35zdawid1 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Mam namiar na sprawdzonego gościa od opon używanych 90% r888 za 400-500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 No to zapodawaj na priv pls, bo już mnie kur.... bierze z szukaniem tych opon a czas ucieka. Wystarczy mi na razie jeśli to rzeczywiście będzie tylko 10% zużycia?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Mam namiar na sprawdzonego gościa od opon używanych 90% r888 za 400-500zł Dawid, ja tez poproszę namiary na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Jak sie sprawdza czy srednice opon przod i tyl sa ok wg zalecen producenta? Jest jakis wzor na to zdajsie, tak? No i druga sprawa, jak to sie ma do jazdy na torze jesli i tak bedzie wylaczone ESP i kontrola trakcji? Ma to wtedy znaczenie? Caly czas sie zastanawiam dlaczego nie moze byc 265/35 przód i 285/30 na tył. Co niby będzie nie tak? Konkretnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Wg mnie nic oprócz małego zamulenia auta z tymi trakcjami ja nie mam problemu i szedłbym w szerokosc Edytowane 21 Lipca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 tu masz kalkulator, wpisujesz sobie oryginał i zamiennik i Ci podaje różnice > http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/oryginał przód: 225/45/18oryginał tył: 245/45/18W czym przeszkadza wrzucenie opon 5cm mniejszej średnicy jak oryginał? Z grubsza w niczym (przy wyłączonej kontroli trakcji) auto stoi 2,5cm niżej ziemi, jak nie masz gwintu ustawionego na max glebę to iskier nie będziesz puszczał, wizualnie to kiepskawo wygląda jak taka przestrzeń jest między kołem a nadkolem ale rozumiem że tylko na tor chcesz taki set więc nie ma problemu.Btw. Mi na Federalach SS 265/35/18 (na tyle oczywiście) auto minimalnie słabiej kleiło jak na P Zero 255/40/19 z tego co zaobserwowałem, do tego Federale na ciśnieniu 2.5 bara zachowywały się jak należy, na 2.2 zachowywały się jakby Z miała ze 100 koni więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Nie chodzi mi o tolerancje na osi, bo to wiem ze nie powinno byc wiecej niz +1,5% i -2%. Chodzi mi o tolerancje pomiedzy przodem a tylem ze wzgledu na ABS i EBD (ESP i TC bede mial wylaczone) ale tez ze wzgledu na prowadzenie sie auta. Zdrowy rozsadek mi mowi, ze elektronika (EBD/ABS) bylaby ok ale prowadzenie juz moze nie bo proporcja jest na minus w serii ale bylaby na plus na Federalach - tak se to policzylem, aaaaaa bo sie nudzilem. Chociaz moze elektronika tez nie bylaby ok bo w sumie to o 5 % sie zmienia ta proporcja miedzy kolami. Kto mądry potwierdzi, co? PS. Zużycie opon -7 mm jest tylko uwzględnione w % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 GodISmE, w wątku obok o torowych Z z Japonii wynika że pakowanie więcej niż 265 szerokości na tył odbiję się tylko gorszymi czasami, chyba że masz jakieś turbo/biturbo/kompresor podczepiony i 500hp+ to może 285 miałby większy sens. Zatem jak chcesz federale to 265/35/18 byłyby sensownym rozwiązaniem, przód na profilu 245 i prowadzenie auta i elektornika jest ok wtedy (jeździłem na takim setupie) i nie odnotujesz takich strat na przyspieszeniu jak na połączeniu 265 i 285. Wracając do pytania o prowadzenie auta przy zmianie proporcji średnic kół względem przód/tył to zmieni się delikatnie rozkład masy wtedy, nie sądzę czy jest to do odczucia na prowadzeniu auta ale w teorii tak, możesz to zniwelować ustawieniem gwintu, trzeba by wsadzić auto na specjalną wagę która mierzy nacisk każdego koła i mógłbyś sobie ustawić sterowność na idealnym poziomie ale czy w PL ktoś to robi to nie wiem, ma to sens przy maszynie która tylko po torze lata. video na temat ustawiania balansu auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Na tył 10,5 265 byłyby za małe chyba. Ale mam już plan: przód używane r888 255/35 a na tył nowe 265/35 Avon ZZR, które podobno mają szerokość tak jak inne standardowe 275! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Każda opona inaczej się zachowuje po rozgrzaniu jedne zaczynają się przegrzewać i nie trzymają a na drugiej osi będą ok wtedy będziesz miał mega zaburzony balans upewnij się że te gumy mają podobne właściwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Maja, "twoj czlowiek" polecal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 GodISmE, mam na 10,5" feldze teraz 255/40/19 i jest git, rant felgi wystaje ciut bardziej niż krawędź opony (można by to nazwać lekkim naciągiem ale ludzie którzy bawią się w naciąg by tak tego nie nazwali) tak czy siak w niczym to nie przeszkadza, a pomaga przy jeździe na obniżonym zawieszaniu, bieżnik ładnie przylega do ziemi nierozlewając się dookoła opony jak było przy 8,5". Spokojnie można zapakować 245 na tą felgę a 265 będzie ideał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja mam 265 na 10,5 i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 No to spoko, niejeden set opon jeszcze pojdzie, wiec bedzie co testowac w przyszlosci W tych japonczykach tez widze ze ponad 265 nia pakuja na tyl, wiec wyglada na to ze 245/35/18 lub 255/35/18 na przod i 265/35/18 na tyl bedzie optymalnie - teoretycznie, musze potestowac rozne kombinacje w przyszlosci. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96725-torowe-zetki-z-japoni-dobrze-pod%C5%82ubane-jest-z-czego-bra%C4%87-przyk%C5%82ad/?do=findComment&comment=1128148 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Koledzy jestem kompletna noga jeśli chodzi o dobór felg i ET... mam felgi Nismo Touring v2 Przód: 18x9.0 Offset: +30mm Tył: 19x10.0 Offset: +30mm Chciałbym zapodać dystanse aby ładnie wypełniło się nadkole Oraz jakiej firmy kupić aby koła nie biły? Kiedy miałem GitCar z allegro --> to straszny szajz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Stalowe 3mm od nich nie są takie złe I nie trzeba szpilek wtedy zmieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Sprzedam komplet gum: 2x DUNLOP SP Winter Sport M3 - 225/45R18 95V DOT 17086-7mm2x DUNLOP SP Winter Sport M3 - 245/45R18 96V DOT 30085-6mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Stalowe 3mm od nich nie są takie złe I nie trzeba szpilek wtedy zmieniać a do mnie 3 mm wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 rozmawiałem z nimi ostatnio to 5mm z kołnierzem centrującym nie chcą robić bo materiał się odkształca przy obróbce, a co dopiero 3mm, jak robili to już nie robią.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Ja mam 5mm ...akurat jest z pierscieniem centrujacym ale latwo mozna go stoczyc Tapniete przez p8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 ale Ty chcesz za używki tyle co 3/4 ceny nowych na zamówienie wraz z przesyłką kurierską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Kupiłeś Zetkę i chcesz kilkadziesiąt złotych na dystansach oszczędzać!? lol Ja już nawet przestałem wydatki liczyć w setkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 absurdem jest płacić za używki więcej niż za nowe, to nie kwestia oszczędności a logiki, od gitcara zamawiam graty od dwóch lat ale akurat tego nie chcą mi wytoczyć a z kolei dłuższych szpilek nie bardzo chce mi się montować bo potrzebuje mieć wąskie nakrętki, przelotowe nie mogą być zatem, a samodzielnie skracać dłuższą szpilkę pod wymiar mi się nie uśmiecha Także kogo jeszcze możecie polecić co robi takie rzeczy na zamówienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Potrzebuje kupić do siebie opony letnie na felgi Japan Racing JR11 tył 19x11, przód 19x9.5. Zależy mi na dobrej przyczepności, jeżdżę tylko gdy sucho po Krakowie, nie robie nim tras bo od tego mam jeżota w dieselku, a jak pada to nawet nie wyjeżdżam z garażu bo mi go szkoda.. Co polecacie w przyzwoitej cenie i w jakim rozmiarze? Dzięki:) Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez milordess Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Nie chcę obniżać samochodu (może kiedyś ) ale chcę zamienić na 19tki raysy moje(18). Mam 8 i tył 8,5 jakie było by dobre rozwiązanie by opona nie wystawała poza nadkole a była na równi? Myślałem o 245/40/19 przód i tył 265/40/19 tylko nie wiem jak dobrać szerokość felgi. Wiem że do lata kupa czasu ale u mnie z oponami jest tak że w każdej chwili dostaje cynk z dobrą ofertą i nawet w zimie mogę zakupić letnie. Choć nie wiem czy 19 na profilu 35 lub 40 nie będzie się kończyło prostowaniem felg co jakiś czas :] ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.