IceManPL Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) 2x T28 będzie ok, ma wewnętrzny WG - problem jedynie taki że tylko używki, ale raczej są trwałe, no i tanio będzie Do starego 200sx-a s13 z silnikiem 1.8 wszyscy montują i raczej nikt nie narzeka na laga, więc i tu powinno być dobrze. Chociaż aby było jeszcze lepiej można poszukać czegoś o 1 rozmiar mniejszego. Niestety garrett nie robi już turbin na łożyskach ślizgowych, wszystko na bb, więc trzeba szukać u innych producentów, a garrett jednak najłatwiej dostępny chyba. Turbiny ze skylina owszem, tylko że trudno dostępne. Nie wiem jakie turbiny są montowane w VAG 1.8T, one pewnie były by idealne, ale na obcych markach się nie znam. Edytowane 6 Grudnia 2012 przez IceManPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 jakie by były najlepsze turbiny do 350z ? Nie mysl o niczym innym jak gotowy zestaw biturbo od GTM albo Greddy, ewentualnie kompresor (najbezpieczniej). Dobierz odpowiedni stage do 350z bez kucizny i w miarę bezproblemowo pojezdzisz. Każda inna opcja oznacza ostrą jebaninę (czyt. 2 dni jazdy 2 tyg w serwisie i tak w kółko) oraz brak zaufania do auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Nie zgodzę się z powyższym. 350z to nie prom kosmiczny Gotowe kity są fajne, ale kasa za nie trochę chora. Jeśli się wszystko przemyśli i zrobi porządnie bez druciarstwa to będzie działało. Największy problem to chyba zrobienie kolektorów wydechowych, tak aby to wszystko się ładnie zmieściło, następny to odpowiednie pociągnięcie przewodów wody i oleju do turbo. Reszta nie powinna stwarzać problemów. Potem ogarnięty tuner który to wystroi porządnie i auto musi latać. Wstępna lista części: 2 turbiny 2 kolektory wydechowe odpowiedni IC 2w1, albo 2 mniejsze DV lub BOV silikonowe łączniki rury na dolot przerobienie wydechu seryjnego przewody olejowe i wodne do turbin 6x wtryski pompa paliwa np. walbro 2x mbc ECU przeróbka AFMa bo seryjny pewnie się skończy wydajny filtr powietrza wskaźnik boost wskaźnik AFR, nie koniecznie, ale warto Reszta to raczej drobne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 No ok, ale to wyjdzie 15 tyś a za taką kasę można już znaleźć gotowy kit plug&play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Nie zgodzę się z powyższym. 350z to nie prom kosmiczny Gotowe kity są fajne, ale kasa za nie trochę chora. Jeśli się wszystko przemyśli i zrobi porządnie bez druciarstwa to będzie działało. Największy problem to chyba zrobienie kolektorów wydechowych, tak aby to wszystko się ładnie zmieściło, następny to odpowiednie pociągnięcie przewodów wody i oleju do turbo. Reszta nie powinna stwarzać problemów. Potem ogarnięty tuner który to wystroi porządnie i auto musi latać. Wstępna lista części: 2 turbiny 2 kolektory wydechowe odpowiedni IC 2w1, albo 2 mniejsze DV lub BOV silikonowe łączniki rury na dolot przerobienie wydechu seryjnego przewody olejowe i wodne do turbin 6x wtryski pompa paliwa np. walbro 2x mbc ECU przeróbka AFMa bo seryjny pewnie się skończy wydajny filtr powietrza wskaźnik boost wskaźnik AFR, nie koniecznie, ale warto Reszta to raczej drobne rzeczy. Życzę powodzenia, nie znam nikogo kto by się porwał na coś takiego, żeby to samodzielnie skompletować, zamontować i wystroić z części ogólnych, nazwijmy to niededykowanych pod 350z. Nie widzę też większego sensu przecierać scieżkę, którą ktoś już przetarł i oferuje sprawdzone zestawy od najmniejszej śrubki po turbiny z instrukcją krok po kroku. Jeśli ktoś ma sporo czasu, smykałki i cierpliwości to teoretycznie można to zrobić, pytanie tylko po co? Zaoszczędzisz na kasie? Możliwe, że ze 2-3 tysie, ale stracisz przy tym bardzo dużo czasu i nerwów, a efekt niepewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 num nieznasz to nie oznacza że sie nieda mało tego ja postaram sie wam tu pokazać że sie da zrobić zetke bi turbo o mocy 400km w granicach 10 12 tys zł cudze chwalicie swego nieznacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) No ok, ale to wyjdzie 15 tyś a za taką kasę można już znaleźć gotowy kit plug&play. Za 15 tys nie znajdziesz gotowca z ecu i strojeniem i zamontowaniem tego wszystkiego, no chyba że się mylę. A częśc z tych rzeczy jak np. wskaźniki tak czy tak musisz kupić, bo w kicie ich nie ma. Życzę powodzenia, nie znam nikogo kto by się porwał na coś takiego, żeby to samodzielnie skompletować, zamontować i wystroić z części ogólnych, nazwijmy to niededykowanych pod 350z. Nie widzę też większego sensu przecierać scieżkę, którą ktoś już przetarł i oferuje sprawdzone zestawy od najmniejszej śrubki po turbiny z instrukcją krok po kroku. Jeśli ktoś ma sporo czasu, smykałki i cierpliwości to teoretycznie można to zrobić, pytanie tylko po co? Zaoszczędzisz na kasie? Możliwe, że ze 2-3 tysie, ale stracisz przy tym bardzo dużo czasu i nerwów, a efekt niepewny. Jestem pewien że do ugrania jest znacznie więcej niż 2-3 tysie. Dobrze kombinując może wyjść 30-50% taniej od gotowego zestawu. Oczywiście jest to opcja dla kogoś kto w miarę ogarnia temat samodzielnie i ma garaż i narzedzia, bo jak ktoś nie ma pojęcia jak działa silnik spalinowy, jak wygląda instalacja turbo, co i jak i dlaczego to pewnie że nie ma co się za to zabierać A oddać do tunera i zapłacić za jego twórczość pewnie wyjdzie tak samo drogo jak gotowy kit. Gdybym robił to samodzielnie to jest szansa zmieścić się w 10 tys pln tylko trzeba szukać oszczędności Dla przykładu zamiast kupować specjalny IC 2w1 za około 2k zł, można kupić 2 mniejsze używane np. od s14 i obciąć koszta do 200 zł. Także jak komuś pieniądze z nieba kapią to może kupić gotowy kit, ale wtedy bym się zastanowił czy nie lepiej po prostu zmienić auto na szybsze Bo ładując kit za 25 tys do 350z wartego 35 tys to trochę słaby biznes No ale kto bogatemu zabroni No i robiąc samemu ma się potem mega satysfakcję Edytowane 7 Grudnia 2012 przez IceManPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Da rade dużo taniej niż dedykowane zestawy do 350z za 8 tys $ fakt że jest z tym zabawy i trzeba mieć dobre znajomości ale da rade. Zetce wystarczy podkręcic moc o 100-120 km więc dużych dwóch turbin nie trzeba, Strojenie itp. to już fachowcy sie zajmą ale tak samo jak kupi sie dedykowany to też trzeba wystroić. Mam kolege co sam uturbia samochody i własnie dobiera sprzęt z innych samochodów że wychodzi całkiem tanio. A nie lepiej dać kompresor ? 5 razy taniej i szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Kompresor we własnym zakresie to w porównaniu do kitów turbo powinny wyjść śmieszne pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Mamy jeszcze jednego asa w rękawie który może zdjąć cenę aż o 4k zł. http://top-tune.pl/ecumaster-emu-komputer-typu-stand-alone-p-23.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 tylko wystrojenie i konfiguracja emu pod 350z może kosztować ze 4 tyś jeszcze jedna sprawa niewiem jak teraz ale ostatnoi jak rozmawiałem z jadzwinem (osoba ktura zaprojektowala i produkuje emu) emu nie obslugiwał elektronicznej przepustnicy najlepszym wyjściem jest remap seryjnego kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Panowie, jak już który ogarnie taką instalację turbo do Zetki bez korzystania z dedykowanego kita, na tzw. własną rękę - będę pierwszy w kolejce do złożenia wyrazów szacunku. Oczywiście po zobaczeniu wykresu z hamowni i sprawdzeniu czasu auta na 1/4 i z rolki Dorzuce też butelke dobrego whisky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Mike ale przecież jest już takie auto na forum Uturbione bez kitu (śmiesznie brzmi ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 no to mike na wiosne sie napijemy za twoje heeeeeeeee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Mike ale przecież jest już takie auto na forum Uturbione bez kitu (śmiesznie brzmi ) Nie słyszałem, no i jak efekt? Jest gdzieś ten projekt opisany? no to mike na wiosne sie napijemy za twoje heeeeeeeee Trzymam kciuki Edytowane 9 Grudnia 2012 przez Mike_370z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 kolega AAS uturbił ale gotowym zestawem nie ukrywam że licze też na pomoc kolegów z forum odnośnie szukania innfo w necie bo mi z tym słabo idzie tymbardziej że z angielskiego to jeste noga na początek potrzebowałbym schemat elektryczny sterowania silnika gdzie załozyć odpowiedni temat uturbiania mojego niisana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Jaro ja bym w to nie szedł bo czy kupisz kit czy zrobisz sam to graty są drogie nie myślales żeby swapa na jz2 zrobić, blok wytrzymuje ponad 600 km bez żadnego wkładu finansowego gotowy silnik z niskim przebiegiem kupisz za mniej niż 10k skrzynia z 350z pasuje wystroisz na emu stand a lone bo chyba już takie robią i masz super osiagi za mała kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wątpie żeby 2jzgte albo rb26dett wyszło taniej niż kompresor. rb25det w s13 na moc okolice 450KM wyjdzie około 40k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 No rb25 to stara konstrukcja raczej bym 2jz wystawił to sprawdzony uturbiony silnik z bardzo mocnym dołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Rb25 czy 26 też się sprawdza są takie projekty i z tego co się orientuje to wytrzymują dużo. Kwestia gustu. Bo ja np. turbin nie trawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Nie mówie o tym żeby rb25det wstawiać. Zresztą jest w tych samych latach produkowany co 2jz. Tylko nawiązuje do kosztów. Napewno nie wyjdzie to taniej. I trzeba też spojrzeć trochę inaczej na tego typu modyfikacje. AAS zresztą wiesz o tym bardzo dobrze bo uturbiłeś 350z i wiesz z czym to się je. Niektórzy jeśli chcą tanio to niech kupią e34 m50b25 i wrzucą holseta z tira... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) te z tira są mega wytrzymałe nie do zaaajj ja w calibrze mialem taką co do swapa num jak sie mi zesra ten silnik wtedy sie pomyśli mi najbardziej teraz w nissanie brakuje tego efeektu dzalania turbiny czyli brak mometu napedowego w środku obrotów mocy jest dość brakuje mometu Edytowane 9 Grudnia 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Kit vortecha z kompresorem za niecałe $4000 można kupić (do tego trzeba tylko dorzucić pompę i wtryski). Wszystko plug&play, bez rzeźbienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 No fajnie wyglada ta turbina No niestety modyfikacje są drogie jak chce sie coś zrobić dobrze problem VQDE to słaby blok nie wystarczy wymiana korb i tlokow pierścienie tez nie załatwia sprawy trzeba kupić wzmocniony long block a to już spora kasa do tego dochodzi jeszcze kupa innych gratow dlatego kucie na razie odpuszczam tych wszystkich problemów i kosztów unikasz matujac 2jz bo to silnik od razu trzymający 600 km i kosztuje w porownaniu do LSa duzo rozsadniej a żeby do takiego stanu doprowadzić VQDE albo HR musisz wydać 12k USD najmarniej dlatego chyba swap jest lepsza opcja chyba ze 400 km wystarcza do szczęście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) no to ruszam z projektem dziśaj sie udało zrobić wskażnik bost i egt do tego przymiarka turbiny i culera jutro w planie culer na gotowo Edytowane 14 Grudnia 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.