Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy waszym zdaniem to rzeczywiście seryjny HR?

 

Teoretycznie wychodziłoby, że zeta z tym silnikiem robi 100-200 w 11-12 sekund, a 0-200 w ok. 18.

Aż taka przepaść (18 s vs ok. 22 s) między HR i DE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz przy TT skrzynia robi sie troche krotka pomyslalem o zwiekszeniu troche rpm powiedzmy do 8-9k czy VQDE to wytrzyma?

 

Oj nie wchodziłbym wyzej niz 8k rpm, nie slyszalem zeby ktos w usa wiecej podnosił w 370z, w ktorym graty sa przeciez mocniejsze. Wg. mnie przy Twoim pałowaniu do odcinki 8k to i tak ryzykowne. Zwłaszcza, że jak znowu mi ktoś ostatnio powiedział: to są "silniki Renault" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiedzac ze mało ludzi zaglada na resztę forum pisazę tu moze kogoś to zainteresuje

nakładki na słupek B a`la nismo

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86406-350z-carbonowe-oslony-nismo-slupka-b/?do=findComment&comment=883430

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

tylko co to jest gtm bo niewiem ,link jakiś gdzie kupić jaka wydajnośc jakie ma wirniki ,

ja myślałem o k04 ,gt 2871 , ko3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaką moc celujesz ? To będzie wiadomo jakie turbiny dobrać.

Wg. mnie idealny wybór to turbiny wielkości takiej jak w s14 - jedna wystarcza na około 300 KM - czyli T28, używana 1200-1500 zł. Jeśli mają to być nowe turbiny to są nowe modele tylko na ballbearingu gt2560r: http://driftshop.pl/shop/index.php?271,turbosprezarka-garrett-gt2560r-%28466541-1%29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T28 ciekawa propozyjca. Jest może jakiś projekt na t28 żeby sobie podejrzeć? szukam trochę i jakoś nie mogę trafić.

Edytowane przez pawell31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początku myślałem o mocy 500 550km jednak po rozmowie z alanosem który zrobil 600km w 350z

i jego doświadczeniach doszłem do wniosku ze max moc to ok 400 420k potem zaczynają sie mega problemy nawet przy zakuciu silnika wieczny problem z blokiem nawet przy wymienionych tulejach

 

co do turbin niechce turbiny na barbaringach miałem taką garet gt3076 po paru tyś km łożyska znalazły sie w misce olejowej ,po drugie nikt nie naprawia tego w pl razie wysypania sie łożysk

niechce też przewymiarowanych turbin brak miejsca

wolałbym skożystać z turbin montowanych fabrycznie w autach

i z wbudowanymi wg

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fabrycznie nie montują w 350z, są dedykowane zestawy różnych firm pojedynczych, podwójnych turbin itd

 

ja się nie znam, ale ja bym nie montował byle jakich turbin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa tak zwane byle turbiny tylko zestaw dedykowany polega na tym ze masz wszystko w zestawie i ktos skompletował to za ciebie

Jarek gdzie temat?? wkładaj coś bedzie co czytac

 

mozesz użyć turba od r33/34

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a s14 miały jedno turbo czy 2

tu chodzi że robiąc bi turbo tak naprawde turbina jest zasilana z 1,7 l pojemności i z 3 cylindrów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...