Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 albo kostka CI nie kontaktuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 oj chyba tez sam sie dobiore do swojego aparatu zaplonoewgo czy ktos z Was juz probowal to zrobic na 2.0 Di z usunietym EGR i z LPG?? troche mam obawy ze cos popierdziele a moze przyda mi sie przy regulacji wlasnorecznie zbydowany interfejs consult zrobilem go jakies 9 m-c temu ale po podlaczeniu do kompa malo mi mowily wszystkie jego wskazania jakis zegary mi sie zaczely wysiwtlac z roznymi wskazaniami hehe dla mnie to czarna magia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Jak jeździsz tylko na LPG to nic się nie stanie nawet jak go przyspieszysz na maxa, bo LPG ma ponad 100 oktan i nie będzie na nim spalania stukowego przy maksymalnym ustawieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Jak jeździsz tylko na LPG to nic się nie stanie nawet jak go przyspieszysz na maxa, bo LPG ma ponad 100 oktan i nie będzie na nim spalania stukowego przy maksymalnym ustawieniu. W przypadku GA14 i GA16 mozna nawet rozpilować "fasolkę" w aparacie zaplonowym i o kolejne 5-7 stopni ponad maks przyspieszyć - stuku też nie będzie i wedłóg dupohamowni lepiej idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 dzisiaj najpier cofnąlem tak jak wg. zdjęcia z czerwoną szczałką tylko przerwa z 0,5mm większa - auto jezdiło gorzej - muliło - potem ustawiłem tak że czerwona strzałka pokazuje z 0,5mm i jezdi leeepiej mam nadzieje że juz w lutym do wawy przyjade i sie wszytsko ładnie ustawi :diabel: moje stresy sie skończą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 ja tam przestawilem na oko troche do przodu i naprawde poczulem duza roznice na lpg:) wczesniej byl strasznie mulowaty na lpg . a teraz naprawde czuje ze jest ok:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 No chłopaki tyle sie dzisiaj naczytałem o tym przestawieniu zapłonu że już wszystko chyba wiem co i jaki i jutro ide przy swoim pogrzebać. Zdam sprawozdanie jak będę już po i opisze wrażenia heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 A ja tak zastanawiam nad tym co pisze Coobcio o rozpiłowaniu fasolki chociaż tego raczej nie zrobię. Jeżdżę zawsze tylko na BP Ultimate 98 i zastanawiam się o ile podkręcić zapłon w moim GA16DS? Wiem, że jak ostatnio się nim bawiłem to po lekkim podkręceniu ok.2-5 stopni efektem było tylko podwyższenie obrotów biegu jałowego do ok.1000obr/min a teraz wróciło to do pierwotnego stanu czyli ok.750obr/min i tak się zastanawiam czy nie podkręcić go bardziej. Męczy mnie jeszcze jedna kwestia, otóż jak na to zareaguje lampa stroboskopowa używana do regulacji zapłonu? Czy pokaże, że jest za szybko w porównaniu do fabryki czy może za wolno w porównaniu do paliwa jak zostawię tak jak jest? Głupie pytanie ale mnie to poprostu zastanawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Nie masz po co rozpiłowywać fasolki, bo ja w tym samym silniku nie mogłem na 98 ustawiać na maxa zapłonu, bo było spalanie stukowe. Jeżeli chcesz ustawiać na słuch to rób to na rozgrzanym silniku i ustawiaj tak by silnik pracował jak najrówniej na biegu jałowym. lampa pokaże Ci,że jest szybciej niż powinno być. Co do paliwa to nierozumiem Twojego pytania. Silnik nie rozpoznaje na jakim jest paliwie i nie może Ci pokazać czy jest za szybko czy za wolno., bo lampa bierze sygnał z kabla idącego od cewki do kopułki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Co do paliwa to nierozumiem Twojego pytania. Chodzi o to, że zapłon jest ustawiony na 95 a 98 spala się wolniej więc zapłon nie następuje tak gwałtownie jak w 95. Tak gdzieś wyczytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Owszem nie następuje tak gwałtownie, ale lampą tego niewykryjesz, bo ona błyska w momencie podawania prądu przez cewke do aparatu zapłonowego a nie w momencie jak w komorze spalania jest zapłon. Jeśli byś miał duży nagar na tłokach i za***iście mocno rozgrzał silnik tak by zaczeły sie robić samozapłony to będziesz to słyszał, ale lampa Ci tego nie pokaże. Co do benzyny 98 to gdzieś ostatnio wyczytałem,że jest ona mniej kaloryczna niż 95 i dlatego auta troche więcej jej palą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Co do benzyny 98 to gdzieś ostatnio wyczytałem,że jest ona mniej kaloryczna niż 95 i dlatego auta troche więcej jej palą. A ja że odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 A ja że odwrotnie Też mi sie tak wydawało i teraz sam nie wiem jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Wysokokaloryczna to jest czekolada. Ważne, że maszynka dobrze na tym pracuje i tak czy siak dalej będę ją tankował. Może pojutrze się jeszcze pobawię zapłonem, a w poniedziałek jazda na wymianę rozrządu i sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Po wymianie rozrządu ustaw zapłon, bo jak masz już wyciągnięty łańcuch to po jego zmianie zmieni się ustawienie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zajrzałem dzisiaj pod maske i chciałem się pobawić z zapłonem ale nie wiedziałem jakie śróbki mam odkręcić bo mam B12 i inny jest silnik i ułożenie aparatu niż na zdjęciach które załączacie, więc nie wiem , poradzcie co i jak. dołączam zdjęcia jak to wygląda i zaznaczyłem strzałką sróbę, bo myślę że tą trzeba poluzować a drugiej nie widzać bo jest z tyłu ale chcę się upewnić i czekam na jakieś informację. No i w którą stronę mam przekręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Tak to śrubka jedna z dwu do zluzowania aparatu i przekręć aparat w prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Dzisiaj przestawiałem zapłon, obracałem od jednego końca do drugiego i nic sie nie działo nie mam pojęcia dlaczego. Ani obroty nie wzrastały ani nic. Zostawiłem tak jak było w końcu. Niedługo przymierzam się do montarzu dolotu.Mam już adapter i rury potrzebne,kolanka oraz filtr K&N. Mam nadzieję że efekt będzie jakis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Jak sie nic nie zmienia to dawaj go na maxa w prawo i pojeździj tak i zobacz czy nie ma spalania stukowego. Jeśli wszystko będzie dalej ok to możesz lekko porozwiercać otwory w aparacie tak by można go było jeszcze przekręcić w prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Wczoraj uruchomiłem w końcu nismo i dzisiaj przestawiłem zapłon. Przekręciłem do końca, spalania stukowego nie ma więc myślę żeby rozpiłować fasolkę(jak będzie cieplej)i jeszcze bardziej przekręcić. Przed wymianą przewodów,kopułki, palca zmiana zapłonu prawie nie była odczuwalna, po zmianie wymienionych części zmiana jest dosyć odczuwalna. Lepiej się wkręca , dzisiaj przegoniłem troche silnik na autostradzie. Osiągnąłem 195 km/h na seryjnym 90 konnym silniczku Strasznie mnie korci do czegoś więcej,pozyjemy zobaczymy.Napewno zmienię dolot powietrza :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 A ja wczoraj przesadziłem z podkręcaniem i sobie były stuki Chociaż zostało sporo miejsca w fasolce i jeżdżę na Pb98 to dużo nie mogłem podkręcić bo stukało ale już jest OK po lekkim cofnięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTi-R BOY Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Trzeba Turbosa wlozyc a nie tam fuszerke odsadzac za pare kucy hehe pozdro GTi-R BOY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja wcale Turbo nie chcę do mojego autka. nie tam fuszerke odsadzac za pare kucy Obym wogóle coś zyskał byłby sukces. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTi-R BOY Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 tzn. ze nie masz pojecia jak sie jedzie furka z turbina 2litrowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Mam pojęcie. No może nie 2 litrową ale 1.8T (Audi A3 po małym tuningu). Z tym, że mnie turbo w 100NX 1.6 nie kręci. Nie mówię w 200SX to podstawa ale nie w moim samochodzie, który używam w pracy i nie ma u Nas dróg żeby się takim monstrem pościgać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.