INC Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Czyli jak przyspieszę delikatnie i nie dojdzie do stukowego to będzie OK? :kosci: Dzisiaj marsz do garażu A jeśli będzie stukowe na PB95 i mi cofnie, to potem po przełączeniu na gaz znów bedzie przyspieszony zapłon ?? lepiej ustaw tak zeby na pb nie bylo stukowego, to bedze najbezpieczniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Czy ktoś przyspieszał zapłon w QG18DE ? A czy tam nie ma fajkocewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 A czy tam nie ma fajkocewek? Właśnie są :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Cholera - w tym silniku nic się nie da zrobić : Poszedłem do garażu, naszukałem się jak głupi i nie znalazłem aparatu. A dzisiaj czytam o tych pieprzonych fajkocewkach ... Nissan zszedł na psy !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Pokręciłem dziś zapłonem i porobiłem pomiary g-techem. Na maks przyspieszonym uzyskałem najlepszy czas a na serii czas o prawie sekundę gorszy. Różnica kolosalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJBASS Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Witam. jestem nowy i mam problem. a dokładniej chciałem przyspieszyć zapłon w primce p10 SR20de tylko ze mam uszkodzony czujnik spalania stukowego i mam taki problem z nim że nie wiem gdzie on się znajduje?? niech ktoś mi pomorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Pokręciłem dziś zapłonem i porobiłem pomiary g-techem. Na maks przyspieszonym uzyskałem najlepszy czas a na serii czas o prawie sekundę gorszy. Różnica kolosalna. ale przypadkowo pokręciłeś? lepiej ustaw z lampą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 z lampą będzie tak jak w serii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 ale przypadkowo pokręciłeś? lepiej ustaw z lampą Nie ma potrzeby ustawiania z lampą. Przyspieszyłem na maks i nic mi nie da wiadomość ile stopni się wyprzedził. Chciałem porównać czasy na serii i maks. przyspieszonym i porównałem. Stuku nie było a rezultat mówi sam za siebie. W Sunnym GTI (high port) najlepsze rezultaty osiągano przy maks przyspieszonym zapłonie. [ Dodano: Wto 09 Wrz, 2008 19:20 ] z lampą będzie tak jak w serii. będzie tak jak sobie tego życzysz co do ilości stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krunch Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Gdzies na forum Sentry znalazłem, że w QG18DE nie można wyregulować zapłonu, gdyż jest on na bieżąco regulowany przez komputer. I teraz pytanie do znawców - czy jeśli zaleję lepsze paliwo to komputer sam odpowiedio przyspieszy zapłon, czy już taki zdolny nie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 z lampą będzie tak jak w serii. to zależy o ile stopni przyspieszysz masz podziałkę przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam Dzisiaj pobawiłem się zapłonem, mam 95 w baku z BP. Przy przyśpieszonym na makxa i prawie na maksa zapłonie moje autko ma wręcz gorsze dolne obroty i jakoś w żabich podskokach przyśpieszało, przy opóźnionym znowu była dziura ozonowa do 3,5 tys. obrotów, natomiast góra kosmiczna ;P Jednak będe śmigać na seryjnym zapłonie, ustawiony w oryginalną pozycje ;P Pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Jak wyglada przyspieszanie/opoznianie zaplony w aucie z fajkocewkami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Podobno "nydy rydy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egiptos Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam. Mam pytanie w związku z przyspieszaniem zapłonu (silnik GA16DE w p11). Trochę przyspieszyłem zapłon (do maksymalnego przyspieszenia jeszcze dużo zostało) i czasem przy zapalaniu "blokuje'' silnik (kręci i cyk-blokada) w większości przypadków zapala normalnie. Tego efektu nie ma jak cofnę zapłon do fabrycznego ustawienia zapłonu i nigdy nie było przed modyfikacjami wyprzedzenia. Co jest grane?? Ktoś miał może taki przypadek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Cześć Z jednej strony może być większa kompresja - za słaby akumulator. A z drugiej strony możesz mieć tak przyśpieszony zapłon, że auto chce odpalić do tyłu Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egiptos Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Większa kompresja po przyspieszeniu zapłonu??? W jaki sposób?? Akumulator kręci jak głupi więc raczej jest dobry Czyli jest możliwość, że w moim samochodzie pomimo iż do ustawienia przyspieszenia na maxa jest jeszcze sporo nie da się więcej?? Wkleję zdjęcie może to coś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 hmm no skoro później zapłon następuje, to występuje on przy wyższym położeniu tłoka, czyli przy wyższym sprężaniu - czytaj kompresji. Skoro już teraz występują takie problemy, to na Twoim miejscu nie kręciłbym dalej, bo serio Ci silnik odpali do tyłu ;PP A na jakim paliwie jeździssz ? PB95 , lPG ? 98 ?? Do przyspieszonego zapłonu jak wyżej pisano najlepiej 98 albo LPG... 95 niebardzo sie nadaje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 95 także doskonale się nadaje - trzeba znaleść optimum a jak wiadomo najlepsze miejsce na szukanie mocy to hamowni... Kolega Remek któremu właśnie skończyłem montowąć Nitro do Primery za rozsądną cenę zyskał praiwe 20KM po korekcji zapłonu z łapy... Auto od 95 roku jeździło na zapłonie ustawionyn mniej wiecej na śordek skali - czyli to powinno odpowaidać 15stopni przed GPM jednak z biegiem czasu łańcuszek się rozciąga i trochę w innym miejscu jest te 15 stopni a jeszcze w innym to optymalne 17-18... taka ciekawostka... Jak z powrotem będe mieć swoj komputer to zamieszcze wykres - z początku myślalem że jest to wersja niemiecka SR20De 115Km :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Kolega Remek któremu właśnie skończyłem montowąć Nitro do Primery za rozsądną cenę zyskał praiwe 20KM Dawaj wiecej info nt nitro u Remka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Kolega Remek któremu właśnie skończyłem montowąć Nitro do Primery za rozsądną cenę zyskał praiwe 20KM po korekcji zapłonu z łapy... 20KM po samym zapłonie czy razem z nitro :?: taka ciekawostka... Jak z powrotem będe mieć swoj komputer to zamieszcze wykres - z początku myślalem że jest to wersja niemiecka SR20De 115Km :diabel: a ja myślałem że SR20de to miały od 130KM a te niemieckie 115 to tylko ściema... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 95 także doskonale się nadaje - trzeba znaleść optimum a jak wiadomo najlepsze miejsce na szukanie mocy to hamowni... Kolega Remek któremu właśnie skończyłem montowąć Nitro do Primery za rozsądną cenę zyskał praiwe 20KM po korekcji zapłonu z łapy... Auto od 95 roku jeździło na zapłonie ustawionyn mniej wiecej na śordek skali - czyli to powinno odpowaidać 15stopni przed GPM jednak z biegiem czasu łańcuszek się rozciąga i trochę w innym miejscu jest te 15 stopni a jeszcze w innym to optymalne 17-18... taka ciekawostka... Jak z powrotem będe mieć swoj komputer to zamieszcze wykres - z początku myślalem że jest to wersja niemiecka SR20De 115Km :diabel: co do hamowni, to czeka nas kilku , soory za OT co do przyśpieszania zapłonu, to ja zauważyłem że jak sie przedobrzy to wariują wolne obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sektorone Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Tu Remek Potwierdzam, a jako dowód daję piekny wykresik z hamowni. Takie oto przyrosty powoduje kręcenie wałkiem (zaznaczam, że Coobcio nie przekręcił na max). ;-) >>>>Wykresik z hamowni<<<< [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 23:28 ] te 17KM różnicy powstało tylko z kręcenia zapłonem. A co do nitro to na naszym przedostatnim spotkaniu na hamce mówiłem o Nitro-Czarnym-Chrupku-Sunnym-GTi, ale jak wiecie (lub niewiecie) po drobnym wypadku chrupek idzie na cięcie, a w jego miejsce powstaje Bordowy-Nitro-Dupowóz-Primera ;-) Jest to projekt z rodzaju "Dajcie mi 5000zł a zrobię Imprezę spod świateł" ;-) Szczegóły już wkrótce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Tu Remek Potwierdzam, a jako dowód daję piekny wykresik z hamowni. Takie oto przyrosty powoduje kręcenie wałkiem (zaznaczam, że Coobcio nie przekręcił na max). ;-) >>>>Wykresik z hamowni<<<< [ Dodano: Nie 04 Sty, 2009 23:28 ] te 17KM różnicy powstało tylko z kręcenia zapłonem. A co do nitro to na naszym przedostatnim spotkaniu na hamce mówiłem o Nitro-Czarnym-Chrupku-Sunnym-GTi, ale jak wiecie (lub niewiecie) po drobnym wypadku chrupek idzie na cięcie, a w jego miejsce powstaje Bordowy-Nitro-Dupowóz-Primera ;-) Jest to projekt z rodzaju "Dajcie mi 5000zł a zrobię Imprezę spod świateł" ;-) Szczegóły już wkrótce Uważaj z tym nitro, albo najlepiej kup sobie nastepny silnik, ten na pewno długo nie wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sektorone Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 No zobaczymy co się stanie z tym Nitro, narazie robimy mokry strzał, do końca stycznia powinien wejść direct port i bedziemy cisnąć tyle z silnika ile się da ;-) (strzał +100KM/+150). Narazie to taka mała zajawka naszego projektu, tak jak pisałem wyżej, szczegóły wkrótce. Get fast, or die trying ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.