extradd Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 (edytowane) słuchaj bo już nie wiem bo jestem w du,,,, z czesem niedziele działamy jutro to nie wiem jak masz wolne to sie zgadamy bo mam pare zajęć i jeszcze heble chciałem zmienić mam te filterki FLo3 działać to mogę podskoczyć do Ciebie jak masz dach nad głową ,, tylko że będe oblewał kuzyna obrone jutro z wieczora ,,,i nie wiem jak tam na niedziele będzie ,,,, ale Podziałamy na 100% jak wywalisz dziury na 2.3 na niedzielę to jakoś sie doturlasz przynajmniej do wieliczki i po ustawiamy jak trzeba ,,,tylko musze kabelek przerobić ,, bo krótki ,,,,, dziś mi sie jeszcze udało wsadzić zbiorniczek nowszy od sprysku na szybę i jeden hebek zrobiony na czerwono ,,, Normalnie nie rozumiem co piszesz bo albo jesteś po dopalaczach albo wklejasz z transaltora . Jutro i niedziele mam wolną, chcesz wymieniać heble u mnie to nie ma sprawy. U mnie w garażu są duże możliwości bo trochę mam sprzętów i jak będzie trza to nawet ci pospawam te tarcze, ponawiercam i ponacinam a w imadle możemy je naprostować. Wal pan śmiało jak to wszystko widzisz a rano przeczytam bo ide juz spac, dzis tramwajem zrobiłem 150km i padam. Lutownice i kabelki tez mam Edytowane 8 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 no wiem że sie troszkę zakręciłem z heblami to mam wiecej do roboty bo jeszcze węże do wywalenia i przluzowanie aparatów ale to jakoś ogarnę ,, to co się tyczy twojego gazu to powiedzmy że na niedziele sie ustawimy jak wywalisz dziury na 2.3 i skręcimy cisnienie na 1 Bar to Ci to ustwie jak trzeba ,,,myślalem że sie spotkamy dziś tz w sobote ale nie jak bo ja mam zajęcie tz robota i jeszcze chciałem dłubnąć u siebie a jeszcze z wieczora kuzyn na browara zaprasza a że sie kończy o 5 rano to w niedzielę nie wiem o której będe on line ...tz bez kaca by wsiąść do fury ,,, to tyle w kwestii tłumaczenia ,,, co do propozycji to dzięki skusze się może ,,,bo już pogoda pod psem ,,,, poprostu chcę ci to machnąć bo roboty nie ma dużo a satysfakcja .... napisz mi nr tel na PW bo gdzieś mi zniknął ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 pamiętaj, że MAGIK-a III kręci się odwrotnie, tzn aby zmniejszyć ciśnienie trzeba wkręcić imbus, i aby zwiększyć trzeba wykręcić także lepiej to robić na podpięciu pod program, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Tylko żebyśmy się źle nie zrozumieli, w niedziele żadnych większych robót, sama logika mówi za siebie i nie chcę by sąsiedzi i teście źle na mnie patrzyli. Zaraz mykam po wiertło i składam paścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 nie no tylko laptopik ,,,jak dysze ok to skręcimy ciśnienie autokalibracja i z jazdy jakieś mapki .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 nie no tylko laptopik ,,,jak dysze ok to skręcimy ciśnienie autokalibracja i z jazdy jakieś mapki .. marzyciel jak się skończy na jednym wyciąganiu dysz to będzie gitt najpierw rozwierć o 0.2 i zobaczcie jak to wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 2.2 to ma kolega w Sunym 1400ccm !!!! a to jest 1600ccm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 2.2 to ma kolega w Sunym 1400ccm !!!! a to jest 1600ccm.. na takim samym zetawie??? reduktorze?? spoko, ja tylko mówię, że lepiej rozwiercić niż zalutować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Jest już 2.3mm tylko teraz którą śrubą obniżyć ciśnienie na magicu3? zaraz wpadam z łosiem i wymieniam uszczelniacz półosi bo leje , wrrrrrrr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 którą śrubą obniżyć ciśnienie na magicu3? masz tam imbusa i tym trzeba przekręcić w prawo, tak jakbyś wkręcał, czyli w innych reduktorach podnosił ciśnienie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 masz tam imbusa i tym trzeba przekręcić w prawo, tak jakbyś wkręcał, czyli w innych reduktorach podnosił ciśnienie, Imbusów w nim pełno photo1.php photo12.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Cześć U mnie jest dysza 2,2 na MJ ale reduktor to tylko Alaska ale mapki zgrane idealnie. Jutro podeślę zrzut ustawień i mapy. Może być też plik z zapisaną konfiguracją. Jak daliście teraz 2,3 to powinno być idealnie dla 1,6. Jeszcze mapki i będzie super. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Imbusów w nim pełno photo1, ta na górze, na następnej fotce to są miejsca do przełożenia króćca do gazu aby pasowało pod maską podczas montażu aby nie trzeba było łamać i kombinować, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ok, teraz trzeba poczekać aż Tofu wstanie i poda realną godzinkę spotkania. Zamówiłem sobie interfejs do tego Staga, owszem laptopa nie mam ale jakos można sobie z tym poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 heh no to zależy o której się położył a lapka to na alegro za 200zł i jest gitt nieraz można taniej, aby winda się odpaliła i aby miał USB, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dino powiedz mi co może być przyczyną u mnie złej emisji spalin, ci z geg auto-gazu czepiają się że mam zbyt wysokie CO=0.5 a dopuszczalna norma to 0.3. Owszem mam wywalony pierwszy i drugi katalizator, w kolektorze wydechowym miałem nieszczelności które już usunąłem i ktoś gdzieś napisał że takie nieszczelności mogą byc tego przyczyną. Druga sprawa to sonda lambda bo na wolnych rzadko oscyluje. Teraz mi przysłali zdjecie primerki z tym samym silnikiem gdzie Co dochodzi tylko do CO=0.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 ale tak samo masz na LPG i PB?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 (edytowane) Chyba tak. Edytowane 10 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 wszystko jest OK, nie wiem czego szukasz, CO bardzo małe i jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 No przecież napisałem wyżej że dopuszczalna norma wynosi CO=0.3 i do tego czepiają się właśnie gaziarze i to podają jako powód wysokiego spalania LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 dopuszczalna norma zależy od rocznika daj sobie spokój z tym jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dopuszczalna norma dla mojego rocznika wynosi CO=0.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dopuszczalna norma dla mojego rocznika wynosi CO=0.3 i jakbś miał kata pewnie tak by było i jak tam regulacje?? zrobiliście coś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Tofik dziś długo spał, mam być u niego o 17-ej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 no i dupppa blada bo laptopik po optymalizacji programem AVG nie dość że chodził jak by mu ktoś ram zabrał to jeszcze przestał instalować fejsa w trakcie zbierania map ... co sie udało zrobić to to że cisnienie z 1.6 Bara na 1B dysze to już nie wiem ,,,23 mnożnik początkowy 1.23 x !!!!!!!!!!!! no i niestety co dziwne przy butowaniu zapętliło magiki ,,,, potem autko dostało FL03 wiec może być tylko lepiej ew rozwiercanie elektro zaworów no nic czekamy na pierwsze zrażenia mapy niestety nie były idealnie ale powinny się wmiarę schodzić fotek brak bo laptop sie zwalił a jeszcze na końcu jak już sie połączył fejs to padła bateria ,,,, No nic jak możesz to zalej do fula i czekam na wynik po 100 km ,,, przy okzaji wiem że u mnie schodzi dalej ale winny chyba czujnik ps bo kiedyś mi się wysunoł z obudowy a teraz juz nie chce ,,,,, ciekawe co tam w środku jest a jeszcze wyłączyłem obcinanie dotrysków i popierduje na cut offie a mapa to zjechałem z 1,23x dla 3ms{wolne} do 1 nki wiec progamowo trzeba zaznaczyć no ale wiem że fejsik idzie do kolegi jeszcze jakiś sprzęt do podpięcia szkolenie i już wsio będzie wiedział bo to żadna filozofia a co jeszcze sonda zapitala jak głupia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.