markusjk Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 dziś zrobiłem któryś raz z rzędu kalibracje wtr 1935.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 i po kalibracji i zebraniu map wyszł§o coś takiego?? zgrywałeś mapy dalej??? bol wygląda na to, że masz za małe dysze, staraj się dążyć do 1 przy końcowym mnożniku o i widzę, że czasy wtrysków PB znormalniały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 zastanawiam się czy zwiększyć dysze z 2,2 na 2,3 nie udało mi się zrobić screnów mapy ale popodnosiłem troszkę mnożnik na jakieś 1,24(tzn 3 i 4 kropkę ) jutro postaram się coś wrzucić , bo dziś padła mi bateria w lapku i jeszcze podniosłem ciśnienie w programie z 1.07 na 1.15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 rozwierć dysze, a po co podnosiłeś ciśnienie w programie, i co zrobiłeś, że są już normalne czasy wtrysków PB? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ciśnienie podniosłem ,bo wydawało mi się że jest przez to podniesie się wykres LPG , właściwie jakie to może mieć znaczenie ? czasy wtrysków Pb to nie wiem , w każdym bądź razie nic tam nie robiłem aha i jakie średnice dysz ? bo wcześniej miałem 2,4 teraz 2,2 ale przyglądałem się tamtym poprzednim to mogły być lekko wiertniętne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ciśnienie w programie ustala sie samodzielnie podczas kalibracji i tego sie nie rusza, regulując ciśnieniem na REDUKTORZE można regulować mnożnik a nie mapy, czyli jak nie chcesz już wiercić albo masz HANKI to wtedy regulujesz sobie ciśnieniem i kalibrujesz, ja bym wiercił na 2,4 i dążył do mnożnika na końcu w okolicach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 nie wiem jak jeszcze jest z wiertkami .... bo mogą robić za dysze przy hanie ,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 dziś sprawdziłem jakie jest spalanie na tych ustawieniach i wyszło mi jakieś 9,4-9,6 l LPG zmieniłem w programie przełączanie cylindra na gazie z 200ms na 100ms oraz ciśnienie w programie tak jak było ustawione podczas kalibracji na 1,07 minimalne na 0,58 osc tylko na postoju ,bo już było troszkę za późno wtorek.zip powyższe spalanie dotyczy delikatnej jazdy 90-110 i 120 km/h aha zapomniałem czasy wtrysków Pb są krótsze ,bo przywróciłem ustawienia fabryczne komputera silnika poprzez akumulator i kluczyk , poprzez to kasuje się błędy w komputerze samochodu i lepiej się zwija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 ciśnienie w programie 1.07 a podczas pracy na LPG na reduktorze 0.9 tak nie może być, ja bym rozwiercił troche dysze, czyli po resecie wróciło do normy, i jest to przykłąd na to jak LPG może rozesrać ECU gdzy jest źle wystrojone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 a dokładnie ubogo podczas przyspieszania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 dziś miałem trochę czasu i rozwierciłem dysze na 2,4 ale tym razem ostrożnie wyskakuje mi błąd dać wyższe ciśnienie może takie jak na screnie padła mi bateria w lapku i muszę na razie siedzieć ..... co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 nauczcie się robić scriny na odpalonym aucie kiedy wyskoczył ten błąd??? i jakie miałeś ciśnienie na reduktorze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 błąd wyskoczył jak zgasiłem silnik a ciśnienie było jakieś 0,80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 a w zbiorniku był gaz??? na 0.8 dostałeś taki mnożnik????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 teraz zrobiłem kalibrację na ciśnieniu 0,63 lub0,67 końcowy wyszedł mi 1,1 później podniosłem ciśnienie na reduktorze na jakieś 1,05 ~ 1,07 minimalne ciśnienie w programie wyszło mi ok. 0,37 a górne 0,67(około) jutro powrzucam mapki , bo dzisiaj nie dało rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 0,6 to za mało, zrób kalibrację na 0.8-0.9 jak ustawiłeś na reduktorze ciśnienie 1.05-1.07 to w programie po kalibracji otrzymałeś 0.67?????? to coś jest nie tak z zasilaniem w gaz, tak nei może być zobacz mape u @kornika ma taki sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 źle mnie zrozumiałeś kalibracje zrobiłem na 0,67 później ręcznie podkręciłem kluczem na 1,07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 to źle, zrób kalibrację na 0.8-0.9 i nic nie podkręcaj narazie podkręca się o 0.1-0.15 a nie prawie 2x wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 zrobiłem tak jak napisałeś ciśnienie na reduktorze 0,87~0,90 piątek.zip nic nie zmieniałem jak mówiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 noooo i teraz mamy materiał do strojenia, czyli trzeba pokryć niebieską z zieloną ruszając pomarańczową i patrz na sondę czy faluje a nei na pokrycie idealne map Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 powychodziło coś takiego rew.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 do 8ms masz za ubogo, kiedy ten błąd o za niskim ciśnieniu wyskoczył, a na odchyłkę to nie patrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 wyskoczył przy zmianie biegów i jak gasiłem silnik kilka razy , jak jest za uboga to co tam zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 na początek jest jakiś problem z zasilaniem w gaz, musisz posprawdzać o co chodzi, od zbiornika do wtrysków, ja jeżdżę na ciśnieniu 0.8-0.9 i nie ma takiego błądu, sprawdź MAP-a podpięcie wtyczki i wężyków, jak jest za ubogo, czyli linia zielona pod niebieską, to trzeba ją podnieść do góry aby się pokryła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 dziś jeszcze porobiłem kilka zmian ,może poprawek ? ciśnienie na parowniku podniosłem z 0,91 na 1,06 z tego co zauważyłem to jak by szedł na trzecim biegu trochę ubogo, 2220.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.