Coobcio Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 245.... Dla mnie idealnie to na 9,5cala 255 a na 10 cali 265-275... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 no to mamy podobne zdanie. właśnie taki setup mam u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Musi byc naciag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Przód i tył ta sama opona 255/35R18 ale przód 9,5 cala a tył 10 cali: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 A jakiej firmy/model bo opona oponie jest nierowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Toyo R888, najszersze są Federale przykładowo 235 jest jak nomalna 245... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Kupiłem Fele 20" z oponami 255/40 już wiem że bedzie to wygladać słabo wiec te opony wylecą i trzeba będzie zakupić inne ale jaka opone założyć na przód przy 20" ? 255/35 ? I co wrzucić na tył ? Felgi 9 cali szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 245-255/30 a tył 265/30 daj zdjęcia też felg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Felgi jeszcze mi nie przyszły ale będa tak wyglądac czeka mnie tylko przemalowaie z szarego koloru. http://www.tekno-rengas.fi/wp-sisalto/uploads/2012/10/EtaBetaTettsutInoxWhiteCeramic.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 no to zobaczymy jak dojda, jak to na aucie bedzie wygladac, choc ja nie jestem zwolennikiem grubo ramiennych felg, to majac sam 20 polecam niski profil - 35 to max ale ja sam jezdze na profilu 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 30 profil to już przesda nie elegancko wygląda taki niski profil, przy szerokości opony 300-315 to jeszcze kawałek gumy by był... tak wyglada 35 profil przy feldze 19: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Będe sie szykował do zmiany jednak na 35 profil. Jaką wtedy można dać maksymalna szerokość na przd a jaką na tył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 ok. 275 tyl a przod 255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Nie mówcie ze elegancko to 40, taki profil mam od dłuższego czasu i jest ok, tyle ze trzeba ostrożnie jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Niestety profil opony zmienia sie w raz z szerokością wiec np 255/40 bedzie wygladać jak 295/35 dlatego mnej wiecej pasowało by zobaczyć konkretna szerokość i wysokość opony na zetce Sam jezdziłem kiedyś na oponach 215/30R18 do tego gwint ale inne auto i tzreba było uważać na każdy ubytek nawierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Powyżej 255 profil 35 nie jest taki straszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 ja mam przód 245/35 , tył 255/35 i opona wydaje się dosyć wysoka mając poprzednio w rx8 235/35/19 opona była wizualnie znacznie niższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Ja osobiścienie nie jestem za felgami 19+ Bo nie ma za dużego wyboru w dobrych oponach niby r888 jeszcze są dostępne ale cena 1500 zł za oponę to trochę za bogato zwłaszcza że mogą nie starczyć nawet na pół sezonu;) chyba że się rozchodzi tylko o wygląd wtedy moja 17 wygląda jak dziad przy waszych;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Za to 265 i 275 35 R18 w R888 dostaniesz na Oponeo po 1000zł za szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Lepiej federala 595 rsr bo tańszy a trzyma podobnie do r888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Federal trzyma dużo dużo godziej jak R888, zwłaszcza jak ma pół roku i więcej to się robi z niego kartofel i nic nie trzyma a R888 dużo wolniej się starzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Moje Bridgestone re 070 których rok produkcji 2010 teraz trzymają dużo gorzej na początku kiedy je założyłem na przód reakcja na ruch kierownicą była natychmiastowa teraz jest dużo gorzej słyszałem o federalach ze są dobre i ze względu na cene chciałem kiedyś je zakupić ale jak kartofel z nich się robi to odpadają. Od r888 chyba nikt nic lepszego nie wyprodukował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Bo semi slicki się zjeżdża w ciągu kilku miesięcy a nie trzyma kilka sezonów jak dla mnie to federal w kwestii cena/jakość to zabija toyo na starcie. A kartofle z opon robią się jak są źle przechowywane. Takie opony nie mogą leżeć w temp poniżej zera bo je potem ciężko dogrzać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 A te toyo r888 nadają się do codziennej jazdy po mieście czy tylko do sportu? Bo chyba w codziennej jeździe + sport zbyt długo nie pociągną? Ile wg Was można urwać mając te kapcie na ćwiarę? Ja jeżdżę na yokohamach advan sport v103 i do codziennej jazdy są spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 888 nadają się do normalnej jazdy tylko kwestia jak się użytkuje samochód jeśli nie jeździmy 150km/h po koleinach pełnych wody to nie będzie innych niespodzianek obecnie mam r1r które są nieco słabsze niz r888 ale już się zaliczają do semi slick i przy normalnej jeździe nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego ich zużycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.