Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja sie juz donkolegi wybieram jak jaskolka na wietrze, teraz mam urodziny znowu kasa pojdzie ale ciekawi mnie jak nic ile to wypluje i jaknto by bylo po rampie odczuwalne na pedale gazu .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wiem wiem ale kawalek jest, i ciagle problemy kasowe, wiadomo brakuje, gdyby nie to to dzisaj jeszcze bym wsiadl po robocie w Z i lecial A1 do Coobcia na werande :);)

, W koncu udało sie wybrać do Coobciowej  werandy, która mnie bardzo miło zaskoczyła - chodzi o jej wielkość i ilośc zetek Sam mistrz był bardzo zajęty miał dużo aut które kręcił np. Volvo w kombi, które  mnie na dzień dobry zabiło co za dzwięk silnika.<SZOK> Moge sie pochwalić wynikiem , ku kolejnemu zdziwniu przy taki wielkiej ilości emocji sam doktor tak pokręcił ,wymacał i wkrecił na koła  288KM , gdzie seria miała 270 KM nie było źle. Cała atmosfera była bardzo miła , nie wszystko rozumiałem ale po swojemu zaczajiłem. BYła dodatkowa free atrakcja przejaszczka 300 konnm Sabem po Wawie zwiedziłem chba z 4 osiedla (hihihi) dzielnice tak tak.... W warsztacie ciekawostki nawet w toalecie silniki pod sam sufit. Wrażenia po zmianach bardzo na + bardzo duża czułość na pedał gazu, wieksza odczuwalna moc przyrost od samgo dołu. Dużo lepiej sie zbiera, ma bardzo ładna górę gdzie po pełnej wciśniętym pedale gazu auto dostaje niezłego kopa. Duzo lepiej sie zbiera przy większej predkości, szybka 1/2/3  do odcinki daje wrażenie podwójne , auto stało sie agresywniejsze.Doszło dużo prawie 40 niutona.Dla osób, które maja Oem powiem że naprawde warto to sprawdzi, daje to dużo na plus. Odcinka mi sie dużo bardziej podoba samo jej przesuniecie daje niezłego kopa i wrazenie jakby dłuższego biegu. Pozatym naprawiła sie usterka spadania na chwile wolnych obrotów po prze gazówce, prawdopodobnie powodem zła mieszanka lub jakiś problem po modzie przez doktora Kube obroty stoją jak wryte na 750 i jest ładny klang na wolnych. Dzisaj nawet wracając spokojnie z pracy zauważyłem dużą elastyczność i z dołu lepszy HOP od 4 tys.. No dla osób sie zastanawiających służe pomocą w odp... Co do paliwa najważniejsze nie zaczął wiecej palić.Jest dobrze. Szkoda ze sie nie udało polatać na drugi dzien, walnąć Historic foto, niestety nie przespana noc hehe tylko 3h  wrażenia w Wawie ciag dalszy no działo sie . Pozadrawiam znajomych których poznaliśmy niezła ekipa w tej Wawie dużo octanów w powietrzu. Myśle ze sie jeszcze spotkamy i co nieco wypijemy i pogadamy nie tylko na tematu pro auto. aaaaa i te 500KM kompresor u kolegi Damiana no robi wrażenie co za dzwiek . NIe mogę sobie wyobrazić jak to jedzie jak sam jeszcze swoich koni nie ogarniam. Kuba zna sie na sprawie i na pewno pomaga to w ustawianiu swojego cacka do pełnej gładkości i idealności wysterowania tego co po zmianach sie znacznie poprawia. pozdrawiam i do zobaczenia 

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1092.jpg

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1095.jpg

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1097.jpg

 

no i budowa Damiana 500+ Coobcio power Kompresoo

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1094.jpg

Edytowane przez razzar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem wiem ale kawalek jest, i ciagle problemy kasowe, wiadomo brakuje, gdyby nie to to dzisaj jeszcze bym wsiadl po robocie w Z i lecial A1 do Coobcia na werande  :);)

, W koncu udało sie wybrać do Coobciowej  werandy, która mnie bardzo miło zaskoczyła - chodzi o jej wielkość i ilośc zetek Sam mistrz był bardzo zajęty miał dużo aut które kręcił np. Volvo w kombi, które  mnie na dzień dobry zabiło co za dzwięk silnika.<SZOK> Moge sie pochwalić wynikiem , ku kolejnemu zdziwniu przy taki wielkiej ilości emocji sam doktor tak pokręcił ,wymacał i wkrecił na koła  288KM , gdzie seria miała 270 KM nie było źle. Cała atmosfera była bardzo miła , nie wszystko rozumiałem ale po swojemu zaczajiłem. BYła dodatkowa free atrakcja przejaszczka 300 konnm Sabem po Wawie zwiedziłem chba z 4 osiedla (hihihi) dzielnice tak tak.... W warsztacie ciekawostki nawet w toalecie silniki pod sam sufit. Wrażenia po zmianach bardzo na + bardzo duża czułość na pedał gazu, wieksza odczuwalna moc przyrost od samgo dołu. Dużo lepiej sie zbiera, ma bardzo ładna górę gdzie po pełnej wciśniętym pedale gazu auto dostaje niezłego kopa. Duzo lepiej sie zbiera przy większej predkości, szybka 1/2/3  do odcinki daje wrażenie podwójne , auto stało sie agresywniejsze.Doszło dużo prawie 40 niutona.Dla osób, które maja Oem powiem że naprawde warto to sprawdzi, daje to dużo na plus. Odcinka mi sie dużo bardziej podoba samo jej przesuniecie daje niezłego kopa i wrazenie jakby dłuższego biegu. Pozatym naprawiła sie usterka spadania na chwile wolnych obrotów po prze gazówce, prawdopodobnie powodem zła mieszanka lub jakiś problem po modzie przez doktora Kube obroty stoją jak wryte na 750 i jest ładny klang na wolnych. Dzisaj nawet wracając spokojnie z pracy zauważyłem dużą elastyczność i z dołu lepszy HOP od 4 tys.. No dla osób sie zastanawiających służe pomocą w odp... Co do paliwa najważniejsze nie zaczął wiecej palić.Jest dobrze. Szkoda ze sie nie udało polatać na drugi dzien, walnąć Historic foto, niestety nie przespana noc hehe tylko 3h  wrażenia w Wawie ciag dalszy no działo sie . Pozadrawiam znajomych których poznaliśmy niezła ekipa w tej Wawie dużo octanów w powietrzu. Myśle ze sie jeszcze spotkamy i co nieco wypijemy i pogadamy nie tylko na tematu pro auto. aaaaa i te 500KM kompresor u kolegi Damiana no robi wrażenie co za dzwiek . NIe mogę sobie wyobrazić jak to jedzie jak sam jeszcze swoich koni nie ogarniam. Kuba zna sie na sprawie i na pewno pomaga to w ustawianiu swojego cacka do pełnej gładkości i idealności wysterowania tego co po zmianach sie znacznie poprawia. pozdrawiam i do zobaczenia 

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1092.jpg

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1095.jpg

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1097.jpg

 

no i budowa Damiana 500+ Coobcio power Kompresoo

 

http://wrzucaj.net/images/2015/03/02/IMAG1094.jpg

 

 

razzar_zpszsoxxy84.gif

 

Twój wykres, przepraszam że tak długo na niego czekałeś ale zapierdol mam konkretny...

Od rana do 18:00 siedze u mojego spawacza i tworzymy turbo zetkę:

 

No a teraz w Siebie w garażu dalej działam...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio znowu testowałem zmiany bo coobciowych robótkach, no japiernikam jest progres na plus, niezła różnica jest przy pełnej otwartej przepustnicy i ten pchniecie od dołu. Nie myślałem ze aż   tyle to daje, troche kosztuj ale warto jak ktoś lubi po szaleć po kreskach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ja nie zawsze się wyrażam poprawnie, piszę często z telefonu, ale każdy prawie Twój post wiele zostawia do życzenia

 

rozumiem ekscytacje jak Reksio widzi szynkę, ale jak chcesz coś napisać to nie wal takich zamienników słów jak w poście powyżej i nie tylko - dziękuję

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na mysli Kuba? Ze wyszłyby różnice w pomiarze?

Ja nie jestem specjalista w temacie hamowni ale z tego co sie orientowałem to w fabryce mocy w lbn maja całkiem przyzwoita hamownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem przed modami na hamowni 292 KM i 401Nm. Pojechałem do Kuby to pokazało 272 KM i chyba 349 Nm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

339Nm :P

Ile by tam nie wyszło, fajnie jest po porstu jak wszystkie zetki z całej polski mierzone są w jednym miejscu, wówczas idealne porównanie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie najlepiej mierzyć u Kuby to jest najlepsze porównanie bo troche zetek już tam shamowal. Pamietam jak 1 raz mierzyłem u siebie to byłem zły czemu TYLKO 292 konie? Gdzie moje 8 rumaków? ;) Swoją droga skąd się biorą te różnice pomiarów na poszczególnych hamowniach? Wszystkie hamowanie mierzą moc na silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze, że ja się przejechałem na hamownie tylko i wyłącznie z nudów ;)

O miejscu w którym ja robiłem pomiar, czyli "Fabryka mocy" nie słyszałem jeszcze pozytywnej opinii (po rozmowie z człowiekiem i właścicielem mogę to śmiało potwierdzic) poza tym, że mają bardzo dobrą hamownie i wychodzą na niej rzeczywiste pomiary.

 

Do Coobcia na pewno zajrze jak będe w wawie zetką więc porównamy i przekonamy się co i jak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim kwestia kalibracji samej hamowni, w jakich normach robiona...

Jaki jest nawiew, czy pomiar przeprowadzony prawidłowo tzn. czy uślizgu nie było na rolkach, na którym biegu hamowane itd...

 

Osobiście manuale hamuje zawsze na 5tym biegu a automaty na 4-tym.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ja nie zawsze się wyrażam poprawnie, piszę często z telefonu, ale każdy prawie Twój post wiele zostawia do życzenia

 

rozumiem ekscytacje jak Reksio widzi szynkę, ale jak chcesz coś napisać to nie wal takich zamienników słów jak w poście powyżej i nie tylko - dziękuję

Ja też nie bardzo rozumiem za co dziękujesz, jaki Reksio widzi szynkę? to nie moja ekscytacja tylko realne wrażenia. Tak pisze z telefonu i za błędy przepraszam, a za reksia z wyrazem szacunku dla niego.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przyszła kolej na moją wizytę w CG. Suma sumarum doszło ok 20KM. Moja mała czarna liczy ok 282KM i 350NM

Teraz mogę śmiało powiedzieć w razie gdy ktoś by pytał że mam seryjne 280KM hehe a nie chamskie 262:) 

Auto w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, krótszym dyfrem i przesuniętą odcinką na 7000Rpm ma ciąg ala nissan GT-R:) pozwalający przyśpieszyć do 100Km/h w 5.38s. Na koniec moc została zweryfikowana z 370z AT seria i 350z MT wystrojonej na 282KM efekt jest bardziej niż zadowalający 

Jeden z lepezych startów:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie ładnie nie mogę się doczekać jak ja udam się do CG swoim czołgiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod skrzyni biegów dał lepszy sprint do 100km/h o ok 0.15 z tego co pamiętam.

Strojenie w AT daje bardziej na+ niż w MT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja sie pytam o konkretnie zmiene biegow a precyzyjniej czy reakcja drazka jest lepsza/szybsza a nie ogolnie wrazenia z jazdy :rolleyes2:

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...