Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wysokie spalanie LPG


extradd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

mnożnik początkowy 1.23 x !!!!!!!!!!!! no i niestety co dziwne przy butowaniu zapętliło magiki ,,,,

 

za małe dysze albo reduktor potrafi klęknąć, trzeba było po kalibracji podciągnąć na samym reduktorze tylko tak o 0.1bara do góry, bez ruszania w programie, a jak wtedy sonda?? na bogato była??

i jak się kończył mnożnik, jak się uda to wrzuć mapki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba znaleźć powód zapetlenia, czy to dysza czy reduktor klęka, w sumie ja bym poszedł w rozmiar dysz,

bo to tak samo jakby się chciało wypić kufel piwa i trzeba by było to robić przez słomkę a nie normalnie też by się człowiek zapętlił beer.gifjump.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie auto dobiłem do fulla i zobaczę jak z spalaniem. Poczekam aż dojdzie interfejs tylko gorzej będzie z laptopem bo go nie mam. Jadąc do domu nie zauważyłem by coś go dławiło a co do dynamiki to nie umiem powiedzieć czy jest lepiej czy gorzej. Za krótki odcinek drogi i czasu. Teraz muszę dużo poczytać co i jak i z waszą i Bożą pomocą coś zdziałam bo na tych gaziarzy to nie mam co już liczyć bo teraz to by pewnie winę zwalili na brak katalizatora :)

Edytowane przez extradd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino mapa nie będzie zła to mówię od razu no teraz wiemy że dla 1 B dysze można walić dalej ,,choć strzał w 2.3 to wiedziałem że będzie bezpiecznie

 

dziś znalazłem wyciek malutki na map sensorze z łączenia ucieka jak sie dmucha w obwód gazu ... nalałem do środka klej do spawania palastiku a na zewnątrz epoxyd wiec to też warto posprawdzać

 

co do nauki to dotłumacze Ci i sie spikniemy bo dziś już mam zakupionego nowego windowsa 7 i będe instalował na laptopie przygotowówka jest już pulpit na 2 partycje

 

mówiłeś że środe masz wolną ???

 

dziś zwalczyłem heble z tyłu tarcze weszły przeluzowane tłoczki no o sworznie

 

tarcze 6 i 6.5 mm :blink: ale ot ,,,, ale na wężyki to się będe musiał wprosić

 

ZAPAKUJEMY KOZIE i ju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ZAPAKUJEMY KOZIE i ju

Spoko :thumbsup:

 

Wolne mam w piątek, teraz cały czas mam na rano a weekend wskakuje na popołudniówki, masakra z tą moją robotą. Przy wyprzedzaniu jak dokładam mu do pieca to czuje jak lekko go coś przydusza na początku miedzy 4tys a 5tys rpm ale od dołu ładnie bierze. Kabel powinien dojść a laptopa mam już zaklepanego więc jakbyś gdzieś tam w grafiku w piątek nas wcisnął to byłoby dobrze, tylko w piątek pchać się w Kraków to masakra więc musimy obadać czy nie lepiej u mnie przy kozie no i twoje było by ruszone B) . Mam cały dzień wtedy wolny więc to ja się dostosuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wyprzedzaniu jak dokładam mu do pieca to czuje jak lekko go coś przydusza na początku miedzy 4tys a 5tys rpm ale od dołu ładnie bierze.

 

oj chyba coś z reduktorem ;) się niedobrego dzieje, musicie sprawdzić jakie ma spadki przy takich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba będzie jazda z obwodem podcisnienia choć mapy rysuje ładnie ... co do Cisnienia to faktycznie zanim zerwało sie połączenie to wypluł że pętli wiec ciśnienie spadło

 

wiec chyba trzeba zasilanie przelecieć bo przecież nie napiszemy że reduktor do ponad 300 KM klęka przy 100 KM ,,,,

 

nowa Winda postawiona ,,,tylko stery do dzwięku będzie bida bo trzeba wgrać od XP ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szału nie ma nie wiem z skond pociągnęli podciśnienie bo sie wpięli w jakiś wężyk może za słabe ciśnienie odpowiada słabe sterowanie podciśnieniem reduktora ,,,wiec może dla tego nie wyrabia co do fotek to gdzieś były jak narazie uporałem sie wstempnie z laptopem nowy czysty systemik W7 i stery od Lpg są i powinno to już latać zabawy z tą instalką będzie

 

albo sterowanie podciśnieniem albo pomogło FLo3 na klękanie wypadł Filgaz za 8zł ..weszło FLo3 za 20zł ..ja muszę u siebie wsadzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czytam tylko miałem zakodowane że weekendy masz wolne potem coś mi utkwiło z środą oki skumałem o Piątku ,,,

 

teraz do laptopa to potrzebujesz sterownik do usb i soft do instalki czyli wsio ze strony AC ,,,

 

czyli rozumiem że chcesz podziałać w Piątek i kabelek i Laptopika będziesz miał ,,, ponadto Ciekawi mnie co ci na przebiegu wyjdzie a jeszcze jedną rzecz bym zmienił u

 

tak jak gadaliśmy że masz węzyk od kolektora do wtrysków po 5 mm i to by pasowało zmienić na 4 mm choć nie wiem jakie wiertki masz że dali 5mm

 

poprostu zastanawiam się czy nie lepiej będzie na 3-4 mm nie będzie łatwo to zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem ciekawą odpowiedz na tym forum:

 

Miałem problem z wysokim spalaniem na STG300. Mam żółte Valteci i po kilku wizytach macher od gazu zrobił przeróbkę: rozwiercił dysze we wtryskach do 2mm a mapa poleciała do 1,2 w dół. Teraz spalanie w mieście max 10l w trasie nie powiem bo nie mam wiarygodnego pomiaru. W zasadzie zadowala mnie pomniejszenie spalania w mieście bo tu najwięcej jeźdżę.

 

 

Czyli w piątek może byc? Gdzie i o ktorej godzinie? U mnie przy Kozie? :devil:

Edytowane przez extradd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z planami to ja tak dalego nie wybiegam ale wiem co sie dzieje na mieście zresztą dziś po 20 taki max korek do Matecznego że masakra wiec już niczego nie przewidzisz piątek to pewnie wyjazd też kosmiczny wiec może albo wieliczka albo bym dojechał do Ciebie zobaczymy jeszcze u mnie Ci powiem tak spalanie po ostatnim wężu 12.6 L ...

 

zastanawiam sie u ciebie czy nie warto zrobić tak

-wężyk kolektor do Mj 3 mm zamiast 5 jak masz

-obwód podcisnienia na nowo zrobić tz wywalić dziure w środku kolektora ssącego i poprowadzić z tamtąd do reduktora przez czujnik ,,,

-rozwiercić elektro zawór

-pokusić się o pojedyncze MJ ,,,

mówiłeś że robiłeś grube sprawy wiec takie pierdoły to pestka dla Ciebie chętnie Ci wytłumaczę o co chodzi i jaka zasada tego jest

 

powiedz jak Ci się na zimno przełącza szybciej czy wolniej ? już nie pamiętam ile ci ustawiłem 33 36 st .. wiem że takie temperatury chroniły MJ no i filtrowanie też masz już super wiec wtryski bezpieczne

 

 

jeszcze jedna sprawa pisałem o PS01 czujnik ciśnienia i pod ciśnienia ta czarna kosteczka na pod szybiu odepnij wtyczkę i wsadź do wody albo testerem tz płyn do garów od dołu na niego i zobaczysz czy nie puszcza baniek choć jak Ci syczało po nocy to już masz szczelnie ,,,,,

 

kur,,,, ciekawy jestem jak na 100 Km wyjdzie ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wężykami to może być ciężko, dostęp do niech jest beznadziejny a wtryski mają fi 6mm i ja już miałem problemy z założeniem więc tą robotę to zostawię juz jako ostateczność. Co do przełączania to odrobinę dłużej trwa przełączanie, muszę więcej przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z

-wężyk kolektor do Mj 3 mm zamiast 5 jak masz

-obwód podcisnienia na nowo zrobić tz wywalić dziure w środku kolektora ssącego i poprowadzić z tamtąd do reduktora przez czujnik ,,,

-rozwiercić elektro zawór

-pokusić się o pojedyncze MJ ,,,

 

ad1 ja bym zostawił bez kombinowania na razie, i tak gaz jest dawkowany przez MJ a nie grubością węża

ad2 a gdzie jest wwiercony?? foto?? ;)

ad3 można, napewno pomoże a zaszkodzić nie zaszkodzi

ad4 narazie wystroić na listwie i wszystko poukładać,

 

dajcie jakieś fotki, dribble.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podciśnienie jest skądś zapożyczone, wtrysków nie będę wymieniał bo przecież mam wręcz nowe. Kurde ja jutro mam wolne a interfejs jeszcze nie doszedł.

 

Nadal pali 12L/100km :(

Edytowane przez extradd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jednak szukamy nieszczelności może zaworek wlewowy puszcza bo w nim chyba cały czas jest gaz ??

 

zrobimy tak że podepniemy kompa i czujnik cisnienia i otworzymy elektrozawór by gaz szedł od butli rura do samych wtrysków i do czujnika i zobaczymy czy tam gdzieś ucieka może poprostu miedz gdzieś puszcza ,,,,

 

tak jak gadaliśmy płyn i smyraj po rurach jutro przydało by sie mieć baryłki ew dokręcimy śruby

 

plan taki ze wpadniesz pod maszą budę do wieliczki co ty na to ,,,tak jakoś po południu bo mam robote na mieście i sklep i dopiero do wieliczki wiec drynkaj koło południa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, zadzwonię. Sam płyn czy z wodą? Jak już w końcu skończymy z tym moim LPG i zrobimy z tym porządek to weźmiemy się za ten twój próg i go wymienimy bo chyba jestem Ci to winny, koza nawet się ucieszy. Może być?

Edytowane przez extradd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal pali 12L/100km :(

 

ale przecież nic za bardzo nie zrobiliście, a obniżenie ciśnienia i rozwiercenie to nie wszystko, jak poukładacie i wystroicie to wtedy można myśleć dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...