Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1200 EUR to drogo za sportowy zawias ? to chyba najtańszy jaki jest...

Tein, który jest bardzo często uzywany w drifcie zaczyna się chyba od około 4000 PLN, a KW zdaje się, że w najlepszym wariancie z regulacją dobicia i odbicia i prysznicem ;) kosztuje około 8000 PLN.

 

W ogóle nie podałem wariantów Ohlinsa, który kosztuje od 25 000 do 60 000 PLN :devil:;):P

 

Ja osobiście celuję w te zawiasy za 4000 pln i to jest z tego co mówią absolutne minimum bo szkoda pieniędzy na cokolwiek tańszego - rozpadnie się zaraz i będzie gorsze od serii (ten argument drugi dla mnie był przeważający)

 

 

 

niestety graty do motorsportu mają chore poziomy cenowe :(

 

czyli megan sobie odpuścić:

MEGAN COILOVER SUSPENSION KIT 03-08 NISSAN 350Z VQ35 Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre fanty robą do Vq - możesz sie zainteresować.

 

jest jeszcze fima BC Racing czy coś takiego - pogooglaj

 

pakuja je chlopaki w stanach do aut na codzień - sport/wyczyn to juz inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli megan sobie odpuścić:

MEGAN COILOVER SUSPENSION KIT 03-08 NISSAN 350Z VQ35 Z

 

megan też może być raczej, pytanie tylko czy to zastępuje serię i czy jest lepsze od serii. Niestety nie wiem. W tych sprawach już się kilka razy dowiedziałem, że możesz zapłacić za zawias a jest gorzej niż było :( ludziska kupują np te teiny superstreet z kontrolerem EDC (czy jak to tam) i się okazuje potem, że po pełnym skręceniu na maksymalną twardość jest bardziej miękko niż w serii albo tak samo. W rezultacie dostajesz giwnt, który Ci pozwala na zwiększenie komfortu a już do sportu się nie nadaje. Oczywiście sprzedawca Ci tego nie powie, trzeba poczytać na forach.

 

Stabilizatory - można tez Whiteline - firma sprawdzona.

http://synaptic3.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=3_198&products_id=506

Edytowane przez devi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli megan sobie odpuścić:

MEGAN COILOVER SUSPENSION KIT 03-08 NISSAN 350Z VQ35 Z

 

 

Czesc zagadaj do Gato ,miał cos takego badz ma(Cusco stabilizatory,wahacze,łaczniki)http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49537-nissan-350z-roadster/page__st__20

 

moze cos ci doradzi

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K Sport to śmietnik tak samo jak D2

Teina SS użytkuje 3 rok i jest bardzo dobry na torze wbrew opini tez jest zadowalajacy

polecic moge jeszcze Tanabe i BC

Edytowane przez hot_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

czy ktos juz probowal moze 5/16 specera albo mrv2 ? zastanawiam sie bo cena niska a podobno 10 hp do uzyskania mysle jesze o kolektorach i catach sportowych jakies doswiadczenia na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy nie będę gonił swojego FXa a przed sprzedażą go doprowadzam do stanu fabrycznego - wiec jak będziesz zainteresowany Spacerem dam ci znać.

Cena pewnie około 800 PLNów. Może nie najtaniej ale na miejscu :)

 

na szczęście zachowałem sobie komplet OEMowych uszczelek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

W temacie cisza od pół roku,więc go podniosę.

Zbliża się GT Polonia ,więc przyszła pora się uzbroić-w ciągu miesiąca dotarła następująca wcześniej wyselekcjonowana i zamówiona broń:

 

Amortyzatory gwintowane BC Racing-sprężyny 10/8 kg. :

http://www.bc-racing...vers-series-br/

 

img1420q.th.jpg

 

Do tego doszły regulowane stabilizatory Whiteline na przód i tył :

http://www.nissanaut...r-1502-prd1.htm

http://www.nissanaut...r-1503-prd1.htm

 

img1422oi.th.jpg

 

O wydech zadba nowy wynalazek od Motordyne,o którym pisałem już na forum :

http://forum.nissank...post__p__834131

 

img1432ox.th.jpg

 

....oraz przelotowy Y-pipe Megan :

 

img1472uj.th.jpg

 

Moc na koła przeniesie sprzęgło karbonowo-kewlarowe od amerykańskiego wytwórcy Competition Clutch (Stage 2) :

http://www.competiti...00&sid=2100

 

img1471yg.th.jpg

 

Hamowanie-przód Stoptech (nacinane Power Slot) :

http://www.stoptech....wer-slot-rotors

 

img1489u.th.jpg

 

.....tył DBA (też nacinane Wiper Sloty 4000) :

 

img1504vc.th.jpg

 

img1505gj.th.jpg

 

...zaś klocki to Ferodo DSUNO na przód i DS 2500 na tył :

 

img1492on.th.jpg

 

Zawieszenie już założone,trwają testy,duży zakres regulacji twardości, i jest to łatwe (regulatory są dostępne na bieżąco).W przyszłym tygodniu rozpocznę ustawianie stabilizatorów przechyłu.Whiteline-które wybrałem-proponuje też podkładki poliuteranowe pod dyfer.Mają zauważalnie wpływać na zachowanie auta w zakrętach.Przesłali sugestię,ale na ich stronie nie działa (nie otwiera się) zlinkowana przez nich w propozycja,więc w ciemno nie kupię.

Z wydechu seryjne pozostaną już tylko kolektory wylotowe-w moim roczniku są poprawione i na tyle dobrze przypominają customowe,że uznałem iż nie warto ich ruszać.

Wybierając tarcze rozważałem też Taroxa F2000 :

http://en.tarox.com/...disc-f2000.html

...ale przeważyły trochę niższe koszty Stoptecha i DBA,oraz przede wszystkim ich teoretyczna dostepność na miejscu.Pierwotnie DBA miały iść zarówno na przód jak i na tył,ale przednie w PL się pokończyły,więc skorzystałem z porównywalnych jakościowo Stoptechów-brak pasków termicznych jakoś przeżyję.

Tak samo budżetowo podszedłem do klocków-pierwotnie miałem apetyt na któreś z oferty Project Mu,który to brand od dawna mnie kręci :

http://www.project-m...p/en/index.html

http://www.project-m...uct/max900.html

...ale cena nawet na eBayu była lekko zaporowa + cło + przesyłka,i wychodził majątek zbyt wielki jak na trzy dni toru.DS2500 dobrze się sprawdziły w zeszłym sezonie,zatem na przód poszły tym razem najmocniejsze,stricte wyczynowe DSUNO.

Do zamówienia został mi olej-oczywiście będzie Royal Purple XPR,wypróbuję 20W50.

Z pierwotnych planów,wielkim nieobecnym będzie Final Drive.Pomimo niezaprzeczalnych korzyści w przyspieszeniu,odpuściłem ze względu na koszty (z robocizną oraz wymianą dookólnych podzespołów typu łożyska,tulejka,nakrętki,uszczelniacze,robi się z tego jak nic 5000 pln,plus problematyczne spasowanie)

Zamiast tego więc będą najprawdopodobniej felgi 19 ,jak się uda to ze slickami,ale o tym następnym razem-czyli później :wave:

Edytowane przez ZdzPoz
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, konkretny zestaw :D

a w lutym jeszcze nie miałem problemu z dostaniem tarcz DBA na przód.. w 4turbo były w przyzwoitej cenie i nowym wzorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretny zestawik, szczególnie zawias i stabilizatory.

Miejmy nadzieję, że unikniesz przykrych niespodzianek na GTP jak to było z tym wysprzęglikiem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Życzę wszystkim takich i jeszcze lepszych zestawów :wave:

BossNY-4Turbo właśnie wyprzedało przody DBA-tyły jeszcze mieli i od nich właśnie zamówiłem.

Jędrzej-fajnie ze poruszyłeś temat wysprzęglika-jest okazja by ogółowi forumowiczów zasygnalizowac ważną kwestię.

KAŻDE ruszenie sprzęgła (zdjęcie,wymiana,regeneracja) MUSI się wiązać z każdorazową wymianą tej części!!!

Coś w niej jest takiego że nie może być użyta ponownie,bo zmniejsza się jej trwałość-czego doświadczyłem w zeszłym sezonie.Po prostu przy najbliższym intensywnym używaniu lub szybciej niż trzeba- strzeli.Nie myśleć o używanych.No chyba że ktoś jeździ bardzo spokojnie i może sobie pozwolić na ryzyko lawety jak by co.

Trąbił mi o tym serwis Nissana,potwierdza też mój warsztat.Ceny Intercarsu od 200 pln do ASO Nissan 600 pln. <_<

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę fajne mody są w drodze :)

Wszystkie zabawki na miejsce wleciały ??

Jakieś wykresy z hamowni ??

 

Osobiście polecam zawieszenia Tein Street, o wiele trwalsze jak K-sport oraz bardziej komfortowe.

A jeśli chodzi o robienie mocy to poszedłem po najprostrzej lini oporu:

IMG_7546.jpg

IMG_7528.jpg

 

Jeszcze ogarnę sobie strojenie i myślę że na bazowym doładowaniu 7PSI (0,45bara) wystroję go na jakieś 400-410KM :)

Będzie mało to się pomyśli nad wydechem...

 

Co do dalszych zabawek to planuję nieco poprawić hebelki, tarcze 355mm i do tego wystrugam sobie odpowiednie adaptery i wsadzę ciut lepsze klocki:

IMG_7658.jpg

 

Co do poprawy fabrycznych spowalniaczy mam zamiar je zastąpić znacznie większymi zaciskami z EVO 9 + tarcze 355mm tarcze z 370Z

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie jest już na pokładzie,reszta czeka na przyszły tydzień. Dzisiaj doszły koła OZ Superlagera 19" z oponami Dunlop Sport Maxx.

Wykres zamieszczę z naniesieniem na ostatni robiony pomiar.A Twój projekt to tylko kompresor bez kucia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję delikatnie maszynę podkręcić do wspomnianych powyżej 400 paru kucy, niby nie wiele mniej mam w sporo lżejszym S14 ale Zetka o wiele pewniej się prowadzi i jakaś taka łatwiejsza w prowadzeniu jest, planuje nią skoczyć 16 czerwca na tor Poznań, nim na dobre zagości kompresor, chciałbym jeszcze poprawić hamulce, bo fabryczne małe są 322mm przednie tarcze no i strasznie mały klocek 133mm szerokosci i 72mm wysokości a w EVO mają 151mm na 77mm...

A i jeszcze bardzo istotna sprawa to chłodnica oleju coby na poznaniu silnik nie padł, puki co zgromadziłem pierwszą część układanki:

IMG_7662.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wisiały na Allegro i wisiały,aż kolejny zawis zbiegł się z moją decyzją o konieczności dokupienia kół 19" oprócz posiadanych 20" i awaryjnych 17"

Tak więc wczoraj osobiście odebrałem je w Gdyni,zaś dzisiaj założyłem OZ Superlaggera III :

 

img1539hw.th.jpg

 

img1540ss.th.jpg

 

Felgi w bardzo dobrym stanie,proste,na nich opony Dunlop Sport Maxx 245/35/19 i 275/35/19 (przody 4 mm,tył 7 mm)

Do tego dostałem komplet nakrętek zabezpieczajacych:

 

img1543xf.th.jpg

 

I jako że zaoferowałem się w pomocy przy odsprzedaży,to także sprężyny H&R (można je kupić ode mnie,ale na razie sprzedaż jest zablokowana bo być może założę je na tor,niezależnie od założonego już gwintu-decyzja jeszcze zapadnie)

 

img1537j.th.jpg

 

img1538k.th.jpg

 

Efekt finalny:

 

img1547tp.th.jpg

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko na tych kołach robi wrażenie! :)

Dużo lepiej wygląda na zdjęciu niż na poprzednich 20", a co dopiero w rzeczywistości.

 

Warto zwrócić uwagę na zabezpieczenia (nakrętki), kiedyś miałem taki wynalazek - jak zabezpieczenie uległo uszkodzeniu, to ciężko było zdjąć kółka, nie dało się niczym innym tego odkręcić. ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko na tych kołach robi wrażenie! :)

Dużo lepiej wygląda na zdjęciu niż na poprzednich 20", a co dopiero w rzeczywistości.

 

Warto zwrócić uwagę na zabezpieczenia (nakrętki), kiedyś miałem taki wynalazek - jak zabezpieczenie uległo uszkodzeniu, to ciężko było zdjąć kółka, nie dało się niczym innym tego odkręcić. ;/

 

Jest na odkręcenie tych zabezpieczeń patent. Nie pamiętam dokładnie, musiał bym się zapytać. Jednak z tego co pamiętam to chyba trzeba przez przedłużkę walnąć je młotem i się luzują. Kolega pracujący w wulkanizacji taką nakrętkę ściąga około 2 - 3 minut ;) Zwykłej śruby tak nie odkręcisz. A te zabezpieczenia mają chyba miekszą stal i się poddają. Muszę się go dokładnie zapytać na czym to polega.

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od firmy. Dla Volvo wykonywała je chyba firma Mcguard (czy jakoś tak), stal była na tyle wzmacniana, że podobno nie dało się ich rozwiercić (nie chciałem ryzykować zniszczenia felg).

Tu się zgodzę, że jest na to jakiś patent, ale mechanik nie chciał zdradzić tej tajemnicy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu jakiś fajny projekt sie rozpoczął

Wrzucaj foty z montażu

Na czym będziesz stroił ecu masz te dziwne graty co przychodziły z prochargerem? Czy wrzucisz nowego kompa ja zdecydowałem sie na usunięcie ecu i zastąpienie haltechem

Powodzenia w realizacji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAS masz gdzieś opisany swój projekt?Co robiłeś?

 

Projekt w trakcie ralizacji na razie graty zbieram wszystko dokładnie zdokumentuje żeby już w przyszłości łatwiej było

Zdecydowałem sie na TT greddy 18g przy nie zakutym silniku więc max 8psi będe dmuchał

do tego wjedzie chaltech platinium, boost controler selenoid, i dwu sensorowy wideband wtryski 550CC DW

zobaczymy czy to zabangla sam ciekawy jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie ! Będzie przyjemność z mocy ^_^ .Jak dobrze przeczytałem to się domyślam że masz silnik HR i lecisz w dwie małe turbiny zamiast kompresora...?Intercooler?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...