Gość Tofu Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 jem obiad i patrze .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 jem obiad i patrze .. Hahahaha tylko daj znać czy się nie zadławiłeś patrząc na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 no co tam co tam mapki minimalnie do poprawy dostałeś PW ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Więc z Tofu poustawialiśmy od nowa na 2.4mm. Po dzisiejszych strojeniach z Tofu auto zaczęło fajnie śmigać, sonda śmiga, a ja sam się za to już nie zabieram bo coś mi nie wyszło. Tofu tłumaczył mi że zapętlają mi się wtryski i podobno ty Dino wiesz jak temu zaradzić poprzez rozwiercanie elektrozaworu by było stałe ciśnienie, a druga sprawa że nadal nie wiemy skąd ucieka mi gaz, na pewno na lini od reduktora poprzez listwę aż do czujnika, opaski wszystkie powymieniane więc tam raczej już nie. Pokazałem dziś Tofikowi jakie są niektóre wtryski luźne na listwie i nie wiem czy to tak ma być ale jeden siedzi twardo i się nie rusza, najgorzej jest z wtryskiem na czwarty cylinder bo on ma największe luzy a nie wiem jak się go dokręca więc wolę spytać. Tych z lpg forum mam już głęboko bo na bez szczelnego upierają się że przyczyną problemu jest zbyt wysoki poziom tlenku węgla i dokument z diagnostyki z serwisu Boscha jest dla nich nie wiarygodny i nadal nie wiedzą na czym polega zadanie katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 jakiś postęp jest udało się ruszyć sondę na niskich obrotach tz jałowych już zaczeła falować mapki prawie idealne bo nagle sie zaczeły rozjeżdzać ale już jest lepiej dyszka 2.4 mm czasem lubi zapętlić ale zaworek na magiku myślę że go dławi a jak masz Dino to założone ..poszukam foto story ,,,, postęp jest naprawione jeszcze pare rzeczy ale to narazie przemilczymy ze względu na ...co podejrzewam jest powodem spalania ,,, mapki jeszcze do pod ślifowania bo kolega podziałał sam i troszkę rozjechał PB ,,,ale sie zdarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PG Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 jakiś postęp jest udało się ruszyć sondę na niskich obrotach tz jałowych już zaczeła falować mapki prawie idealne bo nagle sie zaczeły rozjeżdzać ale już jest lepiej dyszka 2.4 mm czasem lubi zapętlić ale zaworek na magiku myślę że go dławi a jak masz Dino to założone ..poszukam foto story ,,,, postęp jest naprawione jeszcze pare rzeczy ale to narazie przemilczymy ze względu na ...co podejrzewam jest powodem spalania ,,, mapki jeszcze do pod ślifowania bo kolega podziałał sam i troszkę rozjechał PB ,,,ale sie zdarza panowie to gdzie wkoncu kontynuujemy temat? tutaj czy na lpg forum? bo zmieniajac fora z jednego na drugie to robicie lekki kociol... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 jak na razie nigdzie bo to nie ma sensu co do katalizatora i emisji spalin to ja pamiętam jak pojechałem na przegląd z analizatorem po wyszło mi że jedne normy przekraczam 7 krotnie a drugie 14 krotnie bo mam bogato autko Stroił Coobcio pod moc autko paliło w tedy po mieście 14-15 l i po trasie 9 litrów !!!! lambda bogata ... wiec już nie będe komentował ,,, brak kata egra itp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Dino wiesz jak temu zaradzić poprzez rozwiercanie elektrozaworu by było stałe ciśnienie, Pokazałem dziś Tofikowi jakie są niektóre wtryski luźne na listwie i nie wiem czy to tak ma być ad1. ja rozwiercałem, bo mam więcej KM, a u Ciebie powinno obrobić bez problemu. ad2 nie przeszkadza, można sprawdzić sprayem czy są szczelne ale na 99% będzie szczelne, to jest kołkowane a nie wkręcane w listwę ja jak masz Dino to założone ..poszukam foto story ,,,, ja mam oddzielnie elektrozawór, troszkę dłubnięty i miedź fi6 ale reduktor nisko a tu dość wysoko siedzi ciekawe jak z chłodzeniem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Więc znalazłem źródło ucieczki gazu, puszcza czujnik tak jak przewidział Tofu, raz puszcza więcej a czasami wogóle, zapewne od czegoś jest to uzależnione, zaznaczyłem na zdjęciu czerwonym, teraz pytanie jak to uszczelnić. Dobrałem się do elektrozaworu i znalazłem twoje fotostory, wiem że masz 150KM (chętnie bym się do Ciebie postawił volvikiem V70 2.5TDI )ale w jednym miejscu miał ledwo 3mm i poprawiłem na 3.5mm, natomiast 4mm jest już nie możliwe ze względu na cienka ściankę, inne przeloty są spoko i wynoszą 4.5mm. Tofu stwierdził że reduktor klęka i wtryski się zapętlają czyli faktycznie tak jest i ja mu ufam. Zatankowałem do fulla, pojeżdżę i zobaczę, tylko wcześniej muszę coś zrobić z nieszczelnością tego czujnika. Za tydzień mam weekend wolny więc znowu przy nudzę Tofu i wezmę laptopa od szwagra, bo wczoraj mieliśmy mały problemik sprzętowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 to czujnik, dość szybko się roztarabanił, ja zalałem klejem dwuskładnikowym i jest gitt ale ja to robiłem po 5 latach od montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) Co mam zrobić z tym reduktorem bo jest dużo wyżej niż chłodnica. Czujnik skleiłem dwuskładnikowym epoksydowym. Edytowane 16 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 reduktor powinien być poniżej chłodnicy aby sie nie zapowietrzał i miał cały czas grzanie w innym przypadku może go zmrozić i będzie lipa z reduktorem czyli do regeneracji lub wymiany, dlatego miedzy innymi najwyższym punktem układu chłodzenia są korki wlewu , no chyba, że nie mam racji ale ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 dojedziemy i do tego co ciekawe to można go dać niżej,,, narazie to może i faktycznie nie patrzyłem na temp przy bucie osc próbowałem nagrać to sie komp zwiesił ale na wolnych mamy oscylacje sondy choć jeszcze sporo do poprawienia zobaczymy ile pomorze uszczelnianie ,,, szukam ładowarki do laptopa ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 dojedziemy i do tego co ciekawe to można go dać niżej,,, od tego trzeba zacząć, nic nie wystroisz jak reduktor klęknięty, nie powinien mieć spadków przy tej mocy, u mnie obrabia coś ponad 160KM i jest gitt, zobacz czy nie da rady go umieścić tak jak u mnie?? ale najpierw sprawdź czy wszystko z nim OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Na razie cały ten tydzień przejeżdżę ile się da i zobaczymy jak wyjdzie z spalaniem. Jeździłem tyle czasu więc kilka/kilkanaście dni więcej nie robi mi różnicy. Fajnie już ciągnie od dołu i robi to płynnie, aż miło się prowadzi. Nie ukrywam ale powoli zaczynam się uśmiechać że widać jakieś światełko w tunelu. W wtorek mam W więc może coś pomyślę o obniżeniu tego reduktora, jest on wyżej od korka chłodnicy o dobre 10cm, nawet jak nie lepiej, ten jego króciec dałem na kleju epoksydowym bo nie ufam temu oringowi którego tez oczywiście dałem. Oczywiście weekend mam wolny więc wezmę pożyczę laptopa i nagramy to OSC by w końcu Dino coś zobaczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 no to fajnie że przynajmniej zaczął fajniej jeździć ..no i mam nadzieje że mniej zacznie palić ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) Już nigdzie nie ucieka, auto stało 20h i po podłączeniu kompa 0,95bara. Więcej nic nie zrobiliśmy gdyż przechodziliśmy katorgę z jego P10 i tym sposobem w końcu zboczyłem jak wygląda mój kanał i w jak h*****m miejscu jest filtr oleju w SR20de, po tym wszystkim podpięliśmy tylko laptopa by sprawdzić ciśnienie a drugiej takiej okazji na pewno bym szybko nie miał. A koza aż huczała. Tofu weekend mam wolny więc będę nudził. Edytowane 19 Października 2010 przez extradd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Spoko tym sposobem mam już nie cieknący olejem nismo ,,,choć dziśiejsza zabawa mnie zmordowała na końcu to już dramat był ciemno ,,i wogule ,,aż nam się klucz do odkręcania filtra pozaginał ,,, kolega ma wsumie napewno szczelniej niż ja ,,, , DZieki wielkie kur,,, pół auta trzeba było rozebrać by ściągnąć zasraną miskę ,,,, w temacie to reduktor nie wiele można obniżyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 w temacie to reduktor nie wiele można obniżyć ale trzeba, wyjmij aku i odkręć podstawę, może tam będzie miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 9.85L/100km Dziś obniżam reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 czyżby w koncu się udało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Reduktor poleciał w dół i to sporo. Miejsca jest bądź ile tylko należało zdjąć filtr powietrza wraz z rurą dolotową. Sonda oscyluje na wolnych na PB i na LPG. Tofik kiedy wpadasz na kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 nie kuś bo jeszcze pare spraw by było np rozrusznik i wężyki miedz z tyłu ,,, dziś mi się udało krokowca przelecieć i dokręcić belke z przodu na nowych gumkach ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 nie kuś bo jeszcze pare spraw by było np rozrusznik i wężyki miedz z tyłu ,,, dziś mi się udało krokowca przelecieć i dokręcić belke z przodu na nowych gumkach ,, Weekend mam wolny więc zapraszam, trzeba więcej desek odbić w kanale , kup sobie do rozrusznika co masz kupić i wpadaj i przy okazji nagramy w końcu to OSC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 rozruszniczek to bym go wykąpał i nasmarował i będzie latał bo zabija mi baterie ,, i czasem sie zatrzymuje ,,,, pasuje u Ciebie podnieść troszkę na 1,1 albo dysze na 2,5,,,,mm i będziemy się kręcić blisko 1.1x dla wolnych i będzie miał spory zapas dla wysokich ... Zapomniałem Ci dać wiertkę to byś porządnie zrobił podciśnienie z kolektora no reduktorek fajnie się zmieścił i ile 30 cm na dół poszedł ,,, co do spadków to może to podciśnienie jeszcze bruździć ,,, dysz nie ruszaj ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.