Gość Tofu Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 od razu zrobię zrzut map to będziesz widział że tragedii nie ma i mi się widzi że tak i inaczej Ecu mieszankę sobie dobiera rozjerzdzając pb ...... mi się widzi że gdzieś ucieka bokiem i tyle podokręcamy rury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Z tokarzem krucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 zassij sobie ScreenShooter, fajny program do zrzutów, i przecież nie napisałem, ze jest tragedia tylko pisaliście, że nie udało się wszystkiego skończyć bo lapek padł i tylko o to mi chodziło, i macioe warunki ja do strojenia puścił bym się na A, lub coś podobnego, a co TY chcesz toczyć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Antabę do drzwi wahadłowych mosiężne ,,,,, laptopik staroć padł ale powstał jest już nowe W7 PL jeszcze przetestuje softa bo będzie lipa jak nie zadziała ,,, no nie udało się skończyć ale to nie oto chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Antabę do drzwi wahadłowych mosiężne ,,,,, hmmm a możesz jaśniej bo nic mi to nie mówi i jaki termin?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 witam szanownych forumowiczow jako ze nissana tez posiadam jakis czas temu zarejestrowalem sie na owym forum... jako ze terrano sie nie psuje to o forum kompletnie zapomnialem... ale jednak teraz widze ze konto jednak bardzo sie przyda poniewaz widze ze bardzo wielu tutaj proboje mnie oczerniac. niektorzy klamia... spekuluja rozne dziwne rzeczy... autorowi tematu chcialbym tylko powiedziec ze internet nie czyni cie anonimowym. i bardzo ale to bardzo nie ladnie jest obgadywac kogos bez jego wiedzy jeszcze nieprawdziwymi informacjami... tak jestem wlasnie gaziarzem ktory zagazowal auto forumowiczowi extradd tyle tytulem wstepu... nie boje sie twoich kolegow nie boje sie twoich publikacji na forum nie boje sie twojej opini, i rowniez nie przestraszylem sie wtedy gdy powiedziales ze masz nieszczelnosc... jezeli taka byla to czemu nie ruszyles i nie przyjechales na warsztat aby ja zniwelowac?? ja osobiscie bym sie bardzo wystraszyl gdybym mial nieszczelnosc nawet bym nie dzwonil tylko odrazu pojechal do gazownika bo bym sie bal ze mi auto wybuchnie albo mi sie spali... pozatym uzywam opasek norma nie sa to jakies tanie marketowe opaski po kilka groszy jak niektorzy tu pisali... twoje spalanie jest bardzo dziwne bo na roznych forach piszesz co innego.. raz ze pali 10 raz ze 12 a raz ze 14... przesylasz na inne fora NIE MOJE screeny.. masz pretensje o to ze ja ich nie wkleilem.. przeciez wyslalem ci wszystkie screeny czemu sam odrazu ich nie wkleiles na inne forum?? (screeny wyslane 30 lipca! ) obnizasz cisnienie z 1.6 bara... ale powiedz mi kto je ustawil tak wysoko?? a moze ustawiales auto na sucho bez stacyjki bez odpalania?? szkoda ze nie wkleiles zdjec z analizatora ktore ci wyslalem(wyslane 10 pazdziernik) z primerka z tym samym silnikiem (silnik stary!!! rocznik podobny to twojego) zrobie to za ciebie. reszte atakow na moja osobe oraz prace pozostawie bez komentarza. jak to napisalem na innych forum jestem tylko ciekaw czy bedziesz umial przeprosic na lamach forum... jezeli nasze wskazowki jednak okaza sie prawidlowe... bo jezeli przy takich parametrach CO i po waszych ustawieniech auto bedzie palic 9,3l LPG w miescieo to ja publicznie przyznam sie do bledu!! Pozdrawiam wszystkich milosnikow nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 witamy, czyli te ustawienia co były na początku nie są Twoje?? jeżeli tak to zwracam honor i wycofuje wszystko co ewentualnie powiedziałem na Twój temat, choć raczej nic złego nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) Ustawienia sa moje ale screen juz nie!niby maly szczegol ale bardzo nie lubie takich niedomowien, przeslalem screeny tylko z "pracujacym" autem (mapy) zarowno lpg jak i bp, i na tych screnach wszystko widac. ustawiam takie a nie czujniki oraz taka temp z jakiegos powodu jakiego ktos moze wie ktos moze nie wie, nie bede sie tlumaczyl, nie sa one wyssane z palca, zanim cos zaloze klientowi najpierw jest to sprawdzane i testowane na moim aucie tak aby na aucie klienta sie nie uczyc. szukam jeszcze norm spalin jakie obowiazuja znajde i niedlugo je tu wkleje. Edytowane 13 Października 2010 przez PG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ustawiam takie a nie czujniki oraz taka temp z jakiegos powodu jakiego ktos moze wie ktos moze nie wie, nie bede sie tlumaczyl, nie sa one wyssane z palca, wiesz ale może zdradził byś powód ustawienia 50st, innego czujnika temperatury reduktora niż powinien być i tak wysokiego ciśnienie gazu na reduktorze?? w końcu może tez byśmy się czegoś nauczyli, a człowiek uczy się całe życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Przykro mi DINO ale w tym temacie napewno o tym nie bede pisal... ale jako wskazowke proponuje w goole wpisac "czujniki temperatury" i przemyslenie.. jak to sie stalo ze zly gaziarz ustawil temp 50 stopni... i auto przalaczalo sie szybciej niz z ustawieniami osob ktore w moje ustawienia ingerowaly?? ilezeszcie tam ustawili?? 30? 35? 38? jezeli chodzi o cisnienie na magicu... hmm lektura lpgforum powinna pomoc. wklejam normy przepraszam ze skan troche popacikany ale musialem pozbyc sie adresu strony www mojego zakladu tak aby nie wnoscic do tego forum reklamy.ale najwazniejsze doskonale widac normy dla aut zarejestrowanych od 1 lipca 1995r do 30 kwietnia 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 a kumam małe oszukanko na chłodzeniu, fajny patent, a czy kat ma wpływ na emisję CO?? odnośnie ciśnienia to ja ma magiku mam 0.96 i jest gitt dlatego pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ja widziałem ustawienia żle dobrany czujnik temp temp przełączania 50 stopni mapa zaczynała się od 1x gdzie powinna być między 1.1=1.6 x instrukcja STAGA po ustawieniu właściwego czujnika i temperatury przełączania się na 33-36 st już nie pamiętam przełącza się PÓŹNIEJ .... ponadto nie tłumacz mi że cisnienie 1.6 B to takie było ma być po skoro magic u Dino przy 160 KM działa na niecałym 1barze ... ponadto jak zakładasz filterek Filgaz za 8 zł to też gratuluje poprawnej filtracji i tego że MJ muszą mieć dobrą filtracje inaczej sie zaklejają i wycierają i padają ,,, poprostu nie umiesz nawet przeczytać instrukcji STAGA o poprawnym Dobraniu dysz poprawym wybraniu czujnika temp ponadto nobel za założenie opasek i dobranie węzyków do wtrysków słucham ..mój nick na LPG Forum jest taki sam ;proszę o obronę ... zaczynając od tego że mapa dla wolnych zaczynała sie od 1x co do nieszczelności to opaski firmy Norma jak i innych do niczego się nie nadają zresztą nie chodzi o firmę są za malutkie na obwodzie podciśnienia nie dałeś ani jednej ... .... a no i stag leży koło Aku gratulacje ,,, napisz gdzie masz warsztat zrobimy foto recenzje na LPG Forum zobaczymy czy faktycznie masz racje nie ma sprawy ,,, i nikogo nie strasz ty też nie jesteś anonimowy a jeszcze twierdziłeś że któraś z kolei sonda jest do d ,,,, sonda działa jak należy wiec i w tym temacie nie masz pojęcia ,,,podejrzewam że niejest problem w mapach które oweszem były zgrane ,,ale w czym innym ,,, co do czujnika to dla mnie kompletna bzdura pomyśl Dino zamiast mieć 20 st ustawiasz 30 i na to samo wychdzi ..jeszcze wiecej błędnych info dla Staga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) no to po kolei ja widziałem ustawienia żle dobrany czujnik temp temp przełączania 50 stopni ale o tym juz bylo... mapa zaczynała się od 1x gdzie powinna być między 1.1=1.6 x instrukcja STAGA pokaz mi auto ktore bedzie poprawnie jezdzilo przy mnozniku 1.6... po ustawieniu właściwego czujnika i temperatury przełączania się na 33-36 st już nie pamiętam przełącza się PÓŹNIEJ .... ano wlasnie nie wiem wychodzi na to ze najpierw zarzucacie mi na forum ze ustawilem za wysoka temperature bo niby jak twierdzicie jakbym ustawil nizsza to by autem szarpalo... a tu sie okazuje ze jednak auto sie wczesniej przalacza na moich ustawieniach czyli wkoncu realna temp przelaczania czyja jest nizsza?? moja czy wasza?? no chyba jednak moja skoro auto przelacza sie szybciej.... druga sprawa czytaj ze zrozumieniem co ja pisze... ponadto nie tłumacz mi że cisnienie 1.6 B to takie było ma być po skoro magic u Dino przy 160 KM działa na niecałym 1barze ... ale gdzie napisalem ze takie cisnienie ma byc?? jakbys prawidlowo odpalil acsynchro to bys zobaczyl jakie cisnienie bylo ustawione... no chyba ze ktos grzebal przy reduktorze?? i nie wmawiaj mi ze ustawilem 1.6 bara w tym aucie... ponadto jak zakładasz filterek Filgaz za 8 zł to też gratuluje poprawnej filtracji i tego że MJ muszą mieć dobrą filtracje inaczej sie zaklejają i wycierają i padają ,,, czepiasz sie instrukcji... czepiasz sie ze jej nie znam... a filterek filgazu wlasnie byl w zestawie ktory wypuszcza ac no wiec czemu zarzucasz mi ze podobno nie czytam instrukcji skoro sam nie stosujesz sie do zalecen producenta?? malo tego... min na tych filtrach mam auta ktore przejechaly 80tys km (min L-ki ktore trzepia jeszcze motogodziny na placach )a magicki o dziwo chodza.. dziwna sprawa nie?? jak myslisz dlaczego tak jest?? poprostu nie umiesz nawet przeczytać instrukcji STAGA o poprawnym Dobraniu dysz poprawym wybraniu czujnika temp hmmm nie wiem moze ja innych stagow uzywam albo ktos tu nie umie czytac... proponuje przeczytac punkt 1.9 z dokumentacji pierwsze 3 linijki aaa co mi tam zacytuje "1.9 . Dobór dysz wtryskiwaczy dobór srednicy dysz wtryskiwaczy także uzalezniony jest w duzym stopniu od mocy sinika.dysze wtryskiwaczy powinny byc tak dobrane, aby przy duzych obciazeniach silnika i wysokich obrotach mnoznik dla danego czasu wtrysku powinien byc bliski jednosci, //instrukcja stag 300 plus /// delej patrz tabela!!!!!!!!!!!!! NALEZY ZWRUCIC UWAGE NA TO WARTOSCI PODANE W TABELI SA WARTOSCIAMI ORIENTACYJNYMI I MOGA W NIEKTOORYCH PRZYPADKACH NIE POKRYWAC SIE Z RZECZYWISTOSCIA " ponadto nobel za założenie opasek i dobranie węzyków do wtrysków słucham ..mój nick na LPG Forum jest taki sam ;proszę o obronę ... wezyki sa ok 4 lub 5mm innych nie zakladam z tego co pamietam to SEMPERIT zaczynając od tego że mapa dla wolnych zaczynała sie od 1x co do nieszczelności to opaski firmy Norma jak i innych do niczego się nie nadają zresztą nie chodzi o firmę są za malutkie na obwodzie podciśnienia nie dałeś ani jednej ... .... producent almerki (zreszta nie tylko) dal opaski na przewodach od podcisnienia?? czy tez taki druciarz z niego?? a no i stag leży koło Aku gratulacje ,,, owszem poniewaz tam jest dla niego dobre suche miejce. szkoda ze nie dopisales ze specjalnie zostal umieszczony plastikowa(hermetyczna) wtyczka do gory (tak tak instrukcja staga mowi ze ma byc do dolu, ale ja to montuje i ja daje 2 lata gwarancji mnie interesuje czy ac mi to uzna ...jezeli nie uzna ja place nie klient... ) tak aby zadne zwarcie mozlwie nie bylo... napisz gdzie masz warsztat zrobimy foto recenzje na LPG Forum zobaczymy czy faktycznie masz racje nie ma sprawy ,,, ale przeciez jestem na lpg-forum... relacja tez byla... mapki z tego auta i opis sytuacji tez jest... i nikogo nie strasz ty też nie jesteś anonimowy haha no przeciez wiadomo ze nie jestem anonimowy skoro napisalem zarowno tu i pisze na lpg forum.. helooooooooo nikogo nie strasze poprostu mowie ze sie nei boje :] a jeszcze twierdziłeś że któraś z kolei sonda jest do d ,,,, sonda działa jak należy wiec i w tym temacie nie masz pojęcia ,,,podejrzewam że niejest problem w mapach które oweszem były zgrane ,,ale w czym innym ,,, oj nie stwierdzilem ze sonda jest do du... jak to mowisz... pozatym skad wiesz?? byles przy tej rozmowie?? bylo powiedziane ze auto ma zle parametry z mojej strony ZASUGEROWALEM ZE MOZE BYC USZKODONA BO NIE OSCYLUJE NA WOLNYCH OBROTACH I SKUTKIEM TEGO MOZE BYC ZA DUZA EMISJA TLENKU WEGLA... mapy zgrane wczym innym czyli w czym? ?w innym aucie?? przeciez wlasciciel almery byl kierowca przy mapowaniu.. tego nie powiedzial?? co do czujnika to dla mnie kompletna bzdura pomyśl Dino zamiast mieć 20 st ustawiasz 30 i na to samo wychdzi ..jeszcze wiecej błędnych info dla Staga kiedys moze zrozumiesz kazde auto przed montazem podpinam pod analizator wlasciciel otrzymal informacje ze z tym autem MOGA byc problemy po montazu jezeli auto nie zostanie naprawione (patrz normy spalin) Edytowane 13 Października 2010 przez PG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 piszesz wymijająco i nie na temat co faktu nie zmienia że dałeś -za małe dysze skoro mnożnik dla wolnych jest poniżej 1.1 x to raz -fiterek że był w zestawie AC super Valteki typ 30 też sprzedawali i co z tego -druciarz z ciebie skoro nie dałeś opasek dla podcienia -czujnik poco ustawiać zły by przełączał sie wcześniej dla 50 st jak wystarczy dać właściwy i dać 1c gwarantuje Ci że się włączy wcześniej zamarznie parownik i tyle BZDURY WYPISUJESZ Podpowiem Ci jedno nie jest wina spalania w Mapach reduktorze dyszach zresztą sam napisałeś że rozmiar jest orientacyjny ... ogólnie zrobiłeś troszkę błędów i tyle ciśnienie było 1.6 na wolnych obrotach !!!!!!!!!!!! To fakt i tyle zresztą udowodnię Ci że się mylisz bo problem jest strasznie banalny jutro będziemy działać troszkę napisz na Forum że świetną filtrację zapewnia filgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) piszesz wymijająco i nie na temat co faktu nie zmienia że dałeś -za małe dysze skoro mnożnik dla wolnych jest poniżej 1.1 x to raz -fiterek że był w zestawie AC super Valteki typ 30 też sprzedawali i co z tego -druciarz z ciebie skoro nie dałeś opasek dla podcienia -czujnik poco ustawiać zły by przełączał sie wcześniej dla 50 st jak wystarczy dać właściwy i dać 1c gwarantuje Ci że się włączy wcześniej zamarznie parownik i tyle BZDURY WYPISUJESZ Podpowiem Ci jedno nie jest wina spalania w Mapach reduktorze dyszach zresztą sam napisałeś że rozmiar jest orientacyjny ... ogólnie zrobiłeś troszkę błędów i tyle ciśnienie było 1.6 na wolnych obrotach !!!!!!!!!!!! To fakt i tyle zresztą udowodnię Ci że się mylisz bo problem jest strasznie banalny jutro będziemy działać troszkę napisz na Forum że świetną filtrację zapewnia filgaz ja tylko odpowiadam na twoje zarzuty.. czyli wychodzi na to twierdzisz ze piszesz nie na temat?? auto odemnie wyjechalo wtedy kiedy byly screeny robione jak widac na zalaczonych obrazkach cisnienie bylo 1.36 bara.co sie dzialo z tym autem pozniej nie mam pojecia.. moze ktos grzebal przy reduktorze a ty o tym nie wiesz. co do czujnikow temp niechce mi sie z toba o tym przekomarzac. jedno jest pewne ja ciebie nie wyzywam wiec i ty mnie nie wyzywaj.., myslalem ze tu jakas kulturka panuje? jestes modem?? to moze warto dobry przyklad dawac innym?? Podpowiem Ci jedno nie jest wina spalania w Mapach reduktorze dyszach zresztą sam napisałeś że rozmiar jest orientacyjny ... wiec po kiego to ruszasz skoro nie w tym tkwi problem?? wogole nie kapuje twojego toku postepowania.. najpierw cos rozkopujesz po to zeby potem powiedziec ze nie w tym tkwi problem?? udowodnij mi to i tak jak powiedzialem przyznam sie do bledu ale tylko i wylacznie po tym jak przyjedzie do mnie almera sprawdze ze na analizatorze sa parametry takie jakie byly.. po czym przejedziemy sie na 100km przejazdzke po miescie na MOJ koszt a zaplace ze to rownowartosc 9.7 litra lpg tak jak waszym zdaniem ma palic to auto... Edytowane 14 Października 2010 przez PG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 dajcie już spokój, trzeba ogarnąć to jakoś i tyle, po co sobie skakać do gardeł, jak się okaże, że cos się stało, że się zesrało, niezależnie od nikogo, jak nikt nie grzebał przy reduktorze, a jest tak jak jest to może tam leży wina, ja mam tak jak mam na magiku i jest gitt, nie mam żadnego odcinania dotrysków i nic nie pierdzi, ale może w almie tak trzeba, nie wiem, wiem tylko tyle, że ja stroiłem jakieś 6-7h, ale to przez to, że po każdej jeździe była analiza pliku osc (nie tylko prze zemnie) i od nowa dobór dysz i ciśnienia i tak kilka razy, ale efekt jest zadawalający, do tego jak się robi to w pojedynkę podczas jazdy to jest trochę ciężej, może mi ktoś odpowie, na pytanie czy wywalenie kata może mieć wpływ na emisję CO, bo z tego co się orientuje to tak i moze dlatego jest tak a nie inaczej, kolega ma zaświadczenie z serwisu, że sondy są OK, czyli teraz nie wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) witam szanownych forumowiczow jako ze nissana tez posiadam jakis czas temu zarejestrowalem sie na owym forum... ale jednak teraz widze ze konto jednak bardzo sie przyda poniewaz widze ze bardzo wielu tutaj proboje mnie oczerniac. niektorzy klamia... spekuluja rozne dziwne rzeczy... autorowi tematu chcialbym tylko powiedziec ze internet nie czyni cie anonimowym. i bardzo ale to bardzo nie ladnie jest obgadywac kogos bez jego wiedzy jeszcze nieprawdziwymi informacjami... tak jestem wlasnie gaziarzem ktory zagazowal auto forumowiczowi extradd tyle tytulem wstepu... przesylasz na inne fora NIE MOJE screeny.. masz pretensje o to ze ja ich nie wkleilem.. przeciez wyslalem ci wszystkie screeny czemu sam odrazu ich nie wkleiles na inne forum?? (screeny wyslane 30 lipca! ) szkoda ze nie wkleiles zdjec z analizatora ktore ci wyslalem(wyslane 10 pazdziernik) z primerka z tym samym silnikiem (silnik stary!!! rocznik podobny to twojego) zrobie to za ciebie. Nie groź mi bo to jest karalne i nie zawaham się tego wykorzystać. To ciekawe kto mi wysyła z twojego maila. Z analizatora od Ciebie nie dostałem, są wklejone z wynikiem z analizatora z serwisu Boscha, tutaj na forum oraz na LPG-forum. Dalsza moja dyskusja z Geg Auto-gazem jest zbędna. witamy, czyli te ustawienia co były na początku nie są Twoje?? jeżeli tak to zwracam honor i wycofuje wszystko co ewentualnie powiedziałem na Twój temat, choć raczej nic złego nie było Wierzysz naprawdę że wkleiłbym nie jego screeny? Chyba że wysłał nie od mojego auta. Zresztą Tofu jest żywym dowodem że kłamią bo widział na własne oczy i zrobił własne screeny które też wkleiłem i nawet zwruciłeś nam uwagę że na zgaszonym silniku. I tak jak napisałem mam głęboko gdzieś ich gwarancję i bezczelne wciskanie kitu z sondami lambda i emisjami spalin, nastepnym razem wine by zwalili na zły olej. Popatrz na screeny z mojego gmaila i porównaj co wkleił tutaj na forum. Edytowane 14 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Nie groź mi bo to jest karalne i nie zawaham się tego wykorzystać. To ciekawe kto mi wysyła z twojego maila. Z analizatora od Ciebie nie dostałem, są wklejone z wynikiem z analizatora z serwisu Boscha, tutaj na forum oraz na LPG-forum. Dalsza moja dyskusja z Geg Auto-gazem jest zbędna. Wierzysz naprawdę że wkleiłbym nie jego screeny? Chyba że wysłał nie od mojego auta. Zresztą Tofu jest żywym dowodem że kłamią bo widział na własne oczy i zrobił własne screeny które też wkleiłem i nawet zwruciłeś nam uwagę że na zgaszonym silniku. I tak jak napisałem mam głęboko gdzieś ich gwarancję i bezczelne wciskanie kitu z sondami lambda i emisjami spalin, nastepnym razem wine by zwalili na zły olej. Popatrz na screeny z mojego gmaila i porównaj co wkleił tutaj na forum. heh co wy macie z tym grozeniem?? wskaz miejsce w ktorym zagrozilem tobie albo innym uzytowkinikom tego forum... buahah smiech na sali... co do screnow proponuje czytac to co pisze ze zrozumieniem... dziwne jest to ze jednak lpg forum przyznales mi racje ze screenami... tu juz nie... i tak jak pisalem fotki z analizatora z primery zostaly przeslane Ci na maila temat "primera analiza" wyslane 10.10 (mam robic screny zeby ci to udowodnic??) i chodzi mi tylko o te fotki poniewaz fotek twojego auta podlaczonego do analizatora nie mam nad czym ubolewam... no to teraz czekam na dalszy rozwoj sprawy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Przykro mi DINO ale w tym temacie napewno o tym nie bede pisal... ale jako wskazowke proponuje w goole wpisac "czujniki temperatury" i przemyslenie.. jak to sie stalo ze zly gaziarz ustawil temp 50 stopni... i auto przalaczalo sie szybciej niz z ustawieniami osob ktore w moje ustawienia ingerowaly?? ilezeszcie tam ustawili?? 30? 35? 38? z racji tego, że lubię wiedzieć co i dlaczego, włożyłem bambosze i poszedłem do nismo z lapkiem aby sprawdzić różnicę w czujnikach, co i jak i teraz wychodzi na to, że w sumie jeżeli chodzi o przełączanie to nie powinno być żadnej, CT-10K - TEMP RED 59st ustawiona temp przełączania 50st CT-4K5 - TEMP RED 39st ustawiona temp przełączania 30st czyli wychodzi na to samo, różnica tu i tu 20st, mogło by i tak zostać choć nei widzę sensu ani powodu, jeżeli np. u mnie przełącza sie bez problemu, ale zostawmy to, bardziej chodzi o to, czy sterownik STAG-a bierze tą wartość pod uwagę, poza temperaturą przy jakiej przechodzi na gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Prosze doprowadzić emisje spalin do normy to auto bedzie palić mniej LPG, twierdzenie gaziarzy z Geg Auto-gazu Oto powód wysokiego CO, chwila w Googlach nie boli ale klientowi warto wciskać kit że on jest powodem wysokiego spalania byleby się go pozbyć. W katalizatorze zachodzi reakcja utleniania CO, HC oraz NOx. Już samym wciskaniem takiego kitu że to jest powodem wysokiego spalania LPG gaziarze z Geg Auto-gazu się ośmieszyli. Dobrze wiedzieli że nie mam katalizatorów bo zostały wycięte. I tym sposobem ich mit został obalony i teraz pozostało na własną rękę szukać przyczyny tak wysokiego spalania LPG i nie w silniku bo benzyny pali 8.5L/100km więc jest dobrze. http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/katalizatory.html Edytowane 14 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 nie ma co dyskutować fakty mówią same za siebie i tyle cisnienie było jakie było nawet jak ustwił prawie 1.4 to też błąd i tyle czy to 1.6 czy 1.4 jak powinno być 1B i tyle już wiem że dzwoniłeś extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 dostałem informację, ze STAG poza temperaturą przełączania nie bierze pod uwagę temperatury reduktora do dalszego przetwarzania danych, czyli wniosek z tego, że można sobie ustawić jak się chce i do tego dobrać temepraturę przełączania, ale po co, czyli przy wyborze takiego rodzaju czujnika temperatury reduktora i temperatury przełączania nie był to błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 ale patrząc na temperature je wole mieć realną a nie przekłamaną to chyba normalne podjeście możesz sobie ustawić w termometrze za oknem w zimie przekłamanie o 10 stopni by sie lepiej czuć tylko po co ja chce realną temperature a nie zakłamaną to że Stag tego nie przetwarza chwała mu za to bo te czujniki w różnych miejscach są wole ustawić realne temp bo jak pisałem jest zle i tyle pozatym wynika że zastosowanie za grubych wężyków też powoduje błąd instalatora !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 ja tylko napisałem, że nie miało to wpływu na pracę STAG-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 (edytowane) Tofu soft poszedł na pw. Edytowane 14 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.