Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Czyli dlatego może mi tak dużo palić? Paszli już spać? siesta obiadowa była ,,, trzeba zobaczyć jakie ciśnienie było bo widzę że stag koryguje sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 ciężko coś wyrokować bez większej ilości danych, temperatura reduktora jakaś straszni ewysoka, ciekawe jaki rodzaj czujnika temperatury wybrali w programie, powinien być CT-4K5 a może byc ustawiony CT-O4-2K i to też może być powodem bo STAG czyta temperaturę i koryguje wszystko, fajny masz sterownik włąśnie myślę o tym czy sobie nie zafundować wymiany z 200 na 300+ lub premium, tak dla sportu ma mapę 3D i korekty po temperaturze można by było lepiej postroic wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 kup se hanki pojedynczo na krótkich węzach a nie poznasz autka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 bracie daj pojeżdzić na MJ trochę, nie można wszystkiego wymieniac co chwilę no chyba, że to są RED WALDEMAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 A wiecie o tym że 24 miesięczna gwarancja pójdzie się ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Dino mówiłem pisalem do Ciebie ,, po Co ci taka gwarancja jak nie potrafią tego ustawić ,,, no fejsa znalazlem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 A wiecie o tym że 24 miesięczna gwarancja pójdzie się ........ <_> to może zrób tak, pojedź do nich i powiedz, że coś chyba nie tak jest bo w instrukcji do STAG-a jest napisane aby mnożnik zaczynał się w granicach 1.1-1.4 a ciśnienie na reduktorze powinno być około 1bar i czy mogli by to poprawić ewentualnie Ty możesz zrobić to sam i wyregulować ale potrzebujesz od nich na piśmie, że nie stracisz gwarancji na elementy bo montaż i strojenie i tak jest takie sobie to czyli nie potrzebujesz gwarancji, z drugiej strony to jak pójdziesz do nich, że coś nie tak po jakimś czasie to i tak powiedzą, że to wina naszego gazu itp. czyli ta gwarancja to taki trochę pic na wodę, a elementy masz takie, że powinno być OK przez cały okres użytkowania, może wtryski klękną po roku albo dwuch ale to zależy od przebiegów wymiany filtrów i tankowanego gazu, czyli reasumując jak chcesz się pobawić i nie tracić na nich czasu to gadaj z Tofu, a jak chcesz jeździć do nich i płacić za wymianę filtrów (bo wymiana nie wchodzi w gratis przy przeglądach gwarancyjnych) to moożesz tam jeździć, przykłądowo mi przy pierwszej wymianie filtrów skasowali 100zł z filtrami, dramat jak popatrzysz na ceny filtrów, ale wtedy jeszcze myślałem, że to coś bardzo trudnego, i teraz naciągaczą i partaczą mówimy STANOWCZE NIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Chyba zadzwonię do nich po niedzieli i dam propozycję nie do odrzucenia, już wole by to Tofu mi ustawił bo sam w/w napisałeś całą prawdę a nie daj że że auto zejdzie z spalaniem niżej Chyba że Tofu wyśle pw z namiarem na swoją rezydencję to mogę podjechać nawet dziś i teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 a może jutro bo dziś się nie wyrobie ja jestem na mierzalny koło centrum wiec z postawieniem autka kiepsko jeszcze napisze Ci PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 jutro nie ma strefy C wiec się gdzieś spikniemy ,,pogadamy wieczorkiem oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Tak sobie przejrzałem zdjęcia instalacji i screeny z ustawień. Kilka pytań - gdzie jest umiejscowiony trójnik pomiarowy? Powinien być za filtrem a przed listwą. Dokąd wychodzi drugi wężyk z listwy? Jeśli do map sensora to OK. Bardzo ważnym jest jak wyglądają nawierty w kolektorze, a tu nic powiedzieć nie można. Jeśli chodzi o ustawienia - czy N15 ma aż takie długie czasy wtrysków do 16ms? Znacząco za duże ciśnienie na reduktorze - powinno być tak w granicach 1 bara. Jakie są dysze na wtryskiwaczach? Moja rada - reset adaptacji benzynowej (klema z akumulatora na noc), nauczyć go jeździć na benzynie, żeby sobie wszystko uporządkował sterownik benzynowy. Dopiero potem poprawić instalację gazową, czyli autokalibracja i ustawienia map na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Tak sobie przejrzałem zdjęcia instalacji i screeny z ustawień. Kilka pytań - gdzie jest umiejscowiony trójnik pomiarowy? Powinien być za filtrem a przed listwą. Dokąd wychodzi drugi wężyk z listwy? Jeśli do map sensora to OK. zamias trójnika jest chyba o ile dobrze pamiętam, ciśnienie z listwy do MAP i temperatura z listwy MJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 zamias trójnika jest chyba o ile dobrze pamiętam, ciśnienie z listwy do MAP i temperatura z listwy MJ pso2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 widze ze wy nie wiecie co to wysokie spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 widze ze wy nie wiecie co to wysokie spalanie spoko niedługo będzie tak samo jak się już ułożą wpisy nie wiem ale ja chyba nie potrafię jeździć, w trasie około 11L w mieście ostatnio około 13-15L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 widze ze wy nie wiecie co to wysokie spalanie takie miałem na blosie na sekw zszedłem do max 12 litrów Kraków i 9 trasa,,, przy chochliku to wychodziło do 17 po mieście i 12... eko trasa ,,, zaraz piszemy Pw Do kolego i lukamy jutro muszę luknąć czy mam imbusa zjedziemy z wszystkim tak jak powinno być .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sawickas Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 u mnie po regulacji gazu spadlo do 14 srednio po miescie ale bylo juz kolo 17 i wcale nie deptalem za mocno, teraz robie reset kompa moze cos sie porawi, bo robic 200 km na zbiorniku gazu po miescie to delikatna przesada a zeby nie bylo w takich godzinach jezdze ze korkow niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 chyba odkryłem powód wysokiego spalania w moim nissmo PRĘDKOŚĆ I STYL JAZDY ostatnio wracałem z Zakopanego razem ze szwagrem i coby nie jechać oddzielnie to trzymałem jego tempo, poza tym droga Zakopane-Zamość jest i tak taka, że ciężko się rozpędzić to się jechało spokojnie, i tutaj zoonk zrobione na zbiorniku już ponad 500km i jeszcze ani razu się nie przełączył na PB, czyli tak jak gdzieś pisałem, chyba nie potrafię jeździć ekonomicznie bo dla mnie jest ważniejszy czas a nie 2L gazu więcej, czyli wniosek z tego taki, że jak się jeździ spokojnie to można zejść ze spalaniem niżej ale to już zależy kto co lubi i co preferuje, także takie opowieści o ciężkiej nodze i spalaniu 9L/100km w podobnej konfiguracji jak moja to jakoś do mnie nie przemawiają, ale jest to możliwe tylko trzeba określić co to znaczy ciężka noga najgorsze, że chcę wyjeździć gaz do końca bo muszę wyjąć zawór i rozwiercić i nie wiem jak to teraz policzyć, zobaczę chyba ile jeszcze pociągnie i szacunkowo się określi ale coś koło 8-9l/100km powinno wyjść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ja sobie ustawiłem 1.3 B i początek dla wolnych mam 1.12 x a minimalne ustawiłem na 1Bar i przy butowaniu mi nic nie piszczy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ja sobie ustawiłem 1.3 B i początek dla wolnych mam 1.12 x a minimalne ustawiłem na 1Bar i przy butowaniu mi nic nie piszczy ,,, ale przyjacielu, w innym temacie podałeś, że masz zbiornik 42L i wkładasz w niego 32L to znaczy, że w zbiorniku zawsze masz około 10L gazu czyli raczej nie ma prawa się przełączać, ja wyjeżdżam prawie do końca i taka jest różnica, jak przełożysz butlę i podegniesz pływak to będziesz wiedział o czym piszę i o co mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 wiem wiem ja pisałem że mam 42 i tak jest z tego 80% to jakieś wlaśnie 32 l mała butla ,,, co do podginania pływaka to jakoś się nie wtajemniczełem w fizykę odnośnie ciśnień i bezpieczeństwa generalnie latam po mieście i mi to nie przeszkadza że leje co 200-300 km ,,, dobre znajomości na stacji ,,, choć zacznę lać na statojlu a musze jeszcze chochlika dobić bo jednak po przeróbce dalej żyje ,,, kwestja masy na sterownik ,,, to temat odkopujemy bo będziemy działać niech kolega napisze czy zrobił tak jak mówiłem przez telefon ,,,dziś ..chyba że coś żle kojarzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 19 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Więc wiemy po dzisiejszym spotkaniu z Tofu że spada mi ciśnienie gazu na zasilaniu listwy oraz że reduktor magic3 ma zbyt wysoką temperaturę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 albo nic niech piszą poluzowane kiepskie opaski na listwie a od mapsensora cały obieg też bez opasek ,, Dino Brachu pisz mu to co zobaczysz ... potwierdzisz to co powiedziałem nic nie zmienialiśmy bo gwara .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 1. źle ustawiony czujnik temperatury od reduktora powinien być CT-4K5 2. temperatura przełączania na 30st, jest za wysoka pewnie auto nie jedzie przy niższej i szartpie 3. mapa i mnożnik jakiś taki dziwny, 4. scremn zrobiony na wyłaczonym silniku, ciśnienie na reduktorze w programie 1.36 po co?? zjedż z tym do 1 bara, wtedy podniesie się mnożnik a i tak pewnie będzie trzeba wiercić dysze, 5. nie ma potrzeby odcinania dotrysków, nic nie będzie strzelać jak się dobrze wyreguluje 6. minimalne obroty na gazie ustaw na 400obr/min 7. zmniejsz ciśnienie minimalne gazu w programie na 0.60 Więc wiemy po dzisiejszym spotkaniu z Tofu że spada mi ciśnienie gazu na zasilaniu listwy to znaczy, że klęka z butem w dywanie czy co się dzieje?? i na następny raz robimy scriny na włączonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.