Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Prośba o ocene map primera 1.8 16v


kornik43
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych kolegów. Mam prośbe o zobaczenie moich map gazu i skorygowanie błędów.Istalacja stag300 wtryskiwacze valtek 3ohm dysza 2mm nissan primera p11 1.8 2001r. Jestem nowicjuszem i nie wiem do końca o co chodzi. Z góry dziękuje za poświęcony mi czas.

post-20832-0-45310400-1296587022_thumb.png

post-20832-0-00823900-1296587037_thumb.jpg

post-20832-0-34713600-1296587051_thumb.jpg

Edytowane przez kornik43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za małe dysze, w programie ciśnienie 1.11 po kalibracji a podczas pracy 1.08, MAP dość duży sprawdź szczelność, podłącz lambdę, zmniejsz próg przełączania z 1300 na mniej, daj próg przełączania minimalnych na gazie z 0 na 400,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dysze kolego rozwiercić o ile, czy zmniejszyć ciśnienie na reduktorze? Na jakim odcinku moge mieć nieszczelność. Planuje w bliższym czasie kupić jakieś lepsze wtryskiwacze czy poleciłbyś jakie. i jak podłączyć lambde wiem tylko że jest to fioletowy przewód, ale gdzie on sę znajduje i gdzie go podłączyć?

Edytowane przez kornik43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dysze kolego rozwiercić o ile, czy zmniejszyć ciśnienie na reduktorze? Na jakim odcinku moge mieć nieszczelność. Planuje w bliższym czasie kupić jakieś lepsze wtryskiwacze czy poleciłbyś jakie. i jak podłączyć lambde wiem tylko że jest to fioletowy przewód, ale gdzie on sę znajduje i gdzie go podłączyć?

 

dysze wierci się tyle ile potrzeba ;) zacznij od 2.2, jak zmniejszasz ciśnienie to mnożnik się podnosi, jak zwiększasz to obniża, trzeba dążyć aby końcowy był w granicach 1,

jeśli chodzi o wtryski to hanny lub matrixa, hanki pojedynczo ładnie można pochować koło wtrysków PB, lambadę podpinasz fioletowym do sygnału, czyli czarny na sondzie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach