jakub350 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 szukałem szukałem i nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Słabo coś szukałeś... http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90924-350z-przed-lift-i-po-list-różnice/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Czytałem już to.Chodiło mi oto czy on ma jakies wady czy nie bo z silnikiem hr nie mogę znaleźć. Kurde szukałem auta za 35-40tys a już jestem przy 70 a zaraz się zdcyduje na tego http://otomoto.pl/nissan-350-z-twin-turbo-C30983802.html i nic nie trzeba będzie robic tylko dużo opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 no to był by dobry wybór byłe auto alanosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Kompresor ma łagodniejszy i płynniejszy moment i nie wypali tłoków lub gniazd zaworowych albo nie powygina korb. Zastanawiam się jeszcze czy od razu nie zakuc motoru i wtedy można szaleć. Zgadza się, dzisaj a w zasadzie parę godzin temu dnia wczoraj skończyłem montaż i strojenie kompresora Prochargera C-2: Przebieg momentu łagodniutki taki akurat nie krzywdzący fabrycznych korbowodów "zapałek" : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Ciesze się ze się cieszysz. Wyjechałes na mały test czy już zabrakło energii w akumlatorach i poszedłeś spac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Musze ogarnąć przedni zderzak bo w lakierowaniu jest, no i wystroić motorownię na lepszym paliwie - także o jakiegoś filmika się postaram Ps. jak się wszystko powiedzie i będę mieć zderzak to dzisiaj mam ustawkę z Cudnym i jego Nissanem 370Z co strzela z nitro +100KM i BMW M3 V8 objerzdrza jak szmatę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 powodzenia i uważaj na trakcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jaki koszt takie kompresora mniej wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Od 5,5 do 7 tyś $ w zależności od wersji czy z większymi wtryskami, programem i pompą czy tylko sam kit kompresora + koszty sprowadzenia... Dzisiaj znowu cyferki się poprawiły: A to za sprawą lepszego paliwa - dolałem do besti 20L V-powera racinga 100 no i rzecz jasna dopieściłem pod lepsze paliwo mapy zapłonu i paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Wykresik ladny tylko zeby ceny takich kitow nie byly zaporowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Cena zaporowa nie jest gorzej z wysyłka i cłem, jak na nie wpadnie to cena +40%... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 No a to raczej pewne wiec od razu trzeba liczyc cene z clem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 A co tam na wczorajszym sprincie?Jak wypadłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Filmiki nagrałem to zapodam Praktycznie w tych warunkach co są do ok 120km/h zetka z kompresorem leci równo z moim pogrzebanym na +29KM Infiniti G35C w automacie Ale od 120km/h jak w zetce puści kontrola trakcji to dosłownie katapultuje się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Jaka moc spokojnie zniesze skrzynia zarowna MT jak i AT oraz silnik w 370Z ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Jedyne VQ37VHR ekstremalnie zgrzebane przy jakim maczałem swoje palce to Zakompresorowane Infiniti M37 - taka dwu tonowa limuzyna... Wystroiłem je na 570KM na paliwie PB98 pewno na V-power Racing kolejne 10-12 by przybyło no i jakby inny soft w skrzyni biegów był, który pozwalal by zakrecić silnik nieco wyżej to 600KM no problemo Tak to wyszło na papierze: Skrzynia ta najsłabsza 7-mio biegowa ale lata tak już prawie rok i daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Tak z ciakawości a może i przyszłościowo, auto stoi u lakiernika i doprowadza wszystkie defekty lakieru do ładu i składu ale zastanawiam sie czy warto zrobić chipa silnikowi i może lepiej ustawić skrzynie biegów ? Dolot narazie to tylko stożek + brak końcowego tłumika. Czy taki chip coś da i ile to może kosztować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Ostatnio też zabrałem się za modzenie swojej zetki, tzn. wałkowanie: Ps. co do remapu twojej maszyny, to podokładaj jakieś zabawki (spacera, kolektory wydechowe) a strojenie to niech to ostatni element układnanki będzie... A co dolotu to ciężko wyskrobać coś lepszego jak seria... Ja do siebie przepustnicę z VQ45DE będe adaptować fi 75mm i pod nią jakiś gruby dolot wystrugam liczę że trochę tego poweru dojdzie Tak z ciakawości a może i przyszłościowo, auto stoi u lakiernika i doprowadza wszystkie defekty lakieru do ładu i składu ale zastanawiam sie czy warto zrobić chipa silnikowi i może lepiej ustawić skrzynie biegów ? Dolot narazie to tylko stożek + brak końcowego tłumika. Czy taki chip coś da i ile to może kosztować ? Dział o chipowaniu zetek i efektach masz tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86542-370z-zam%C3%B3wienie-z-uprev/page-3 Pakiet Stage2 - Spacer - Y-pipe - Strojenie Efekt: Przyrost mniejszy od oczekiwanego z racji bardzo wysokiej temperatury tego dnia co były przeprowadzane zmiany, jakby te 6-7 stopni było chłodniej to ok 3-4KM by było więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmen Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 coobcio a ogarnąłeś już temat z dolotem do VQ35DE ? Ja kupiłem moją zetkę już z założonym stożkiem i tak sobie jeździłem ponad rok czasu... w końcu postanowiłem przetestować fabryczną puszkę... i ku mojemu zaskoczeniu moc skoczyła +12KM a moment nawet 20NM i był zrobiony dobry nawiew zimnego powietrza na stożek , więc to nie była kwestia tylko samej temperatury, raczej opinia była taka, że stożek był tuż przed przepływką i to mogło powodować jej głupienie... wklejam wykres - przy czym jest to wykres na kołach - a wykres nabiera sensu powyzej 3000 obrotów, gdyż jest to automat i ciężko raczej zmierzyć dla niższych. Pytanie brzmi, czy da się dolot ogarnąć tak, żeby dodawał w stosunku do fabrycznego, a nie zabierał - tzn. bez tak radykalnej zmiany jak wymiana przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Ja się bawiłem w Infiniti mi dawał 6KM i chyba 1Nm, CAI zrobiłem 76mm, stożek w nadkolu był. Ale Infiniti ma nieco inną puszkę jak zetka nie wiem czy to na coś wpływa - nie robiłem testów na hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Wstaw OEM puszkę i kup wkładkę k&n i będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Trzeba wrzucić na hamownię i obadać być może coś zmienia na + albo na minus Te puszki BMC swojego czasu kosztowały po 600 czy 700zł totalny Hit to był, fakt że w środku siedzi stożek który dobrze się sprawował w pojemności maks do 2 litrów... Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam R. Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 rev up bezpiecznie do ilu się kręci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 To ktoś poleca jeszcze wkładki ?> chyba 3 szt sklejone razem ... WG ,mnie różnicę robi powierzchnia ssania a nie sam materiał dlatego nawet papierzany filtr o powierzchni 1150 ccm robi różnice nić 540 nawet z K&N ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.