początek zdejmij wężyki, i zobacz gdzie da radę umieśćić listwę, do tego dotnij (skróć) wężyki do wtrysków i będzie gitt, wężyki mają być takiej samej długości, popatrz dokłądnie bo z tego co widzę na zdjęciach to pięknie byś zamontował pojedyncze MJ lub hanna ...ale mówisz o zamotowaniu tego pojedyńczego zamiast tej "blaszki z otworami" czyli na uchwycie silnika czy o innym miejscu? Szukam na allegro pojedyńczego MJ i jest tylko taki http://allegro.pl/item1022521614_nowa_listwa_wtryskiwaczy_4cyl_magic_jet_sekwencja.html chyba że źle szukam lub o taki właśnie chodzi. Edytuje bo podjąłem decyzję. Kupię te MJ (z allegro) tylko pytanie. Ta listwa wtryskowa ma wbudowany czujnik temp. i wychodzą z niej 2 kable, na końcu listwy jest wyjście do podłączenia jakiegoś węża. Jak to podłączyć po zdjęciu Valteków? Edytowane 13 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ...ale mówisz o zamotowaniu tego pojedyńczego zamiast tej "blaszki z otworami" czyli na uchwycie silnika czy o innym miejscu? Szukam na allegro pojedyńczego MJ i jest tylko taki http://allegro.pl/it..._sekwencja.html chyba że źle szukam lub o taki właśnie chodzi. Poczekam na kabel do STAGa i po podłączeniu zrobie screeny. Później zobacze z ustawieniem tych moich Valdemrów do pionu. Jeżeli nie będzie różnicy kupie MJ. och z tym waszym szukaniem tak jak idą wężyki od wtrysków do kolektora możesz zakupić pojedynczy i powkładać prawie przy nawiertach. do tego listwa taka listwa i będzie git Edytuje bo podjąłem decyzję. Kupię te MJ (z allegro) tylko pytanie. Ta listwa wtryskowa ma wbudowany czujnik temp. i wychodzą z niej 2 kable, na końcu listwy jest wyjście do podłączenia jakiegoś węża. Jak to podłączyć po zdjęciu Valteków? te kable to czujnik temperatury, obetni je i pozostań przy tym co masz na wężu tak samo z wyjsciem z listwy zaślep, pomiędzy filtrem i listwą wtryskową masz trójnik pomiarowy i niech on zostanie tak jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) och z tym waszym szukaniem tak jak idą wężyki od wtrysków do kolektora możesz zakupić pojedynczy i powkładać prawie przy nawiertach. do tego listwa taka listwa i będzie git te kable to czujnik temperatury, obetni je i pozostań przy tym co masz na wężu tak samo z wyjsciem z listwy zaślep, pomiędzy filtrem i listwą wtryskową masz trójnik pomiarowy i niech on zostanie tak jak jest Czyli kupuje 4 wtryskiwacze pojedyńcze i listwę. Wtryskiwacze zakładam na wężykach przy nawiertach (wężyki b.krótkie) a jak połączyć wtryskiwacze z listwą? Jest na to jakis złoty środek czy po prostu czegoś tam nie widzę? Czy to wszystko musi byc do czegoś przytwierdzone czy może byc luzem? ... tak sobie liczę i liczę 4x58 + listwa to wyjdzie około 300 z przesyłkami to chyba lepiej od razu zaszaleć i kupić http://allegro.pl/item1025948715_nowa_listwa_wtryskiwaczy_matrix_hd_344_dysze_fvat.html Przepraszam że tyle pytań ale lepiej zaptać niz błądzic. Edytowane 13 Maja 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.