Gość Filon Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Teraz ja napisze jakie są różnice - 350z vs 370z. To co surfer napisał o osiągach to mi wywołało banana na twarzy Przyspieszenie jest trochę lepsze w 370z. Od 100 do 200 km/h różnica to ok jedej długości auta Oczywiście w przypadku mojego auta z silnikiem VQ po kilku drobnych modach (wydech, lekkie koło pasowe, filtr powietrza, grounding kit, świece odpowiednio ustawione). Fabryczne zetki mają sporą rozbieżność mocy miedzy takimi samymi rocznikami, chyba trafił mi się dobry egzemplarz. Postaram się nagrać filmik i go wrzucę, a będę porównywał bo w najbliższym czasie dorzucę sobie jeszcze plenum spacera i wypoleruje kolektor dolotowy oczywiście od środka 370z ma lepszy start ze względu na szersze kapcie, a u mnie pali buta. Opona ma bardzo duże znaczenie. Teraz mam jakieś Dunlopy 255/40/18 (niby sportowe bo to wersja RS ale ta firma jest po prostu do bani) to nie mogę zejść poniżej 6,3 s do 100. Wkurza mnie to strasznie, jednak w przyszłym tygodniu je spale i wsadzę dobre kapcie 255/45/18. Przy tym rozmiarze opon wychodzi dobry czas na 1/4 mili, bo na kapciach 245/45/18 trzeba w ostatniej chwili zmienić bieg. No i lepszy star ze względu na większa średnicę koła. 370z jest trochę krótsza no i ma szersze kapcie co powoduje lepsze chodzenie po zakrętach. Jednak mam we wszystkich kołach dystanse, a nie tak jak surfer miał tylko w tylnich Jednak różnica nie jest wielka tak jak u surfera Za to czuć ta różnice w długościach auta. U mnie na miejscu pasażera prostuje bez problemu nogi przy wzroście 180 cm, a w 370 z muszę mieć ugięte. Rozpórka z tyłu w 350z ogranicza ładowność to pod tym względem 370z jest lepsze. 350z ma znacznie mniejszy prześwit więc trudniej się parkuje. W 370z od razu bym obniżył bo jak stoją kolo siebie to nowszy model aż głupio wygląda W 370Z przy oryginalnym wydechu słychać tylko silnik (zwłaszcza jak zrobimy przygazówkę w miejscu), a dźwięk nie jest zbyt fajny. Pod tym względem 350z dominuje. Szpera w starszym modelu (mechaniczna jest dużo lepsza) po za rocznikiem 2007 - 2008. Nie wypowiem się, o kontroli trakcji bo jak wsiadam do auta to od razu ja wyłączam. Szczerze mówiąc mam 350z 4 lata i nie wiem jak działa Po prostu psuje całą przyjemność z jazdy i nie mam takiej kontroli nad autem jaką lubię. Jednak obiło mi się o uszy, że nowy model ma lepszą. W 370 z zestaw głośno mówiący ma tragiczny mikrofon, ciężko się dogadać w czasie jazdy. W nowym modelu poprawili środek bo nie ma tyle plastiku tyko go obszyli, ale nie przyglądałem się czy to skóra czy skaja Interesowała mnie bardziej jazda. Dodam jeszcze, żę porównywałem dwie Zetki z manualnymi skrzyniami biegów. 370z w automacie ma kilka dziesiątych sekundy gorsze przyspieszenie do stu. No i jest cięższa Jednak nie wiem jak przy większych prędkościach, może nadrabia to jeden bieg więcej. Ogólnie 370z jest trochę lepsza ale różnica nie powala. Do palenia gumy 350z jest górą. Jak coś sobie jeszcze przypomnę to napiszę. @Fiolet wersja Zetki 313 koni czyli HR nie ma 5,1 do 100 km/h tylko do 60 mil/h, a starsza czyli VQ ma 5,3 s do 60 mil/h. To czasy według Nissana robione w super warunkach. Do stu w przypadku VQ tarci trochę na czasie bo przy 98 km/h trzeba zmienić bieg. Nie wiem jak jest w HR bo nie jeździłem. Za to na pewno do 60 mil/h nie trzeba zmieniać biegu. Oczywiście piszę o manualnej skrzyni. Przy moich modach miałem okazje scignąć się z HR'em (nie z miejsca tylko z jazdy) i go trochę odszedłem. @Surfer-z Chyba Ci się zegarek zepsuł. Dobrze dowaliłeś z tym czasem Np Niemcy robili testy, podam ci czasy z gazet: 370 Z Serie: 1.16,0 / 0 - 100 km/h: 5,9 Sek. / 0 - 160 km/h: 13,4 Sek. / 0 - 200 km/h: 22,5 Sek. - Werte aus Vergleichstest SportAuto 09/2009 350 Z Serie: 1.18,8 / 0 - 100 km/h: 5,8 Sek. / 0 - 160 km/h: 13,6 Sek. / 0 - 200 km/h: 22,8 Sek. - aller Werte aus Supertest SportAuto 10/2003 Najlepszy czas znalazłem 20,8s i znajdziesz go tutaj: http://www.fastestla...issan_370z.html http://img246.imagev...4_122_482lo.jpg - tu ma 21 sekund Te 16 sekund wyssałeś z palca chyba. 16,8s to ma np najnowszy Ford Mustang Boss 302 LS 2012 o mocy 443 koni ze świetnym silnikiem kręcącym się do 8 tyś obrotów i przyspieszeniu 4,2 s do 100/ km/h albo Aston Martin Vantage z 2008 roku. Tylko że te auta łykają 370z jak niemowlak mleko Proponuje żebyś wkleił filmik to Ci uwierzymy. No i nie mierz ze stoperem według licznika który przekłamuje prędkość tylko np takim urządzeniem: http://allegro.pl/ra...2292150757.html Albo chociaż jakaś aplikacją działającą na podstawie GPS'u w smartfonie przy minimalnej łączności z 8 satelitami. Bo jak masz na liczniku 200 km/h to tak na prawdę jedziesz może 190. A jak masz już zużyte opony to i 180 będzie prawdziwa prędkość. Mi w 350z licznik grubo przekłamuje zwłaszcza teraz na kapciach 255/40/18 gdzie średnica jest mniejsza od oryginalnych. No i licznik prędkość bierze właśnie z tylnych kół. To jak bym wkleił teraz na youtube filmik z nagranym licznikiem to byś wyliczył na podstawie długości filmiku na prawdę super czas Edytowane 13 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) Poniżej oficjalne dane dotyczące przyśpieszenia 0-100 350z z silnikiem HR: http://www.alle-auto...ml#.T68Lrus9XwI Zetka z silnikiem DE z tego co pamiętam katalogowo ma 5,9 http://pl.wikipedia....iki/Nissan_350Z To że nie możesz zejść poniżej 6.3, może wynikać po prostu z tego że samochód ma już kilka lat. Dodatkowo zetki lubią nie trzymać mocy katalogowej, dlatego nie muszą osiągać katalogowych 5,9 Edytowane 13 Maja 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Przecież 100 km/h i 60 mil/h to praktycznie taka sama prędkość..... https://www.google.c...8&oe=utf-8&aq=t 96,5 a 100 km/h to jest różnica zwłaszcza jak przy ok 98 zmieniasz bieg z 2 na 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Filon jak będziesz się wybierał na jazdy i pomiary to daj znać Porównamy z moim pomodzonym s14a Może uda się zaprosić jeszcze kolegę z corvettą o mocy 350KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) Filon jak będziesz się wybierał na jazdy i pomiary to daj znać Porównamy z moim pomodzonym s14a Może uda się zaprosić jeszcze kolegę z corvettą o mocy 350KM. Chętnie. W czerwcu będę montował plenum spacera, polerował dolot, intake duct'a w zderzak i kolektory wydechowe najprawdopodobniej wymieniał. No i koniecznie opony. To pomierzymy czasy i możliwości naszych autek Fajnie jak by ta Corvetta była, bo kiedyś o mały włos nie kupiłem to jestem ciekaw jak wypadnie. To automat czy manual? Może do tego czasu mój koleś skończy swój projekt bo coś mówił, że nie wiele zostało - chodzi o Lexa IS z silnikiem toyoty R6 2,5l biturbo. Silnik już dawno kupił akurat byłem przy tym jak odbierał przesyłkę z Japonii, tylko swap stworzył sporo problemów. Może wypali i pojedzie z nami. No i może zgadamy się z naszym kolegą od 370Z, bo on ma manuala ,a do tej pory porównywałem się tylko z automatem. Jeszcze bym zagadał ze znajomym co ma BMW 645i. He, zrobimy mała imprezkę. Jak się uda i mój kolega wróci z pracy w Norwegii to udostępni nam Drift Boxa Edytowane 13 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 96,5 a 100 km/h to jest różnica zwłaszcza jak przy ok 98 zmieniasz bieg z 2 na 3. Fakt, zauważyłem w specyfikacjach coś takiego jak 0-62 mph co jest odpowiednikiem 0-100 km/h i rzeczywiście czasy podawane jako 0-60 są mniejsze niż te podawane jako 0-100 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Fajnie jak by ta Corvetta była, bo kiedyś o mały włos nie kupiłem to jestem ciekaw jak wypadnie. To automat czy manual? To jest manual, podobno ostatnio przeszła jakieś drobne modyfikacje typu filtr i wydech. Ja mogę załatwić kamerkę gopro hd, to i jakiś film się nakręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 hmm dajcie znać gdzie i kiedy będzie ten spot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 hmm dajcie znać gdzie i kiedy będzie ten spot Nie ma problemu. Ugadamy się na forum to może jeszcze parę osób przyjedzie swoimi sprzętami i zrobimy nielegalne wyścigi uliczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBEK1978 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) To skoro 370z ma prawie 6 do setki to ile 300 zx ? 7-8 ? Miałem okazję się pościgać z krechy kilka razy moim seryjnym w automacie (275 KM) to łeb w łeb idzie z 350z po lifcie też w automacie - 305 KM . Z 370z w manualu nie było szans ze startu ale dawał rade tak do 100/h potem 370z odchodził daleko Edytowane 16 Maja 2012 przez KUBEK1978 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezes_Karol Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 W TopGearze na kresce ZX wziął 350tkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) To skoro 370z ma prawie 6 do setki to ile 300 zx ? 7-8 ? Miałem okazję się pościgać z krechy kilka razy moim seryjnym w automacie (275 KM) to łeb w łeb idzie z 350z po lifcie też w automacie - 305 KM . Z 370z w manualu nie było szans ze startu ale dawał rade tak do 100/h potem 370z odchodził daleko Jesienią miałem okazje sprawdzić sie z 300zx. Ja na starcie odstawiłem zx w manualu, później mnie dogonił i wyprzedził, ale to przy prędkości powyżej jakoś 140 km/h (nie pamiętam jaka była dokładnie). Miał ostatni tłumik sportowy i prostą przeróbkę, która podnosiła ciśnienie na turbinach o 0,2 bara. Tyle zrozumiałem, bo to było w niemczech z kolegą mojego kuzyna, który tam na stałe mieszka. Lepiej było by porównać 300zx i 370z w manualach. Niestety zx ma starej generacji 4 biegowego automata. Nowa skrzynia automatyczna w 370z ma 7 biegów wiec nic dziwnego ze odstawiła zx w automacie. Dodam jeszcze, że 350 zetki amerykańskie w automacie jeżeli jest słaba przyczepność maja słaby start ze względu na brak szpery. Te automaty są zrywne i szybko na starcie wprowadzają koła w poślizg. Oczywiście jak wyłaczysz kontrole trakcji, a jak nie wyłaczysz to też ją ostro dusi. Zobacz filmik. W tytule się walnęli bo to nie Nismo, może 370z tylko znaczek Nismo miała. Obydwa to manuale. Gościu w 350z ma podobne przeróbki do mnie, (ja mam 2 rzeczy więcej zrobione). Na tym filmiku 350z doganiała 370z. Szkoda, że tak szybko odpuścili i że 350z opóźniony start miała. Nad zegarami anty radar Whistlera, w stanach obowiązkowo trzeba mieć http://www.youtube.com/watch?v=561EpLrY1gM Edytowane 16 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBEK1978 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 No to nie wiem ale ta 350z była euro ,sprawdzaliśmy się ze 3 razy i za każdym lecieliśmy łeb w łeb i ze startu i powyżej 100/h. Ruszaliśmy z pół gazu ~2 tyś obr. co nie jest za zdrowe dla skrzynek ale i tak było równo. Ogólnie każdy był w szoku jak jeździ ta moja seria na automacie , jak liczyliśmy to ma spokojnie 6s do 100. Ta bryka twojego znajomka musiała byc już zmęczona ,albo coś nie tak . Nie raz ludzie mają dłubane silniki ,teoretycznie większa moc i wymyślają sobie różne historie że 340 km ,a jakoś przepaści nie ma w osiągach ...znam takich U mnie co ciekawe po wymianie przepływki z auta o małym przebiegu auto dostało odczuwalnego większego kopa z dołu. Oczywiście na trasie w wyższych prędkościach inaczej się to ma ,kiedy już turbiny są "nakręcone" to nie raz wystrzeliwuje jak pocisk np przy 60/h kiedy skrzynia redukuje. Wiadomo 350 czy już 370 z to nowsza technologia ale przepaści w osiągach i co ważne w spalaniu nie ma !!! ,a powinna bo to różnica przeszło 20lat. Co do wyglądu to większośc uważa zxy ładniejsze od nowszych swoich braci ale są gusta i guściki . 350 z fakt że trochę mogli się postarac ale 370 z już jest całkiem ok , nie podobają mi się jednak te odpustowe reflektory i za dużo tych krągłości , autko już bardziej dla kobiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) No to nie wiem ale ta 350z była euro ,sprawdzaliśmy się ze 3 razy i za każdym lecieliśmy łeb w łeb i ze startu i powyżej 100/h. Ruszaliśmy z pół gazu ~2 tyś obr. co nie jest za zdrowe dla skrzynek ale i tak było równo. Ogólnie każdy był w szoku jak jeździ ta moja seria na automacie , jak liczyliśmy to ma spokojnie 6s do 100. Ta bryka twojego znajomka musiała byc już zmęczona ,albo coś nie tak . Nie raz ludzie mają dłubane silniki ,teoretycznie większa moc i wymyślają sobie różne historie że 340 km ,a jakoś przepaści nie ma w osiągach ...znam takich U mnie co ciekawe po wymianie przepływki z auta o małym przebiegu auto dostało odczuwalnego większego kopa z dołu. Oczywiście na trasie w wyższych prędkościach inaczej się to ma ,kiedy już turbiny są "nakręcone" to nie raz wystrzeliwuje jak pocisk np przy 60/h kiedy skrzynia redukuje. Wiadomo 350 czy już 370 z to nowsza technologia ale przepaści w osiągach i co ważne w spalaniu nie ma !!! ,a powinna bo to różnica przeszło 20lat. Co do wyglądu to większośc uważa zxy ładniejsze od nowszych swoich braci ale są gusta i guściki . 350 z fakt że trochę mogli się postarac ale 370 z już jest całkiem ok , nie podobają mi się jednak te odpustowe reflektory i za dużo tych krągłości , autko już bardziej dla kobiet 300zx jest na turbinach. Mimo, że ma podobna moc to ma większy moment obrotowy, który zaczyna się na niższych obrotach w porównaniu do 350z. W Zetce jak nie przeciągnę obrotów do końca to nie ma co biegu zmieniać żeby mieć jakieś przyzwoite przyśpieszenie. Dla tego od 2 tyśków Zetka nie ma szans. Moim zdaniem wielka szkoda, że z nowszym modelem nie poszli w turbiny. Z32 jak ma to czemu w Z33 nie dali. Chyba dla japońców było ważniejsze cięcie kosztów Stary Skyline ma 280 koni, a widziałem filmik z toru w Japoni to pozamiatał wszystkich co z nim startowali mimo tego ze mieli sporo większe moce. Już na starcie odjechał konkurencje, a po zakrętach ich po prostu dobił Za to z nowym GT-R'em się postarali. Edytowane 16 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Trochę dziwne że mocniejszy i chyba ciut lżejszy 370z nie zawsze jest szybszy, ale to zweryfikujemy na spocie Tak czy tak turbo rulezzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 (edytowane) Trochę dziwne że mocniejszy i chyba ciut lżejszy 370z nie zawsze jest szybszy, ale to zweryfikujemy na spocie Tak czy tak turbo rulezzz Z moich informacji 350z coupe w manualu waży 1446 kg. 370z coupe w manualu 1466 kg. To wynika z tego, że 350z jest ciut lżejszy. Może Ci się pomyliło z 350z cabrio w automacie, które waży 1634 kg. W 370z podobno udało się zredukować masę w przypadku cabrio. Tylko nigdzie nie spotkałem się z jego wagą w automacie. Edytowane 18 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) MEGA okazja, moze już w poniedziałek go nie będzie. http://otomoto.pl/ni...-C24572484.html Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez andrzej6411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 (edytowane) dziwne troche, że zdjęcie robione na mokro, ale coż, i tak z miernikiem lakieru trzeba jechać. ja ostatnio kupiłem orginalne łożysko oporowe od dealera za 600zł po otwarciu ten orginał był sygnowany marką valeo... nie ma co wierzyć salonowi/dealerowi. Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez Fiolet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 orginał powinien mieć logo nissana, nawet jeżeli wykonuje go valeo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Wczoraj trochę potestowaliśmy niewystrojone 350z TT vs 370z no i przyjemnie popatrzeć jak 370 znika w lusterku hehehe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Wczoraj trochę potestowaliśmy niewystrojone 350z TT vs 370z no i przyjemnie popatrzeć jak 370 znika w lusterku hehehe Kolego szanowny, kiedy oficjalna premiera?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 no dziś wydech się robi, jutro powinien być zrobiony w środę strojenie na hamowni i od czwartku powinien jeździć normalnie o ile od razu panewka się nie wys..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Więc rozumiem że w czwartek lecisz prosto na cargo? :D hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Tak będę kręcił sie w kółko cała noc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) Czesc czytam to wszystko i nie wieże::> swojego czasu jezdzielm w wst na 1/4 mili integra type r 230ps stage1 cai fujita wydech buddy club specIII kolektor mugena 1.8!!!bez turba i robilem 350z zawsze jak chcialem mowa o stocku lub podobnych modach bez turbo mialem okazje scigac sie tez z 370z jest duzooo mocniejsza seria vs seria 350z nie ma szans!!!moja integra miala 5.8 do setki gtech wiec okolo tylu ma 350z wiec bardzo miarodajne jest 5.3sek do 100 w 370z z ktora szans nie mialem Ja rozumiem POLSKIE ambicje ze sie chwali co sie ma ale 370z jest naprawde szybszy od 350tki i tyle POZDRAWIAM wszytski forumowiczow :> mysle ze do konca roku kupie 370z nismo wiec chetnie udowodnie osiagi wzgledem 350tki....ZAPRASZAM NA ULEŻ 350z vs s2000 szans nie macie stock vs stock a eska ma 2.0l:>a tak jedzi 230ps INTEGRA:> Edytowane 12 Września 2012 przez HIXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.