Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak jestes z warszawy moge Ci pokazac, natomiast poniewaz mam zmieniony wydech bez katalizatorow, duzo dolotu nie slychac

Edytowane przez tomoakatomi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda kasy kup popchargera jak już musisz coś zmieniać w dolocie zaden dolot nie dodaje mocy a zmienia dzwiek

 

Trochę dolozysz i za 4 k masz super wydech ktory 10 koni da

Dokładnie, za około 100$ w US masz JWT Pop Charger

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu dobrze gadasz. W weekend kolega sprawdzal ustawienia 370z z nitro i przy tej okazji zrobilismy kilka testow. W porownaniu do serii podtlenek jest naprawde sensowny jak sie chlopaki zgodza to zalacze film z porownania. Jezdzi na strzale 75km i jest tylko nieznacznie wolniejszy od mojego tt. Na hamowni wzszlo mu ponad 400km i 480 niuta Musisz tylko pomyslec o zakupie butli ze sterowaniem doladowania bo jak przy odcince poda Ci nitro to.....bedzie slabo. Ale wrazenia naprawde fajne i wtedy mozesz walczyc o tego AFR przy otwartej przepustnicy bo dla 10 kucy nie warto

 

AAS zmojego punktu widzenia po podregulowaniu strzału było już lepiej :) - no i ja z pasażerem :P 80kg, oj chyba musimy znów testy porobić, zwłaszcza, że boosta miałeś wtedy ustawionego na zakatowanie silnika :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=qRvpua1gxzI

Edytowane przez Mike_370z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli interesowałyby kogoś niżej wymienione graty to dajcie znać na pw. :)

 

1.

NISSAN 350Z, Z33

Rear Traction Rod

Pillow Ball / Pair

 

54054796.jpg

 

2.

NISSAN 350Z, Z33

Rear Toe Rod

Pillow Ball / Pair

 

90168157.jpg

 

 

3.

Nissan 350Z Front Endlink

Pillow Ball / Pair

 

44677408.jpg

 

4.

Nissan 350Z Rear Endlink

Pillow Ball / Pair

 

67906077.jpg

 

5.

350Z, G33 Camber Arm

Pillow Ball / Pair

 

95210218.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aasie, najwyzej poki co 13,8s u mnie wykrecilem :) zastanawiam sie nad wyzszym strzalem, ciekawe jak u Ciebie teraz bedzie przy lepszych warunkch niz w niedziele, bo ostatnio niskie 14tki byly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS, ja myślę że u Ciebie wszystko rozbija się o rozmiar opon. Moją Z można uznać za seryjną w stosunku do Twojej. Mam na tyle opony 295/35R19 a mimo to trudno jest zrobić dobre, regularne czasy - problemy z trakcją pod koniec jedynki i po zmianie na dwójkę. Wydaje mi się, że Ty masz mniejsze opony. Jak ostatnio robiliście testy to było ewidentnie słychać, że na 2 pierwszych biegach jest kompletny brak trakcji (fakt, asfalt był śliski).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze mam opone federala która dobrze klei do driftu i to w wysokim zakresie temperatur ja 1/4 mili zawsze trochę traktuje z przymrużeniem oka bo bardziej lubię jazdę bokiem ale następnym razem podejde profesjonalnie spuszcze powietrze z tylu i wtedy trakcja powinna być lepsza poza tym ja nie twierdze ze ten samochod wymiata na 1/4 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS, ja myślę że u Ciebie wszystko rozbija się o rozmiar opon. Moją Z można uznać za seryjną w stosunku do Twojej. Mam na tyle opony 295/35R19 a mimo to trudno jest zrobić dobre, regularne czasy - problemy z trakcją pod koniec jedynki i po zmianie na dwójkę. Wydaje mi się, że Ty masz mniejsze opony. Jak ostatnio robiliście testy to było ewidentnie słychać, że na 2 pierwszych biegach jest kompletny brak trakcji (fakt, asfalt był śliski).

 

Ja mam kapcie 275 szerokie i chwile mieli na starcie potem, żadnego problemu z trakcją. Dużo zależy od modelu opony i daty produkcji. Ważne też jak puszczasz sprzęgło i z jakich obrotów startujesz. U mnie jest taka przyczepność, że ciężko się bokiem lata dlatego na te fele chcę naciągnąć węższe opony. Kolejna sprawa to nawierzchnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aas czyli mowisz, ze Federal nie sprawdza się na kresce? Skoro dobrze klei w drifcie bo to miękka opona semi slick to i trakcja powinna być chyba lepsza przy startach? Co Ty masz za Federala konkretnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 595 rsr to opona do driftu i timeatack ma wzmacniane scianki boczne co powoduje ze lepiej trzyma w zakretach przy duzych predkosciach a pozatym to opona typowo letnia przewidziana na wysokie temperatury ale jak powietrze spuszcze to powinna dawac rade na 1/4 Musze tez zbierznosc ustawic bo mi auto bokiem przyspiesza co tez powoduje gorsze czasy ale absolutnie sie nie tlumacze jak pisalem wczesniej szalu na 1/4 nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 595 rsr to opona do driftu i timeatack ma wzmacniane scianki boczne co powoduje ze lepiej trzyma w zakretach przy duzych predkosciach a pozatym to opona typowo letnia przewidziana na wysokie temperatury ale jak powietrze spuszcze to powinna dawac rade na 1/4 Musze tez zbierznosc ustawic bo mi auto bokiem przyspiesza co tez powoduje gorsze czasy ale absolutnie sie nie tlumacze jak pisalem wczesniej szalu na 1/4 nie ma :)

 

Ten Federal robi 19" wogóle czy Ty masz 18" ? Zastanawiam sie nad wymianą własnie na tego Federala, powinien dawac rade tez na kresce, nie tylko przy drifcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na racingtires.pl tam maja tabele ze wszystkimi wymiarami semislikow ja mam 18

 

Sprawdzalem, toyo r888 ma wieksza rozmiarowke, rowniez pod 19". Ponoc tez jest lepsza od Federala, jezdziles na Toyo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...