worm#21 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 jest jak jest im wiecej mocy tym roznice sa mniejsze nie ma co ,100hp urywa czasem zaledwie setne sekundy od0-100 wiec tu liczy sie juz wiecej parametrów ale z całą odpowiedzialnością moge napisać że czasem jak wsiadam do zetki mysle sobie kurcze moze lepiej było kupic xxxxx i depne to banan nie schodzi mi z pyska :D i oto chodzi w tym aucie!!! jest mocno... Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) Andy-napisałem tak bo Ty napisałeś tak jak byś gościa skilował-a bolesna prawda jest taka że od Caymana wzwyż Stuttgart łoi nas i gdyby nie nasz młodszy brat GT-R to Prosiaki królowały by bez obaw o detronizację.Nie mam doświadczeń z Carrerami,ale...traf chciał że dziś po inauguracji GT-Polonia pojechałem na Shella i z rolki spod świateł ściąłem się ze stojącym na pasie obok Turbo-cztery sekundy niecałe i już mnie mijał.Dwa miesiące temu inne turbo nie dało się doścignąć gdy mnie zobaczył we wstecznym.Dzisiaj poznałem jego właściciela na otwarciu eventu,niestety na przejazdach pokazowych,po zahamowaniu tocząc się jeszcze lekko do przodu wrzucił wsteczny i to był chyba koniec jego skrzyni,a na pewno wstecznego którego nie może teraz wrzucić.Jutro z rana jedzie na serwis.I przyznam że zabolało mnie to i odczułem jak by to mnie dotknęło,bo w zeszłym roku na pokazówce spaliłem sprzęgło i z trzech dni imprezy uratowałem tylko ostatni dzień. Więc w tym roku zdecydowanie spokojniej inaugurowałem start-autor filmiku na wyrost nazwał moja nawrotkę driftem,ale niech mu będzie http://www.youtube.com/watch?v=d20a9eGU-wc&feature=view_all&list=PL72C0A424B9EBD5C4&index=2 Edytowane 4 Lipca 2011 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 ZdzPoz widziałem cie na raport turbo w TVN ogólnie ładne grono ]:> Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Miałem wczoraj okazję oglądać na żywo możliwości aut na GT2011, jedna z lepszych i na pewno prestiżowych imprez tego typu. Oczywiście fajnie jest pośmigać przed publicznością, ale sądzę, że dla każdego posiadacza zetki prawdziwy raj rozpoczyna się na torze, no i to niesamowite poczucie wolności - coś wspaniałego, przynajmniej ja tak uważam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 ZdzPoz widziałem cie na raport turbo w TVN ogólnie ładne grono ]:> Pzdr Tak-dziękuję,mignąłem na moment w kadrze,natomiast w momencie gdy auto było na podnośniku udzieliłem wywiadu dla TVN Turbo-zobaczymy czy coś z tego wyjdzie-nie musi,nie czuję ciśnienia w tym temacie,niemniej jeśli puszczą to pójdę za ciosem i do księgarń trafi książka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 ... jeśli puszczą to pójdę za ciosem i do księgarń trafi książka hehehe dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Instalował może ktoś carbon fiber intake duct? Wygląda to tak: http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?34164-SYD-Brand-new-350Z-carbon-fiber-intake-duct-!!!! http://cgi.ebay.pl/NISSAN-FAIRLADY-350Z-Z33-CARBON-FIBER-AIR-INTAKE-DUCT-/260803601267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb91b2373#ht_3708wt_926 Wygląda na skuteczny i do tego jest niedrogi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. jak będę jechał zetką w czasie deszczu to czy będę miał mokry filtr powietrza? Mam filtr gąbkowy firmy ITG nasączony olejem tak jak w motocyklach crossowych. Niby jest tak skuteczny jak papierowy pod względem filtrowania (wyłapuje od ok 5 mikronów gdzie np K&N wyłapuje pyłki od ok 20 mikronów,a powyżej 20 jest szkodliwe dla silnika) ale ma znacznie większą przepuszczalność powietrza. Podobno olej nie pozwala na nasączenie filtra wodą. Jednak nie wiem ile w tym prawdy. Nie chciał bym żeby silnik ssał wodę. Jest duża szansa że woda będzie spływała pod filtrem. Jednak za nim zrobię dziurę w zderzaku wolę mieć pewność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 (edytowane) Instalował może ktoś carbon fiber intake duct? Wygląda to tak: http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?34164-SYD-Brand-new-350Z-carbon-fiber-intake-duct-!!!! http://cgi.ebay.pl/NISSAN-FAIRLADY-350Z-Z33-CARBON-FIBER-AIR-INTAKE-DUCT-/260803601267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb91b2373#ht_3708wt_926 Wygląda na skuteczny i do tego jest niedrogi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. jak będę jechał zetką w czasie deszczu to czy będę miał mokry filtr powietrza? Mam filtr gąbkowy firmy ITG nasączony olejem tak jak w motocyklach crossowych. Niby jest tak skuteczny jak papierowy pod względem filtrowania (wyłapuje od ok 5 mikronów gdzie np K&N wyłapuje pyłki od ok 20 mikronów,a powyżej 20 jest szkodliwe dla silnika) ale ma znacznie większą przepuszczalność powietrza. Podobno olej nie pozwala na nasączenie filtra wodą. Jednak nie wiem ile w tym prawdy. Nie chciał bym żeby silnik ssał wodę. Jest duża szansa że woda będzie spływała pod filtrem. Jednak za nim zrobię dziurę w zderzaku wolę mieć pewność mam go u siebie ponad rok ,czasem zalicze ulewe jest ok szczerze mogę tylko polecic najprostszy sposób aby spotęgować seryjny ram AIR Pzdr Edytowane 6 Lipca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 gdyby ktoś z kolegów (lub koleżanek) wygrał w lotto lub dostał spadek od cioci z USA: https://www.fontananissanracing.com/Engine_Build_Part_3.html VQ35 DE based 470 horsepower 335 lbft. torque engine na kołach to będzie prawie 400 koni, (czytałem już o kilku wyścigowych 350Z które mają około 380 koni bez turbo) dużo też piszą o zawieszeniu tylnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) @ASS sprzedaj swojego i kup takiego: http://nissan350z.ownlog.com/ Pewnie wyjdzie taniej. kiedys wisiał za ponad 100tysi czy 120 juz nie pamietam ,wszystko zalezy za ile go odda na tą chwilę jest 41 ale cena jest smieszna jak by było 81 to moze by sprzedał http://allegro.pl/nissan-350z-480km-aukcja-i1702254104.html Edytowane 11 Lipca 2011 przez worm#21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 przy takiej inwestycji jednak poszedłbym w TT. ale robota wygląda na solidną i zrobiona z głową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 @ASS sprzedaj swojego i kup takiego: http://nissan350z.ownlog.com/ Pewnie wyjdzie taniej. widziałeś koszt przebudowy 60 tys aż strach pytać ile chce za ten samochód pozatym to procharger.... ma na sumieniu wiele silników dzisiaj jade do vtg hamować nowy tłumik ciekawe czy bedzie lepiej czy gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 widziałeś koszt przebudowy 60 tys aż strach pytać ile chce za ten samochód pozatym to procharger.... ma na sumieniu wiele silników dzisiaj jade do vtg hamować nowy tłumik ciekawe czy bedzie lepiej czy gorzej ]:> dawaj AAS wyjsciowo 265? miałeś jak pamietam pochwal sie potem jak poszło i moze jakies audio:P hehe Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 @ASS sprzedaj swojego i kup takiego: http://nissan350z.ownlog.com/ Pewnie wyjdzie taniej. 480 KM na sprężarce ? coś dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Hamownia optymistyczna. moim zdaniem nie da się tyle nadmuchać w ten silnik bez turbiny. zrobisz strokera (nie wiem czy jest do zetki, ale załóżmy że jest), zrobisz sprężarkę, zakujesz wszystko i zrobisz program ale nie przejdziesz z 280 na 480KM bo to po prostu fizycznie niemożliwe bez turbiny i nie przy tej ilości obrotów. To nie Ferrari. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Instalował może ktoś carbon fiber intake duct? Wygląda to tak: http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?34164-SYD-Brand-new-350Z-carbon-fiber-intake-duct-!!!! http://cgi.ebay.pl/NISSAN-FAIRLADY-350Z-Z33-CARBON-FIBER-AIR-INTAKE-DUCT-/260803601267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb91b2373#ht_3708wt_926 Wygląda na skuteczny i do tego jest niedrogi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. jak będę jechał zetką w czasie deszczu to czy będę miał mokry filtr powietrza? Mam filtr gąbkowy firmy ITG nasączony olejem tak jak w motocyklach crossowych. Niby jest tak skuteczny jak papierowy pod względem filtrowania (wyłapuje od ok 5 mikronów gdzie np K&N wyłapuje pyłki od ok 20 mikronów,a powyżej 20 jest szkodliwe dla silnika) ale ma znacznie większą przepuszczalność powietrza. Podobno olej nie pozwala na nasączenie filtra wodą. Jednak nie wiem ile w tym prawdy. Nie chciał bym żeby silnik ssał wodę. Jest duża szansa że woda będzie spływała pod filtrem. Jednak za nim zrobię dziurę w zderzaku wolę mieć pewność Hej. Też się do tego przymierzam, szkoda, że w Polsce tego nie mają. Czy da radę to zainstalować (wyciąć dziurę) bez zdejmowania zderzaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no wielka d*pa z tym hamowaniem wsadzilem nowy wydech i mam w plecy 10 km i 20 rm moje wyniki to 254 vs 265 i spadek mocy z 330 do 310 jest troche czynnikow ktore moga miec na to wplyw np temperatura teraz bylo 28c a ptzedtem 11c pozatym obciazenie mi dowalil pare kilo wiecej ale tak czy inaczej tragedia nissan nas w konia robi z tymi osiagami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 (edytowane) może wachę gorsza zalałeś albo filtr masz uświniony - wszystko ma wpływ. wydech jak nowy to może musi się przepalić. Ładnie brzmi? Edytowane 11 Lipca 2011 przez sirtrojan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Hej. Też się do tego przymierzam, szkoda, że w Polsce tego nie mają. Czy da radę to zainstalować (wyciąć dziurę) bez zdejmowania zderzaka? no jasne nie trzeba instalacja w 5min dostaniesz nawet kalkę gdzie wyciąć dokładnie no wielka d*pa z tym hamowaniem wsadzilem nowy wydech i mam w plecy 10 km i 20 rm moje wyniki to 254 vs 265 i spadek mocy z 330 do 310 jest troche czynnikow ktore moga miec na to wplyw np temperatura teraz bylo 28c a ptzedtem 11c pozatym obciazenie mi dowalil pare kilo wiecej ale tak czy inaczej tragedia nissan nas w konia robi z tymi osiagami :/ ehh nie ma zle inni maja mniej tak na serio AAS robiłes sam cat back czy cos wiecej? ,mysle ze temp tu miała duzy wpływ na wyniki ,bo ze wyniku z broszurki nie bedzie to było juz wiadomo :// Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 wrzuce fote spadek KM i rpm na całej długości przynajmniej poziom basów wzrósł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Tak jak pisałem wcześniej. Zanim zakupicie jakiś wydech to trzeba go dobrze sprawdzić bo nawet na HKS-ie za grube baksy można stracić parę KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 (edytowane) Tak jak pisałem wcześniej. Zanim zakupicie jakiś wydech to trzeba go dobrze sprawdzić bo nawet na HKS-ie za grube baksy można stracić parę KM. jeszcze jest katalizator i downpipe, w zasadzie trzeba wymienić komplet żeby mieć pewność, że nie ma jakiś niepotrzebnych zawirowań spalin. wiem, że są do kupienia sportowe katalizatory do zetki Edytowane 12 Lipca 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 a po co katy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 a po co katy? skoro robią katalizatory sportowe to pewnie nie dla picu tylko dlatego, że wytrzymują większe temperatury i dają większy przepływ gazów przy zachowaniu normalnego działania ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 dla diagnostów je robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.