Gość reCON Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A ja mam takie małe zapytanie - czy zabawa z przyśpieszaniem zapłonu może być powodem awarii aparatu zapłonowego? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Je nie wiem co u mniej jest nie OK Podkręciłem zapłon na 18* i smigałem na 98ce i nic auto śmiagło normalnie, na wolnych kopciło na biało, waliło paliwem itd. więc po przemyśleniu i przeczytaniu paru info. przeszedłem na nowo na 95oktan stuku nie ma nawt jak ustawiłem zaplona na 20stopni to stuku nie było(5bieg auto obciążone jazda pod górke i nic) zostawiłem 18* nie kopci na biało a samochód sie ożywił fajniej sie nim jezdzi...bardziej elastyczny jakby sie zrobił bo mocy to raczej nie przybyło....niestety taka dupohamownia to sie nadaje i na hamoownie trzeba by było sprawdzić....jeszcze przyjedzie na to czas ps a co najwaniejsze mniej mi pali 95 niż 98!!! wiadomo lepiej sie spala ale żeby różnica była aż 1l/100km to myśle że duży sukces Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 dzis maly tescik(podroz na dzialke ok 25km)dalem na max w prawo i wyszlo ze auto jakos nie mialo ochoty do jazdy, w polowie drogi po cofnieciu o pare milimetrow inna bajka od razu nabral ochoty do jazdy, gaz z shell-a no chyba ze palec kopulka itp do wymiany, nawet niewiem w jakim to w srodku stanie jest,problem w tym ze nie moge odkrecic tej srubki od rozdzielacza tej od przodu auta, cos bedzie trzeba z tym zrobic pozdr [ Dodano: Nie 18 Lut, 2007 01:03 ] a to jak wygladala dzis swieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 a ma ktoś fotke fabrycznie ustawionego zapłonu w GA16DE?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reCON Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ja mam GA16DE ostatnio padł mi aparat, ustawieniem nowego zajmował się znajomy który wcześniej pracował w ASO Nissana. Ustawił go optymalnie ale czy fabrycznie jest tak samo nie wiem. Jeżeli chcesz mogę podesłać Ci fotkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Je nie wiem co u mniej jest nie OKPodkręciłem zapłon na 18* i smigałem na 98ce i nic auto śmiagło normalnie, na wolnych kopciło na biało, waliło paliwem itd. więc po przemyśleniu i przeczytaniu paru info. przeszedłem na nowo na 95oktan stuku nie ma nawt jak ustawiłem zaplona na 20stopni to stuku nie było(5bieg auto obciążone jazda pod górke i nic) zostawiłem 18* nie kopci na biało a samochód sie ożywił fajniej sie nim jezdzi...bardziej elastyczny jakby sie zrobił bo mocy to raczej nie przybyło....niestety taka dupohamownia to sie nadaje i na hamoownie trzeba by było sprawdzić....jeszcze przyjedzie na to czas ps a co najwaniejsze mniej mi pali 95 niż 98!!! wiadomo lepiej sie spala ale żeby różnica była aż 1l/100km to myśle że duży sukces Witam, podpinam się pod temat, dzisiaj kontaktowałem się z Coobciem na gg, prosiłem go o porade i powiedział mi że najlepiej ustawić zapłon na 16-17 stopni przed GPM, wtedy silnik SR20DE pracuje najlepiej. Jeżdze tylko na paliwie Shell 95 oktan. W piątek odstawiam auto do serwisu na ogolny przegląd,wymiana płynów filtrów itd do tego chce przestawić ten zapłon. Kmink pisałeś że jak ustawiłeś 18" to było cycuś? Ja ustawie 17 i mam nadzieje że nie będzie jakis cyrków, żadnego spalania stukowego itd. Zna ktoś może jakie jest optymalne ustawienie zapłonu w tym silniku? Do jakiego ewentualnie wracać po zmianach gdyby coś sie działo? Duzo tu jest napisane o silnikach 1.6 albo z LPG, mało o benzynowych SR20DE bez gazu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczy46 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 jestem tez za ustawieniem zaplonu hyhy musze tylko jeszcze z coobciem pogadac czy 17 st to bedzie git i gringo tez jezdze tylko na shellu 95 (gdyby bylo taniej to 98 by bylo) i jak bys ustawil na 17 st daj znac na gy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość timur Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 mam male pytanko kupilem niedawno w niemczach primierke 98rok model top sport i ma 110kw ale niewiem gdzie mam szukac oznaczenia silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 musze tylko jeszcze z coobciem pogadac czy 17 st to bedzie git Jak rozmawiałem z Coobciem to powiedział że te silniki SR20DE najlepiej pracują na takim właśnie ustawieniu, w piątek oddam auto w dobre ręce, facet ma mi to ustawić i possprawdzać kompem czy wszystko jest OK, przejechać się i oddać mi auto w 100% sprawne, dam ci znac co i jak. 98rok model top sport i ma 110kw ale niewiem gdzie mam szukac oznaczenia silnika Ja obstwiałbym że masz oznaczenie SR20DEH bo chyba dokładnie takie było oznaczenie w silnikach P11 GT, poczytaj poniższy link http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 Coobcio naprawde zrobił tu poządną robote... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Przeczytalem caly temat i dzisiaj sie biore za przyspieszanie ))) Tylko mam jeszcze jedno pytanie, czy kiedy bede regulowal zaplon to silnik ma byc odpalony, czy na zgaszonym i co chwile odpalac zeby sprawdzic? [ Dodano: Sro 11 Kwi, 2007 14:10 ] Juz sie doczytalem ze mozna na odpalonym - nie wiem jak mi umknelo uwadze :/ Ale mam taka ciekawostke, teraz mam zalane PB95 dowalilem zaplon na maxa i stuku nie ma ;/ co prawda jezdzilem sam ale na 95 chyba powinien byc.... Czy to prawda z tymi mapami awaryjnymi?Jezeli jest stuk to od razu sie na nie przelacza?bo jezeli tak to ciezko wyczuc granice spalanie stukowego. I moje ostatnie pytanie: czy jesli ustawien na 95 zaplon na granice stuku i zaleje 98 to pod pelnym obciazeniem moze sie pojawic spalanie syukowe czy raczej nie powinno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 raczej nie powinno , ale jest jeszcze kwestia jakości paliwa -z tym jest różnie , stukowe także zależy od temperatury zasysanego powietrza , ustaw bezpieczne 18 stopni i spokuj .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciepanek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Bardzo chciwlbym tak ustawic ale niestety nie mam zadnyc przyrzadow:/ Chyba ze ktos kto ma tak ustawione napisze mi jak duza ma szczeline miedzy podkladka a koncem fasolki [ Dodano: Czw 12 Kwi, 2007 13:58 ] Dzisiaj postanowilem jeszcze raz powalczyc i oto przebieg moich prac : silnik rozgrzany, na dworze goraco, benzyna PB95, woz odpalony. Przekrecam aparatem w strone kabiny, obroty ladnie sie zwiekszaja, wiec przekrecam dalej ( zero stuku) aparat przekrecilem na maxa, a silnik ladnie pracuje :zdziw: wiec mysle sobie przejade sie to pod obciazeniem pewnie bedzie. Wiec wsiadlem do samochodu i od razu masa autka zwiekszyla sie o 100kg jade, jade, jade na niskich obrotach, potem na wysokich....i NIC ZERO stuku - az sie wkur@#$%!!!! Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam walki rozrzadu od GA16DS i zatkany egr (i dolot ale to chyba bez znaczenia) Dlaczego ja nie mam stuku? Chyba dowale ten aparat do konca, bede lał PB98 i tyle :/ Macie jakis pomysl na to zeby u mnie spalanie stukowe wywolac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 ciekawa publikacja. mysle ze moze zainteresowac maniakow krecenia zaplonem :!: http://www.pulsar.org.au/tech_timing.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Ciekawy artykuł, jak będę robił dolot to później podjadę na profesjonalna regulację zapłonu. Uwzględniając to, że jeżdżę tylko na 98 będzie można cosik dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 opis jak z MANUALA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAXX Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ja byłem po przestawieniu zapłonu i dla mnie szedl lepiej ale naprawde moglo to byc subiektywne odczucie przestawianie zapłonu dla osoby mało obeznanej i bez sprzetu do tego potrzebnego czyli dla takiego goscia jak jak jest raczej mało efektowna duzo mocy to na pewno nie daje przynajmniej w sr20deh a zeby to ustawic dobrze to na pewno nie jest to przekrecenie o kawalek i zakrecenie bo auto moze sie zachowywac dobrze jak samemu sie jedzie a jak samochod jest zapakowany na maxa to juz jest inaczej + do tego rodzaj paliwa ja mialem tak ze na wysokich obrotach samochod mi zadko nawet bardzo zadko na 1 sek przygasal = poprostu za mocno ustawilem ale przytykał sie cofnelem do stanu poprzedniego co sprawdzilem podlanczajac primke pod kompa i jest ok ogolnie ryzyko spalania stukowego czy niefortunnego ustawienia zaplonu jest spore a stosunek przyrostu mocy wrecz minimalny coobcio ma racje hamownia i sprawdzanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 ja dodam ze caly czas jak mialem mocno przyspieszony to roznica jest ale tylko w zakresie 1500- 3500obr pozniej mialem miete.... wiec jak teraz wrocilem do stanu oryginalnego to wyraznie gora sie poleprzyla ale dol slabszy jednak wole te gore chyba ze ktos cale zycie jezdzi nie wiecej jak 4000obr to mozna przyspieszyc dodam ze ja jezdze na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Rewelacja z tym zaplonem Ja przestawilem u siebie - SR20DE - jak Coobcio pisal, zeby ta "szczelina" przy srubce byla 1mm. Auto idzie jak burza Co prawda jest mokro, ale milo jest wbic 3 bieg i poczuc jak kola buksuja Przed przestawieniem zaplonu bylo do setki kolo 12 sec. teraz jest 10.18 LPG i 9.90 PB - super sprawa. Odzyskalem wiare w moje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Qrna ja dzisiaj wsadziłem nowe świeczki NGK V-Line 28 (odpowiednik BKR6E), lekko może o 2mm przyspieszyłem zapłon i zaczęło mi dziwnie prykać na wolnych obrotach. Dźwięk jakbym miał dwusuwowy silnik. Cofnąłem w poprzednie połozenie (też delikatnie przyspieszone) i jest OK. Dodam, że tankuję tylko zupkę 98. Zastanawiam się skąd to prykanie? Muszę w przyszłym tygodniu podjechać na porządne ustawienie zapłonu na lampce stoboskopowej i od razu zaznacze, że mają odpowienio ustawić wyprzedzenie do zupki 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 jakis czas temu wypowiadal sie kolega ktory handlowal sviecami typu v-line i zdecydowanie mi odradzal ich zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 A ja śmigam na najtańszych NGK jakie dostępne są na rynku i pasują do SR20DE (choć nie są zalecane) BCPR6E - sprawują się idealnie, zobaczymy jak to z nimi będzie gdy pojawi się strzał moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Mam to gdzieś, nie jadę na regulację zapłonu. Chyba zainwestuję w jakiś dolocik przed zlotem Może nie taki jak chciałem ale coś tam myślę, że za ok 200-250zł zrobię na szybko. Coobcio napisz jakie piwo pijesz, to przekupię Cię nim na zlocie żebyś Ty mi zapłon ustawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 slabo trafiles bo Kuba piwa nie pije i jakis taki malo meski jest mozna go zmusic do wypicia kolejki wodki ale potem nie wie co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 slabo trafiles bo Kuba piwa nie pije Przyznam się, że ja też nie. Tylko, że ja ze względów zdrowotnych piwa nie mogę pić ale za to Whiskasa i Finladkę z przyjemnością... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 to ja dopisuje sie do johnnego i tez poprosze o ustawienie zapłonu ostatnio wymienili mi moduł na gazie jako tako a na pb to tragedia jak ustawili zapłon ustawiłem na słuch ale i tak nismo nie pracuje jak dawniej napisz coobcio co lubisz i masz z nami jak z dziecmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.