Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wysokie spalanie LPG


extradd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to tylko potwierdziłeś moje słowa do kolegi ,,,zawaliłem bo nie miałem miernika by sprawdzić sonde lambda bo na wolnych nie działa a od 2000 rpm ,,,działa i stroi ,,,teraz tak Cisnienie duże

czujnik zainstalowany w Magiku nie wiedziałem jaki powinien być i nie było szans sprawdzić

 

dysze cholera wie kolega mówił że wiercili a cisnienie duże ponadto kolega mówił że nie przechodziło autokalibracji bo zaduże dysze .. a Butowania nie robiliśmy a cisnienie jak wyłączysz silnik to minutka po minutce sobie ucieka i kolega sobie sprawdził po nocy że nic nie ma w wężach ---

 

 

Podstawa to to że trzeba skumać sonde i poprostu to przeregulować jak trzeba ale nie robiliśmy nic bo GWARA ..

 

ponadto kiepskie opaski na PSie i na listwie MJ a na obwodzie podcisnienia nie ma ani jednej ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki był MAP??

 

no to tylko potwierdziłeś moje słowa do kolegi ,,,zawaliłem bo nie miałem miernika by sprawdzić sonde lambda bo na wolnych nie działa a od 2000 rpm ,,,działa i stroi ,,,teraz tak Cisnienie duże

czujnik zainstalowany w Magiku nie wiedziałem jaki powinien być i nie było szans sprawdzić

 

dysze cholera wie kolega mówił że wiercili a cisnienie duże ponadto kolega mówił że nie przechodziło autokalibracji bo zaduże dysze .. a Butowania nie robiliśmy a cisnienie jak wyłączysz silnik to minutka po minutce sobie ucieka i kolega sobie sprawdził po nocy że nic nie ma w wężach ---

 

 

Podstawa to to że trzeba skumać sonde i poprostu to przeregulować jak trzeba ale nie robiliśmy nic bo GWARA ..

 

ponadto kiepskie opaski na PSie i na listwie MJ a na obwodzie podcisnienia nie ma ani jednej ..

 

sondę sprawdza sie prz 2000obr wtedy ma falować na wolnych niekoniecznie,

nie przechodził kalibracji ze względu na za duze ciśnienie w stosunku do dysz, jak się obniży wtedy powinno być OK

trzeba założyć opaski na wszystkie węże, a przynajmniej na te co idą z reduktora do MAP-a w których jest gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik czy cisnienia ,,jak mapę rysuje to jest ok powiedzmy a czujnik PSo1 cisnienie z reduktora przez filterek Filgazu do listwy a potem z drugiej strony idzie na czujnik PS na podszybiu a map gdzieś wpięte trudno wyczuć w co bo nie znam GA ale też podejrzanie ...

 

na Wolnych z grzałką i rozgrzaną powinno falować ... bo jak ustawisz wolne obroty u mnie tytanówkę trzeba dobrze rozgrzać by poregulowała wolne obroty bo szybko stygnie ..

 

a z resztą sie z tobą zgadzam w 100% czujnika nie byłem pewny dlatego zrobiłem screena , a przestawić nie chiał bo odrazu wypluł komunikat o Gwarancji ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

na Wolnych z grzałką i rozgrzaną powinno falować ... bo jak ustawisz wolne obroty u mnie tytanówkę trzeba dobrze rozgrzać by poregulowała wolne obroty bo szybko stygnie ..

 

 

ja tylko napisałem, że do sprawdzenia sondy trzeba mieć nagrzany silnik i 2000obr/min ;) wg manuala :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondę sprawdzę w wolnej chwili, dziś miałem lekki młynek w pracy. Zresztą w serwisie Bosha powiedzieli i napisali że sonda jest okey i nawet się pod tym podpisali, po drugie to przy 2000rpm sonda śmiga jak tra la la, a po trzecie to że spalanie PB wynosi 8.5L/100km a LPG 12/14L. Więc napiszcie mi łopatologicznie co mam powiedzieć gaziarzom tak by znowu nie obwiniali sondy i wysokiego CO w spalinach no chyba że popitole gware ale wtedy oni też na tym stracą. Pzdr i dzięki za zainteresowanie i pomoc. :rolleyes:

Edytowane przez extradd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem POST 50, to tak na początek ;) niech zrobią to i wtedy można dalej coś robić,

 

1. źle ustawiony czujnik temperatury od reduktora powinien być CT-4K5

2. temperatura przełączania na 30st, jest za wysoka pewnie auto nie jedzie przy niższej i szartpie

3. mapa i mnożnik jakiś taki dziwny,

4. scremn zrobiony na wyłaczonym silniku, ciśnienie na reduktorze w programie 1.36 po co?? zjedż z tym do 1 bara, wtedy podniesie się mnożnik a i tak pewnie będzie trzeba wiercić dysze,

5. nie ma potrzeby odcinania dotrysków, nic nie będzie strzelać jak się dobrze wyreguluje

 

6. minimalne obroty na gazie ustaw na 400obr/min

7. zmniejsz ciśnienie minimalne gazu w programie na 0.60

 

ad1. ok

ad2. ok

ad3. mam powiedzieć ze mapa i mnożnik jest jakiś dziwny? spławią mnie byle tekstem.

ad4. dobra powiem i zjadą do 1bara i znowu ponownie będą rozwiercać dysze które już przy mnie rozwiercał?

ad5. nie kumam, mam powiedziec by nie odcinali dotrysków?

ad6. przecie zdechnie

ad.7 ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1. ok

ad2. ok

ad3. mam powiedzieć ze mapa i mnożnik jest jakiś dziwny? spławią mnie byle tekstem.

ad4. dobra powiem i zjadą do 1bara i znowu ponownie będą rozwiercać dysze które już przy mnie rozwiercał?

ad5. nie kumam, mam powiedziec by nie odcinali dotrysków?

ad6. przecie zdechnie

ad.7 ok

 

jak zrobią dobrze punkty 1,2,4 to punkt 3 sam się dobrze ustawi

ad6. zerknij na ustawienia okienko 4 od dołu, masz 0, to kiedy zdechnie jak ma 0 czy jak ma 400??

 

ad5. niech zdejmą te dotryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Ci mówiłem że mnożnik tz mapa dla wolnych obrotów zaczyna sie od 0,99 x a powinien być między 1.1x a 1.6 (STAG instrukcja) a tak na logikę to lepiej jak jest bliżej dolnej granicy niż górnej poprostu większy zapas wydatku ze wzrostem obrotów i to odpowiedz na pytanie o dziwną mapę tz widać było że pierwsza kropka nie była nad czasem wtrysku tz że było ustawiane na pałę .. tz u Ciebie widać że chyba wydatek jest spory choć ciśnienie na odpalonym też było duże chyba koło 1.5 B ,, po zgaszeniu nam wpadło na 1.6 coś jak pamiętam ,,, po prostu musimy sie spiknąć jak ogarniesz opaski by nie schodziło ciśnienie ....

 

1. czujnik widzieliśmy niebyło jak sprawdzić mają poprawić i z 50 st przełączania na 30 ...

2. spadające ciśnienie nieszczelność

3. za duże ciśnienie robocze to jakiś u nich błąd

4.

 

Ale lepiej jak u mnie podnieśliśmy machę to waliło gazem ,,,i owszem jak podjechałem pod dom to podpiąłem kompa do w 40 s miałem pusty obieg ,,, i syk ,,,po prostu tak się cieszyłem z dużych opasek po 1zł dziś widziałem jak się rozkręciły czy coś ,,,,przeciągły ,,,...

 

 

Co radzę jak Ci gazmeni nic nie będą chcieli naprawić to zapytaj że chcesz gwarancje tylko na podzespoły i że ustawisz sobie sam i przyjedziesz do nich na sprawdzenie (pojedziemy i sprawdzimy MJ ustawimy jak trzeba sprawdzimy dług wężyków bo podejrzane były ,,,i będzie ok i nie będziesz tak pałał do Dizla ,,

 

Dino minimalne Ciśnienie ja bym nie zjeżdżał na 0.6 bo to M3 i chyba przy 1.6 nie powinien klękać z 1Bara nawet ,,, Ale faktycznie malutki jest ,,,widziałem na żywo

 

ja mam ustawione u siebie 1,05B i minimalne na 0.89B i czas 250ms ... i się nie piszczy i nie przełącza ale dopiero po rozwaleniu elektrozaworu ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zjedzie do 0.6 to więcej wyjmie ze zbiornika o to bardziej chodzi, o dłuższy przebieg

jak sobie nie poradzą to zrób jak Tofu mówi i będzie gocior, w sumie po co Ci ich gwarancja jak nie potrafią ogarnąć auta, a na podzespoły masz oddzielną gwarancję, czyli jak jakiś poleci to i tak zabulisz, albo będziesz czekał czy fabryka uzna gwarancję, a u nich masz gwarancję na montaż

 

fajny ten MAGIG III no nie?? leży już w szafce i czeka aż mnie ramię przestanie boleć :devil:

 

mnożnik bym zrobił od 1 do 1.2, 1.6 był by potrzebny dla valdków bo są za wolne do auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. ja mam 1B hana 1.23x

2. 1.2B RAIL było 1.35...x

 

ad1. ja bym podniósł ciśnienie i wtedy obniżył by się mnożnik dla hanki, to szybkie skubaństwo i bez problemu poradziła by sobie,

ad2. a tu bym obniżył ciśnienie i rozwiercił, ale w okolicach takiego mnożnika, raile i valdki są za wolne i dlatego potrzebują wyższego mnożnika i niższego ciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysza na railu była 2.8 mm

 

widzisz 1.2bara, mnożnik na 1.35 i dysza 2.8, czyli jakbyś obniżył jeszcze ciśnienie to jeszcze większe dysze

a u mnie 1.07bara (jak narazie na ZAVOLAKU) i dysza 2.1 i mnożnik zaraz nad 1

 

czyli jakość jest ważna :devil: ale niektórym nie przeszkadza i chwalą valdki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie ot

 

jak zwykle, chyba musimy zaprzestać bo ktoś nas wreszcie z......bie :dribble: ale co poradzić jak samo pcha się na klawiaturę :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dywagacje na temat rozmiaru dysz w o wydajnością wracając do tematu to jakie miałeś dysze w MJ 2,5 jak dobrze pamiętam ??? bo jak kolega sie rozstanie z gazownikami to chyba będzie chciał to ogarnąc po ludzku wiec wiercenie albo na nowo dysze zakładać ,,, narazie jest jak jest ja musze naprawić u siebie bo fajne opaski na hanach puszczają ,,, aż było słychać syk :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano 2.5 ale może 2.4 lepiej masz na mapkach niżej, w sumie MJ jest dość szybki i mozn ago puścić na 2.5 ale zalezy il emoże zjechać na ciśnieniu w swoim ZAVOLAKU, ja mam zawór bezpośrednio wkręcony w zawolaka, a u Kolo jest na miedzi, wiesz sam, że każde auto inne, także proponuję 2.4 na początek

 

tak się stroi samodzielnie prawą ręką podczas prowadzenia auta ;) wtedy wiesz co chcesz uzyskać, a tak kierowcy musisz mówić co ma zrobić :dribble:

po-korektach-dysza2.5.jpg

po korektach-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe w sumie tak to jest jak się parę tematów oblatuje naraz, to jest dla 2.0, jak dla 1.6 to mozna dać mniejsze, i oblukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MJ ma standartowo dysze 2.0 czy 1.5 czy takie i takie bo już nie pamiętam ,,wiec chce sie mniej wiecej przygotować jakby kolega sie wyleczył z gazowników bo sam też potrafi dłubać wiec zobaczymy a i muszę ogarnąć fejsa bo jest krótki i mie ma wtyczki ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc gazmen powiedział to co zawsze, że jak zejdę z CO=0.0 to wtedy auto będzie mi mniej palić a obecnie u mnie wynosi 0.5. Odpowiedziałem mu że musiałbym wymienić na nowy silnik bo ten ma 12 lat ale pomimo tego na tych złych emisjach spalin PB pali mi normalnie a on znowu powtórzył że muszę zejść z CO do zera. Gdy próbował doczepić się do sondy to mu przypomniałem że mam potwierdzenie z serwisu Boscha na piśmie że sonda jest okey i według manuala ma być sprawdzana przy 2tys rpm a nie na wolnych. A teraz najważniejsze odpowiedzi na wasze wskazówki które kazaliście mi mu przekazać. Co do temp by zejść z 50 do 30 stopni to mi powiedział że wtedy czujnik nie widział by wskazań temperatury do 45 stopni, podobno widzi od 45 wzwyż. Gdy mu powiedziałem że jest zbyt wysokie ciśnienie na reduktorze i należało by zjechać do 1bara to mi coś powiedział że nie można bo coś byłoby nie tak z dyszami i na mapie musi być mnożnik 1.0, a gdy wszedłem na temat że jest wgrany zły sterownik czujnika temp to odpowiedział mi zmianą tematu więc nie uzyskałem na to pytanie odpowiedzi nawet po ponownym zadaniu pytania. Więcej już nie miałem siły z nim prowadzić dyskusji ale co do spadku ciśnienia na listwie to chyba trochę się przestraszył i kazał mi podjechać i tłumaczył to tym że węże siadły bo są gumowe. Powiedział również że jeżeli ktoś się nie zna to niech nie zabiera głosu, miał na myśli wasze wskazówki. Szybko skończyłem z nim rozmowę bo nie chciałem się więcej denerwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...