Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gwarancja 5* Plan ochrony Nissana


Jerzy Fiuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem w ASO na rozmowie w tej sprawie. Nastawiłem się nawet nie na to co mi powiedzą, tylko czy wyjdę jeszcze bardziej "podpalony" czy nie. Okazało się, że to drugie. Tak więc na razie nie będę wchodził w ten produkt. Czy słusznie, czas pokaże ?

Czy mógłbyś poszerzyć swoją wypowiedź?Co Cię zniechęciło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś poszerzyć swoją wypowiedź?Co Cię zniechęciło?

 

Rozmowy nie przytoczę. Warunki merytoryczne są dostępne i nie musiałem ich wysłuchiwać od pracownika. Poszedłem tam zobaczyć kto i jak będzie na ten temat mówić. Rozmawiałem z kierownikiem serwisu. Nie widziałem w jego oczach entuzjazmu. Z drugiej strony widać było, że produkt zna. Nie podpalił mnie swoją wypowiedzią. odniosłem raczej wrażenie, że dla niego to oferta jak każda inna. Nie jakaś wyjątkowa w świetle obserwowanych usterek modelu.

 

Czy mógłbyś poszerzyć swoją wypowiedź?Co Cię zniechęciło?

 

Rozmowy nie przytoczę. Warunki merytoryczne są dostępne i nie musiałem ich wysłuchiwać od pracownika. Poszedłem tam zobaczyć kto i jak będzie na ten temat mówić. Rozmawiałem z kierownikiem serwisu. Nie widziałem w jego oczach entuzjazmu. Z drugiej strony widać było, że produkt zna. Nie podpalił mnie swoją wypowiedzią. odniosłem raczej wrażenie, że dla niego to oferta jak każda inna. Nie jakaś wyjątkowa w świetle obserwowanych usterek modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie widziałem w jego oczach entuzjazmu.

 

Kaszpirowski jakiś czy co?

 

Po oczach ........

Zdolnych mamy ludzi :)

 

A tak na poważnie. Czym ma się podniecać? Produkt jak produkt. Chcesz to kupisz a jak nie to ... nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.

Rozmawiałem ostatnio z serwisantem Nissana i wg niego warto dokupić pakiet ochronny do diesla z racji wyzszych przebiegów, turbiny i precyzyjnego układu wtryskowego. Do benzyny przy przebiegach 15 tys km/rok odradzał. Nie znam marki Nissan ale w np w Renault wymienili mi bezpłatnie oba podnośniki szyb po 3 i 4 latach od zakupu (gwarancja była na 2 lata!) i to bez zadnej akcji serwisowej. Czy Nissana stać na podobne gesty przy regularnym korzystaniu z ASO?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.

A ja w zasadzie zdecydowałem się na wariant 4-letni, ale po wizycie w ASO jestem zdumiony procedurą. Muszą ponoć zrobić dokładną inspekcję auta i zdjęcia, co potrwa około 5h (dłużej niz przeglad!), a wogóle to nie są pewni, bo to chyba pierwszy raz będą robić cos takiego. Nawet nie wiedzieli, że obecne ceny są "niby" promocją to końca tego roku i zapraszali mnie w 2012. Normalnie ręce opadają. Jakość na 5*.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat.

A ja w zasadzie zdecydowałem się na wariant 4-letni, ale po wizycie w ASO jestem zdumiony procedurą. Muszą ponoć zrobić dokładną inspekcję auta i zdjęcia, co potrwa około 5h (dłużej niz przeglad!), a wogóle to nie są pewni, bo to chyba pierwszy raz będą robić cos takiego. Nawet nie wiedzieli, że obecne ceny są "niby" promocją to końca tego roku i zapraszali mnie w 2012. Normalnie ręce opadają. Jakość na 5*.

W niektórych serwisach rządają za taki dodatkowy przegląd nawet 400zł.U mine powiedzieli że teoretycznie powinni takowy robić ale nie widzą sensu by robić to w aucie na gwarancji regularnie serwisowanym i jeszcze łoić klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych serwisach rządają za taki dodatkowy przegląd nawet 400zł.U mine powiedzieli że teoretycznie powinni takowy robić ale nie widzą sensu by robić to w aucie na gwarancji regularnie serwisowanym i jeszcze łoić klienta.

 

Po czym w razie kłopotów ubezpieczyciel (bo to przecież umowa ubezpieczenia) powie, że odmawia pokrycia kosztów naprawy, ponieważ klient nie zrobił przeglądu - a że namówił go do tego serwis? Kogo to obchodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po czym w razie kłopotów ubezpieczyciel (bo to przecież umowa ubezpieczenia) powie, że odmawia pokrycia kosztów naprawy, ponieważ klient nie zrobił przeglądu - a że namówił go do tego serwis? Kogo to obchodzi...

Wszystko w umowie jest wbite jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No cóż auto się starzeje, my też i niedługo skończy się 3 letnia gwarancja.

Edytowane przez ferrit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...