Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Prośba o ocene map primera 1.8 16v


kornik43
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i po kalibracji i zebraniu map wyszł§o coś takiego?? zgrywałeś mapy dalej??? bol wygląda na to, że masz za małe dysze, staraj się dążyć do 1 przy końcowym mnożniku

 

o i widzę, że czasy wtrysków PB znormalniały ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się czy zwiększyć dysze z 2,2 na 2,3 nie udało mi się zrobić screnów mapy ale popodnosiłem troszkę mnożnik na jakieś 1,24(tzn 3 i 4 kropkę ) jutro postaram się coś wrzucić , bo dziś padła mi bateria w lapku i jeszcze podniosłem ciśnienie w programie z 1.07 na 1.15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwierć dysze, a po co podnosiłeś ciśnienie w programie, i co zrobiłeś, że są już normalne czasy wtrysków PB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie podniosłem ,bo wydawało mi się że jest przez to podniesie się wykres LPG , właściwie jakie to może mieć znaczenie ?

czasy wtrysków Pb to nie wiem , w każdym bądź razie nic tam nie robiłem

aha i jakie średnice dysz ? bo wcześniej miałem 2,4 teraz 2,2 ale przyglądałem się tamtym poprzednim to mogły być lekko wiertniętne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie w programie ustala sie samodzielnie podczas kalibracji i tego sie nie rusza, regulując ciśnieniem na REDUKTORZE można regulować mnożnik a nie mapy, czyli jak nie chcesz już wiercić albo masz HANKI to wtedy regulujesz sobie ciśnieniem i kalibrujesz,

ja bym wiercił na 2,4 i dążył do mnożnika na końcu w okolicach 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś sprawdziłem jakie jest spalanie na tych ustawieniach i wyszło mi jakieś 9,4-9,6 l LPG zmieniłem w programie przełączanie cylindra na gazie z 200ms na 100ms oraz ciśnienie w programie tak jak było ustawione podczas kalibracji na 1,07 minimalne na 0,58 post-35510-0-99104600-1305663297_thumb.jpg post-35510-0-13554000-1305663409_thumb.jpg post-35510-0-89577600-1305663413_thumb.jpg

osc tylko na postoju ,bo już było troszkę za późno wtorek.zip

 

powyższe spalanie dotyczy delikatnej jazdy 90-110 i 120 km/h

aha zapomniałem czasy wtrysków Pb są krótsze ,bo przywróciłem ustawienia fabryczne komputera silnika poprzez akumulator i kluczyk , poprzez to kasuje się błędy w komputerze samochodu i lepiej się zwija smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie w programie 1.07 a podczas pracy na LPG na reduktorze 0.9 tak nie może być, ja bym rozwiercił troche dysze,

 

czyli po resecie wróciło do normy, i jest to przykłąd na to jak LPG może rozesrać ECU gdzy jest źle wystrojone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś miałem trochę czasu i rozwierciłem dysze na 2,4 ale tym razem ostrożnie wyskakuje mi błąd post-35510-0-60326900-1305832546_thumb.jpg dać wyższe ciśnienie może takie jak na screnie post-35510-0-83074400-1305832643_thumb.jpg padła mi bateria w lapku i muszę na razie siedzieć ..... co robić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nauczcie się robić scriny na odpalonym aucie ;)

 

kiedy wyskoczył ten błąd??? i jakie miałeś ciśnienie na reduktorze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w zbiorniku był gaz???

 

na 0.8 dostałeś taki mnożnik?????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz zrobiłem kalibrację na ciśnieniu 0,63 lub0,67 końcowy wyszedł mi 1,1 później podniosłem ciśnienie na reduktorze na jakieś 1,05 ~ 1,07 minimalne ciśnienie w programie wyszło mi ok. 0,37 a górne 0,67(około) jutro powrzucam mapki , bo dzisiaj nie dało rady sad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,6 to za mało, zrób kalibrację na 0.8-0.9

jak ustawiłeś na reduktorze ciśnienie 1.05-1.07 to w programie po kalibracji otrzymałeś 0.67?????? to coś jest nie tak z zasilaniem w gaz, tak nei może być zobacz mape u @kornika ma taki sam silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to źle, zrób kalibrację na 0.8-0.9 i nic nie podkręcaj narazie

 

podkręca się o 0.1-0.15 a nie prawie 2x wiecej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noooo i teraz mamy materiał do strojenia, czyli trzeba pokryć niebieską z zieloną ruszając pomarańczową ;) i patrz na sondę czy faluje a nei na pokrycie idealne map

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 8ms masz za ubogo, kiedy ten błąd o za niskim ciśnieniu wyskoczył, a na odchyłkę to nie patrz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek jest jakiś problem z zasilaniem w gaz, musisz posprawdzać o co chodzi, od zbiornika do wtrysków, ja jeżdżę na ciśnieniu 0.8-0.9 i nie ma takiego błądu, sprawdź MAP-a podpięcie wtyczki i wężyków, jak jest za ubogo, czyli linia zielona pod niebieską, to trzeba ją podnieść do góry aby się pokryła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś jeszcze porobiłem kilka zmian ,może poprawek ? ciśnienie na parowniku podniosłem z 0,91 na 1,06 z tego co zauważyłem to jak by szedł na trzecim biegu trochę ubogo, 2220.zip post-35510-0-83965100-1306184221_thumb.jpg post-35510-0-26206600-1306184226_thumb.jpg post-35510-0-89376300-1306184229_thumb.jpg post-35510-0-53123700-1306184232_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...