extradd Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 (edytowane) Witam. Mam nie lada problem. Auto na PB przy mojej jeździe spala mi 8.5L PB, natomiast LPG 12L i wydaje mi się ze to trochę za dużo a wcześniej to paliła mi nawet 14.5L LPG no ale chłopaki coś poustawiali i zaczęła palić te 12L ale przecież ja jeżdżę po za miastem więc strach pomyśleć ile mi spali w mieście. Gaziarze najpierw twierdzili że mam walniętą sondę lambda, więc kupiłem drugą używkę ale też stwierdzili że padnięta, więc kupiłem nówkę NGK no i też jest uszkodzona bo wszystkie nie oscylują ostro na wolnych obrotach. Pojechałem na serwis Boscha i wpięli pod komputer i powiedzieli że sonda jest okey i cała reszta też oraz żeby gaziarze dokonując regulacji ustawili Co2 na poziomie 13% bo było na 11%. Dali wydruk zawartości spalin oraz oscylacji sondy. Teraz gaziarze stwierdzili że mam jechać na regulacje silnika do ASO bo mam za wysokie CO=0.5 i jeżeli z tym zejdę do wartości CO=0 to auto będzie mi mniej paliło. Co mam zrobić? Stag 300 plus Podsumowanie: Panowie z Geg auto-gazu twierdzą że dla nich zaświadczenie z serwisu Boscha jest nie wiarygodne. Pomimo przedmuchanej uszczelki na kolektorze wydechowym oraz przekroczoną emisją spalin, braku katalizatorów gaziarze z Geg Auto-gazu podjęli się montażu instalacji gazowej bez żadnych uprzedzeń. Dalej upierają się że za duże spalanie gazu odpowiada przekroczona emisja tlenku węgla. Samochód nie posiada obydwóch katalizatorów i ma zaślepiony EGR, katalizator ma za zadanie utleniać CO, HC i Nox więc to jest przyczyną u mnie CO=0,5%. W pojazdach posiadających katalizator tlenek węgla (CO) utlenia się przechodząc w dwutlenek węgla (CO2) co w konsekwencji prowadzi do zmniejszenia emisji tlenku węgla w spalinach. Gaz uciekał na łączeniach przewodów na listwie, nowy czujnik okazał się też wadliwy i też przepuszczał gaz, no cóż zdarza się. Reduktor też podobno jest źle bo powyżej chłodnicy. Czujnik temperatury posiadał źle ustawiony sterownik ale podobno było dobrze. Producent Staga zaleca stosowanie dysz do mocy mojego silnika w zakresie od 2,4mm do 2,6mm a było 2mm co nadrobili większym ciśnieniem gazu. Kilka osób mi pomogło wiele poprawić w tej instalacji gazowej i za to bardzo im dziękuję. Pozdrawiam Edytowane 16 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 jesteś z Krakowa a tam zmieszkuje Tofu zgadaj sie ma fejsa podłączycie i zobaczycie co jest 5, a co ma Ci serwis ustawić?? jak na PB jest gitt, to znaczy, że coś z LPG się dzieje w serwisie możesz zaprogramować przepustnicę i nic więcej o ile się nie mylę, a jeśli masz badanie spalin na PB i LPG i na LPG jest źle to co do tego ma PB?? chyba, że czegoś nie zrozumiałem z Twojego wywodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 No spotkanie z Tofu mogło by wnieść wiele dobrego, zobaczymy co on na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zrób reset sterownika benzynowego (klema z akumulatora na noc) naucz go jeździć na benzynie, dopiero później układaj LPG. Masz Stag 300 plus - OK, jakie pozostałe komponenty instalacji? Czy możesz wrzucić zdjęcia spod maski: reduktora, wtryskiwaczy, nawiertów w kolektorze, położenia trójnika z czujnikiem? Rozumiem że interfejsu nie masz - więc screenów nie będzie. No ale może spojrzymy pod maskę i zobaczymy w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 spoko ja narzie dalej bez fury kur,,,, kto ma ecu na zbyciu ,,, rozrzad poskładany z głową ,,, jakoś sie mozeby zgadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Zrób reset sterownika benzynowego (klema z akumulatora na noc) naucz go jeździć na benzynie, dopiero później układaj LPG. Masz Stag 300 plus - OK, jakie pozostałe komponenty instalacji? Czy możesz wrzucić zdjęcia spod maski: reduktora, wtryskiwaczy, nawiertów w kolektorze, położenia trójnika z czujnikiem? Rozumiem że interfejsu nie masz - więc screenów nie będzie. No ale może spojrzymy pod maskę i zobaczymy w czym problem. Na pierwszej stronie ponizej połowy masz foty. Reduktor to Magic III i wtryski MJ. Tofu to kiedy mozna mnie upchać w twój grafik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 wiesz ...hm jakoś mam teraz roboty troszkę ale ...laptop nabity i musze zobaczyć gdzie mam fejsa może w sobote jakoś wieczorkiem ,,, masz almerkę 1.6 a pali Ci jak 2.0 ... na blosie ,,, oglądnołem to u Ciebie jak wyglada z pod maski przyjmując że masz fabryczne dziury w MJ czyli 2.0 moze być dużo ....albo nie za mało Dino ty miałeś chyba 2.5 na SR20 ???? na MJ ... warto by było to dać na pojedynczo ,, pierwsze spostrzeżenia to że filterek kiepski ,,, i nie wiem gdzie mierzy cisnienie mmm ... co do lokalizacji to je jestem dostępny w centrum --Rynek ew Wieliczka soft ie problem mem wsio ,,, ps mi na Railach palił 9 litrów po trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Dino ty miałeś chyba 2.5 na SR20 ???? na MJ ... chyba tak o ile pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Na pierwszej stronie ponizej połowy masz foty. Reduktor to Magic III i wtryski MJ. Reduktor OK, wtryskiwacze też. Zdjęć nie widzę, ale chyba z kolegą się umawiasz już na weryfikację więc niech on zobaczy co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Reduktor OK, wtryskiwacze też. Zdjęć nie widzę, ale chyba z kolegą się umawiasz już na weryfikację więc niech on zobaczy co i jak. foty w innym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ostatnio gaziarz rozwiercał ręcznie dysze wtryskiwaczy. Wieliczka bardzo by mi odpowiadała a jeżeli nie masz fury to poczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Ostatnio gaziarz rozwiercał ręcznie dysze wtryskiwaczy. Wieliczka bardzo by mi odpowiadała a jeżeli nie masz fury to poczekam. ale kalibrował i ustawiał auto w trasie po tym zabiegu??, bo jest to konieczne dla poprawnego działania, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Tak kalibrował i ustawiał w trasie i miał wkleić screeny na pewnym forum ale tego już nie zrobił a ja się przypominać nie będę, zobaczymy co Tofu ujrzy w tym moim aucie. Proszę cię Dino usuń z swojego podpisu tą ikonkę z spalaniem LPG bo mnie denerwuje Edytowane 30 Lipca 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Proszę cię Dino usuń z swojego podpisu tą ikonkę z spalaniem LPG bo mnie denerwuje spoko, to dopiero 3 tankowanie na tej stronie bo moja jakoś padła, niedługo będzie koło 15L/100 to odrazu odżyjesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 no chyba znalazłem kabelek pokarze wam jak wygląda a co do spotu to niewiem czy mi jakiaś wycieczka poza krak na wekkend nie wyjdzie bo myślałem o niedzieli jeszcze ,,, a jak Ci się nie pali to spoko mam wsumie autko do odbioru bo silnik złożony i smiga ale wentyl zapitala non stop no i Ecu jakoś nie widzi zmian temperatury .... no nic wrazie co to szukam Ecu Boscha do P10 GT ,,,czarna nalepka ale kolega z forum już ma coś wiec nie będzie żle ,,,, mechanik co prawda ma to naprawić na swój koszt wiec mi luźno choć na robotę mnie skasuje tyle co za używane SR20DE ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 No nie spieszy mi się, poczekajmy aż zrobisz swoje. Na razie dostałem screeny od gaziarzy, ale i tak bedę miał prośbę by Tofu obadał na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 za duże dysze, ale to chyba wynik, że jest za duże ciśnienie na reduktorze, mnożnik za nisko ogólnie to tak ustawiłbym na reduktorze 1bar więcej nie potrzebujesz i do tego stroił a do tego jak tak wypuścił Twoje auto to bym go sobie odpuścił bo szkoda czasu i nerwów, jakby co to będę w zakopcu od 3 do 7 i może w kra 7/8 to mozemy się jakoś ułożyć jak mi pozwoli plan ślubnej i szwagra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 przecież sonda popitala jak głupia Dino dobrze prawi szkoda że jeszcze nie ma ustawień ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 pozatym masz jakiś rozjazd na wtryskach, ciekawe dlaczego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 no też to widziałem a i cisnienie 1.8 uuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 no też to widziałem a i cisnienie 1.8 uuuu 1.8 miał na PB to jeszce by uszło szkoda, że nie ma ustawień i pracy na wolnych wtedy można było by coś więcej powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Tofu jakich ustawień nie ma? No jeżeli Dino usatwi tak jak swoją to spoko, 6L LPG to kozak^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Tofu jakich ustawień nie ma? No jeżeli Dino usatwi tak jak swoją to spoko, 6L LPG to kozak^^ 6 litrów na 2 cylindry ,,,dino ma dwie butle z każdej zasila 2 cylindry z tąd ma 6 litrów ,,, a tak na poważnie to sondę masz ok choć dziwnie to wygląda bo nie wiem jaki masz czas wtrysku na wolnych obrotach ciśnienie za duże takie jakby reduktor klękał na wysokich a przecież jest dobry ... ustawień programowych bo wiem że ten reduktor ma dobrą termikę ale mi się wydaje że 77 st gazu to ja nie widziałem ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Tofu jakich ustawień nie ma? No jeżeli Dino usatwi tak jak swoją to spoko, 6L LPG to kozak^^ nie ma pierwszej strony z programu jakby mi palił 6L to zaraz bym wpinał lapka, bo szkoda silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Czyli dlatego może mi tak dużo palić? Paszli już spać? Edytowane 30 Lipca 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.