Łukasz83 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Naciągu już na nowej oponie nie ma. Z trakcja ciężko powiedzieć bo trochę pojezdzilem i znów spadł śnieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Jakie dokładne ET wybrać pod JR3 19cali 9,5 przód i 10,5 tył dla EU z brembo by nic nie wadziło i nic nie wystawało po założeniu dystansu na przód i tył - ET 22 przód i tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Na tyl nie potrzeba dystansu, a na przod minimum 3mm z tego co kojarze (5mm na pewno bedzie ok), ale tu pewnosci nie mam, bo zmienilem felgi z przodu i mam et35 i dystans 20mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 spoko, już się dowiedziałem , et22 przód i tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Szybkie pytanie, tak jak kolega na górze mam jr3 przód et40 8j , tył 35et 9j i pytanie ile trzeba to coś odsunąć żeby pod brembo wlazło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) To ciezki temat, bo to felga concave. Te ramiona schodza sie do srodka inaczej przy roznych szerokosciach felgi. Przy 9,5j z et22 brakuje ledwo 3mm, zeby nie wadzila o zacisk Edytowane 28 Marca 2018 przez dieselLPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Hmm czyli mam ogólne rozumieć, że tak czy siak pottzebny będzie dystans? Druga sprawa, żeby znowu koło nie wychodziło nie wiadomo ile bo nadkola mam zwykle nie rolowane i nie uśmiecha mi się żeby waliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Mała szansa żeby Ci waliło bo 8 i 9 cali to dość wąskie felgi więc nie będziesz na nie kładł jakiejś szerokiej opony. Nawet jak dasz trochę dystansu powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 225/45 i 245/45 .... Najwyżej będę nadal temat jak już przyjdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Ja miałem 235/35 i 265/35 i nic nie tarło. Teraz mam 295/30 i też jest prawie git - tzn jak jeździłem po mieście to było spoko ale dziś jak wylecialem w trasę i lecialem szybciej na koleinach to dopiero zaczęło przycierac więc będę teraz rolowal albo dam gwint z 1 cm w górę bo trze dlatego że jest za nisko zawias a nie za szeroko opona. Coobcio ma opony 305 i nic mu nie trze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajowy102 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Jak masz koła to spróbuj je założyć na zwykłych podkładkach do śrub i od razu wszystko będziesz widział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnydzban Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Optymistycznie najwyżej ogarnie się na miejscu - to takie ostatnie pytanie, ile można dać "bezpiecznie" dystansu na przód i tył przy szerokości felg jakie wymieniłem wyżej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Hmm czyli mam ogólne rozumieć, że tak czy siak pottzebny będzie dystans?Nie Na felgach 10,5 na tyle nie mam zadnego dystansu. Na przodzie tez nie bylby potrzebny przy tej szerokosci, bo przymierzalem. To nie tyle kwestia szerokosci co kąta pod jakim ramiona felgi schodza sie do piasty i ET. Przymierz, jw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) Napisz na OLX do JR, poszukają Ci setupu ( ja z nimi chwile pogadałem i chłopaki wiele Ci pomogą), jak jeszcze felg nie masz wg mnie wez szersze fele Przy et 40 8j powinny być ramiona praktycznie proste bez concave takiego jak przy innych opcjach a na tyle będziesz mieć już concave na stronce JR masz 3d view i każde et i szerokość pokaże Ci mniej więcej kąt pochylenia ramion Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viggen Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Jakie macie doświadczenia z felgami JR? Są dużo cięższe i mniej wytrzymałe niż ich oryginalne odpowiedniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Jestem świeżo po montażu felg JR3, ale rozmiar mniejszy, bo 18 cali. 8J ET30 przód i 9J ET35 tył, dystanse już miałem wcześniej założone pod oryginalne Rays, przód 20mm i tył 25mm. Oryginalne Rays mają przód 8J ET30 (tak samo), a tył 8,5J ET33. Szersza JR3 na tylnej osi z różnicą 2mm w ET daje różnicę w odsadzeniu 4mm, czyli tak jakby wysunięcie 29mm w stosunku do oryginału bez dystansu, gdzie w/g mojej wiedzy 30mm to max bez rolowania nadkoli. Ogólnie wszystko siedzi w miarę na styk, nic nie obciera od wewnątrz (Brembo) ani na zewnątrz. Opony standard 225/45/18 i 245/45/18, obniżony ok. 2mm (Tein S-Tech). To tak informacyjnie, może komuś się przyda. Jedna uwaga: importer JR dostarczył firmie, od której kupowałem felgi również pierścienie centrujące, w/g oznaczeń wszystko pasowało, bo 74.1 na feldze i 66.1 na piaście, w rzeczywistości pierścienie miały luz na piaście, musiałem dokupić inne (o tych samych oznaczeniach), także uwaga na te pierścionki od JR. Ten kalkulator jest całkiem przydatny: https://www.wheel-size.com/calc/ Choć oczywiście nie daje informacji ile minimalnie trzeba odsadzić koło, żeby nie kolidowało z zaciskami. Waga i trwałość? Rays podobno waży 8kg, JR niecałe 11kg, ale myślę, że Raysy są nieporównywalnie mocniejsze (w końcu z jakiegoś powodu jest ten napis "FORGED" ). Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez green1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 A dłuższe szpilki, nakrętki brałeś u nich? pod dystanse czy dokupiłeś, bo nie wiem czy brać u nich czy na miejscu coś dokupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Szpilki i nakrętki były w zestawie z dystansami, to już z alledrogo, z przodu mam Eibach System 6 (dłuższe szpilki do montażu), z tyłu System 4 (dołączone nakrętki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viggen Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Troche pogrzebalem: https://www.proracing.cz/fotky12573/JR%20weights%20+%20lip%20sizes.pdf , a oem rays 19 w 370z : Front Wheels (Sport Package): 23.2lbs(10.52kg)Rear Wheels (Sport Package): 23.8lbs (10.8kg) wiec roznica wagi jakies 1,5-2kg na feldze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 (edytowane) Mi przyszly wlasnie Toyo proxes T1 sport 265 /35/19 i od razu mowie ze jak ktos szuka Toyo to zanizaja rozmiar, jest chyba centa wieksza:) Teraz czekam na 245 na przod, i zaluje teraz ze nie wzialem na przod chociaz 235 z Toyo bo moze byc ciut za duza jak na przod. Smialo z Toyo mozna brac centa mniejsze niz sie chce p.s w którym miejscu się powinno mierzyć opone? jej szerokość? tak jak zaznaczylem na zdjeciu>? Bo w tych miejscach wychodzi prawie 280! ,moze 278 Edytowane 10 Kwietnia 2018 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Moje 295 wychodza na miarkę ok 310 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Czyli przy toyo smialo mozna doliczac +1 cm:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzisiaj przyszły Wiem ze oklepany wzor ale i tak cieszy:) Chcialem inne ale by sie nie zmiescily przez brembo bo mialy spory rant 19x10,5 i 19x9,5, czekam na opozniona przesylke opon na przod i zakladamy:P Od razu podziekowania dla chlopakow z jmshop, bardzo fajna ekipa, pomocna i rabaciki daja dla zetek z przyjemnoscia Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez Asesino 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Stala się dziś "straszna rzecz", zginął mi albo ktoś sobie przywłaszczył /dekiel,kapselek/ na tylne koło,nie wiem czy są różnice. Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie można szybko kupić taką nową raczej raczej oryginalną część? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.