dziubas Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 co to za turbina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 O fajne że coś się dzieje. Jeśli to nie tajemnica napisz jakie graty pokupowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 będą 2 turbiny z bmw tdo4 13 t koszt takiej w dobrym stanie to ok 400zł kuler to pozostałość z calibry wytrzymywał 2 bary doładowania więc 0,4 też wstrzyma wskażniki to deepo czekam jeszcze na paczke od famic,pl chłodnica oleju i szerokopasmówka z wskażnikiem arf wstępnie spasowałem turbiny z prawej strony jest łatwiej z lewej ze wzgledu ma maglownice trudniej może nawet obstoją fabryczne kolektory ale to sie dopiero okaże jest cholernie ciasno culer dziśaj zawisną w właściwym miejscu przynajmniej z przodu jest na tyle miejsca że wchodzi i nie trzeba zdeżaka ciąć teraz pytanie może ktoś wie jaką mają wydajność fabryczne wtryskiwacze i najakim ciśnieniu paliwa pracują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Fabryczne wtryski mają 270ccm przy 3 barach - tak samo jak np. w Primerze P11... Największa wada fabrycznego systemu paliwa przy turbo to brak regulatora ciśnienia paliwa i powrotu paliwa... W efekcie ze wzrostem doładowania spadać będzie ciśnienie paliwa. Trzeba puścić dodatkowy przewód do powrotu i dołożyć regulator paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Trzymam kciuki za to uturbienie metodą gospodarską, mam nadzieje, że efekt bedzie zadowalajacy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 trzymaj trzymaj i szykuj flaszke na wiosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Wtryski to musisz zmienić przynajmniej na 500 - 600cc jeśli celujesz w 400km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Jeśli nie zrobisz powrotu to tak jak pisze AAS... Jeśli będzie regulator ciśnienia paliwa co podbija ciśnienie na booscie to spokojnie 370 starczą ci na te 400KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 pilnie potrzebuje schemat sterowania silnika z 350z ma ktoś może ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 tu patrzyles? http://www.nicoclub.com/FSM/350Z/coupe/2004_Coupe+Roadster/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 dzięx bardzo przydatny link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 W wawie przybyła dość szybka z-tka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 tylko program, wywalone katy i k&n? (wkładka czy cai) Hamowane na 4? bo dosyc niski vmax 239kmh dosyc niska temp otoczenia co w przypadku zetki ma duże znaczenie. Wszystkie wykresy tu wrzucane są moim zdaniem zarówne szczególnie jeżeli chodzi o nm w przypadku benzyny bez doładowania, choć były wrzucane jeszcze sporo równiejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 tylko program, wywalone katy i k&n? (wkładka czy cai) Hamowane na 4? bo dosyc niski vmax 239kmh dosyc niska temp otoczenia co w przypadku zetki ma duże znaczenie. Wszystkie wykresy tu wrzucane są moim zdaniem zarówne szczególnie jeżeli chodzi o nm w przypadku benzyny bez doładowania, choć były wrzucane jeszcze sporo równiejsze. Jak Vmax 239 km/h to znaczy, że hamowany na 5 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Hamowany na 5 biegu, niewiem czemu Kamil mowisz ze niski, skoro odcinka podniesiona o 500 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Bo wydawało mi się że u mnie vmax na 5 przy hamowaniu był 260kmh ale możliwe sie "się wydawało" Jeżeli była to wersja 286km to odcinka faktycznie podniesiona. k&n to wkładka czy cai? Po wywaleniu katów reszta wydechu została seryjna? Kto tak ładnie go wystroił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Wkładka k&n, reszta wydechu seria, strojenie leżalo po stronie Coobcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Tyle zabawy dla 20KM ? Że też Wam się chciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Nie wiem czy hamowali go wcześniej ale 280km to on raczej nie miał, bo żaden lub nieliczne maja serię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Decaty trochę psują dół w zakresie 1700-2400obr.min... Ogólnie dekaty + soft wygenerowały taki przyrościk (oba Nissany wersja USA pomiar na 5tym biegu). Pomiar po przeglądzie to już z nowym filtrem Knechta a mod z wkładką K&N która generuje przyrosty jak się nie dawno przekonaliśmy do 1,6KM maks... Seryjny Y-pipe wygląda bardzo restrykcyjnie, jak go zmienimy oczywiście zapodamy wykres po tym co on zmienił - na oko obstawiam że blokuje z 7-10KM tylko program, wywalone katy i k&n? (wkładka czy cai) Hamowane na 4? bo dosyc niski vmax 239kmh dosyc niska temp otoczenia co w przypadku zetki ma duże znaczenie. Wszystkie wykresy tu wrzucane są moim zdaniem zarówne szczególnie jeżeli chodzi o nm w przypadku benzyny bez doładowania, choć były wrzucane jeszcze sporo równiejsze. To jest prawdziwy V-max na 5tym biegu przy odcince to ze prędkościomierz pokazuje 266km/h to po prostu świadczy o nim że ma drobne przekłamanie Edytowane 16 Stycznia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) modzenie autek -> więc jak by komuś się obiła ciekawa felga na sprzedaż 19,20 cali to proszę o kontakt Edytowane 16 Stycznia 2013 przez hortex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 dołączam sie do hortexa tez szukam 19" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 byłem pierwszy :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 (edytowane) na tych dziewiętnastkach będzie wam auto jeżdziło wolniej niż s13 ca18 det 170hp choć i tak są problemy na 18stkach no chyba że do lansu i dla laików 350z to lataweic )bo wzglda jak porche=co jeżdzi kurw.a nie wiem jak szybko i kazdy mysli ze to zapierdziela tak jak wyglada Edytowane 16 Stycznia 2013 przez dziubas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Masz racje, bo na 19 i 20 nie poszalejemy po naszych drogach a i na mocy jest strata. W ogole w PL prawie nie mozliwoscia jest znalezc szerokie kolo w 5x114.3. Chyba, zeby pomyslec nad 5x112 i nakretki plywajace.... ale sam troche boje sie tego rozwiazania przy mocy 350z. Moze by pomyslec nad szeroka 18" a to juz latwiej ogarnac u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.