Bartkie Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam Was Forumowicze. Moj samochod to Nissan Primera P10 1.6 b+g 94 rok Mam taki jeden problem jak dla mnie to dosc spory. To znaczy. Ostatnio jechalem i zaczełem wyprzedzac inny samochód i juz po tym manewrze cos dziwnego zaczelo sie dziac z moja Primerka otoz obroty zaczely sie trzymac dosc wysoko w okolicach 2-2.2 tys obrotow. zatrzymalem sie na poboczu wylaczylem silnik odczekalem pare minut i po chwili bylo juz wszystko wporzadku. Przez jakis czas bylo wszystko ok myslalem ze ten ow problem przeszedl.... no ale moje nadzieje poszly na marne i problem powrocil tylko ze teraz z takim skutkiem ze jak wcisnelem sprzeglo to obroty wskoczyly na 3000 i nie chcialy spasc znow zjechalem na bok, wylaczylem silnik odczelame chwile i po chwili niby bylo wszystko dobrze. I dodam jeszcze ze w ostatnim czasie zostaly wymienione przewody zaplonowe i swiece. Przewiduje ze to jest przepustnica ale nie jestem pewien i wolalbym zapytac tu bardziej obeznanych osob. Przepraszam za ortografie Pozdrawiam i oczekuje pozytywnych odpowiedzi. Bartkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 poruszaj dzwignią przepistnicy zobacz jak chodzi ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 A do ilu może podkręcić krokowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.