razzar Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 ja sie juz donkolegi wybieram jak jaskolka na wietrze, teraz mam urodziny znowu kasa pojdzie ale ciekawi mnie jak nic ile to wypluje i jaknto by bylo po rampie odczuwalne na pedale gazu ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 zamiast siedzieć na forum itd to do Kubsona zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) Wiem wiem ale kawalek jest, i ciagle problemy kasowe, wiadomo brakuje, gdyby nie to to dzisaj jeszcze bym wsiadl po robocie w Z i lecial A1 do Coobcia na werande , W koncu udało sie wybrać do Coobciowej werandy, która mnie bardzo miło zaskoczyła - chodzi o jej wielkość i ilośc zetek Sam mistrz był bardzo zajęty miał dużo aut które kręcił np. Volvo w kombi, które mnie na dzień dobry zabiło co za dzwięk silnika.<SZOK> Moge sie pochwalić wynikiem , ku kolejnemu zdziwniu przy taki wielkiej ilości emocji sam doktor tak pokręcił ,wymacał i wkrecił na koła 288KM , gdzie seria miała 270 KM nie było źle. Cała atmosfera była bardzo miła , nie wszystko rozumiałem ale po swojemu zaczajiłem. BYła dodatkowa free atrakcja przejaszczka 300 konnm Sabem po Wawie zwiedziłem chba z 4 osiedla (hihihi) dzielnice tak tak.... W warsztacie ciekawostki nawet w toalecie silniki pod sam sufit. Wrażenia po zmianach bardzo na + bardzo duża czułość na pedał gazu, wieksza odczuwalna moc przyrost od samgo dołu. Dużo lepiej sie zbiera, ma bardzo ładna górę gdzie po pełnej wciśniętym pedale gazu auto dostaje niezłego kopa. Duzo lepiej sie zbiera przy większej predkości, szybka 1/2/3 do odcinki daje wrażenie podwójne , auto stało sie agresywniejsze.Doszło dużo prawie 40 niutona.Dla osób, które maja Oem powiem że naprawde warto to sprawdzi, daje to dużo na plus. Odcinka mi sie dużo bardziej podoba samo jej przesuniecie daje niezłego kopa i wrazenie jakby dłuższego biegu. Pozatym naprawiła sie usterka spadania na chwile wolnych obrotów po prze gazówce, prawdopodobnie powodem zła mieszanka lub jakiś problem po modzie przez doktora Kube obroty stoją jak wryte na 750 i jest ładny klang na wolnych. Dzisaj nawet wracając spokojnie z pracy zauważyłem dużą elastyczność i z dołu lepszy HOP od 4 tys.. No dla osób sie zastanawiających służe pomocą w odp... Co do paliwa najważniejsze nie zaczął wiecej palić.Jest dobrze. Szkoda ze sie nie udało polatać na drugi dzien, walnąć Historic foto, niestety nie przespana noc hehe tylko 3h wrażenia w Wawie ciag dalszy no działo sie . Pozadrawiam znajomych których poznaliśmy niezła ekipa w tej Wawie dużo octanów w powietrzu. Myśle ze sie jeszcze spotkamy i co nieco wypijemy i pogadamy nie tylko na tematu pro auto. aaaaa i te 500KM kompresor u kolegi Damiana no robi wrażenie co za dzwiek . NIe mogę sobie wyobrazić jak to jedzie jak sam jeszcze swoich koni nie ogarniam. Kuba zna sie na sprawie i na pewno pomaga to w ustawianiu swojego cacka do pełnej gładkości i idealności wysterowania tego co po zmianach sie znacznie poprawia. pozdrawiam i do zobaczenia http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1092.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1095.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1097.jpg no i budowa Damiana 500+ Coobcio power Kompresoo http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1094.jpg Edytowane 12 Lutego 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Wiem wiem ale kawalek jest, i ciagle problemy kasowe, wiadomo brakuje, gdyby nie to to dzisaj jeszcze bym wsiadl po robocie w Z i lecial A1 do Coobcia na werande , W koncu udało sie wybrać do Coobciowej werandy, która mnie bardzo miło zaskoczyła - chodzi o jej wielkość i ilośc zetek Sam mistrz był bardzo zajęty miał dużo aut które kręcił np. Volvo w kombi, które mnie na dzień dobry zabiło co za dzwięk silnika.<SZOK> Moge sie pochwalić wynikiem , ku kolejnemu zdziwniu przy taki wielkiej ilości emocji sam doktor tak pokręcił ,wymacał i wkrecił na koła 288KM , gdzie seria miała 270 KM nie było źle. Cała atmosfera była bardzo miła , nie wszystko rozumiałem ale po swojemu zaczajiłem. BYła dodatkowa free atrakcja przejaszczka 300 konnm Sabem po Wawie zwiedziłem chba z 4 osiedla (hihihi) dzielnice tak tak.... W warsztacie ciekawostki nawet w toalecie silniki pod sam sufit. Wrażenia po zmianach bardzo na + bardzo duża czułość na pedał gazu, wieksza odczuwalna moc przyrost od samgo dołu. Dużo lepiej sie zbiera, ma bardzo ładna górę gdzie po pełnej wciśniętym pedale gazu auto dostaje niezłego kopa. Duzo lepiej sie zbiera przy większej predkości, szybka 1/2/3 do odcinki daje wrażenie podwójne , auto stało sie agresywniejsze.Doszło dużo prawie 40 niutona.Dla osób, które maja Oem powiem że naprawde warto to sprawdzi, daje to dużo na plus. Odcinka mi sie dużo bardziej podoba samo jej przesuniecie daje niezłego kopa i wrazenie jakby dłuższego biegu. Pozatym naprawiła sie usterka spadania na chwile wolnych obrotów po prze gazówce, prawdopodobnie powodem zła mieszanka lub jakiś problem po modzie przez doktora Kube obroty stoją jak wryte na 750 i jest ładny klang na wolnych. Dzisaj nawet wracając spokojnie z pracy zauważyłem dużą elastyczność i z dołu lepszy HOP od 4 tys.. No dla osób sie zastanawiających służe pomocą w odp... Co do paliwa najważniejsze nie zaczął wiecej palić.Jest dobrze. Szkoda ze sie nie udało polatać na drugi dzien, walnąć Historic foto, niestety nie przespana noc hehe tylko 3h wrażenia w Wawie ciag dalszy no działo sie . Pozadrawiam znajomych których poznaliśmy niezła ekipa w tej Wawie dużo octanów w powietrzu. Myśle ze sie jeszcze spotkamy i co nieco wypijemy i pogadamy nie tylko na tematu pro auto. aaaaa i te 500KM kompresor u kolegi Damiana no robi wrażenie co za dzwiek . NIe mogę sobie wyobrazić jak to jedzie jak sam jeszcze swoich koni nie ogarniam. Kuba zna sie na sprawie i na pewno pomaga to w ustawianiu swojego cacka do pełnej gładkości i idealności wysterowania tego co po zmianach sie znacznie poprawia. pozdrawiam i do zobaczenia http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1092.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1095.jpg http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1097.jpg no i budowa Damiana 500+ Coobcio power Kompresoo http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1094.jpg Twój wykres, przepraszam że tak długo na niego czekałeś ale zapierdol mam konkretny... Od rana do 18:00 siedze u mojego spawacza i tworzymy turbo zetkę: No a teraz w Siebie w garażu dalej działam... Edytowane 4 Marca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Ja pierdziele lubie te twoje wideo relacje przelot mega kozak jak na okręcie no i czekam czekam czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wp89 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Całkowita seria - 272KM + 350 NM Edytowane 9 Marca 2015 przez wp89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 ostatnio znowu testowałem zmiany bo coobciowych robótkach, no japiernikam jest progres na plus, niezła różnica jest przy pełnej otwartej przepustnicy i ten pchniecie od dołu. Nie myślałem ze aż tyle to daje, troche kosztuj ale warto jak ktoś lubi po szaleć po kreskach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 może ja nie zawsze się wyrażam poprawnie, piszę często z telefonu, ale każdy prawie Twój post wiele zostawia do życzenia rozumiem ekscytacje jak Reksio widzi szynkę, ale jak chcesz coś napisać to nie wal takich zamienników słów jak w poście powyżej i nie tylko - dziękuję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Wykres.JPG Całkowita seria - 272KM + 350 NM Ciekaw jestem porównania do naszej hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wp89 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Co masz na mysli Kuba? Ze wyszłyby różnice w pomiarze? Ja nie jestem specjalista w temacie hamowni ale z tego co sie orientowałem to w fabryce mocy w lbn maja całkiem przyzwoita hamownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Ja mialem przed modami na hamowni 292 KM i 401Nm. Pojechałem do Kuby to pokazało 272 KM i chyba 349 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 339Nm Ile by tam nie wyszło, fajnie jest po porstu jak wszystkie zetki z całej polski mierzone są w jednym miejscu, wówczas idealne porównanie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 czyli u Kubsona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Dokładnie najlepiej mierzyć u Kuby to jest najlepsze porównanie bo troche zetek już tam shamowal. Pamietam jak 1 raz mierzyłem u siebie to byłem zły czemu TYLKO 292 konie? Gdzie moje 8 rumaków? Swoją droga skąd się biorą te różnice pomiarów na poszczególnych hamowniach? Wszystkie hamowanie mierzą moc na silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 bo inne sa czasem zle ustawione inne obciążenia itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wp89 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Przyznam szczerze, że ja się przejechałem na hamownie tylko i wyłącznie z nudów O miejscu w którym ja robiłem pomiar, czyli "Fabryka mocy" nie słyszałem jeszcze pozytywnej opinii (po rozmowie z człowiekiem i właścicielem mogę to śmiało potwierdzic) poza tym, że mają bardzo dobrą hamownie i wychodzą na niej rzeczywiste pomiary. Do Coobcia na pewno zajrze jak będe w wawie zetką więc porównamy i przekonamy się co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 (edytowane) Przede wszystkim kwestia kalibracji samej hamowni, w jakich normach robiona... Jaki jest nawiew, czy pomiar przeprowadzony prawidłowo tzn. czy uślizgu nie było na rolkach, na którym biegu hamowane itd... Osobiście manuale hamuje zawsze na 5tym biegu a automaty na 4-tym. Edytowane 10 Marca 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 może ja nie zawsze się wyrażam poprawnie, piszę często z telefonu, ale każdy prawie Twój post wiele zostawia do życzenia rozumiem ekscytacje jak Reksio widzi szynkę, ale jak chcesz coś napisać to nie wal takich zamienników słów jak w poście powyżej i nie tylko - dziękuję Ja też nie bardzo rozumiem za co dziękujesz, jaki Reksio widzi szynkę? to nie moja ekscytacja tylko realne wrażenia. Tak pisze z telefonu i za błędy przepraszam, a za reksia z wyrazem szacunku dla niego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Wczoraj przyszła kolej na moją wizytę w CG. Suma sumarum doszło ok 20KM. Moja mała czarna liczy ok 282KM i 350NM Teraz mogę śmiało powiedzieć w razie gdy ktoś by pytał że mam seryjne 280KM hehe a nie chamskie 262:) Auto w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, krótszym dyfrem i przesuniętą odcinką na 7000Rpm ma ciąg ala nissan GT-R:) pozwalający przyśpieszyć do 100Km/h w 5.38s. Na koniec moc została zweryfikowana z 370z AT seria i 350z MT wystrojonej na 282KM efekt jest bardziej niż zadowalający Jeden z lepezych startów: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Ładnie ładnie nie mogę się doczekać jak ja udam się do CG swoim czołgiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 za***iscie Ci to idzie! Nie ma to jak AT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Mod skrzyni biegów dał lepszy sprint do 100km/h o ok 0.15 z tego co pamiętam. Strojenie w AT daje bardziej na+ niż w MT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 A czuc wyraznie inna zmiane biegow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 przecież napisał ze miota nim jak szatan, aż przód nie nadąża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Ale ja sie pytam o konkretnie zmiene biegow a precyzyjniej czy reakcja drazka jest lepsza/szybsza a nie ogolnie wrazenia z jazdy Edytowane 12 Marca 2015 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.