Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wysokie spalanie LPG


extradd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc z Tofu poustawialiśmy od nowa na 2.4mm. Po dzisiejszych strojeniach z Tofu auto zaczęło fajnie śmigać, sonda śmiga, a ja sam się za to już nie zabieram bo coś mi nie wyszło. Tofu tłumaczył mi że zapętlają mi się wtryski i podobno ty Dino wiesz jak temu zaradzić poprzez rozwiercanie elektrozaworu by było stałe ciśnienie, a druga sprawa że nadal nie wiemy skąd ucieka mi gaz, na pewno na lini od reduktora poprzez listwę aż do czujnika, opaski wszystkie powymieniane więc tam raczej już nie. Pokazałem dziś Tofikowi jakie są niektóre wtryski luźne na listwie i nie wiem czy to tak ma być ale jeden siedzi twardo i się nie rusza, najgorzej jest z wtryskiem na czwarty cylinder bo on ma największe luzy a nie wiem jak się go dokręca więc wolę spytać. Tych z lpg forum mam już głęboko bo na bez szczelnego upierają się że przyczyną problemu jest zbyt wysoki poziom tlenku węgla i dokument z diagnostyki z serwisu Boscha jest dla nich nie wiarygodny i nadal nie wiedzą na czym polega zadanie katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś postęp jest udało się ruszyć sondę na niskich obrotach tz jałowych już zaczeła falować mapki prawie idealne bo nagle sie zaczeły rozjeżdzać ale już jest lepiej dyszka 2.4 mm czasem lubi zapętlić ale zaworek na magiku myślę że go dławi a jak masz Dino to założone ..poszukam foto story ,,,,

 

postęp jest naprawione jeszcze pare rzeczy ale to narazie przemilczymy ze względu na ...co podejrzewam jest powodem spalania ,,, mapki jeszcze do pod ślifowania bo kolega podziałał sam i troszkę rozjechał PB ,,,ale sie zdarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś postęp jest udało się ruszyć sondę na niskich obrotach tz jałowych już zaczeła falować mapki prawie idealne bo nagle sie zaczeły rozjeżdzać ale już jest lepiej dyszka 2.4 mm czasem lubi zapętlić ale zaworek na magiku myślę że go dławi a jak masz Dino to założone ..poszukam foto story ,,,,

 

postęp jest naprawione jeszcze pare rzeczy ale to narazie przemilczymy ze względu na ...co podejrzewam jest powodem spalania ,,, mapki jeszcze do pod ślifowania bo kolega podziałał sam i troszkę rozjechał PB ,,,ale sie zdarza

 

panowie to gdzie wkoncu kontynuujemy temat? tutaj czy na lpg forum? bo zmieniajac fora z jednego na drugie to robicie lekki kociol...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na razie nigdzie bo to nie ma sensu

 

co do katalizatora i emisji spalin to ja pamiętam jak pojechałem na przegląd z analizatorem po wyszło mi że jedne normy przekraczam 7 krotnie a drugie 14 krotnie bo mam bogato autko Stroił Coobcio pod moc autko paliło w tedy po mieście 14-15 l i po trasie 9 litrów !!!!

 

lambda bogata ... wiec już nie będe komentował ,,, brak kata egra itp ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino wiesz jak temu zaradzić poprzez rozwiercanie elektrozaworu by było stałe ciśnienie,

 

Pokazałem dziś Tofikowi jakie są niektóre wtryski luźne na listwie i nie wiem czy to tak ma być

 

ad1. ja rozwiercałem, bo mam więcej KM, a u Ciebie powinno obrobić bez problemu.

 

ad2 nie przeszkadza, można sprawdzić sprayem czy są szczelne ale na 99% będzie szczelne, to jest kołkowane a nie wkręcane w listwę

 

ja jak masz Dino to założone ..poszukam foto story ,,,,

 

ja mam oddzielnie elektrozawór, troszkę dłubnięty i miedź fi6 ale reduktor nisko a tu dość wysoko siedzi ciekawe jak z chłodzeniem,

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc znalazłem źródło ucieczki gazu, puszcza czujnik tak jak przewidział Tofu, raz puszcza więcej a czasami wogóle, zapewne od czegoś jest to uzależnione, zaznaczyłem na zdjęciu czerwonym, teraz pytanie jak to uszczelnić.

Dobrałem się do elektrozaworu i znalazłem twoje fotostory, wiem że masz 150KM (chętnie bym się do Ciebie postawił volvikiem V70 2.5TDI :thumbsup: )ale w jednym miejscu miał ledwo 3mm i poprawiłem na 3.5mm, natomiast 4mm jest już nie możliwe ze względu na cienka ściankę, inne przeloty są spoko i wynoszą 4.5mm. Tofu stwierdził że reduktor klęka i wtryski się zapętlają czyli faktycznie tak jest i ja mu ufam.

Zatankowałem do fulla, pojeżdżę i zobaczę, tylko wcześniej muszę coś zrobić z nieszczelnością tego czujnika. Za tydzień mam weekend wolny więc znowu przy nudzę Tofu i wezmę laptopa od szwagra, bo wczoraj mieliśmy mały problemik sprzętowy.

post-12355-005636600 1287215071_thumb.jpg

post-12355-004565000 1287215086_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czujnik, dość szybko się roztarabanił, ja zalałem klejem dwuskładnikowym i jest gitt ale ja to robiłem po 5 latach od montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor powinien być poniżej chłodnicy aby sie nie zapowietrzał i miał cały czas grzanie w innym przypadku może go zmrozić i będzie lipa z reduktorem czyli do regeneracji lub wymiany, dlatego miedzy innymi najwyższym punktem układu chłodzenia są korki wlewu , no chyba, że nie mam racji ale ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dojedziemy i do tego co ciekawe to można go dać niżej,,, narazie to może i faktycznie nie patrzyłem na temp przy bucie osc próbowałem nagrać to sie komp zwiesił ale na wolnych mamy oscylacje sondy choć jeszcze sporo do poprawienia zobaczymy ile pomorze uszczelnianie ,,,

 

szukam ładowarki do laptopa ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dojedziemy i do tego co ciekawe to można go dać niżej,,,

 

od tego trzeba zacząć, nic nie wystroisz jak reduktor klęknięty, nie powinien mieć spadków przy tej mocy, u mnie obrabia coś ponad 160KM i jest gitt, zobacz czy nie da rady go umieścić tak jak u mnie?? ale najpierw sprawdź czy wszystko z nim OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie cały ten tydzień przejeżdżę ile się da i zobaczymy jak wyjdzie z spalaniem. Jeździłem tyle czasu więc kilka/kilkanaście dni więcej nie robi mi różnicy. Fajnie już ciągnie od dołu i robi to płynnie, aż miło się prowadzi. Nie ukrywam ale powoli zaczynam się uśmiechać że widać jakieś światełko w tunelu. W wtorek mam W więc może coś pomyślę o obniżeniu tego reduktora, jest on wyżej od korka chłodnicy o dobre 10cm, nawet jak nie lepiej, ten jego króciec dałem na kleju epoksydowym bo nie ufam temu oringowi którego tez oczywiście dałem. Oczywiście weekend mam wolny więc wezmę pożyczę laptopa i nagramy to OSC by w końcu Dino coś zobaczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nigdzie nie ucieka, auto stało 20h i po podłączeniu kompa 0,95bara. Więcej nic nie zrobiliśmy gdyż przechodziliśmy katorgę z jego P10 i tym sposobem w końcu zboczyłem jak wygląda mój kanał i w jak h*****m miejscu jest filtr oleju w SR20de, po tym wszystkim podpięliśmy tylko laptopa by sprawdzić ciśnienie a drugiej takiej okazji na pewno bym szybko nie miał. A koza aż huczała. Tofu weekend mam wolny więc będę nudził.

Edytowane przez extradd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko tym sposobem mam już nie cieknący olejem nismo ,,,choć dziśiejsza zabawa mnie zmordowała na końcu to już dramat był ciemno ,,i wogule ,,aż nam się klucz do odkręcania filtra pozaginał ,,, :dribble:

 

kolega ma wsumie napewno szczelniej niż ja ,,, ,

 

DZieki wielkie kur,,, pół auta trzeba było rozebrać by ściągnąć zasraną miskę ,,,,

 

w temacie to reduktor nie wiele można obniżyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w temacie to reduktor nie wiele można obniżyć

 

ale trzeba, wyjmij aku i odkręć podstawę, może tam będzie miejsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor poleciał w dół i to sporo. Miejsca jest bądź ile tylko należało zdjąć filtr powietrza wraz z rurą dolotową. Sonda oscyluje na wolnych na PB i na LPG. Tofik kiedy wpadasz na kanał? B)

post-12355-099047200 1287593273_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kuś bo jeszcze pare spraw by było np rozrusznik i wężyki miedz z tyłu ,,,

 

dziś mi się udało krokowca przelecieć i dokręcić belke z przodu na nowych gumkach ,,

 

Weekend mam wolny więc zapraszam, trzeba więcej desek odbić w kanale :P, kup sobie do rozrusznika co masz kupić i wpadaj i przy okazji nagramy w końcu to OSC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozruszniczek to bym go wykąpał i nasmarował i będzie latał bo zabija mi baterie ,, i czasem sie zatrzymuje ,,,,

 

pasuje u Ciebie podnieść troszkę na 1,1 albo dysze na 2,5,,,,mm i będziemy się kręcić blisko 1.1x dla wolnych i będzie miał spory zapas dla wysokich ...

 

Zapomniałem Ci dać wiertkę to byś porządnie zrobił podciśnienie z kolektora no reduktorek fajnie się zmieścił i ile 30 cm na dół poszedł ,,,

 

co do spadków to może to podciśnienie jeszcze bruździć ,,,

 

dysz nie ruszaj ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...