hot_rider Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Czy maska i zderzak polifotowy bedzie pasowac do przedlifotywch lamp i blotnikow? jak chcesz to mam zderzak nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 (edytowane) Ja jestem zakochany w seryjnym polifcie. A byly jakies zmiany zderzaka i progow w przedliftowych i poliftowych? Edytowane 15 Lutego 2013 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 kupuj zderzak pincet pln max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Auto bedzie mialo nowy caly lakier czarny indywidualny. Auto robie typowo pod siebie. Ale najpierw chce skonsultowac z wami rozne takie szczegoly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snifery Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Używał ktoś takiego specyfiku jak modyfikator plus?? Chodzi o każdy model i doświadczenie, ale szczególnie zależy mi na opiniach osób które używały tego w 350z. Niedługo na liczniku wybije 180 tyś. W tym tyg wymieniam olej i zastanawiałem się czy nie zainwestować w ten preparat. Z różnych testów które da się znaleźć na youtubie widać że pomaga w różnych gałęziach eksploatacji......lecz nie ma pewności że te testy nie są opłacone więc może znajdę tu opinie jakiegoś użytkownika. Nie wiem czy zamieściłem to w dobrym dziale. Jak coś to proszę o przeniesienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 nie znam nikogo zdrowego na rozumie który leje takie cus do zdrowego silnika...jak masz padline stara ktora zrzera wiecej oleju niz paliwa to ok mozna testować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snifery Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Właśnie o to chodzi że nie zauważyłem by silnik brał olej. Ten bagnet jest tak pokręcony że trzeba wyjmować i czyścić go z 5 razy by otrzymać w miarę rzeczywisty stan oleju w silniku, ale tak jak pisałem wcześniej...pobierania oleju nie zauważyłem chyba że jakieś minimalne ilości. Te "cuś" zainteresowało mnie gdy innym autem byłem wymienić olej. Serwisant proponował zakup tego produkty i zachwalał jego właściwości. Tylko wiadomo że oni też na tym zarabiają wiem uwierzyć im na słowo trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Chciałbym podziękować kolegom Jarek1111 i Mike_370z za posty z 06 grudnia ub. roku w tym dziale (Jarek za info o rozmowie z Alanosem,Mike za dobicie pt. "..2 dni zabawy-2 tyg. serwisu") Upewniliście mnie w decyzji o której za moment,na którą wcześniej wpłynęła rozmowa z 4Turbo, które w zeszłym sezonie dostarczało dla mnie części. W ten sezon chcę wejść mocno.Założyłem dwie możliwości: albo turbo do Zetki 500-600 KM (mniejsza wartość nie wchodzi w grę ze względu na niewielkie różnice w cenie i zbyt mały efekt),albo GT-R (najlepiej modowany lekko używany) lub nowy Viper SRT.Pierwszą opcję mógłbym finansowo zamknąć praktycznie od ręki,tylko w rozmowie z 4Turbo wyszło to czego się obawiałem.Nie sztuką kupić i złożyć + wystroić.Problem w tym że NIE MA pewności czy to wytrzyma trzy dni intensywnego upalania,a i inne imprezy np.track day,nie mówiąc już o N.Ringu.Alanos co prawda uturbiał DE,ja mam HR,ale gdzie kupię pewność że to wystarczy by nic nie poległo? Wiem z doświadczenia jak kilka dni Toru wywleka na wierzch wszystkie słabe punkty wozu-Mike ładnie to ujął, pojawia się nieprzyjemny "brak zaufania do auta",co odbiera całą przyjemność imprezy. Jeden kolega w Poznaniu ma GT2 w którym eksperymentował z mocą,i dwa lata z rzędu polizał GT Polonia przez szybę,bo auto na jazdach próbnych na jednodniowym T.D. się wysypywało-na miesiąc przed imprezą główną.Czyli krótko-zakucie nie daje gwarancji czegokolwiek na dłuższą metę-niestety.Na 1/4 mili,ustawki i codzienną jazdę może tak. Tak więc dziękuję zwłaszcza za info o perypetiach Zetki z Trójmiasta. Przede mną lekko ambitne finansowo zadanie -mam nadzieję że się uda i zdążę. Pozdrawiam wszystkich,i jeśli ktoś szuka dobrej Zetki to rozważę propozycję sprzedaży mojej,aczkolwiek nie mam tu przymusu. Edytowane 10 Marca 2013 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) może swap na jakieś v8 5,0 wolnosący silnik o dużej pojemności jest napewno bardziej odporny niż mały silnik doładowany nie pozbywaj sie 350z to bardzo fajne auta na tor już w seri ,myśle że mój w okolicach kwietnia zacznie jeżdzić, turbiny kolektory dolot już jest na swoim miejscu został olej czyli zasilani turbin i spływ oraz chłodnica no i środkowa część wydechu Edytowane 10 Marca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 GT-R - fajna opcja ale Viper SRT wydaje mi sie ze bedzie gorzej sie prowadzic niz 350Z. Ale to tylko moje domysly bo nigdy nie jezdzilem Viper'em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wierz mi-jest ogień, tutaj to opisałem: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/74872-350z-naturalne-terytorium-erowania/page__st__40#entry807074 Problem polega na tym że wersja GTS (standartowego SRT nie chcę) jest zdecydowanie droższa od SRT,no i od używanego GT-R a po modach. Do kwestji kosztów dochodzi czas ściągnięcia z USA,cła i podatki,więc nie zdążę finansowo aż tak się spiąć i najpierw będzie GT-R. Viper będzie musiał poczekać.Półtorej roku temu zachorowałem na to auto,i gdyby nie to że pojawił się ulepszony SRT to wziął bym na ten sezon 2010 Nurburgring Edition-stoją jeszcze nowe w USA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateus350Z Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Wierz mi-jest ogień, tutaj to opisałem: http://forum.nissank..._40#entry807074 Problem polega na tym że wersja GTS (standartowego SRT nie chcę) jest zdecydowanie droższa od SRT,no i od używanego GT-R a po modach. Do kwestji kosztów dochodzi czas ściągnięcia z USA,cła i podatki,więc nie zdążę finansowo aż tak się spiąć i najpierw będzie GT-R. Viper będzie musiał poczekać.Półtorej roku temu zachorowałem na to auto,i gdyby nie to że pojawił się ulepszony SRT to wziął bym na ten sezon 2010 Nurburgring Edition-stoją jeszcze nowe w USA. Jest na sprzedaż ładny GTR krajowy z 2011 roku jak coś to pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Pytanko mam czy ktos wywalał katy i zamianiał na downpipe ?? jesli tak czy pojawia się choinka , czy są czujniki na katach ?? jeszcze nie miałem przyjemności pod spodem sie położyć:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Pytanko mam czy ktos wywalał katy i zamianiał na downpipe ?? jesli tak czy pojawia się choinka , czy są czujniki na katach ?? jeszcze nie miałem przyjemności pod spodem sie położyć:> tak, są sondy tu masz temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58957-350z-katalizator/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 tak, są sondy tu masz temat http://forum.nissank...0z-katalizator/ DZIĘki !! czyli zostaje przy katach , chyba ze mi padną to będe myślał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Tu masz alternatywę dla katalizatorów,dającą "+" kilkanaście KM: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/77513-350z-uklad-wydechowy/page__st__20#entry834131 złożyłem i nie ma "Check engine" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 masz art pipes'y na swoim hr? bo wydawało mi się, że masz hra ja się zastanawiam jak by brzmiał w nismo po założeniu art pipes'y wydech OEMowy, ale nikt mi nie zapodał nigdy video - chodzi mi jak głośno(w zależności od generacji ARTów i jak podtrzymują basowy dźwięk) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Tak ,w ubiegłym sezonie mocno odelżyłem wydech z dobrymi rezultatami. Poszukaj na youtubie-kolesie z forum MY350Z.com nawrzucali tam trochę przykładów z tego co pamiętam.Dźwięk bez względu na rodzaj ostatniego tłumika zawsze przy tych ARTach zyskuje blaszany pogłos-ale akceptowalny. Edytowane 14 Marca 2013 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 kingbaby- ja z nim rozmawiałem wiele razy oni tam różne rzeczy z motordyne zachwalają itp, nie mniej, on w swoim nismo ma wydech przelotowy chciałbym usłyszeć właśnie ARTy w nismo na OEMowym wydechu, bo zbieram na TT - wydatek 2,5 tys na ARTy to wiesz.. pisałem już wśród posiadaczy nismo, ale nikt nie ma właśnie niemodyfikowanego wydechu art pipes maja za zadanie eliminować dźwięki niepożądane - trzeszczenie, metaliczny dźwięk - OEMowy wydech jak się leci to idzie od dołu basowo i chciałbym by był głośniejszy, ale bez wiadomo jakich niepożądanych efektów ubocznych - mówili że będzie cichszy niż na zwykłych testpipesach, jednak nie za 2,5tys - zwykłe testpipesy to ja mam w 350z, który sprzedaje z wydechem od nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 http://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-PRO-KIT-F1-RACING-FLYWHEEL-NISSAN-350Z-INFINITI-G35-3-5L-V6-VQ35DE-/400433111429?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3A350Z&hash=item5d3bac6185&vxp=mtr Co sądzicie o tym konkretnym zestawie, sprzedawcy, cenie itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) kolega przemal ma identyczny w swojej Z i mowi ze jest zadowolony...exedy to dobre sprzegla a akurat to konkretnie jest odpowiednikiem oem.. z tego co pamietam to chyba nawet kupowałem je od tego sprzedawcy swoja droga widziałeś ile kosztuje wysyłka do PL US $484.86 Edytowane 17 Marca 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Wysłałbym do znajomych do NY a oni do PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 jedyna opcja ..tez tak robilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Ile ci taka wysylka wychodziła? Nie wiem ile waży sprzęgło ale samo koło zamachowe 8kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 waga calosci cos ok.19kg jak mnie pamiec nie myli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.