Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaz w sunny 1.4 16V 95r


jummbo76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

patrzysz gdzie lata kropka na wolnych i patrzysz gdzie jest punkcik masz na 1,5 x ja bym pojechał nawet o 0,3mm i pewnie by było mało ,,,

 

nie zabierałem się dzisiaj bo mam tylko wiertła 2mm a 1,8 musze kupić, no chyba że od razu zrobić 2 :) i zobaczyć co będzie.

Co myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 może być za duże ale zawsze można później zalutować cyną i zrobić mniejszy, a jak mnożnik będzie za nisko to możesz jeszcze zdjąć ciśnienie z reduktora do 1.0 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... dobra zacznę od 1,8 mm

Edytowane przez Jummbo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zależy co masz ,,teraz ale chyba standart,,,

 

no to trochę się zdziwiłem, wykrecone dysze, wszystko przygotowane do rozwiercania a tu dysze mają 2mm.

Więc do dalej? Rozwiercić na wiecej by mnożnik spadł? Czy zdjąć ciśnienie poniżej 1 bara?

Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz to powyżej a jak masz wiertełko to rozwierć

2,2 mm albo choć to mały silnik .

 

no właśnie to jest tylko (lub aż) 1,4

Czyli co wiercić? Podnosic cisnienie?

post-33470-1274287139,7098_thumb.jpg

post-33470-1274287148,8409_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podniosłeś ciśnienie to możesz spokojnie rozwiercać zawsze z ciśnieniem na 1B można zjechać daj 2,2 mm chodzi oto by na wolnych 2ga kropka była w zakresie 1,1 a 1,6 a ty masz 1,4 x

 

wtedy zwiększasz wydatek i na wysokich obrotach masz krótsze czasy czyli lepiej do ideału jak by coś było z cisnieniem to bezpieczniej dla silnika ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wierć nie potrzebujesz takiego ciśnienia na reduktorze przy tej mocy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wierć nie potrzebujesz takiego ciśnienia na reduktorze przy tej mocy,

 

dzięki :)

Jutro wierce na 2,2 i cisnienie zostawiam tak jak jest czyli 1B. Wtedy na nowo kalibracja i dam screena. Jeszcze dam szanse czerwony Valdekom ale i tak w planie jest zakup MJ. Póki co zobacze czy coś z tego będzie. Czy wg Was jeżeli zgraja się mapy spalanie powinno zejść trochę?

Edytowane przez Jummbo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak żę jak sie mapy nawet rozjerzdzaja to ECU sie dostraja do ustawień gazowych ,,, Kwestia jest po dokładności i powtarzalności wtryskiwaczy gazowych V34 wyszedł idealnie ,,, MJ jest lepszy od Val typ 30 ja mam H2000 ale jak widze różnice na wolnych to na wysokich juz mam jaja ze stagiem wiec nic nie mogę powiedzieć jak ze spalaniem ,,, :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak żę jak sie mapy nawet rozjerzdzaja to ECU sie dostraja do ustawień gazowych ,,, Kwestia jest po dokładności i powtarzalności wtryskiwaczy gazowych V34 wyszedł idealnie ,,, MJ jest lepszy od Val typ 30 ja mam H2000 ale jak widze różnice na wolnych to na wysokich juz mam jaja ze stagiem wiec nic nie mogę powiedzieć jak ze spalaniem ,,, :rolleyes2:

 

A czy te ustawienia u mnie sa poprawne? Chodzi mi o "sygnał obrotów (V)" "typ sondy" itd.

Juz chwytam sie wszystkiego.

post-33470-1274296235,2729_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas przełączania 8, minimalne obroty na gazie 400

trzeba poszukać w googlach po kodzie silnika jakie ma sterowanie wtryskiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas przełączania 8, minimalne obroty na gazie 400

trzeba poszukać w googlach po kodzie silnika jakie ma sterowanie wtryskiem,

 

... u mnie jest teraz 2s a powinno być 8 tak? A obroty? To jest ta pozycja gdzie jest 660?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

... u mnie jest teraz 2s a powinno być 8 tak? A obroty? To jest ta pozycja gdzie jest 660?

 

ad1 tak

ad2 nie, tam gdzie jest 0 jeszcze trochę niżej, chodzi o to aby przy spadku obrotów z jakiegoś wzgledu przełączył się na PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1 tak

ad2 nie, tam gdzie jest 0 jeszcze trochę niżej, chodzi o to aby przy spadku obrotów z jakiegoś wzgledu przełączył się na PB

 

A sygnał obrotów [V] i cała reszta jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przełącz obroty w programie na 5V

 

Czy może sie coś uszkodzić przy przejściu na 5V?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 5V i jest git a u Ciebie może obroty wskoczą na 800, bo nie podejrzewam abyś takie miał na samochodzie jak się wyświetlają 680

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 5V i jest git a u Ciebie może obroty wskoczą na 800, bo nie podejrzewam abyś takie miał na samochodzie jak się wyświetlają 680

 

Ale czy zwiększenie na 5V może spowodować jakieś uszodzenie sondy u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie

a jakiej sondy??

 

... a już ok ... to przez ciężki dzień dzisiaj. :)

Czyli mówicie zwiększyć na 5V, rozwiercić do 2,2 dysze i teoretycznie mnożnik powinien zejść.

Jutro sprawdzę to wszystko. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...